Aihe: Formula1
1 2 3 4 519 20 21 22 2325 26 27 28 29
mathias
31.07.2005 19:23:36
Tää on mun mielestä vähän turhaa spekulointia. Kun ei kerran auto ole luotettava niin se ei ole ja silloin ei ole mestaruuteen rahkeita. Kyllähän se Monteirokin voitoista ajaisi, jos Jordanilla pääsisi vähän kovempaa kuin kaikilla muilla autoilla. Vaan kun ei pääse.

Niin, no totta sinänsä tuokin. Tosin McLarenilla löytyy nopeutta, mutta luotettavuuden kanssa tuntuu olevan yhä ongelmia. Jordanilta taas ei löydy kumpaakaan. Yhtä spekulointiahan tuo F1 taitaa olla. Renault on luotettava ja nopea paketti, ja Alonso hyvä kuski. Sen takia ne sarjaa johtavatkin sekä kuljettajien että valmistajien kisassa.
Silvio Dante
31.07.2005 19:35:41
Ansaittu voitto Raikkoselle

Sähän alat pehmetä, ei tässä voi olla kyse muusta ku että Kimi-kuume on niin kova että kyllä sinäkin jossain vaiheessa annat periksi ja tulet kaapista ulos?
Aijai!
Jani The Rock
31.07.2005 19:39:49

Sähän alat pehmetä, ei tässä voi olla kyse muusta ku että Kimi-kuume on niin kova että kyllä sinäkin jossain vaiheessa annat periksi ja tulet kaapista ulos?

No jos jäbä ajaa hyvin ja virheettömästi, niin kyllähän se täytyy rehellisesti myöntää. Ei se ämpyilystä parane. Mielelläni olisin nähnyt Raikkosen keskeyttävän, Montoyan voittavan ja Alonson tulevan toiseksi. Mutta nyt meni näin.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Silvio Dante
31.07.2005 19:44:27 (muokattu 31.07.2005 19:45:37)
Raikkonen on tällä kaudella oppinut hallitsemaan hermonsa aika-ajoissakin, eikä tee enää niin paljon mokia. Eikä se ole nyt törttöillyt muutenkaan. Pelkkä suomalaisuus ei piisaa kunnioituksen perusteeksi, vaan pitää olla näyttöjä myös. Niitä näyttäs alkavan pikkuhiljaa tulla.

Aijai, kyl sun nyt pitää perustaa Kimi-klubi

Aika moni kuski olis lähtenyt ämpyilemisen, kypäränsä potkimisen ja ratavalvojien töniskelyn päätteeksi skootterikyydillä varikolle ja sieltä baariin.

Mäkin olisin menny baariin mut vähintään pitäis päästä helikopterilla. Niitä tuntuis olevan aikalailla tarjolla noissa Formula-kilpailuissa.
Aijai!
DJKaaos
31.07.2005 20:02:38
Kertokaapas mikä olis semmonen hyvä ja suht realistinen F1-peli PC:lle? Sen tapanen mitä Micro Prosen GP2 oli aikoinaan...
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
-septimisti-
31.07.2005 20:40:33 (muokattu 31.07.2005 20:40:51)
PC-Formuloita ei ole pariin vuoteen näkynyt eikä kai näy lähitulevaisuudessakaan. Sony tais hommata yksinoikeuden sarjaan ja tekee omaa 'loistavaa' F1-pelisarjaansa pleikkarille.

GP3 vois olla asiaa. Tai Grand Prix Legends, jos retromeininki nappaa.
JCM
31.07.2005 22:06:41

Coulthard ei oo koskaan ollut mun suosikkejani, mutta se käyttäytyi kyllä tosi herrasmiesmäisesti tän päivän kisassa. Keräsi itse autonsa romuja radalta, jeesasi kun autoa nostettiin pois ja silleen. Aika moni kuski olis lähtenyt ämpyilemisen, kypäränsä potkimisen ja ratavalvojien töniskelyn päätteeksi skootterikyydillä varikolle ja sieltä baariin.

Leuka David silitti autoaan nurtsilla sen jälkee ku oli saanu kypärän pois päästä, varmaan puhui sille rauhoittavia.. herrasmieskuskihan se.

Mä oon nähny Kimin potentiaalin alusta asti, se ois voittanu tän kauden luppoon mennessä jo kolme maailmanmestaruutta jos ei ois ollu huonoa tuuria.

Jospa se nyt alkais toimimaan varmemmin.. toivotaan.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Rakkikoira
01.08.2005 07:44:01
Hieno kisa eilen. Alonson kolarointi alussa sai kyllä minut iloiseksi, on sillä Kimilläkin ollut niin paljon vastoinkäymisiä että hyvä vaan jos pahin kilpakumppanikin välillä kärsii.

Ei taida kuitenkaan riittää, veikkaanpa että seuraavassa kisassa Alonso kerää enemmän pisteitä kuin Räikkönen. Jos eroa olisi nyt edes kymmenen pistettä vähemmän, olisi mahdollisuudet mestaruuteen paljon paremmat. Ainakin sen 10 pisteen verran paremmat.

Räikkösen vauhti on kyllä hurjaa, ei siinä Schumi kauaa perässä pysynyt.
aikavaikea
01.08.2005 12:26:35
Pikkuformuloissa kiehuu, Kovalainen ja Ruusperit tukustelee. http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200508013333805_fo.shtml
I can’t stop the music
I could stop it before
Now I don’t wanna hear it
Don’t wanna hear it no more
Jani The Rock
01.08.2005 16:57:21

Pikkuformuloissa kiehuu, Kovalainen ja Ruusperit tukustelee. http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200508013333805_fo.shtml

No mutta. Mitäs se Kekekin siellä mölisee. Kovalainen ajaa sentään Suomen väreissä, toisin kuin hänen kultalusikka suussa ja toinen perseessä syntynyt poikansa, joten kyllä mä mieluummin sen puolella olen. Varsinkin kun se näkyy saavan suunsakin auki, toisin kuin eräät suomalaiset F1-kuljettajat.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Qsysi
01.08.2005 17:15:08

Hohottelut vaan tonnekkin päin. Keken uskottavuus kaikkine niin asiantuntevine kommentteineen on karissut urakalla viime vuosien aikana eivätkä tämänkaltaisetkaan kommentit sitä helpota. Kai se Nicokin olis itekkin voinu jotain sanoa. Ai mutta niin, eihän se edes osaa suomea. Ja ajaa saksalle. Sitten vielä on jossain kisoissa leuhkinut olevansa paras suomalaiskuljettaja. Jos tämä meno jatkuu, kääntyy kansa ja lehdistö varmasti ruuspereita vastaan. Luulisi Keijonkin jo tajuavan että suomessa suomalaiset saa ulkomaalaisia enemmän kunnioitusta. Tämä ei nyt ole siis mikään rasistinen kommentti, mutta niin se vaan on.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Quark
01.08.2005 17:23:52
GP3 vois olla asiaa.

Onhan se GP4:kin tehty. En oo tosin kokeillut. GP3 mulla on ja se on kyllä asiallinen. GP-sarjan pelien päivitettävyys on myöskin hyvää luokkaa, ja netistä löytyy paljon lisäosia.
They lock me in the cellar and feed me pins!
DJKaaos
02.08.2005 16:25:33 (muokattu 02.08.2005 16:27:23)
Jos tämä meno jatkuu, kääntyy kansa ja lehdistö varmasti ruusuperseitä vastaan.

Koskahan "kolmeakymmentäseitsemää kieltä sujusvasti puhuva_todellinen maailmankansalainen_Keijo "Keke" "Viikset" Rosbergin poika" Nico kasvattaa viikset?
Qsysi
03.08.2005 18:11:32
uperseitä

Koskahan "kolmeakymmentäseitsemää kieltä sujusvasti puhuva_todellinen maailmankansalainen_Keijo "Keke" "Viikset" Rosbergin poika" Nico kasvattaa viikset?

www12.brinkster.com/qsysi/nico.jpg
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
DJKaaos
03.08.2005 18:30:05
www12.brinkster.com/qsysi/nico.jpg

hohoho +
Juzzu
16.08.2005 08:18:41
Jotenkin tulee sellainen "No nii! Hyvä!" -ajatus mieleen kun siirrytään V8-koneisiin ja Williamskin käyttää Cosworthin koneita! Tietenkin ensimmäinen mielikuva wanhan liiton kasikoneista on täysin väärä, taitaa uudet koneet olla käytännössä samoja pelejä kuin nykyiset, mitä nyt rälläkällä vedetty pari pyttyä pois toisesta päästä, hehe...

Mitenkähän uudet pienemmät koneet vaikuttavat. Tehot putoavat varmaankin vähäsen, mitenkähän käy ajettavuuden... Vaihtamiset saattavat muuttua, ottaakohan uudet koneet samalla lailla kierroksia kuin wanhat - vai vielä enemmän?

Noh, ainakin vormuloiden äänet muuttuu.. :o)
aikavaikea
16.08.2005 12:11:05 (muokattu 16.08.2005 12:12:55)
Jahas. Parikello lähtikin Baariin.
http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200508163389277_fo.shtml

E: "Rubens ei ole pelkästään loistava ajaja, vaan hänellä on kokemusta rakentaa tallista voittava."
Krhm... ehkä enemmän kokemusta katsoa takavasemmalta kuinka muut rakentavat tallista voittavan.
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
Juzzu
16.08.2005 13:47:13
E: "Rubens ei ole pelkästään loistava ajaja, vaan hänellä on kokemusta rakentaa tallista voittava."
Krhm... ehkä enemmän kokemusta katsoa takavasemmalta kuinka muut rakentavat tallista voittavan.

Nih, kyllä tuossa mun mielestä isompi ja mielenkiintoisempi uutinen on se että Massa menee Ferrarille kuin että Barichello lähtee sieltä pois... Toivottavasti Massa pistäis kovan kovaa vasten eikä alkaisi/joutuisi miksikään Barichello II:ksi.

Vaan taitaa se rooli olla jo aika ennaltamäärätty. Valitettavasti.
Corpsegrinder
16.08.2005 17:32:19
Nih, kyllä tuossa mun mielestä isompi ja mielenkiintoisempi uutinen on se että Massa menee Ferrarille kuin että Barichello lähtee sieltä pois... Toivottavasti Massa pistäis kovan kovaa vasten eikä alkaisi/joutuisi miksikään Barichello II:ksi.

Vaan taitaa se rooli olla jo aika ennaltamäärätty. Valitettavasti.

No jaa-a. Aika paska toi Barrichello on Tsumiin verrattuna muutenkin. Ei pelkät tallimääräykset selitä äijien eroja pisteissä.
Juzzu
16.08.2005 19:52:35
No jaa-a. Aika paska toi Barrichello on Tsumiin verrattuna muutenkin. Ei pelkät tallimääräykset selitä äijien eroja pisteissä.

Sitä vähän yritin sanoakin - ettei Paritsellon siirto ole mikään uutinen, ei se ole huippukuski. Kyllä Massassa on mielestäni enemmän potentiaalia haastamaan Schummeli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)