Aihe: Radio Rock
1 2 3 4 520 21 22 23 24 25 26
Kiukkuli
25.05.2013 16:01:24
Miikss: Nyt vittu taas oikeesti... En ees jaksa avautua, että miten idioottimaista tämmönen "öhöhöö nämä sanat kuuluu vaan maajusseille" on.

Ja kuitenkin jaksoit öhöhöö. Kuinka typerää toi sitten oli?
LamaAjanElvis
25.05.2013 16:13:49
Noh noh.. pojat pojat.

Sanat isäntä ja emäntä ovat sosiaalisesti sallittuja sanoja, kunhan ne ei lue t-paidassa, hupparissa, vyönsoljessa, lippiksessa tai pipossa.
"I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder
Miikss
25.05.2013 16:14:22 (muokattu 25.05.2013 16:14:40)
Kiukkuli: Ja kuitenkin jaksoit öhöhöö. Kuinka typerää toi sitten oli?

Laitoin sen ihan tarkotuksella siihen kuvastamaan, miten typerältä tuo sinun valitus kuulosti.

LamaAjanElvis: Noh noh.. pojat pojat.

Sanat isäntä ja emäntä ovat sosiaalisesti sallittuja sanoja, kunhan ne ei lue t-paidassa, hupparissa, vyönsoljessa, lippiksessa tai pipossa.

Näinpä, täysin samaa mieltä.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Kiukkuli
25.05.2013 21:34:42
Miikss: Laitoin sen ihan tarkotuksella siihen kuvastamaan, miten typerältä tuo sinun valitus kuulosti.
Uliuliuli. Ei mulla muuta.
Miikss
25.05.2013 22:30:18
Kiukkuli: Uliuliuli. Ei mulla muuta.

Kukas se täällä sitä uliulia päästeleekään ties mistä sanoista, jotka kuuluvat ihan normaaliin puhekieleen? Jos nyt aletaan oikeasti katsomaan jokainen murre ja yleensäkin puhekieli läpi, niin kyllä sieltä yhtä ja toista mielenkiintoista sanaa löytyy.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Kiukkuli
26.05.2013 22:26:55
Miikss: Kukas se täällä sitä uliulia päästeleekään ties mistä sanoista, jotka kuuluvat ihan normaaliin puhekieleen? Jos nyt aletaan oikeasti katsomaan jokainen murre ja yleensäkin puhekieli läpi, niin kyllä sieltä yhtä ja toista mielenkiintoista sanaa löytyy.

Katso nyt vähän peiliin, hyvä mies. Mä kerroin rehellisen mielipiteeni miten mä käsitän ja miellän jonkun sanan ja sä kutsut mielipidettäni idioottimaiseksi. Haloo?
Miikss
26.05.2013 22:55:05
Kiukkuli: Katso nyt vähän peiliin, hyvä mies. Mä kerroin rehellisen mielipiteeni miten mä käsitän ja miellän jonkun sanan ja sä kutsut mielipidettäni idioottimaiseksi. Haloo?

No olihan se idioottimainen.

Noh jokatapauksessa en jaksa enää jatkaa provoilua, joten minun osalta päättyy tähän tämä keskustelu.
Linnunlaulupuu
26.05.2013 23:34:44
Miikss: No olihan se idioottimainen.

Ei hitto äijä o isäntä!
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Burn
27.05.2013 10:43:54

Miikss: Noh jokatapauksessa en jaksa enää jatkaa provoilua, joten minun osalta päättyy tähän tämä keskustelu.

Hoho http://i.imgur.com/n9f2H.gif
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
reaper666
27.05.2013 11:20:01
no silleen ku naiset nyt yleisesti ottaen ärsyttäviä. "olen vahva". ärsyttää, että halutaan tasa-arvoa mutta silti pitää sitä sukupuolta alleviivata ja nostaa se jopa ylemmäs. mieluummin heikelää kuuntelen kun jenniä ja en ole mitenkään seksuaalisesti miehiinpäin kallellaan. ja sanon avopuolisoani emännäksi. tosin yleensä käytän etunimeä.

se iltavuoron tyypissä on se hymyily kyllä siltä kannalta hyvä, että hän selkesti on rock muusikin ystävä. esim. aamushow on ihan hyvä mutta kyllä mä silti mieluummin kuuntelen henkilöä kuka siitä musasta oikeen tykkää mitä soittaakin. esim. klasu.
Röntgen-Jeesus
27.05.2013 16:08:56

Jone on emäntä.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
ukko idänmies
28.05.2013 09:05:30 (muokattu 28.05.2013 09:06:09)
Röntgen-Jeesus: Jone on emäntä.

Kyllä. Kanava vaihtuu heti, kun Suomen vanhin pikkulapsi tulee aalloille kiukuttelemaan joka asiasta ja olemaan Suomen kaupunkilaisin (äijä)kaupunkilainen.

E: Sen verran on ollut pakko kuunnella, että pääsee haukkumaan.
Ei elämästä enää edes juovu.
Kiukkuli
28.05.2013 09:44:48
reaper666: no silleen ku naiset nyt yleisesti ottaen ärsyttäviä. "olen vahva". ärsyttää, että halutaan tasa-arvoa mutta silti pitää sitä sukupuolta alleviivata ja nostaa se jopa ylemmäs.

Oman sukupuolensa korottaminen toisen yläpuolelle on sovinismia. Naisten tasa-arvoon pyrkiminen on feminismiä. Sinulla on avovaimo. Haluaisin kohdistaa sanomasi häneen, pitävätkö ne paikkansa?

