Miikathebest 16.01.2011 22:15:16 (muokattu 16.01.2011 22:22:30) | |
---|
How to train your dragon 4/5 Kivasti animoitu. Varsinkin se pääosan Night Fury oli hyvä hahmo. Vähän jäi äänimaailma vaisuksi. Ei ollu huono. Shakespeare in love 3,5/5 Tämä on saanut ihan liikaa suitsutusta. Jollain tapaa hieman ikävystyttävä pätkä. En ihan osannut arvostaa runollista antia. Ei kuitenkaan mitenkään huono. Diary of a wimpy kid 4/5 Amerikkalainen keskikoulukomedia. Tämä on varmaan "leffa-asiantuntijoiden" mielestä ihan surkea. Itse kuitenkin nauroin melkein huutonaurua paikoittain. Hyvää viihdettä tarjosi. Prince of Persia, sands of time 5/5 Juum, oli kaikin puolin mielenkiintoinen ja viihdyttävä leffa. Se rimpsessa oli kiva. Liikaa säröä! |
Thet 16.01.2011 23:18:00 | |
---|
Miikathebest: Prince of Persia, sands of time 5/5 Juum, oli kaikin puolin mielenkiintoinen ja viihdyttävä leffa. Se rimpsessa oli kiva. Huvittavaa. Tää on ehkä paskimpia leffoja mitä oon moneen vuoteen kattonu. Leffan aiheuttaman vitutuksen takaa kuitenkin muistan, että siinä kusi lähes kaikki. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Kre-per 17.01.2011 08:21:10 | |
---|
Thet: Huvittavaa. Tää on ehkä paskimpia leffoja mitä oon moneen vuoteen kattonu. Leffan aiheuttaman vitutuksen takaa kuitenkin muistan, että siinä kusi lähes kaikki. Totta. Odotin kuitenkin ees jotain hyvää, koska Jake Gyllenhaal. way cool. respect to the monkey. |
Bacchus 17.01.2011 11:01:09 | |
---|
Thet: Huvittavaa. Tää on ehkä paskimpia leffoja mitä oon moneen vuoteen kattonu. Leffan aiheuttaman vitutuksen takaa kuitenkin muistan, että siinä kusi lähes kaikki. Elokuva oli niin syvältä hanurista, ettei se ollut edes hauska. Eilen tsiigailin elokuvan Jarhead (Merijalkaväen mies). Joiltain osin hivenen ärsyttävä, mutta varmasti uskottava kuvaus ensimmäisestä Jenkkien Irakin reissusta. Gyllenhaalhan se tässäkin pöljäili, mutta hoiti homman osuvasti ja hyvin. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Miikathebest 17.01.2011 14:44:46 | |
---|
Kertokaahan lisää... Miksi Persian prinssi oli mielestänne niin surkea? Liikaa säröä! |
itsy 17.01.2011 14:48:56 | |
---|
Miikathebest: Kertokaahan lisää... Miksi Persian prinssi oli mielestänne niin surkea? Sekava, pitkäveteinen ja puuduttava, huonoa näyttelyä ja dialogia. Muutenkin melkoisen ponnetonta menoa. Tuossa näin alkajaisiksi. oivoi |
Meadow 17.01.2011 14:56:28 (muokattu 17.01.2011 14:59:33) | |
---|
Oli tuo Persian prinssi sen verran kornia ja noloa paskaa, että vaikeaa se oli katsoa loppuun. Todella heikko Pirates of the Caribbean-toisinto. Kenen mielestä oli hyvä idea palkata pyöreäkasvoinen britti-inisijä persialaisprinsessan rooliin? |
papitsu 17.01.2011 16:18:10 | |
---|
Meadow: Oli tuo Persian prinssi sen verran kornia ja noloa paskaa, että vaikeaa se oli katsoa loppuun. Todella heikko Pirates of the Caribbean-toisinto. Kenen mielestä oli hyvä idea palkata pyöreäkasvoinen britti-inisijä persialaisprinsessan rooliin? Ei siinä vielä mitään, mutta kenen idea oli kertoa nuorelle Jake Gyllenhaalille, että kyllä sinusta on näyttelijäksi, seuraa vain unelmaasi? Itsehän katsoin viimeksi: Planet Terror (2007) Hirmuisen hyvä, hieman tökki jossain kohdissa. 3/4 tähteä. Death Proof (2007) Ihan sairaan kova. Hauskaa menoa, hyviä perseitä. 4/4 tähteä. Machete (2010) Odotuksiin nähden hirmuisen huono. Eli "ihan kiva". 2/4 tähteä. Mielipiteeni on fakta. |
NHR 17.01.2011 16:38:13 | |
---|
Rare Exports 2/5 Aika omituinen joulutarina. Jostain syystä se suht ronski kielenkäyttö tuntu tässä häiritsevän mua. Kyllähän sen kerran jakso kattella, mut empä välitä uudestaan nähä. Rööperi 4/5 No tää oli aika hyvä, vaikka melki kaikki pääosien esittäjät tuntuki suht "kuluneilta" naamoilta jo. Tarina oli kuitenki senverran mielenkiintonen, että hyvin piti otteessaan loppuun asti. Vesku 3/5 Ihan jees dokkari tääkin, vaikken Veskun laulutulkinnoista ikinä sen kummemmin ookkaan välittäny. Ihan mielenkiintosta silti seurata sen ja kaikkien muittenki tyyppien haastatteluja. Siitä oon kyl Speden kans samaa mieltä, et ois voinu pysyy koomikkona tai näyttelijänä vaan, siinä se on niim pirun hyvä kyl. Mut jos kerta laulattaa, ni sit pitää kai vaan laulaa/tulkita niitä biisejä, vaikka se mun korvaani kuulostaakin lähinnä humalaisen äijän itkulta. Mut ilmeisen moni niistä lauluistaki näkyy silti tykkäävän, joten mikäs siinä sitte. Miesten vuoro 2/5 Lievä pettymys oli mulle tääkin, kun sitä mm. täällä oli niin kehuttu. Mitä omituisimpia saunoja ainaki Suomesta näkyy löytyvän. Ja saunojia. Entie miksen yhtään herkistyny niille jutuille, ehkä multa vaan puuttuu empatiaa tai jotain sitte. Tien kyl miltä pitäs tuntuu, vaan kun ei tunnu ni ei. Ite kunnen mikään varsinainen himosaunoja oo koskaan ollu, ni oon livenä onnistunu moisilta tarinoilta välttymään. Mut esim. baareissa kuulee kyl samanlaisia nyyhkytarinoita, halus tai ei. Ei ollu nyt ihan mun teekupposeni tämä, mut ei ihan paskimmasta päästäkään silti. Mun mielestä vaan vähän mitäänsanomaton dokkari. "We seem to be made to suffer. It's our lot in life." - C-3PO |
Miikathebest 17.01.2011 19:01:40 | |
---|
Jonah Hex 1/5 Päähenkilön naama oli ärsyttävä ja typerä. Ja se kun oli ruudussa lähes koko ajan, niin koko elokuvakin oli ärsyttävä ja typerä. Miten voi oikeesti tulla tollanen räiskäle suun eteen jos polttaa poskesta pois merkin?? Vaikka olisi vahingossa mennyt poski vituiksi kirveellä poltellessa, niin ei se kuollut iho jää roikkumaan suun eteen - saatika jotta iho alkaisi kasvaa minne sattuu. Aseet oli typeriä. Dialogit oli liian hiljaisella. Suurimman osan äänistä toi julma jytke, jyrinä ja musiikin pauhe. Kävi sääliksi naapureita(jos olivat kotona) Edes Megan Foxista ei ollut paljoa iloa. Paras hahmo oli se villikoira. Lottery ticket 2/5 Neekeriälämölöä :( Oli tässäkin hetkensä. ..pari hyvää läppää ehkä - ei muuta. Kokonaisuutena aika heikko. Oli tämä kuitenkin viihdyttävämpi kuin Johan Hex. Liikaa säröä! |
ruusteri 17.01.2011 19:15:00 | |
---|
papitsu: Ei siinä vielä mitään, mutta kenen idea oli kertoa nuorelle Jake Gyllenhaalille, että kyllä sinusta on näyttelijäksi, seuraa vain unelmaasi? No mikä vika miehen näyttelytyössä? Sopii hyvin moniin draamoihin. (mm. Brothers) "Damn good coffee, and hot!" |
bedlam 17.01.2011 22:01:03 (muokattu 17.01.2011 22:04:58) | |
---|
papitsu: Ei siinä vielä mitään, mutta kenen idea oli kertoa nuorelle Jake Gyllenhaalille, että kyllä sinusta on näyttelijäksi, seuraa vain unelmaasi? Pöh. Donnie Darko on mun kirjoissa kaikkien aikojen parhaita leffoja. En ole tosin muita tainnu gylleltä nähäkkään. |
Milkop 17.01.2011 23:08:24 (muokattu 17.01.2011 23:12:04) | |
---|
Ghost Dog - The Way Of The Samurai Tulipa tämäkin katsottua toisen kerran ja vangitsi kyllä vähintään yhtä hyvin kuin ensimmäisellä kerralla. En malttanut edes vessassa käydä välissä. Forest Whitaker esittää Ghost Dog -nimistä heppua, joka samurai-perinteiden mukaan eläen toimii palkkamurhaajana. Tässä leffassa on äärimmäisen hieno tunnelma, vaikkei ehkä Jim Jarmuschin parhaita olekaan. Rocking Dollyn soittamisesta leffassa erityisplussaa ja suositukset muutenkin koko pätkälle mikäli ei ole tullut nähtyä. " -You know, in ancient cultures ... bears were considered equal with men. -This ain't no ancient culture here, mister. -Sometimes it is." "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kre-per 18.01.2011 08:21:54 (muokattu 18.01.2011 08:23:17) | |
---|
papitsu: Ei siinä vielä mitään, mutta kenen idea oli kertoa nuorelle Jake Gyllenhaalille, että kyllä sinusta on näyttelijäksi, seuraa vain unelmaasi? Sori, mut nyt oot vaan väärässä :) Jake on nimenomaan erinomainen näyttelijä, samaten siskonsa Maggie. Mitä Prince of Persiaan tulee, joo, paska leffa, mut pitää niitäki tehdä että pysyy jingit ja jangit balanssissa. Ja rahat kukkarossa. way cool. respect to the monkey. |
Rhapa 18.01.2011 16:36:18 | |
---|
Kre-per:samaten siskonsa Maggie. No hyi helv... Ei kyllä mitenkään erikoisen hyvä näyttelijä, eikä liioin hyvännäköinenkään. Velipoika on näytellyt tosiaan ainakin kahdessa todella hyvässä leffassa erinomaisen hyvin. Zodiac ja jo aiemmin mainittu donnie darko. |
bedlam 18.01.2011 17:47:55 | |
---|
Rhapa: No hyi helv... Ei kyllä mitenkään erikoisen hyvä näyttelijä, eikä liioin hyvännäköinenkään. Miten tuo ulkonäkö nyt tähän liittyi :D |
Meadow 18.01.2011 17:47:55 | |
---|
Megan foks on hyvä näytteliä kun se on niin hyvän näkönen |
juuso a 18.01.2011 18:48:14 | |
---|
Meadow: Megan foks on hyvä näytteliä kun se on niin hyvän näkönen Niin OLI hyvä näyttelijä. Nykyään se on muovinen ja näyttelijänäkin ihan paska. One. |
Meadow 18.01.2011 18:51:37 | |
---|
juuso a: Niin OLI hyvä näyttelijä. Nykyään se on muovinen ja näyttelijänäkin ihan paska. Näin on. Ameriikassahan tehtiin vastikään tutkimus, jonka mukaan henkilön kyky näytellä vähenee noin 25 prosenttia jokaisen kauneusleikkauksen myötä. |
Rhapa 18.01.2011 20:13:54 | |
---|
bedlam: Miten tuo ulkonäkö nyt tähän liittyi :D No ei kait sen tarvii liittyä "tähän"? ;) Ei sillä kauneudella ole mitään tekemistä näyttelijänlahjojen kanssa. Mutta moniko miehistä voi tosissaan väittää, että se ei kompensoi millään tavalla näyttelyä? Hah. |