Chips 19.10.2008 18:03:58 | |
---|
Kuinka "yllättävää" tyypiltä laulaa Guns N' Rosesia, ei tsiisus... Jep joo. Olis kiva yllätys jos joku tytöistä uskaltais vetää The Great Gig In The Skyn. Ei vaan taida olla tarpeeksi pop tuommoiseen kisaan. "Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |
Ozzyneito 19.10.2008 18:22:15 | |
---|
Veikkauksia otetaan vastaan asteikolla 1-5 kuinka paha raiskaus tämänpäiväinen Hallelujah tulee olemaan. Itse arvaan 4, koska tuon biisin tulkitseminen on äärimmäisen hyvältäkin laulajalta hirvittävän vaikeaa. Pidän sitä edelleen vaikeimmin tulkittavana biisinä minkä tiedän. Muutenkin biisivalinnat ovat tylsiä. Aguileran Beautiful on tässä lajissa jo lähinnä mauton klisee. Ajatusleikkinä olen itse miettinyt, mitä biisejä olisi siisti vetää idolsissa ja mieleen tulee Riston Nina olen palasina / Levy-yhtiön jätkät, jotka olisivat molemmat täydellisen osuvia. Muuten sitten jotain Pavementia mahdollisimman Malkmusta tulkiten: http://www.youtube.com/watch?v=tU_68xRikG0 olisi niin mielenkiintoista kuulla mitä tuomarit sanovat preesenssistä ja asenteesta. Myös Pixies-tulkinnat olisivat varmasti siistejä. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
FatSam 19.10.2008 19:31:54 | |
---|
vitun hyvä laulaja,laula ite paremmi Niin muuten laulanki! ei mitn |
Chips 19.10.2008 20:12:46 (muokattu 19.10.2008 20:13:50) | |
---|
Ei iske ollenkaan tuo Lindan punainen tukka ja ylimeikattu naama. Oli paljon paremman näköinen ennen stailausta. Laulu ihan ok, loppu meni vähän plörinäks "Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |
nappero 19.10.2008 20:13:15 | |
---|
ompa kyllä kauheen kuulosta? Terve ja heipähei! |
Toveri 19.10.2008 20:13:17 | |
---|
Ei iske ollenkaan tuo Lindan punainen tukka ja ylimeikattu naama. Oli paljon paremman näköinen ennen stailausta Sais sekin laulaa eikä vinkua. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
DJKaaos 19.10.2008 20:13:36 | |
---|
Ei iske ollenkaan tuo Lindan punainen tukka ja ylimeikattu naama. Oli paljon paremman näköinen ennen stailausta Joo ei, eikä pahemmin tuo laulukaan iske... huh huh. Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |
haunted 19.10.2008 20:14:00 | |
---|
Tähänmennes pahimmat myötähäpeet. Herranen aika. Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
RänxY 19.10.2008 20:15:15 | |
---|
Lauloko se Linda muka hyvin vai enkö tajua mitään? "I refuse to join any club that would have me as a member."
Groucho Marx |
ChangeOfSeasons 19.10.2008 20:18:29 | |
---|
mitenkä on mahdollista että kehuivat tuota ensimmäistä? ..no juu hienosti jatkuu sama taso toisessa esityksessä. toivottavasti tällekin tulee hyvät pisteet. |
hapan 19.10.2008 20:18:52 | |
---|
Hoho, tää toka plikka oli aika ikävää kuultavaa. |
nappero 19.10.2008 20:19:58 | |
---|
Miten ne voi toisen laulajan kohdalla sanoa "sä olet vaarassa pudota"? Taitaa olla aikamoinen taikuri tuo patrik. Terve ja heipähei! |
Tikru. 19.10.2008 20:20:31 | |
---|
Lauloko se Linda muka hyvin vai enkö tajua mitään? Samaa mietin. En ite osaa laulaa yhtään, eikä mulla varmaan ole sävelkorvaakaan, mutta tuo oli joka tapauksessa kamalaa kuunneltavaa. Osuiko se kertaakaan oikeaan nuottiin? "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Tikru. 19.10.2008 20:21:11 | |
---|
Miten ne voi toisen laulajan kohdalla sanoa "sä olet vaarassa pudota"? Taitaa olla aikamoinen taikuri tuo patrik. Patrikilla on myös erittäin tv-vihamielinen paita päällä. Epilepsiakohtaus. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
Ozzyneito 19.10.2008 20:22:25 | |
---|
Nää on ollut molemmat aika hirveää paskaa. Aguilera idolsissa on jo niin nähtyä ja se, että sen onnistuu tulkitsemaan niin muovista veistetysti ja tyhjästi. Tehosekoitin oli sitten jo puhtausteknisesti hirveää. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
JCM 19.10.2008 20:25:39 | |
---|
Haha, siinä olet kyllä oikeassa. Ketkä edellisvuosina olivat suosikkejasi, kun noin kovassa arvossa heitä pidät? Mulla ei oo jäänyt ketään erityistä sieltä mieleen. Ei mulla varsinaisia suosikkeja ole ollut, mutta esim. Meurmann, Wickholm, Koivunen on vetäneet ehkä parhaat vedot jätkien puolelta mitä siellä on ollut. Kun tuntuu, ettei näistä oikein kukaan saa virettä kohdalleen eikä varsinkaan fiilistä esitykseen. Missä vaiheessa olen sanonut pitäväni ketään kovassa arvossa? |
JCM 19.10.2008 20:27:15 | |
---|
fmfmfmffmfmfmmfmmfmkff,ff,f,,f,,f,f,f,f,f,f,f,f,f,f,,f,f,ff,,,f,f,f,f,fk,f,f,f,f,f,fkmffkl,f,f,f.,f,f, (kolmivuotiaan poikani kannanotto) Mitä ovat rokkijätkät? Narkkareita, kommunisteja, huonoja, tai kaikki yhdessä! Minä väitän että taso on parempi kuin edellisvuosina, ja korvissa ei ole vikaa! - jazzmies Voi että, täällähän oikein tunteet lämpiää. Sanotaan siis, että minun korvissani on vikaa, mikä on kyllä tottakin. Ei mulla hääppönen sävelkorva ole. |
Dunga 19.10.2008 20:27:37 | |
---|
Kaikki nuoret tyypit akustisella kitaralla, eääääh. Säröä beibi. Interstellar overdrive. |
nappero 19.10.2008 20:31:55 | |
---|
Jone sano sanan mnetinkin puolesta. Kaks ekaa oli ihan kauheeta tuubaa, mutta tätä kuunnellessa ei tullut mieleenkään pistää telkkaria mutelle.. Terve ja heipähei! |
DJKaaos 19.10.2008 20:32:02 | |
---|
"Ku mä tulin tänne ni mä kuuntelin Sleijerii ja mietin..." Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |