Mättöpiiska 02.09.2008 22:50:54 | |
---|
Hyvä meininki noilla tuolla. :D |
obiwan 02.09.2008 22:52:26 (muokattu 02.09.2008 22:54:49) | |
---|
Äää blowjob! eisss... alakerrassa huudetaan ja yläkerran huoneessa banemine käynnis, perus teinibileet siis. |
MrQ 02.09.2008 22:54:43 | |
---|
Se on Mr Quu semmonen homma, että kyllä ne huimehet on perseestä ja ennemmin tai myöhemmin pistävät elämän paskaksi. Ja tässä kohtaa en puhu kanjabiksesta, vaikka enpä siihenkään kannusta.On niitä pleikkarin kans asuvia nähty jo ihan tarpeeksi. Holtiton viinanveto aivokänneineen on myös aivan järjetöntä itsensä & ympäristönsä piinaamista. Suomalaisilla ihmisillä on varmaan about 80%:lla päihdeongelma ja tuon tuostakin pisimmälle edenneet vahingoittavat/tappavat toisiaan vkonloppu rentoutuksissaan. Kyllä minä ainakin voisin kuvitella, että tuohonkin tv-shöyhyn olis voinu kehitellä edes pikkasen nerokkaampaa käsikirjotusta kuin tuo v-tun läträäminen. Ja douppien kehuminen. Kuria tähän maahan pitäis saada. Olisivat perkele ihmisiksi! Ärsyttävää ku jostain "sekoilusta" on tullut nuorison ykkösharrastus. Ja mitä isot edellä... ps. pimpit ja tissit on kivoja, formaatti väärä. Siinä sulle priimaluokan provoa, ole hyvä! mähhh... mä uskon siihen että ne joiden kuuluukin vetää itsensä kiikkuun viinalla tai kamalla tekee sen ja sillä jees. ei se ole vittu muiden ongelma. nimim. jonnin asteen alkoholisti. |
Closure 02.09.2008 22:54:46 | |
---|
YHYY! VITTU KUKAAN EI YMMÄRRÄ MUA KU OON TALON AINOO HOMO! Tulee mieleen pikku britannia :D "KUKAAN EI YMMÄRRÄ MUA KU OON AINOO MINNANORSU" "MÄ ON OO PISSSSIIISS" Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Meadow 02.09.2008 22:59:05 | |
---|
Ei saatana... Kyllä nyt on äidit ylpeitä. |
Hannu H. 02.09.2008 22:59:57 | |
---|
Parasta viihdettä sitten tän päivän luennon missä oli kokoajan semmonen olo että on Aki Kaurismäen uudelleenkirjoittamassa ja ohjaamassa Monty Python sketsissä. Täytynee alkaa seuraamaan. Ei kylläkään vielä ylletä itänaapurin bb:n tasolle.. |
nappero 02.09.2008 22:59:57 | |
---|
Aika estotonta porukkaa talossa.. No eikait siinä, hyvät naurut sai tämän päivän showsta. Terve ja heipähei! |
Painajaismainen 02.09.2008 23:04:10 | |
---|
Aikamoista settiä tämänpäiväisessä jaksossa. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
ten 02.09.2008 23:08:06 | |
---|
Kyllä niinku taas sellasta myötähäpeää! Olihan siellä ihan hauskojakin juttuja, mutta enimmäkseen kyllä hävettää noitten puolesta. Enään ei puutu ku ryhmäseksit, ni kaikki on nähty. Siis kaikki mikä lööppejä kiinnostaa. Mun mielestä tässä on tänä vuonna ollu ihan ideaakin näissä valehäädöissä sun muissa tehtävissä. Toivottavasti tulevissa tehtävissä on yhtä paljon ideaa. Toi palomiesjuttu nyt on ihan perseestä. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Sälski 02.09.2008 23:09:14 | |
---|
Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D |
kyseinen 02.09.2008 23:16:41 | |
---|
