Aihe: Jääkiekkokausi 2021-22 (Liiga, KHL, NHL, CHL)
1 2 3 4 521 22 23 24 25 26 27 28 29
Rauzku
21.06.2022 16:57:07 (muokattu 21.06.2022 16:57:29)

Henri Henri Olavi: Näyttääkö mikään ilmaiskanava noita finaalipelejä? Olisi hauska tsiigata joku peli. Viimeksi katsonut änäriä muksuna kun Pittsburgh Penguins voitti Stanley Cupin. Diggasin silloin niistä, kun oli Lemieux ja Jagr ysärin alkupuolella.

Eikö Yle näytä?

E: vastaus tulikin
Tässähän kuivaa pystyyn
Henri Henri Olavi
21.06.2022 16:58:24
Rauzku: Eikö Yle näytä?

E: vastaus tulikin

Oho! Enpä olisi uskonut, mutta TV2:han sitä näköjään näyttää.
Miksi enää ei tehdä kahvikuppeja jotka eivät tärisisi kädessä?
Scrobble
21.06.2022 17:38:09
Henri Henri Olavi: Oho! Enpä olisi uskonut, mutta TV2:han sitä näköjään näyttää.

Joo itellekin tuli yllätyksenä tossa aiemmin keväällä, että YLE näyttää silloin tällöin näitä. Ja finaalit kaikki. Harmi vain tuo aloitusaika, kun se on oikeastaan huonoin mahdollinen.
Henri Henri Olavi
21.06.2022 17:40:27
seppo69: Yle näyttää. Areenasta ja töllöstä. Lisäksi hyvälaatuisia ilmaisstreamejä on netissä jos ei jaksa suomenkielistä selostusta.

Kiitos.

Ei virhettä.
Henri Henri Olavi
21.06.2022 17:42:19
Scrobble: Joo itellekin tuli yllätyksenä tossa aiemmin keväällä, että YLE näyttää silloin tällöin näitä. Ja finaalit kaikki. Harmi vain tuo aloitusaika, kun se on oikeastaan huonoin mahdollinen.

Mihin aikaan? Joskus kolmelta-neljältä? Näyttää ainaki tänään tulevan uusinta 3. matsista ihan just näillä näppäimillä, joten voihan ne aina katsoa seuraavana päivänä. Mä en lue urheilu-uutisia, joten olen tuloksen suhteen mediapimennossa aivan iisisti.
Scrobble
21.06.2022 17:53:19
Henri Henri Olavi: Mihin aikaan? Joskus kolmelta-neljältä? Näyttää ainaki tänään tulevan uusinta 3. matsista ihan just näillä näppäimillä, joten voihan ne aina katsoa seuraavana päivänä. Mä en lue urheilu-uutisia, joten olen tuloksen suhteen mediapimennossa aivan iisisti.

Kaikki finaalit taitaa tulla aamukolmelta (eli Pohjois-Amerikan meiningin tuntien itse peli alkaa joskus 3.20). Ei kyllä mulla riitä kärsivällisyys noihin mediapimentoihin uusintaan asti. Ainoa mahdollisuus olisi herätä kolmanteen erään joskus viiden aikoihin muttei sekään optimaalinen ole ja ei sitä viitsi unta uhrata.
Henri Henri Olavi
21.06.2022 18:15:32
Mun ei tarvitse olla edes mediapimennossa koska YLE ja HS ovat oppineet mitä haluan lukea ja tarjoavat niitä. Toki siellä jossain kohtaa ne tuloksetkin tai joku juttu matsista näkyy, mutta sivuutan ne aika lahjakkaasti.
Torniojaws
21.06.2022 19:06:52 (muokattu 21.06.2022 19:08:47)

seppo69:
Kutserovin loukki meni ohi, saiko sikailua osakseen vai mikä homma?

Tuossa video:
https://twitter.com/spittinchiclets/status/1539081603162550275

Oisko tuo nyt jotain nilkassa tai ehkä sisäpolvessa. Voi olla vain venähdyskin, josta Ämyriikan Ice Powerilla selviää seuraavaan peliin.
Vortech Industrial Death Metal | NHL-tulokset
Bongowing
21.06.2022 21:05:26
Huhuilevat että J. Jalonen Panthersiin.
But where the heck is magenta?
seppo69
21.06.2022 21:12:07
Torniojaws: Tuossa video:

Oisko tuo nyt jotain nilkassa tai ehkä sisäpolvessa. Voi olla vain venähdyskin, josta Ämyriikan Ice Powerilla selviää seuraavaan peliin.

Joo, väärin tehty mutta onneksi kohde oli valittu oikein. Aikamoinen rotta on Kuch, vaikka toki pelitaidoiltaan yksi parhaista.
[Jucciz: Jos on eri mieltä, on yksiselitteisesti väärässä.]
DM
21.06.2022 23:33:56
Torniojaws: Tuossa video:

Murhayritys. Aivan helvetin halveksittavaa touhua. Kun ei pärjätä, alkaa kiehumaan vesi päässä ja ylilyönnit starttaa. Terveyttä ja positiivista energiaa Kuchille.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
seppo69
21.06.2022 23:38:55
DM: Murhayritys. Aivan helvetin halveksittavaa touhua. Kun ei pärjätä, alkaa kiehumaan vesi päässä ja ylilyönnit starttaa. Terveyttä ja positiivista energiaa Kuchille.

Nyt pistit pahan kun ei tiedä että oliko sarkasmia vai ei? :D

Karma is a bitch, tuumaili Kuch.

Itse en pidä tuollaisista yhtään. Ja piti olla tiukka linja muka poikkareiden kanssa :D Yhdessä sovittu päähänlyöntikilpailu on aivan jees, mikään vahingoittaminen ei, mutta nuo jenkit on tuommosia vatipäitä niin rankkua niistä ei tule.
Bongowing
21.06.2022 23:41:57
DM: Murhayritys. Aivan helvetin halveksittavaa touhua. Kun ei pärjätä, alkaa kiehumaan vesi päässä ja ylilyönnit starttaa. Terveyttä ja positiivista energiaa Kuchille.

Toi oli slo mo, joten vaikea tulkita, mutta minusta vaikutti melko normaalilta lätkäpeliin kuuluvalta kontaktin ottamiselta tai ei ainakaan tarkoituulla tehdyltä vahingoittamisyrityyltä. Oon kyllä toki bi assed.
seppo69
22.06.2022 00:06:43
Bongowing: Toi oli slo mo, joten vaikea tulkita, mutta minusta vaikutti melko normaalilta lätkäpeliin kuuluvalta kontaktin ottamiselta tai ei ainakaan tarkoituulla tehdyltä vahingoittamisyrityyltä. Oon kyllä toki bi assed.

Itse en lämpene yhtään poikkareille ja säännöissä lukee että niin ei saa tehdä, niin en ymmärrä että miksi ne kuitenkin sallitaan. Noista "harmittomista" poikkareista tulee välillä tosi pahoja loukkaantumisia laitojen lähellä ja peli on muutenkin paljon viihdyttävämpää kun joutuu oikeasti pelaamaan sitä fyysistä peliäkin "oikein" ja kunnolla eikä vaan turvautua poikkarin hakkaamiseen maalin edessä. Arvostan suuresti jääkiekossa sitä että noita erilaisia elementtejä (syöttötaito, taklaukset, laukaukset jne.) on paljon, tosi moni voi löytää roolinsa niistä eri jutuista mutta poikkarilla osaa hakata selkään kuka vaan ja ei se oikein tuo peliin mitään.
Torniojaws
22.06.2022 09:19:23

Auston Matthews vei kotiin sekä Hart Trophyn että Ted Lindsayn.

https://twitter.com/PR_NHL/status/1539401670131597312
DM
22.06.2022 09:26:58 (muokattu 22.06.2022 09:27:16)
seppo69: Nyt pistit pahan kun ei tiedä että oliko sarkasmia vai ei? :D

Karma is a bitch, tuumaili Kuch.

Itse en pidä tuollaisista yhtään. Ja piti olla tiukka linja muka poikkareiden kanssa :D Yhdessä sovittu päähänlyöntikilpailu on aivan jees, mikään vahingoittaminen ei, mutta nuo jenkit on tuommosia vatipäitä niin rankkua niistä ei tule.

Sarkasmia siinä, että Mäkinen huusi tuota murhayritystä aiemmin Viaplaylla samanlaisessa tilanteessa, jossa Hagel oli tyrkkääjänä(ruma tilanne).

Mutta muuten lähinnä turhautti, viimeiset minsat, peli on selvä. Tuo ei kuitenkaan ole tilanne, jota ei voisi pelata eri tavoin. Lisäksi tuossa on vielä toinen poikittainen kaatuessakin. Avs:lla paloi muutamilla kavereilla sulakkeet aivan täysin ja vintit pimeni ympäri jäätä. Yllättävää sinänsä. Tosin Toewsilla saattaa olla kaunoja kaudelta -20 myös vielä Isles paidasta konffafinaaleista.

Kuch on missannut pelejä niin paljon viime kausina terveyden takia, että ei mielellään enää. Positive vibes.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
seppo69
22.06.2022 12:13:36
DM: Avs:lla paloi muutamilla kavereilla sulakkeet aivan täysin ja vintit pimeni ympäri jäätä. Yllättävää sinänsä.

Kyllähän siinä turhautuu kun vastustajalla on maalivahdin tilalle muurattu tiiliseinä :D

Saisivat ottaa kyllä liigan toimesta nuo perseilyt pois, en ymmärrä mikseivät ota. Eihän nyt katsojakaan noista nauti. Tai no amerikkalaisista ei kyllä koskaan tiedä.

No, kohta mennään taas!
Bongowing
22.06.2022 14:47:14
Torniojaws
22.06.2022 18:29:09

Jalonen ei ainakaan Floridan pääkoutsiksi pääse, sillä siihen palkattiin Paul Maurice (eikö muka parempaa löytynyt?):

https://twitter.com/FriedgeHNIC/status/1539611741478330370
DM
22.06.2022 19:18:06 (muokattu 22.06.2022 19:18:33)
On kyllä mielenkiintoista tuo samojen naamojen pyöritys seurasta toiseen. Vaikka kuinka menisi perseelleen ja olisit huonossa maineessa niin joku tiimi kyllä palkkaa. Varsinkin jos on voitettu kuppi joskus vuonna nolla. Sitten taas joku Trotz ja Cassidy potkitaan mäkeen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)