Anti-Social 06.11.2014 19:17:15 | |
---|
tomaattiorava: V/H/S 3 Mistä sä tän katoit? |
varpio 06.11.2014 19:32:19 | |
---|
tomaattiorava: V/H/S 3 : Kakkonen oli heittämällä viime vuosien henkilökohtaisia suosikkeja ja siks tätä on tullu venailtua. Jäätävä pettymys, ruokotonta juosten kusten kasattua paskaa. Käsivaraa, nopeasti vaihtuvia häiriökuvia ja nopeita leikkauksia. Kyllä vaikka pikku kakkosen katsominen aiheuttaa pahoinvointia jos olisi yhtä levottomasti editoitu. Bonestorm oli pätkistä mun suosikki koska oli visuaalisesti miellyttävä. Minusta se Nacho Vigalondon pätkä oli paras, tai hauska ainakin. Bonestormissa pisti vituttamaan se kameran heilunta ja leikkaus mutta muuten oli ihan huvittava sekin. En ole kyllä nähnyt aiempia osia ja tämän perusteella en katsoisikaan, mutta ehkä se pitää jos ne on yhtään parempia. |
tomaattiorava 06.11.2014 19:41:51 | |
---|
No mun mielestä kakkos-osassa oli käytetty mielikuvitusta sekä tekniikkaa taitaen, tsombie ja kultti-pätkät oli oikeesti aika kuumottavia. Suosittelen varauksetta. |
tomaattiorava 08.11.2014 14:17:27 | |
---|
Babadook oli kuin olikin varsin kelvollinen pläjäys. Vältti aika onnistuneesti suurimmat kliseet ja oli paikotellen ihan jännä. Mun mielestä se kirja oli hemmetin hienosti tehty ja asetti elokuvan tunnelman onnistuneesti. Tuli hiljattain katottua toinenkin austraalialainen pätkä mitä on internetti kauan mulle "suositellu", The Loved Ones. Oli erilainen mitä odotin ja yllättäen parani loppua kohden kun kauhuelementtejä alkoi paljastumaan juonesta. |
Ali Boom Boom 09.11.2014 23:50:28 | |
---|
Katselin juuri Babadookin itsekin, positiivinen yllätys. Samoilla tulilla tsekkasin Maman, joka jäi vähän vaisummaksi. Mukava kuitenkin, että tänäkin päivänä tehdään kauhufilmejä, jotka toimii. Conjuring ja Insidious -pätkät jääneet ehkä parhaiten mieleen ja voi katsoa uudestaankin. Ehkä Annabelle siinä sivussa. Losing all hope is freedom. |
Anti-Social 10.11.2014 10:29:25 | |
---|
Mistä te noita katotte? Lataatte jostain vai? Sori oon vähän aikaani jäljessä |
bedlam 10.11.2014 14:13:40 (muokattu 10.11.2014 14:13:50) | |
---|
Anti-Social: Mistä te noita katotte? Lataatte jostain vai? Sori oon vähän aikaani jäljessä Itte tilasin Blu-rayna ainakin, saa nähä milloin saapuu. http://www.petrilampela.net |
tomaattiorava 15.11.2014 18:19:18 (muokattu 16.11.2014 15:48:52) | |
---|
Kai pitää vihdoin katsoa all the boys love mandy lane, kun kerta myöhäisillassa esitetään. Käsittääkseni aika paska muttei ihan täysin. E : Hahaa täysin susipaska. |
tomaattiorava 19.11.2014 19:56:27 | |
---|
Honeymoon oli ihan kelpoa uutta satoa, vieläkään en oikeen tiedä mitä siinä tapahtu mutta viihdyin sen parissa. Se GoT-mimmi kannatteli hyvin koko touhua. |
bedlam 20.11.2014 10:57:55 (muokattu 20.11.2014 11:27:10) | |
---|
Babadook saapui eilen ja tuli het tsekattua. Eka puolisko oli tosi hyvää leffaa, visuaalisesti erittäin kiehtova ja tyylikäs pätkä. Harmittaa vaan, että lopussa sorruttiin pahasti genren kliseisiin. Olihan koko leffa sinänsä aika kliseinen, mutta kukapa enää oikeasti voisi keksiä mitään uutta. Siitä plussaa, että leffa ei tainnut sisältää yhtään säikäytystä. E: poistin jutut, jotka joku voi ottaa spoilerina. Samalle viivalle laittaisin kokonaisuutena The Conjuringin kanssa. Plussaa siitäkin, että koko leffan voi tulkita parilla tapaa. http://www.petrilampela.net |