Eka BB-jakso, jonka katoin tänä vuonna, ja tuon perusteella voipi todeta, että TUSKINPA jää viimeiseksi. Aika mainiota viihdettä, kun ensin repeilee itsekseen ääneen ja pian onkin jo ihan solmussa kiemurtelemassa myötähäpeästä. Myös pientä draaman kaarta olivat onnistuneet tuohon jaksoon rakentamaan sen jo kerran "pois potkitun" (forget the name) avuttomien pokausyritysten ja kolmiodraaman sekä kunnon ämmien känni-idioottiriidan muodossa. Paikoin jopa taitavaa leikkausta. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
valtse 02.09.2008 23:20:32 (muokattu 02.09.2008 23:23:00) | |
---|
Life is a clay urn on the mantle. |
Juugeli 02.09.2008 23:31:35 | |
---|
Hohoh, eräiden asukkaiden pisteet hiukan laski. Oli kyl ihan uskomattoman koominen se yks kohtaus loppupuolella. Minna ja Mia on just huoritellut ja lehmitelleet toisiaan kovaan ääneen. Sit seuraavassa, Minna on jo poistunut huoneesta, mutta Mia on edelleen niin kiihkona, että huutaa nyt Nikolle, joka itkee edelleen lattialla :D Nauroin ihan kippurassa. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Lähikauppias 02.09.2008 23:35:15 | |
---|
Huh huh, kylläpäs hävetti. Tommostahan 15-vuotiaiden bileissä. Täyteen fritsutettu homo itkee, pissikset tappelee - "FAK OFF BITS!", joku räplää jotain saunassa ja joku-panee-jotain-vaikka-sen-piti-panna-jotain-muuta-mutta-ko-sil-on-syndet!. Oksentelu kumma kyllä puuttui. Ja mun mielestä aika halpaa BB-tekijöiltä se "saat synttärilahjaksi viettää yön yläkerran sviitissä valitsemasi henkilön kanssa". Ei mun mielestä kauhean tasokasta TV-ohjelmaa, sanokaa mitä sanotte. |
DJKaaos 02.09.2008 23:36:45 | |
---|
Täyteen fritsutettu homo itkee ja joku-panee-jotain-vaikka-sen-piti-panna-jotain-muuta-mutta-ko-sil-on-syndet!. Hohoho, ei helvetti että pudotti! :D Plussaa! Minä olen minä. |
slipkorn 02.09.2008 23:38:53 (muokattu 02.09.2008 23:39:04) | |
---|
Mitä vittua se Niko itki siellä? :D En pystynyt katsomaan kunnolla. |
aivokuolio 02.09.2008 23:41:56 | |
---|
Kiitän ja kumarran luojaa TV-viihteestä. Mahaan sattuu! |
Petrukki 03.09.2008 00:10:08 | |
---|
Hitto, muutama viime kausi olikin jotain melko tylsää. Nyt tuntuu että missaa vuoden tv-spektaakkelin kun näitä juttuja lukee. :D Koskaan tuntunut olevan näin estotonta porukkaa mukana. jou |
Rattata 03.09.2008 07:45:44 | |
---|
Jumalauta, oli aika vaivaannuttavaa katseltavaa. Enemmän kuin viihdyttävää. Pystyn kuvittelemaan kuinka tuotantotiimi on nauranut kippurassa kun porukka on alasti altaassa ja sieltä sitten pompottelevat niitä eestaas. Eikä... |
konnamatti 03.09.2008 07:53:41 | |
---|
Tänään on ilmeisesti tulossa kovaa settiä. Hyi vittu miten irvokkaita ihmisiä taas. Juuri tälläisen paskan takia käytän alkoholia harvoin. Tuollaisten ihmisten takia käyn baareissa vielä harvemmin. Hyi. Minnasta tulee mieleen känniset lutkat joita näkee joka kapakassa kymmenittäin. Varmasti jostain täältä idästä kotoisin. Läski, sukset ristissä muitten akkojen kanssa ja kännissä nii-in seksikästä. Oksettavia tyrkkyjä. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |