Aihe: Final Fantasy - Japanin Star Trek
1 2 3 4 520 21 22 23 2450 51 52 53 54
ten
02.01.2007 10:32:05
onhan tuota tulllu pelattua vähä. aika omalaatunen ratkaisu tuo 3rd person shooter. ei ehkä ihan sopivin. sit tuota ff XII:täkin tullu kokeiltua

Juu. Melkoinen pettymys oli, joten noin 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen päätin aloittaa FFX:n alusta. Ihan nostalgiamielessä. :D
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Informaatiokameli
02.01.2007 13:24:09 (muokattu 02.01.2007 13:24:37)

Juu. Melkoinen pettymys oli, joten noin 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen päätin aloittaa FFX:n alusta. Ihan nostalgiamielessä. :D

Itse pelasin tuon Dirge of Cerberuksen eilen läpi ja pakko myöntää, että pettymys oli. Alkupään perusteella meinasin odottaakin peliltä jotain keskinkertaista parempaa mutta loppu meni jotenkin tympeäksi. Teki välillä mieli lopettaa pelin pelaaminen kesken mutta pakko oli läpi asti pelata, sillä nostalgian voimalla tämän kuitenkin jaksaa pelata juuri ja juuri läpi.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali The 21st Century Pop Orchestra
Pelsi
02.01.2007 13:50:13
Uijui, Final Fantasy XII taitaakin olla ainoa syy, miksen myy pleikkariani pois. Tietää taas, mitä helmi-maaliskuun taitteessa tehdään.

Ja hankin myös uuden Kingdom Heartsin, jos nyt saan joskus pelattua tuon vanhankin läpi.
You fight like a dairy farmer. | >-)))>
Freya
31.01.2007 13:33:02
Iik, uudesta Pelit-lehdestä löytyi odotetusti XII:n arvostelu.

Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja..uudelta. Menee hankintaan kyllä välittömästi ilmestymisen jälkeen.
Mule
02.02.2007 18:05:51

23. päivä sosiaalinen elämä näillä näkymin loppuu. Chillisti olen jaksanut odotella mutta Pelit -lehden arvostelu pisti kämmenet hikoamaan. Sääli kun olen armeniassa möyhyttämässä mosia, ei pääse aivan täysiä kiinni limppuun.
äh.
Informaatiokameli
02.02.2007 20:42:31

Chillisti olen jaksanut odotella mutta Pelit -lehden arvostelu pisti kämmenet hikoamaan.

Itselleni kävi juuri samoin. Toivottavasti tämä nostaa sarjan taas IV-IX-osien tasolle.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali The 21st Century Pop Orchestra
rc
03.02.2007 14:09:33
Helmikuun lopusta alkaa no-lifetys. Kunhan on sitä tasoa mitä aiemminkin... ihan jokainen noista kymmenestä "oikeasta" FF:stä on mestariteos, miksei tämä olisi.
Peace, love & death metal
Swan
03.02.2007 14:33:03
Vituttaa olla varaton varusmies. :D Sitten ei mitään sensuroimattomia spoilereita tänne.
Pinkki Testarossa ja Crockett's Theme - ranskanpastilleja, mmm...
>-)))> #26
S.M.A.K.
Hipelius
22.02.2007 18:43:36 (muokattu 22.02.2007 18:46:32)
Oletteko kukaan kuulleet tätä More Friends -levyä? Sisältää vuonna 2005 äänitetyn keikan, jossa Uematsun sävellyksiä sinfoniaorkesterin, kuoron, oopperalaulajien, Rikkin, Emiko Shiratorin ja Black Magesin kanssa. Mukana mm. Opening - Bombing Mission, FFVI:n oopperakohtaus, One-Winged Angel ja paljon muuta.
Ehkä paras Uematsu-"kokoelma" mitä olen ikinä kuullut! Käsittämättömän hyvät sovitukset ja tuotanto. Ja ne biisit....... :Q________

np: The World Festival Symphony Orchestra - Aerith's Theme (from FINAL FANTASY VII)

http://www.ffmusic.info/morefriendsost.html
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Tumocs
22.02.2007 22:34:21

Tänään tipahti sarjan kahdestoista luukusta ja on nannaa. Koukutti heti ja 6,5h vierähti pelin kanssa putkeen. Uudostukset on niin radikaaleja että hankala mieltää final fantasyksi, muistuttaa minusta enemmän Vagrant storya.
Freya
23.02.2007 10:22:27
Tänään tipahti sarjan kahdestoista luukusta ja on nannaa. Koukutti heti ja 6,5h vierähti pelin kanssa putkeen. Uudostukset on niin radikaaleja että hankala mieltää final fantasyksi, muistuttaa minusta enemmän Vagrant storya.

Käyn tässä juuri sisäistä taistoa siitä, että syönkö vai pelaanko ensi kuun alkuun asti. Jälkimmäinen kuulostaa paljon houkuttelevammalta, joten suunnistanen kauppaan kohta puolin. :)
Chips
23.02.2007 17:49:52
Nyt se tuli! Oi oi oi.. ^__^
Nuuskamuikkunen
23.02.2007 19:59:35
Onkos se taistelukuvio muuttunut kuinka paljon, sitten IX:n? Oon vähän jäljessä näissä kyllä.
AitoidiotiA
Freya
23.02.2007 20:55:41
Onkos se taistelukuvio muuttunut kuinka paljon, sitten IX:n? Oon vähän jäljessä näissä kyllä.

