Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 519 20 21 22 2398 99 100 101 102
Bonham
16.10.2008 21:12:44
Mä en kyllä tätä heittoa ole vielä tajunnut, vaikka olen sen monesta suusta kuullut. Mun mielestä näissä skaboissa on rutkasti enemmän potentiaalisia laulajia kuin viime vuosina, kelatkaa nyt jotain Ilkkajääskeläisiä ja Arikoivusia. Nojoo, samapa tuo. :-)

Vesa veti mielestäni loistavasti, olis varmaan lähtenyt rouheemminkin jos bändi ei ois hiplaillu. Petekin oli ihan jees, mutta tulkitsi yli. "KAAAMÖLAAAAIV"

Samaa mieltä tuosta tasosta... plus erittäin sympaattisen oloisia kavereita vielä, toisin kuin muutamana edellisenä vuonna
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Hannu H.
16.10.2008 22:14:15

Kaikki oleellinen artisteista tulikin jo todettua mutta...
Olinko ainoa ketä häiritsi sen rumpalin toiminta? Ihme pimpelipompeli komppia kokoajan. Mitä tää tämmönen nyt on? Casion komppisyna hakkaamaan beattia vaikka seuraavaan semiin, kiitos?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Petrukki
16.10.2008 22:40:00
Mun puolesta toi eka laulaja voisi pudota, oliko Daniel nimi? Ei napannut tuo biisivalinta sitten yhtään.
jou
Hannu H.
16.10.2008 22:54:04

Jees. Oikea mies putos.
vanttera
16.10.2008 22:59:57
Kaikki oleellinen artisteista tulikin jo todettua mutta...
Olinko ainoa ketä häiritsi sen rumpalin toiminta? Ihme pimpelipompeli komppia kokoajan. Mitä tää tämmönen nyt on? Casion komppisyna hakkaamaan beattia vaikka seuraavaan semiin, kiitos?

Joo Nykäsen Anssi on iha amatööri!

Eiku.

Ois voinut mun mielestä heivata Danielin lisäksi myös Kallen ja Vellun mäjelle samontein. Jos likat tarjoaa ythä huonoa viihdettä niin boikotoin loppukauden. Tylsää.

Biisivalinnoista todellakin, maailma on täynnä hienoja akustisia biisejä. Miksei tajua sällit. STP:n Plush oli Plöh, olis vetäny vaikka Creepin samalta bändiltä. Tai jos välttist grungea, niin Pearl Jamilta Immortality/Indifferencen. Tai Where did you sleep last nightin. Tylsää! Parempaa viidhettä kiitos.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Hannu H.
16.10.2008 23:19:19

Eiku.

Emminä sitä sanonu. Varmasti kova rumpali mutta ny ei vaa lähteny minun mielestä.
jra
16.10.2008 23:36:36

Eiku.

Sama se vaikka siellä olis ollut Bonzo tai Moonie kannuissa jos soitto on noin tylsää ja nihkeää, niin kyllä siitä saa sanoa. Eipä aina Kuoppiksenkaan soitto edellisvuosien Idolseissa innostanut, joten saattaa olla että tuolla "pitää" soittaa tylsästi.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Juzzu
17.10.2008 06:43:00
No olipas aika kankea alku. Se Plushin vetäjä lauloi kyllä mielestäni parhaiten, vähän tosiaankin vaan räkää ja grungea olisi vielä voinut olla enemmän. Se eka jamppa oli vaan ankea, mutta viimeinen gunnari-veto jo vähän tragikoominen. Kukahan sieltä putosi.. Noh, kai tuo kohta minullekin selviää.
Hannu H.
17.10.2008 09:16:27

Kukahan sieltä putosi.. Noh, kai tuo kohta minullekin selviää.

Daniel sieltä tipahti.
bedlam
17.10.2008 09:16:30

Koop, Pete ja Vesa olivat kyllä omassa luokassaan tänään.

Kyllä. Koop yllätti, pelkäsin etukäteen siirtymistä ylempään oktaaviin, mutta äijähän veti hienosti. Vellu oli kyllä suurin pettymys kaikista. Kalle on niin koominen, että menee sellasena huumorikevennyksenä siinä sivussa.
Lesko
17.10.2008 09:29:52
Koopa oli kyllä eilen se kovin. Oikeestaan Koopa vois viedä koko rähjän, jo taso on samanmoinen. Pete ja Vellu oli pettymyksiä. Petestä en oo ollenkaan pitänyt vielä kunnolla, joten ei yllättänyt, että ei parempaan pystynyt, mutta Vellua veikkaan kyllä koko ohjelman kärkikolmikkoon, joten pienoinen pettymys oli tuo, mutta varmaan parantaa, kova jannu laulamaan. Sitten se, Esa, vai mikä se oli... hmmm.. en tienny että sellanenkin oli siellä, mutta veti ihan kivasti, vois olla saumaa jossain iskelmäporukoissa, ihan hyvä veto. Daniel taasen oli musta just niin ohut kuin vain olla voi ja Kalle oli viihdettä. Mutta Koopa yllätti kovuudellaan. :D
vanttera
17.10.2008 09:32:21
mutta Vellua veikkaan kyllä koko ohjelman kärkikolmikkoon, joten pienoinen pettymys oli tuo, mutta varmaan parantaa, kova jannu laulamaan.