Sanot: naiset nyt ovat yleisesti ottaen ärsyttäviä. Ovatko miehet ei-ärsyttäviä? Onko avovaimosi ärsyttävä, koska hän on nainen?

Sanot: "Olen vahva". Et pidä naisista joka pitävät itseään vahvoina? Onko avovaimosi heikko? Haluatko hänen olevan sinua heikompi?

Sanot: ärsyttää, että (naiset haluavat) halutaan tasa-arvoa, mutta silti pitää sukupuolta alleviivata ja nostaa se jopa ylemmäs. Etkö nyt itse nosta omaa sukupuoltasi ylemmäs?

Tämä keskustelu on nyt hyvin kaukana aiheesta, minua vaan kovasti kiinnostaa miksi tämä keskustelufoorumi on niin sovinistinen.
reaper666
28.05.2013 10:53:45
nostan ylemmäs miehet myönnän sen. tarkoitin et naisradiojuontajat on ärsyttävempiä. kai nyt jokaisen mielestä oma kumppani on joskus ärsyttävä?
LamaAjanElvis
30.05.2013 21:00:01
Noh noh.. pojat pojat. Siitä on hyvä lähtee että kaikki on ärsyttäviä. Joskus sieltä täältä löytyy vähemmän ärsyttäviä tai lähes kokonaan ärsyttävättömiä ihmisiä.
----

Tänään kokeilin ennen seiskaa ja ilmeisesti siinä tuli jotain menneen viikon koosteita. Satuin sellaiselle kohtaa kun hihittivät ja karjuivat kauhusta jonkun entisen Nasa-neron autoeroottiselle tukehtumiselle.
Joko he ovat oikeasti niin tiedottomia tuosta jo pitkään vallinneesta ilmiöstä että kauhistuttaa oikeasti tai sitten oli taas näyteltyä mässäilyä. Kummassakin tapauksessa ärsyttää.
Tuo oli hauska joskus vuosia sitten ekan kerran kun kuulin. Siis silloin joku amerikkalainen kiihkouskovainen pappi löytyi kämppänsä komerosta lateksipuvussa, naru kullin ja kaulan ympäri ja dildo vielä perseessä.

Oli taas niin laimea hetki että en edes jäänyt kuuntelemaan tämän aamun varsinaisia aiheita.
"I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder
Linnunlaulupuu
30.05.2013 21:53:53 (muokattu 30.05.2013 21:54:16)
Kiukkuli:
Tämä keskustelu on nyt hyvin kaukana aiheesta, minua vaan kovasti kiinnostaa miksi tämä keskustelufoorumi on niin sovinistinen.

Kannattaa muistaa, että täällä on ultramaskuliinisia äijjiä ja isäntiä joille ei vittuilla. Täältä on lähtöisin jopa maankuulu "härkästen lämsien" keisari tai jotain. Kova meininki kaikenkaikkiaan.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Rhapa
31.05.2013 06:45:45
Linnunlaulupuu: Kannattaa muistaa, että täällä on ultramaskuliinisia äijjiä ja isäntiä joille ei vittuilla. Täältä on lähtöisin jopa maankuulu "härkästen lämsien" keisari tai jotain. Kova meininki kaikenkaikkiaan.

Mun mielestä tämä foorumi koosuu enimmäkseen niistä, jotka tärisee kuin läski karkkikaupassa aina, kun joku mainitsee sanan "äijä".

"Eisss... radiossa sanottiin muuten ÄIJÄ. Pitää heti mennä kertomaan kavereille, että nyt oli äijjää taas. Äijjää kuulkaas taas hoettiin. Äijjä sanottiin ja minä pudistin päätäni ironisesti. Voitelen alastoman ruumiini jäteöljyllä ja masturboin känsät verille."
reaper666
04.06.2013 15:22:27
reaper666: nostan ylemmäs miehet myönnän sen. tarkoitin et naisradiojuontajat on ärsyttävempiä. kai nyt jokaisen mielestä oma kumppani on joskus ärsyttävä?

sinä henkilö kuka ottaa asianyhteydestä lauseita irti keskusteluista ja kertoilee niitä elämänkumppanilleni facebookissa niin ilmiantaisitko itsesi ja kertoisit, että onko sulla jotain henk.koht. mua vastaan? plus mielenkiintoista olisi tietää mistä tiedät kuka täällä nimimerkin takana kirjoittelee. koska aikamoinen stalkkeri saa olla et viesteistä sitä selvil saisi.
Rhapa
04.06.2013 17:11:29
reaper666: sinä henkilö kuka ottaa asianyhteydestä lauseita irti keskusteluista ja kertoilee niitä elämänkumppanilleni facebookissa niin ilmiantaisitko itsesi ja kertoisit, että onko sulla jotain henk.koht. mua vastaan? plus mielenkiintoista olisi tietää mistä tiedät kuka täällä nimimerkin takana kirjoittelee. koska aikamoinen stalkkeri saa olla et viesteistä sitä selvil saisi.

mita.hittoa.org
reaper666
04.06.2013 17:16:52
Rhapa: mita.hittoa.org

no joku henkilö kuka tietää kuka minä olen niin oli emännälle sanonut, että miehesi kirjoitti muusikoiden nettiin, että avopuolisoni on ärsyttävä.

kiinnostaa miten saanut ensinnäkin tietää mun nickin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)