Viholliset ei pompsahtele enää tyhjästä, vaan ne näkyvät/liikkuvat maastossa. Tuo on mun mielestä se suurin uudistus, ja vaihteeksi vallan mukava, näin kolme tuntia pelanneena. :)
Kasperi Tervonen
24.02.2007 23:38:39
Kaikki Final Fantasyt akselilta VII-X-2 on tullut vähintäänkin muutamaan kertaan pelattua läpi, FF VI kerran. Aika mukavasti oon noihin saanut aikaa kulutettua. Noissa kun on vielä se pirullinen juttu, että siinä vaiheessa kun on saanut pelin jo juonellisesti päätökseen niin pitää vielä tehdä kaikki mahdolliset side-questit ja kehitellä ihan simona niitä hahmoja jotta pystyy pieksämään jokaisen mahdollisen extrapomon saadakseen mielenrauhan. :) Esim FF kymppiin sain parhaimmillaan käytettyä 266 tuntia peliaikaa. Sitä seuraavalla peluukerralla aikaa kului "vaivaiset" 166 tuntia. Kyllä finalit ovat parhautta!

Viholliset ei pompsahtele enää tyhjästä, vaan ne näkyvät/liikkuvat maastossa. Tuo on mun mielestä se suurin uudistus, ja vaihteeksi vallan mukava, näin kolme tuntia pelanneena. :)

Tuo uusi taistelusysteemi taitaakin jakaa aika vahvasti mielipiteet. Jotkut ylistää, jotkut taas sanoo että se on ihan paska. :D Itse en voi sanoa juuta enkä jaata kun ei ole rahaa ostaa kyseistä peliä, vituttaa armottomasti kun en viitsinyt pitää rahaa säästössä tuota varten. Muutoin olisin tälläkin hetkellä pelaamassa pleikkaria enkä täällä jauhamassa paskaa. :)
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
Flow
24.02.2007 23:47:43
Minä olen aina tykännyt FF:ssä siitä, että ne on harvoja pelejä joissa oikeasti on kunnon juoni. Kasi on edelleen minun suosikki mutta kunhan saan pleikkarini veljiltä takaisin niin hyökkään kyllä kauppaan tämän uusimman hakemaan kun hypeä on ollut...
En muuten ole pelannut muita kuin 7,8 ja 9 muut on pelaamatta. Onko nuo muut pelattavia?
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Kasperi Tervonen
24.02.2007 23:57:02
En muuten ole pelannut muita kuin 7,8 ja 9 muut on pelaamatta. Onko nuo muut pelattavia?

10 on ainakin erittäin pelattava. Se sen kakkososakin on ihan jees, vaikkei ihan samaa tasoa olekaan kuin edeltäjänsä.
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
Tumocs
25.02.2007 01:56:20

Tuo uusi taistelusysteemi taitaakin jakaa aika vahvasti mielipiteet. Jotkut ylistää, jotkut taas sanoo että se on ihan paska. :D Itse en voi sanoa juuta enkä jaata kun ei ole rahaa ostaa kyseistä peliä, vituttaa armottomasti kun en viitsinyt pitää rahaa säästössä tuota varten. Muutoin olisin tälläkin hetkellä pelaamassa pleikkaria enkä täällä jauhamassa paskaa. :)

Taistelusysteemihän on aivan järjettömän loistava, mutta se ei ole enää kovin final famtasymäinen. Kuten taisin ehkä jo aiemmin sanoa, niin peli muistuttaa enemmän vagrant storya. Se ei tosin poista sitä, että peli on pelimekaniikaltaan varmaan paras peli jota olen pelannut.
Freya
25.02.2007 12:18:27
Taistelusysteemihän on aivan järjettömän loistava, mutta se ei ole enää kovin final famtasymäinen.

Joo, vallan loistava kyllä. Minun piti laittaa taisteluiden nopeus näin aluksi hitaimmalle, sillä kympin pelaamisen jälkeen ei meinaa pysyä mukana noissa nopeissa ja ehkä hieman sekavissa taisteluissa. Mutta kyllä siihen tottuu. Gambitit ovat kyllä oikein mainio keksintö. :)

Tuosta pelistä löytyy myös kivasti vaikeustasoa heti aluksi. Kympissä kuoleminen oli jo lähes harvinaista.
Chips
25.02.2007 13:32:51 (muokattu 25.02.2007 13:34:33)
Minäkin tykkään tästä uudesta systeemistä. Aluksi oli melko outo mutta nyt alkaa sujua. En ole vielä kovin pitkälle ehtinyt, mutta hauskaa on ollut. Bhujerbassa testasin tota chain-hommaa, yli 50 luurankoa pistin polttopuiksi. Sai ihan mukavasti rahaa niistä loot-esineistä.

Tuosta pelistä löytyy myös kivasti vaikeustasoa heti aluksi. Kympissä kuoleminen oli jo lähes harvinaista.

Juu tämä on myös mukava yllätys. Menin tyhmänä härnäämään sitä dinoa Giza Plainsilla. Turpaan tuli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)