pellepelle 06.12.2004 15:38:19 | |
---|
Joo niin pääsee, mutta mun mielestä pudotuspelit alkavat vasta kun ne sääliplayoffit ovat pelattu. Aivan vitun turha keksintö jääkiekkoliitolta. Tässä keksinnössä on se hyvä puoli että perinteiset paskajengit kuten Pelicans tai viime vuonna Ässät ei ala myymään pelaajiaan pois loppukaudeksi. |
FatSam 06.12.2004 15:39:48 | |
---|
Saanut sen kuvan että kaikki pelaavat VÄHINTÄÄN triploja. Sori jos meni huti. En tarkoittanut sinua. En pelaa KOSKAAN triploja. Mutten kyllä siltikään ole mikään tr00-pelaaja, vaan pelaan lähinnä jännityksen vuoksi maltillisilla panoksilla. Toki tähtään aina siihen, että rahaa tulisi mahdollisimman paljon. Että kyllähän noita vetovihjeitä, otteluennakoita ja rostereita tulee seurattua. Monivetohan noista Veikkauksen peleistä vissiin paras olisi, mutta vaatii panostusta, johon ei ole oikein yksin varaa. Täytyis varmaan johonkin kimppaan liittyä. Millais ite pelailet? |
FatSam 06.12.2004 15:41:59 | |
---|
Ja sulle Ben viellä semmonen neuvo että ottelut JYP-Blues ja Ässät-Blues on varmoja kakkosia. Jos kerran kokeilis nätä pellepellen vihjeitä. Jos voitan saat plussan, jos en, saat bannia. ;= |
pellepelle 06.12.2004 15:42:06 | |
---|
Millais ite pelailet? Tosimiehet pelaa monivetoa 20 sentin panostuksella ja rahan virtaamista ei voi estää. Yleensä mä pelaan triploja, kvartetteja tai tuplia joissa molemmat on tasapelejä. Ja tulosvedossa kannattaa aina veikata että futis ottelu päättyy 2-1 tai 2-2 |
pellepelle 06.12.2004 15:43:06 | |
---|
Jos kerran kokeilis nätä pellepellen vihjeitä. Jos voitan saat plussan, jos en, saat bannia. ;= Mä oon sen verran varma noista Bluesin seuraavista peleistä että ei mitään rajaa...vaikka bannia tulis. |
Peoplez 06.12.2004 15:43:56 (muokattu 06.12.2004 15:44:12) | |
---|
No mä pelailen sinkkuja ulkomaille ja Veikkaukselle tuota monivetoa. Perustettiin just kaverin kanssa monivetokimppa johon tarttetas lisää porukkaa? Ei sattus kiinnostamaan? Eilen saatiin kiinni 1030-kertoiminen rivi. Oon tehny nettisivutkin kimpalle mutta mulla on nyt ollu vähän teknisiä ongelmia saada ne näkyviin. Nakkaan osoitteen pikaviestinä sulle kunhan saan ne fiksattua ok? EDIT: ja tämä oli fatsamille "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
pellepelle 06.12.2004 15:44:44 | |
---|
Eilen saatiin kiinni 1030-kertoiminen rivi. Paljon oli panos? |
Peoplez 06.12.2004 15:49:48 | |
---|
Paljon oli panos? 0.2 euroa mutta tämä johtui vain siitä että meillä oli yhteensä sijoitettuna 20euroa, kymppi per jätkä. Mieluummin pelattiin sillä sata riviä 0.20 euron panoksilla. Eli voitto ei ollut kuin "vain" 207 euroa mutta toteutunut rivi oli silti ylikerroin :) Jos saadaan enemmän porukkaa niin aletaan pelaamaan enemmän rivejä ja tuollaiset 1000-kertoimen rivit isommilla panoksilla. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
FatSam 06.12.2004 18:37:25 | |
---|
No mä pelailen sinkkuja ulkomaille ja Veikkaukselle tuota monivetoa. Perustettiin just kaverin kanssa monivetokimppa johon tarttetas lisää porukkaa? Ei sattus kiinnostamaan? Eilen saatiin kiinni 1030-kertoiminen rivi. Oon tehny nettisivutkin kimpalle mutta mulla on nyt ollu vähän teknisiä ongelmia saada ne näkyviin. Nakkaan osoitteen pikaviestinä sulle kunhan saan ne fiksattua ok? EDIT: ja tämä oli fatsamille Juu, kattellaan. Sähän oot muuten Jatkoajan palstoillaki, vai? Joukkuettasi en muista. Itseki sielä lueskelen, en kirjoittele, koska sain bannit sieltä;) |
Peoplez 06.12.2004 18:41:05 | |
---|
Juu en mäkään siellä hirveesti jaksa kirjotella, jonkun verran kuitenkin. Ja mulla on taas hieman vaikeuksia päivitellä noita kotisivuja että älä säikähdä jos siellä ei näykään mitään. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ben_D 06.12.2004 19:59:16 (muokattu 06.12.2004 20:04:54) | |
---|
