Karipiirto 08.01.2012 18:53:37 | |
---|
Kyllähän tuossa aika selvästi on taas tulossa kahden miehen show. Hirviniemen ja Niemelän hahmoissa on vain enemmän sisältöä. Hyvänä kolmosena tullee varamies. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Toveri 08.01.2012 19:03:28 | |
---|
Sen Armin Hefner-hahmo oli ihan hauska, mutta hokemaksi valittu "olin silloin hyvin humalassa" (tjsp.) sitten jäi vähän vaivaamaan, kun se on kuitenkin erään kaikkien aikojen parhaimman sketsihahmon tunnusmerkki. Melkein kaikissa hahmoissa oli potentiaalia hyvälle kehitykselle, mutta Rasilan mörköopiskelija ja lihamestarin tytär olivat täyttä paskaa. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
SnowCrow 08.01.2012 21:46:17 | |
---|
Toveri: Sen Armin Hefner-hahmo oli ihan hauska, mutta hokemaksi valittu "olin silloin hyvin humalassa" (tjsp.) sitten jäi vähän vaivaamaan, kun se on kuitenkin erään kaikkien aikojen parhaimman sketsihahmon tunnusmerkki. Tämä. Törkeästi pölliny Fast Showsta ton repliikin. :s |
WanhaWihtahousu 08.01.2012 21:59:41 | |
---|
Melkein kaikissa hahmoissa oli potentiaalia hyvälle kehitykselle, mutta Rasilan mörköopiskelija ja lihamestarin tytär olivat täyttä paskaa. Ehkä olen jotenkin vajaa, mutta mielestäni Sulo oli kaikista paras. Mörköopisto ja ne kulmakarvat, huuuuh :) http://www.myspace.com/metallishtan |
Sakmongkol 08.01.2012 22:11:10 | |
---|
WanhaWihtahousu: Ehkä olen jotenkin vajaa, mutta mielestäni Sulo oli kaikista paras. Mörköopisto ja ne kulmakarvat, huuuuh :) Noniin, ensimmäinen oikea mielipide joka ei ole minun. Hyvähyvä. |
KooAa 08.01.2012 22:16:03 | |
---|
SnowCrow: Tämä. Törkeästi pölliny Fast Showsta ton repliikin. :s Niin, vois myös sanoa että Fast Show on pöllinyt sen minulta. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
Bluesmies 09.01.2012 16:23:04 | |
---|
Toveri: Melkein kaikissa hahmoissa oli potentiaalia hyvälle kehitykselle, mutta Rasilan mörköopiskelija ja lihamestarin tytär olivat täyttä paskaa. Juurikin näin. |
Point 09.01.2012 16:33:10 | |
---|
Katon tässä ekaa jaksoa just, ei ole oikein sytyttänyt so far. Saa nähä mitä sketsihahmoja on mukana tällä kaudella. Ainut mikä nauratti, oli Rikun hahmo siinä ihan alussa. |
Rattata 09.01.2012 16:45:20 | |
---|
Lihamestarin tytär todennäköisesti tippuu ensimmäisenä, aiheutti aikamoista myötähäpeää. Hirviniemi osas valita jälleen hahmon, joka tulee varmasti kasvamaan ajan myötä ja josta saa lisää irti pitkän aikaa. |
Point 09.01.2012 17:19:01 | |
---|
Akun hahmo on suoraan tosielämästä, Riku on aivan huippu, Krista on hyvä, Iina myös. Loput ei ainakaan mua naurattaneet, Jugi varsinkaan. Saa nähdä miten tuo tosta muuttuu. |
sticky fingers 09.01.2012 17:35:16 | |
---|
AKWM: Akun hahmo on suoraan tosielämästä, Riku on aivan huippu, Krista on hyvä, Iina myös. Loput ei ainakaan mua naurattaneet, Jugi varsinkaan. Saa nähdä miten tuo tosta muuttuu. Kuten todettua, Hirviniemi oli hahmoineen ihan hyvä, mutta kyllä ne "tulla Uskoon"-jutut on aika nähty ja kuultu jo... Olis myös voinut vähän vähemmän "hauskan" nimen keksiä tolle. Mut katotaan, miten homma kehittyy. Rasilalta toivon kyllä jotain kuningasajatusta, miten toi homma lähtisi jotenkin sopivasti keulimaan ton hahmon kanssa. Lihamimmi on auttamatta out. ... |
nappero 09.01.2012 18:14:52 | |
---|
|
Point 09.01.2012 18:47:35 | |
---|
nappero: http://www.iltalehti.fi/viihde/2012010915053053_vi.shtml "Putouksessa pilkattiin vammaisia!" !!!! :( Eisss... Arvasin jaksoa katsoessani, että kohta lähtee saatana. Vammaisetkin loukkaantuivat pakkoliikejutusta kovasti(äitini työpaikalla hoitokodissa kuulemma vammaiset olivat ihan porukalla nauraneet hauskoille jutuille jne). Tunnen pari tollasta kukkahattua tosielämässä, en tiedä mikä osa aivoista on mennyt näillä henkilöillä vituilleen. |
masterhat 09.01.2012 19:45:35 | |
---|
jotenkin se aku taas tiesi mistä naruista vetää, mut toisaalta mies on niin kovat respectit hankkinut edelliskausilta, joten taitaa olla sama mitä se aku siellä touhuaa niin aina uppoaa |
AP 09.01.2012 19:47:05 (muokattu 09.01.2012 19:47:49) | |
---|
sticky fingers: Lihamimmi on auttamatta out. On, mutta Elena Leeve on jotenkin söötti. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Meadow 09.01.2012 21:02:53 (muokattu 09.01.2012 21:03:03) | |
---|
|
VeeKoo 09.01.2012 21:56:31 | |
---|
sticky fingers: Lihamimmi on auttamatta out. MITA LAITETAAN :------D Huhhuh, toivottavasti jo ens jaksossa voi tippua joku- eli lihamimmi. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Bluesmies 09.01.2012 22:38:55 | |
---|
VeeKoo: MITA LAITETAAN :------D Huhhuh, toivottavasti jo ens jaksossa voi tippua joku- eli lihamimmi. Ei kyllä se Rasilan örkki oli paskin. |
Karipiirto 09.01.2012 22:39:05 | |
---|
VeeKoo: MITA LAITETAAN :------D Huhhuh, toivottavasti jo ens jaksossa voi tippua joku- eli lihamimmi. Mitenköhän kun eiks tuo oo se sama, jonka viimekertainen hahmo oli se ihme poppamies? Se on näköjään taitolaji keksiä kisa toisensa jälkeen järisyttävän rasittava hahmo, joka ei naurata yhtään. Myötähäpeäkin saa vain epätoivoisesti painamaan kaukosäädintä ja vaihtamaan kanavaa. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Bluesmies 09.01.2012 22:39:34 | |
---|
Karipiirto: Mitenköhän kun eiks tuo oo se sama, jonka viimekertainen hahmo oli se ihme poppamies? Ei mitään yhteistä. Ei sitten mitään. |