Muah. Mitä?

Aiva paska. Ei mitn rotia. Enkä edes tajunnut sitä Jyrki-69 makeouttia.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Musta Arkipyhä
17.10.2008 09:39:33
Jees. Oikea mies putos.

En ehtinyt katsomaan kuin nuo lyhyet pätkät ,mutta niiden perusteella olisin tiputtanut Kallen.Koop ja Vesa veti todellakin hyvin.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Rattata
17.10.2008 09:42:10
Kallen olisin tiputtanut, veti surkeesti. Parhaat oli Koop ja Pete. Varsinkin Koop veti kyllä tosi hienosti.
larinparaske
17.10.2008 09:45:50

Taso ei mitään Ameriikan meininkiä ollut, mutta oli tässä nyt mielestäni parempia laulajia kuin aiempia vuosina.

Danielin biisistä en saanut oikein mitään irti, en ole kyllä missään vaiheessa tajunnut miten se alunperin edes pääsi jatkoon.

Wellulta taas odotin parempaa vetoa, vaikutti aiempien pätkien perusteella kokeneelta laulajalta. Tosin ei sen laulua ihmeemmin oltu aiemmin telsussa näytetty. Ja tuo Madonnan biisi on sen verran karu ja yksioikoinen, ettei se kanna ellei siihen saada mystistä ja 'vaarallista' tunnelmaa. Lievä myötähäpeä ja kiusaantunut olo tuli rankoista peilin edessä treenatuista lovemetalmurahduksista. Ja epiksessä oli. Ja onko se pakko laulaa suu kiinni se yksi kohta?

Sitten oli se STP. Ihan jees, revittelyt oli vähän väkinäisen ja 'ulkoa opetellun' kuuloisia, muutenkin alkuperäisen maneereita jäljiteltiin surutta. Mutta ehkä illan paras kuitenkin?

Mitäs sitten tuli? U2, sehän oli aika jees. Vähän epävarmaa, mutta ehkä eniten oman kuuloisensa laulaja tuolla. Erikoinen vibra ja omanlaisensa äänenväri muutennii.

Gunnaribiisi...noh. En kyllä ole missään vaiheessa tajunnut miten tämä Kalle itsensä on keplotellut jatkoon.
I want to be the king and queen of cheese
Lesko
17.10.2008 10:01:35
Muah. Mitä?

Aiva paska. Ei mitn rotia. Enkä edes tajunnut sitä Jyrki-69 makeouttia.

No Muah. Sitä.

Kyllä Vellu on tähän asti ollut ihan kärkeä, eilen oli heikko. En mäkään tajunnu sitä Jyrki69-lookia, mutta ei se lauluun pitäis vaikuttaa, joten ihan sama.
Nii mun veikkaus siihen kärkikolmikkoon on ollut Vellu, Koop ja Anna-Kaisa, tai Saana. Katotaan.
sepisti
17.10.2008 10:19:40
Nimenomaan siihen viittaan. Itse kuulin että Nykänen soittaisi karsinnoissa ja Kuoppis loput.

Harmi... Just kerkesin ajatella, että tänä vuonna ei laahata vaan soitetaan tosissaan. Viime vuoden paras jakso oli se, jossa Kalle Torniainen oli rummuissa.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
vanttera
17.10.2008 10:23:00
No Muah. Sitä.

Kyllä Vellu on tähän asti ollut ihan kärkeä, eilen oli heikko. En mäkään tajunnu sitä Jyrki69-lookia, mutta ei se lauluun pitäis vaikuttaa, joten ihan sama.
Nii mun veikkaus siihen kärkikolmikkoon on ollut Vellu, Koop ja Anna-Kaisa, tai Saana. Katotaan.

Noh, ehkä meillä on eri korvat sitten. Mä en oo tykännyt missään vaiheessa, mutta en nyt sen enempiä ala moittimaan.

Mutta raha-asiat KYLLÄ VOISI NUORI HERRA laittaa kuntoon! http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/I … lija+joutuu+oikeuteen/1135240297044

:------------D

Toivottavasti likat on parempia, sääh. PAremman näkösiä sentäs.
Lesko
17.10.2008 10:33:13
Noh, ehkä meillä on eri korvat sitten. Mä en oo tykännyt missään vaiheessa, mutta en nyt sen enempiä ala moittimaan.

Ehkä meillä on. Nin ja mä en taas saa siitä Petestä mitään irti, en kyl tie saatko säkään, mut ihan sama :D

Mutta raha-asiat KYLLÄ VOISI NUORI HERRA laittaa kuntoon! http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/I … lija+joutuu+oikeuteen/1135240297044

Noh, se on Vammalasta.

:------------D

Toivottavasti likat on parempia, sääh. PAremman näkösiä sentäs.

Siihen se sit jääkin. Toivottavasti olen silti väärässä. Anna-Kaisa on kova.
JCM
17.10.2008 10:34:58

Ei saatana? HS:kin uutisoi tommosia?????
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)