EDIT: Ja Ben, voitot napsitaan nimenomaan kertoimia "kyttäämällä". Tämän ovat minulle kertoneet kaikki jotka elättävät itsensä vedonlyönnillä ja tämän olen myös itse todennut. Kyllä se on harvassa ne kerrat kun olen über ylikertoimilla (eli nää kertoimet 5-12) voittanut. Viimeksi tais olla Lanskrona Malmöä vastaan kertoimella 7.20. Vuoksenmaan rivithän perustuvat pitkälti juuri näiden selkeiden ylikertoimien pelaamiseen. Ei voi kytätä pelkästään kertoimia, vaan ehkä kannattais kiinnittää huomiota myös todennäkösyyteen ja ihan perusasioihin kuten loukkaantumiset, ottelun tärkeys jne. Että jatkakaa vaan niitä sekstettejen pelaamista, ei haittaa mua yhtään :) Ja mä en todellakaan pelaa mitään kuuden pelin rivejä. Suurimmaksi osaksi tuplia ja joskus triploja. Jos tuplariviin saa kertoimeksi sellasen 3-5 niin mä pidän sitä jo hyvänä. Pitkällä juoksulla se pelikassa kummasti karttuu. Kyllä se on melkein sitten lätkämonari, jolla isot rahat tehdään. Ei tarvi tulla kun yksi tällanen 7-4 tulos niin kerroin kohoaa mukavasti. 0.2 euroa mutta tämä johtui vain siitä että meillä oli yhteensä sijoitettuna 20euroa, kymppi per jätkä. Mieluummin pelattiin sillä sata riviä 0.20 euron panoksilla. Eli voitto ei ollut kuin "vain" 207 euroa mutta toteutunut rivi oli silti ylikerroin :) Jos saadaan enemmän porukkaa niin aletaan pelaamaan enemmän rivejä ja tuollaiset 1000-kertoimen rivit isommilla panoksilla. Kannattais varmaan pelata ihan vaan sillä 0.2 sentin panoksella sitten useampia rivejä edellämainitsemaani lätkämonaria. Turha nostaa panosta hirveesti. Ihan kivasti sieltä tulee jos esim. 0.2 sentin panoksella saa kiinni rivin jossa kerroin 19000 tms. |
Valterr 06.12.2004 20:19:32 | |
---|
Moniveto on kyllä hyvä peli. Tänävuonna tullut mukavasti siitä. Huomiseksi pelaan Werder Bremenin voiton puolesta 20eurolla. Pitkävetoa siis. There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg |
Ben_D 06.12.2004 20:24:24 | |
---|
Moniveto on kyllä hyvä peli. Tänävuonna tullut mukavasti siitä. Huomiseksi pelaan Werder Bremenin voiton puolesta 20eurolla. Pitkävetoa siis. Ei huono. Kerroin näyttäis olevan hyvä. Tosin Bremenille riittää mainiosti myös tasuri. |
Peoplez 06.12.2004 20:24:47 (muokattu 06.12.2004 20:26:43) | |
---|
Kuka Ben on väittänyt että ylikertoimet pitäisi olla jotain luokkaa 5-12? Ihan hyvin kerroin 1.50 voi olla ylikerroin. Jos uskot että joukkue A voittaa yli 67% todennäköisydellä niin 1.50 on ylikerroin ja siinä se. En mäkään mitään kerrointa 5 pelaa jos en usko että kyseinen joukkue voittaa USEAMMIN kuin kerran viidestä. Tästähän siinä on kyse. Toki otan huomioon loukkaantumiset, kokoonpanotiedot ynnä muut. EDIT: Ja MeArtist: Saat tuolle Bremenille paljon parempiakin kertoimia kuin tuo Veikan. Esim. Centrebetillä ja vetopörsseissä saa jo viiden kertoimia. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Peoplez 06.12.2004 20:28:32 | |
---|
Kannattais varmaan pelata ihan vaan sillä 0.2 sentin panoksella sitten useampia rivejä edellämainitsemaani lätkämonaria. Turha nostaa panosta hirveesti. Ihan kivasti sieltä tulee jos esim. 0.2 sentin panoksella saa kiinni rivin jossa kerroin 19000 tms. Sitten jos kimpan koko kasvaa sellaiseksi että kierrosta kohtaa sijoitetaan jopa 500 euroa niin kyllä silloin tietyt rivit kannattaa pelata isommalla panoksella. Olen itse ollut näissä kimpoissa mukana ja tämä on järkevin tapa pelata. Tuohon jääkiekkomonariin tarvitsee jo aivan vitusti rivejä jos siitä haluaa osumia useammin kuin kerran vuodessa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ben_D 06.12.2004 20:30:24 (muokattu 06.12.2004 20:36:43) | |
---|
Kuka Ben on väittänyt että ylikertoimet pitäisi olla jotain luokkaa 5-12? Ihan hyvin kerroin 1.50 voi olla ylikerroin. Jos uskot että joukkue A voittaa yli 67% todennäköisydellä niin 1.50 on ylikerroin ja siinä se. En mäkään mitään kerrointa 5 pelaa jos en usko että kyseinen joukkue voittaa USEAMMIN kuin kerran viidestä. Tästähän siinä on kyse. Toki otan huomioon loukkaantumiset, kokoonpanotiedot ynnä muut. EDIT: Ja MeArtist: Saat tuolle Bremenille paljon parempiakin kertoimia kuin tuo Veikan. Esim. Centrebetillä ja vetopörsseissä saa jo viiden kertoimia. Ei kukaan, mutta esim. aikaisemmin mainitsemani Vuoksenmaa pelaa (tai vihjaa) usein näiden 5-12 ylikertoimien kautta. Kyllä mä varsin hyvin tiedän, että ylikerroin ei tarkoita mitään überkerrointa. Tulee tosta teikäläisen isällisestä opastuksesta sellanen kuva, että tässä olis muut täysiä noviiseja pelaamisen suhteen. Tuohon jääkiekkomonariin tarvitsee jo aivan vitusti rivejä jos siitä haluaa osumia useammin kuin kerran vuodessa. Tiedäksä mitä luokkaa se kerroin sitten on kun osuu? Kaverin kaveri nappas just melkein 2000000 markkaa monivedolla pari kuukautta takaperin, noin kuukausi sitten tuli useampi tuhatta euroa, vuosi takaperin tuttu jannu otti 80000mk jne. Ikävä kyllä fudismonareissa kertoimet jäävät usein todella näiväsiksi. |
Valterr 06.12.2004 20:32:31 | |
---|
Ja MeArtist: Saat tuolle Bremenille paljon parempiakin kertoimia kuin tuo Veikan. Esim. Centrebetillä ja vetopörsseissä saa jo viiden kertoimia. Enpä ole koskaan pelannut muulle kuin veikkaukselle. Täytyy kyllä harkita noita internet-vetoja. There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg |
Peoplez 06.12.2004 20:34:59 | |
---|
Ei kukaan, mutta esim. aikaisemmin mainitsemani Vuoksenmaa pelaa (tai vihjaa) näiden 5-12 ylikertoimien kautta. Kyllä mä varsin hyvin tiedän, että ylikerroin ei tarkoita mitään überkerrointa. Tulee tosta teikäläisen isällisestä opastuksesta sellanen kuva, että tässä olis muut täysiä noviiseja pelaamisen suhteen. Joo joo ei oo tarkotus loukata mutta näistä jutuista vaan saa semmoisen perus tuulipukukuvan :) Enkä tarkottanu noita sun kirjoituksia, alko vaan ärsyttään tuo "ei niitä kertoimia kannata kytätä". Kyllä sillä on iso ero onko joku kerroin 2.00 vai 2.20. Sillä on helvetin iso ero. Ja kyllähän Vuoksenmaa on taatusti tehnyt helvetisti rahaa noilla ylikertoimilla. Kyllä se on ihan faktaa. En silti hänen vihjeistään maksaisi euroakaan koska haluan voittaa omilla taidoillani ja työlläni. Pelaillaan kaikki niinku tykätään ja peace & love ja silleen... "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Peoplez 06.12.2004 20:37:00 | |
---|
Tiedäksä mitä luokkaa se kerroin sitten on kun osuu? Kaverin kaveri nappas just melkein 2000000 markkaa monivedolla pari kuukautta takaperin. Vuosi takaperin tuttu jannu otti 80000mk jne. Ikävä kyllä fudismonareissa kertoimet jäävät usein todella näiväsiksi. Minä kyllä tiedän. Mutta tiedätkö kuinka paljon mahdollisia rivejä jääkiekkomonarissa on verrattuna futismonariin? Kaverisi kaverilla on käynyt helvetinmoinen mässy. Eikä siinä mitään. Mutta minä haluan osumia hieman useammin. Sitten jos meikäläisen kimpan koko kasvaa tarpeeksi niin aletaan sijoittaan tuohon lätkämonariinkin. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ben_D 06.12.2004 20:38:43 | |
---|
Joo joo ei oo tarkotus loukata mutta näistä jutuista vaan saa semmoisen perus tuulipukukuvan :) Enkä tarkottanu noita sun kirjoituksia, alko vaan ärsyttään tuo "ei niitä kertoimia kannata kytätä". Kyllä sillä on iso ero onko joku kerroin 2.00 vai 2.20. Sillä on helvetin iso ero. Ja kyllähän Vuoksenmaa on taatusti tehnyt helvetisti rahaa noilla ylikertoimilla. Kyllä se on ihan faktaa. En silti hänen vihjeistään maksaisi euroakaan koska haluan voittaa omilla taidoillani ja työlläni. Pelaillaan kaikki niinku tykätään ja peace & love ja silleen... Onhan se varma, että 2.00 ja 2.20 on iso ero. Mä en vaan jaksa oikein muualle pelata kun Veikkaukselle tai PAF:lle koska raha siirtyy reaaliajassa pelitilille. Ainakin CentreBet:lla taitaa kestää sen vuorokauden ennenkun omalta tililtäni siirretyt rahat ovat pelitilillä. |