Tupuna 10.09.2006 16:09:53 | |
---|
Noilla analyyseillä. Välillä tuntuu muutenki näitä muidenkin foorumeiden nettikeskosteluja seuratessa, että katsojat miettii asioita enemmän ku tuotantotiimi. Mutta näinhän se menee kun ohjelma on näinkin reaaliaikainen. Kiitos kiitos! Mulla on silmää. Nyt mulla on sellanen tunne, ettei tuo Hena voi olla aito. Ihan uskomatonta juttua tulee koko ajan, se on varmasti palkattu näyttelijä ja se Big Brotherin superyllätys tälle kaudelle. Ei voi olla varma, mut mulla on sellanen tuntu! Koska ei kukaan ihminen voi olla noin provosoiva urpo ihan tosissaan! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
DJKaaos 10.09.2006 16:20:30 | |
---|
Aika hyviä ja osuvia nuo Henaan kohdistuvat homoanalyysit, siitä ainakin Tupunalle plussamerkintä. Jep ja tuo analyysi Mirasta on kanssa aika osuvan olonen. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
stanleyclarke 10.09.2006 16:39:16 | |
---|
Jep ja tuo analyysi Mirasta on kanssa aika osuvan olonen. Paitsi että noi ei ole mitään analyysejä, ne on vaan yhden ihmisen henkilökohtaisia mielipiteitä ja kuvitelmia. Haahuilin aikanaan tuolla taiteiden tutkimuksen koulutusohjelmassa ja sain sieltä jotkut maisterin paperitkin, ja nyt kyllä kiellän käyttämästä sanaa analyysi tässä kohtaa. Lukiolaiset saa vääriä vaikutteita, analysoi ja tulkitsee koulussa väärin ja se on teidän syy! |
DJKaaos 10.09.2006 17:14:05 | |
---|
Paitsi että noi ei ole mitään analyysejä, ne on vaan yhden ihmisen henkilökohtaisia mielipiteitä ja kuvitelmia. Mitäs ne analyysit sitten on jos ei jonkun kuvitelmia ja ajatelmia jostain tietystä asiasta?? Jos mä väännän analyysin jostain henkilöstä tai tapahtumasta, niin se on yhtä paljon analyysi kuin jonkun cúlttyyrellin asiantuntijapellen tekemä analyysi. Kerrohan ihmeessä mitä analyysit on. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
stanleyclarke 10.09.2006 18:32:56 | |
---|
Mitäs ne analyysit sitten on jos ei jonkun kuvitelmia ja ajatelmia jostain tietystä asiasta?? Jos mä väännän analyysin jostain henkilöstä tai tapahtumasta, niin se on yhtä paljon analyysi kuin jonkun cúlttyyrellin asiantuntijapellen tekemä analyysi. Kerrohan ihmeessä mitä analyysit on. Kas, täällä oli kysymys. Analyysissä pitää asioita eritellä ja jäsentää. Jos analysoi vaikka Heidiä, pitää katsoa sen erilaisia toimia, vaikka miten se käyttää aikaa ulkonäköönsä, miten käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan, mitä puhuu ja kenen kanssa, mitä tekee ja mitä ei tee ... Sitten näistä eri asioista voi tietysti tehdä jonkin tulkinnan. Jos vaan hihasta vetää, että Heidi on selvästi kiltti perhetyttö, niin se on mielipide. Analysointia opetetaan jo peruskoulun kirjallisuuden opetuksessa. Mikä siitä tekee niin ihmeellisen ja kultturellin asian? Tavallista perussivistystä. |
DJKaaos 10.09.2006 19:16:43 | |
---|
No minusta noiden sunkin sääntöjen mukaan Tupuna analysoi edelleenkin noita henkilöitä. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
mie 10.09.2006 19:49:31 | |
---|
Eikös analysointi ole pohdintaa, ja pohdinta omien näkemyksien esille tuomista? Miten tämä viestini littyi aiheeseen? |
Veikko 10.09.2006 20:28:41 | |
---|
Noni, yövuoro ja subteeveetön ympäristö. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Tupuna 10.09.2006 20:51:06 | |
---|
Paitsi että noi ei ole mitään analyysejä, ne on vaan yhden ihmisen henkilökohtaisia mielipiteitä ja kuvitelmia. Haahuilin aikanaan tuolla taiteiden tutkimuksen koulutusohjelmassa ja sain sieltä jotkut maisterin paperitkin, ja nyt kyllä kiellän käyttämästä sanaa analyysi tässä kohtaa. Mahdat olla tuon kommentin jälkeen hyvin ylpeä itsestäsi ja älykkyydestäsi? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
MV 10.09.2006 21:17:06 | |
---|
Raivostuttava akka tuo Talk shown juontaja... "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
DJKaaos 10.09.2006 21:54:32 | |
---|
Hohohoho. Arin ilmeet Henan ja Tatun vitsaillessa homoista ton leffan aikana. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Chrissie 10.09.2006 21:59:11 (muokattu 10.09.2006 22:22:39) | |
---|
Hohohoho. Arin ilmeet Henan ja Tatun vitsaillessa homoista ton leffan aikana. Kävi vähän sääliksi. Henan käytös oli suorastaan törkeää. Aina ei tarvitse olla toitottamassa mielipiteitään. Kyllä se "fobia" on jo kaikille selvinnyt. EDIT: Eipä ollut yllätys tuo Arin häätö. Tosin ärsyttää edelleen se, että nilkki saa niin paljon plussia.. Seuraavaksi sitten Hena ulos :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
MV 10.09.2006 22:25:14 (muokattu 10.09.2006 22:25:50) | |
---|
Oli aika tylysti näytetty tuon Henan nimeäminen. Annettiin olettaa sen neitimäisyyden olevan ainoa syy nimeämiseen. Noh, kai se olikin mutta ei näytetty koko filmiä:) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Loijaa 10.09.2006 22:29:03 | |
---|
Taisi ainoa järkevä tyyppi tipahtaa ohjelmasta tänään. Ainakin siltä vaikutti, vaikka vain tämän yhden jakson katsoin. Ja sillä viiksiäijällä on harvinaisen karmea habitus. "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
Veikko 10.09.2006 22:33:18 | |
---|
Jos joskus törmää tuohon Henaa kaupungilla niin on ihan pakko sanoa sille jotain tähän tapaan: - Sää oot tutun näköinen, oletko julkkis... Hei sähän oot se homo Big Brotherista, joka nuoli toisen miehen kiveksiä. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
nikomati 10.09.2006 22:40:32 | |
---|
oikea valinta talosta lähtijäksi. seuraavassa häätöäänestyksessä: Mira, Hena, Heidi. koskaan ei voi olla liian gay |
Terminaattori 10.09.2006 22:46:44 | |
---|
Voisiko joku tunnukset bb-foorumille omistava pistää pystyyn topikin, johon koottaisiin "Henan" kertomat tarinat. Kaveri suoltaa aivan järkyttävää bullshittiä. soitellen sotaan |
Juugeli 10.09.2006 22:50:53 | |
---|
Voisiko joku tunnukset bb-foorumille omistava pistää pystyyn topikin, johon koottaisiin "Henan" kertomat tarinat. Kaveri suoltaa aivan järkyttävää bullshittiä. Ei voi vissiin suoraan linkittää, mutta n. 10 sivua taaksepäin oli sellainen topiikki kuin Henan suuret saavutukset tms. Noin kymmenen siksi, että tulee ihan älyttömään tahtiin juttua ja uusia topiikkeja tuonne foorumille. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Terminaattori 10.09.2006 22:59:19 (muokattu 10.09.2006 23:03:20) | |
---|
Ei voi vissiin suoraan linkittää, mutta n. 10 sivua taaksepäin oli sellainen topiikki kuin Henan suuret saavutukset tms. Noin kymmenen siksi, että tulee ihan älyttömään tahtiin juttua ja uusia topiikkeja tuonne foorumille. Ajattelinkin, että tämmöinen on varmaan jo olemassa. Plussaa infosta. Edit: Tuota ketjua voi suositella kaikille. "14-vuotiaana oli ollut sängyssä jo 21 naisen kanssa." Jne. soitellen sotaan |
Juhani 10.09.2006 23:12:58 | |
---|
Raivostuttava akka tuo Talk shown juontaja... Älä nyt, mä olen ihastunut Mariin. Sekaisin Marista! Mut hyvä vaan, että et tykkää ku mä tykkään niin ei tuu ongelmia tai mustasukkaisuutta! :D |