tomaattiorava 25.11.2014 17:14:10 | |
---|
|
Milkop 11.12.2014 12:02:43 | |
---|
Possession vuodelta 2012 katsottiin eilen. Ihan toimiva leffa, sopivan mittainen ettei aika käynyt tylsäksi ja olihan tuossa muutama ihan kiva kuumottelukohtakin. Ei mitään erityistä muuta minusta parempi kuin vaikka Babadook, joka lässähti totaalisesti loppua kohden. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
AnonHero 14.12.2014 15:19:54 | |
---|
Tulipahan tuo Tusk katsottua pari viikkoa sitten, unohdin täysin kirjoittaa siitä mitään. Kamala elokuva, yksi huonoimmista mitä olen tänä vuonna katsonut. Tylsä ja turha elokuva. |
Milkop 23.12.2014 12:55:25 | |
---|
Sinister tulisi sitten tänään Herolta klo 21.00. Ihan ok nykykauhu, vaikka se mörkö olikin aika kökkö :) Silti paljon huonompiakin kauhuleffoja tullut nykyisin katseltua. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
AnonHero 24.12.2014 15:29:26 | |
---|
Housebound oli hyvä. Parhaimmillaan tuli Peter Jacksonin klassikot mieleen, varmaan hauskin elokuva mitä tänä vuonna tuli katsottua. |
päänahka 19.01.2015 14:13:11 | |
---|
Insidious: "Writer Leigh Whannell stated at the Toronto Film Festival that when he wrote the film he had a list of horror movie clichés posted above him, so he could avoid using them. He said the first one was to make sure the family moved into a new house once the haunting started." Ei tainnut tuon jälkeen paljon listaa katsella, tai sitten lista oli melko vajaa. Todettiin jossain vaiheessa elokuvaa, että lähes pelkkiä kliseitä koko juoni ja kaikki pelottelujutut. Lopetuksesta plussaa, muuten ihan turha pätkä. |
AnonHero 21.03.2015 16:52:02 | |
---|
Justin Bensonin ja Aaron Moorheadin (Resolution) uusin leffa Spring oli hieno. Eiköhän tästäkin saada hyvä (indie) kauhuvuosi. |
tomaattiorava 26.04.2015 18:27:29 | |
---|
|
varpio 26.04.2015 18:50:06 | |
---|
tomaattiorava: Wyrmwood koska "mad max meets dawn of the dead" riittää myyntipuheeksi mulle http://www.imdb.com/title/tt2535470/?ref_=rvi_tt Tuo oli minusta todella typerä, vaikkakin typeryydessään myös ihan hauska. Kauhusta en niin tiedä, itse katselin sitä sellaisena toimintakomediana. |
Wolfgang 27.04.2015 20:48:19 | |
---|
tomaattiorava: Backcountry koska luonto-survival-horror on parhaimmillaan huikeeta http://www.imdb.com/title/tt2944198/?ref_=rvi_tt Tämän ketjun inspiroimana tsekkasin tämän. Arvosana pyöristyy ylöspäin kolmeen tähteen hyvän kameratyön ja realistisen tunnelman ansiosta. Realismi oli tavallaan myös tämän leffan ongelma. Koskapa karhua ei voi juosta karkuun alkuminuuteista lähtien, joutuu katsoja ensin seuraamaan suhteellisen pitkään realistisen tylsän pariskunnan kinailua. Tätä mainostetaan myös tositapahtumiin perustuvana, mutta todellisuudesta ei liene lainattu kuin pääpiirteet. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |