Aihe: Game of Thrones - Uusi fantasiasarja HBO:lta (jenkkitahtiin)
1 2 3 4 521 22 23 24 2593 94 95 96 97
Herrah
03.06.2013 21:53:31
dinghie: Eeihän se enää tuosta jatku, kun

SPOILER

katoaa Riverrunista kuha on pitäny sitä sen pari kuukautta pystyssä, eikä sen jälkeen miehestä kuulu mitään.

*SITÄ SAMAA BROILERIA JUU*

Niin mutta siis Feastissa Blackfish kohtaa Jaimen Riverrunin porteilla (ikimuistoista dialogia muuten) jonka jälkeen se sit uiskentelee karkuun, ja on tällä hetkellä piilosilla. Eihän se sitä tarkota etteikö Martinilla oo sille mitään mielessä. Eri asia ois jos se ois vaan kadonnu kuvioista SoSin jälkeen..
Master of Jazz
03.06.2013 22:29:45
Oli kyllä jäätävä jakso. Kirjat on luettu joo, silti veti hiljaiseksi. Äärimmäisen brutaali puukotus. On tää parhaimmillaan vaan kova sarja, ei pääse mihinkään.
Disposable
03.06.2013 22:46:34
Nyt voipi kirjoja lukemattomatkin melkolailla rauhoittua tämän ketjun suhteen. Mitään yhtä järisyttävän, pöyristyttävän, vatsaa vääntävän kovaa ja yllättävää temppua ei enää tule vastaan, joten olette aikalailla spoileri-immunoituja. Tuo ainakin itselle oli _se_ juttu koko telkkari- ja (tähänastisessa) kirjasarjassa.

Mutta yllätyksiä kyllä tulee jatkossakin.

Vituttaa vain kun Catelyn ei kunnolla seonnu. Se oli niin hyvin kirjassa kirjoitettu, Catelynin näkökulmasta. "No, not my hair, Ned loves my hair", -> *face-off* ja sitä rataa.

http://youtu.be/POiqCHeeQvg
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Tribe
03.06.2013 22:46:35 (muokattu 03.06.2013 22:52:15)
Vittu nyt niitten spoilereiden kanssa, tehkää se kirjaketju, jos on pakko päästä pätemään.

Haistakaa paska, ilonpilaajat!
Tribe
03.06.2013 22:51:23
Niin ja tollanen "Mä niin odotan tyyppien reaktioita, kun porukkaa alkaa kuolemaan" ja "tää oli koko sarjan yllättävin juttu" on myös tosi ärsyttävää. Mä arvasin nimittäin tosta ekasta lainauksesta jo heti, että ainakin Robb ja Catelyn kuolee, kun ne on niin turhia hahmoja. Tokasta lainauksesta voi jo arvata, ketkä ei ainakaan kuole. Perkele, kun ärsyttää tollaset kusipäähomot. Joo olette lukeneet kirjat, haluatteko jonkun mitalin?
dipshit
03.06.2013 22:56:58
MITÄ VITUN VITTUA

On tämä kyllä saatana, aivan uskomattoman hyvä sarja. Pitää alkaa lukemaan niitä kirjoja tämän kauden loputtua.
Disposable
03.06.2013 23:02:23
Tribe: Tokasta lainauksesta voi jo arvata, ketkä ei ainakaan kuole.

Tämä vissiin oli suunnattu minulle? Hei mutta annapa mennä, veikkaa ketä kuolee! En paljasta että menikö oikein, mutta olishan se ihan mukava naureskella sinun veikkauksille.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
ekikoo
03.06.2013 23:15:21
Vieläkinkö tänä päivänä joku tätä ketjua lukee ilman uusimman jakson katsomista...
Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson
author
04.06.2013 00:33:48
Eihän tässä saa unta tämmösen jälkeen.. :O Mikään sarja onnistunu näin montaa kertaa shokeeraamaan meikäläistä. Karu meno. Ei se väkivalta mut toi silmittömyys.
Väkevämies
04.06.2013 01:16:04
SPOILERIA SPOILERIA SPOILERIA

Veikkaan kyllä, että kauden on päätös on pw. Ihan puhtaasti sen takia, että ihmisille jää tästä kaudesta muutakin mieleen, kuin se ettei jumalaa ole.
Herrah
04.06.2013 01:29:48
Väkevämies: SPOILERIA SPOILERIA SPOILERIA

Veikkaan kyllä, että kauden on päätös on pw. Ihan puhtaasti sen takia, että ihmisille jää tästä kaudesta muutakin mieleen, kuin se ettei jumalaa ole.

Ei varppina ole. S4E2 tai 3 sanon minä.
dinghie
04.06.2013 01:55:24 (muokattu 04.06.2013 01:55:41)
Disposable: vatsaa vääntävän kovaa ja yllättävää temppua ei enää tule vastaan, joten olette aikalailla spoileri-immunoituja. Tuo ainakin itselle oli _se_ juttu koko telkkari- ja (tähänastisessa) kirjasarjassa.

No en nyt tiiä, kuitenkin PW sekä Castle Blackin tapahtumat. Myös kivisydän!
"Näin taas unta hyvästä elämästä. Olin onnellinen. Minulla oli rakastava tyttöystävä sekä työpaikka. Siis aidosti onnellinen. Herättyäni tajusin elämäni todellisen jaman ja käsissä olivat pelkästään aamustondis ja krapula." -Olaf Harmaa
dinghie
04.06.2013 02:01:07
Tribe: nönnönnöö

No mitä helvettiä, spoilerit on aika vahvasti merkattu eikä niitä ole pakko lukea. Kai nyt tästä saa keskustella? Älä lue, jos noin ahistaa.
"Näin taas unta hyvästä elämästä. Olin onnellinen. Minulla oli rakastava tyttöystävä sekä työpaikka. Siis aidosti onnellinen. Herättyäni tajusin elämäni todellisen jaman ja käsissä olivat pelkästään aamustondis ja krapula." -Olaf Harmaa
Secreterial
04.06.2013 06:40:19
Ota ihan iisisti Tribe. Otsikossa lukee, että jenkkitahtiin seurataan tässä ketjussa, niin ei varmaan kannata tulla maanantaina lukemaan ketjua, jos ei ole uusinta jaksoa katsonut. Kirjaspoilerit nyt on sitten ihan eri asia, niistä on muistaakseni väännetty aikasemminkin tässä ketjussa.
"I never bluff" - Cordell Walker
Tribe
04.06.2013 12:29:26
:D Eikun meinaan esim. noita, että mitä Blackfishille jatkossa tapahtuu. En mä niin tyhmä kuitenkaan ole, että tulisin tänne jaksoa katsomatta huutelemaan spoileria, kun jaksosta keskustellaan. Olen oikeastaan jo lukemassa neljättä kirjaa (ja kyllä, haluan mitalin).

Disposable: Tämä vissiin oli suunnattu minulle? Hei mutta annapa mennä, veikkaa ketä kuolee! En paljasta että menikö oikein, mutta olishan se ihan mukava naureskella sinun veikkauksille.

(Älkää muut kuin kirjat lukeneet kukeko tätä, en halua laittaa turhia ajatuksia päähänne. Jos luette, niin tämä on vain spekulointia. En tiedä näiden hahmojen kohtaloja.) Ei kun sun viestistä tietää, ketkä nimenomaan ei kuole, jos Robbin ja Catelynin kuolemat olivat kerta yllättävin käänne koko sarjassa taähän asti. No Arya, Sam, Daenerys ja Bran ei ainakaan kuole. Kuolla saattaa Jon, Jaime, Tyrion, Jorah, Barristan, Summer, Rickon, Meera, ainakin yksi Daenerysin lohikäärmeistä, ellei jopa kaksi, ehkä Sansa. Joo ja toivon, että kukaan täällä ei ole niin tyhmä, että paljastaisi, menikö mikään näistä oikein.

Näiden kaikkien kuolemaan minä olen jo valmistautunut, niin kuin olin Catelynin ja Robbinkin. Jos joku näistä kuolee, niin se ei tule niin suurena yllätyksenä, ja se "mitäs helvettiä" -tunne ei ole niin voimakas. Joten älkää pliis viitatko mitenkään mihinkään tulevaan täällä, pystyttäkää mieluummin vaikka joku uusi Game of Thrones -ketju niille, jotka ovat lukeneet kaikki viisi tähän asti ilmestynyttä kirjaa.
Herrah
04.06.2013 12:58:57
Tribe: Kuolla saattaa Jon, Jaime, Tyrion, Jorah, Barristan, Summer, Rickon, Meera, ainakin yksi Daenerysin lohikäärmeistä, ellei jopa kaksi, ehkä Sansa. Joo ja toivon, että kukaan täällä ei ole niin tyhmä, että paljastaisi, menikö mikään näistä oikein.

Kaikki oikein, herttaväri.
dts9624
04.06.2013 13:23:49
dinghie: Mhä, mitenniin? Ainoa mikähän tässä oli erilaista kirjaan verrattuna, oli että

SPOILER SPOILER SPOILER

Robbin vaimohan on kirjassa Jeyne Westerling, eikä tuo tumma nainen meren takaa. Jeyne jää Blackfishin kanssa Riverruniin ja täten Robbin lapsi sekä vaimo Blackfishin kanssa jää eloon. Sarjassahan näin ei käy, koska Jeyneä ei ole olemassa ja Eddard v2.0 kuoli ennenku kerkes alkaakaan. Paitsi että Blackfish tais keretä kusitaukonsa ansiosta karkaamaan.

e: tosiaan, unohtu sanoa. Jäin kaipaamaan kohtausta, missä Grey Windin ja Robbin päät leikataan irti, ja Grey Windin pää sidotaan Robbin ruumiisen ja pistetään kruunu päähän. Olis tehny hienon viimesen kohtauksen ennen hiljasia lopputekstejä.

JUONIPALJASTUKSET PÄÄTTYVÄT

Eikös kirjassa Catelyn viillä Red Wedding lopussa jonkun vajaa-älyisen veljenpojan tjsp. kurkun, eikä suinkaan lapsivaimon. KS. http://awoiaf.westeros.org/index.php/Aegon_Frey

Itse kaipasin raaempaa toteutusta telkkarisarjaan, oisi voitu mässäillä vähän enemmän.
dinghie
04.06.2013 14:12:57
dts9624: Eikös... Itse kaipasin raaempaa toteutusta telkkarisarjaan, oisi voitu mässäillä vähän enemmän.

SLOIPER eli broilerim

Kyllä, siinä käy juuri näin. Kirjassahan koko kohtaus on parempi, koska kaikki tapahtuu Catelynin näkökulmasta ja siinä heijastellaan että mitä se ajattelee kullakin hetkellä. Hirvein on kyllä se lopun "Don't, no, not my hair - Ned loves it.." ja sitten irtoo.
Vaihtovirta
04.06.2013 14:23:48
Ygäby
04.06.2013 14:42:09
Hykertelin kyllä penkissäni koko jakson ajan kun lopun twistiä pedattiin niin hienosti. Robbille kruununperijä tiedossa, Edmure saa härkäisen lämsän ja Aryakin on pääsemässä perheensä luo. Sitten vaan PAM SAATANA! Näin sitä teeveetä tehdään.
"Kaikkien mielessä ohjelmaa katsoessa oli tietenkin pillu- ja mikä menee sinne kätevästi? Sisilisko. Noniin. Se siitä toisesta tempusta." -Gleb91
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)