Alpha 02.09.2008 00:01:27 | |
---|
Ja lisää juomaa... |
Alpha 02.09.2008 02:21:58 | |
---|
Harri, Tero, Marianne ja Minna on terassilla...ja ikävä kyllä nuolevat toisiaan vähän väliä. Alkoholi on vakava asia. Puhuvat muista asukkaista. |
JCM 02.09.2008 07:44:41 | |
---|
|
Thule 02.09.2008 13:19:56 | |
---|
Señorita mas fina, who's that girl? |
Alpha 02.09.2008 13:26:26 | |
---|
|
Thule 02.09.2008 13:27:55 | |
---|
Jaahas joo...Marianne ja Tero päätyivät "leikkimään" keskenään... Jep, nekin. Vielä kun siitäkin saisi dataa, tuossahan olivat Risto ja Chevrolet. Señorita mas fina, who's that girl? |
Alpha 02.09.2008 13:33:24 | |
---|
Jep, nekin. Vielä kun siitäkin saisi dataa, tuossahan olivat Risto ja Chevrolet. Tuosta illasta pitäisi saada kyllä 3:n tunnin jakso. Kaikkihan siellä oli ihan hulluja ja nymfoja... Riston ja Sherryn missasin livenä, mutta... |
dipshit 02.09.2008 13:45:48 | |
---|
Huhhuh kun siellä on tapahtunu ja paljon. Täähän alkaa sittenkin käymään jo viihteestä! Nyt vaan joka päivä lisää viinaa noille. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
jassi 02.09.2008 15:57:54 | |
---|
Alkaa jo hippasen huolestuttaan, että millasta viestiä nykynuorisomme (10-14v) noilta idiooteilta saavat. Piriä & Poppersia on ookoo vedellä, silti pääsee myymäläpäälliköksi ( tosin voi joutua persraiskatuksi yleisessä saunassa), nusauttelevat toisiaan varsin kepeäkenkäisesti ja ovat homosillaan. Puhumattakaan keskustelujen älyä latistavasta vaikutuksesta. Haluan kyllä uskoa kymmenvuotiaisiin, että olisivat tämmösen hevonskeidan yläpuolella... mutta ikävä kyllä kaikkialle tunkeva mediamme pitää huolen siitä, että noiden edesottamuksista kuulee/näkee joka helevatan paikassa. Lehdet pursuaa ja työkaverit jauhaa. Sensuurin pitäis iskeä!! Turmelee aivoja. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
MrQ 02.09.2008 16:13:42 | |
---|
Alkaa jo hippasen huolestuttaan, että millasta viestiä nykynuorisomme (10-14v) noilta idiooteilta saavat. Piriä & Poppersia on ookoo vedellä, silti pääsee myymäläpäälliköksi ( tosin voi joutua persraiskatuksi yleisessä saunassa), nusauttelevat toisiaan varsin kepeäkenkäisesti ja ovat homosillaan. Puhumattakaan keskustelujen älyä latistavasta vaikutuksesta. Haluan kyllä uskoa kymmenvuotiaisiin, että olisivat tämmösen hevonskeidan yläpuolella... mutta ikävä kyllä kaikkialle tunkeva mediamme pitää huolen siitä, että noiden edesottamuksista kuulee/näkee joka helevatan paikassa. Lehdet pursuaa ja työkaverit jauhaa. Sensuurin pitäis iskeä!! Turmelee aivoja. jes, kunnon patakonservatismia! helvetti, vaikka mua etookin ajatus siitä että päästetään satojatuhansia kuolaavia ääliöitä proverbiaaliseksi kärpäseksi, ja vielä pahemmin se että kyseessä on valtakunnan merkittävin ja suurin uutisoinnin aihe poikkeuksetta ( eikä nyt ees mennä koko asian järjettömään banaalisuuteen: paneminen ja tissit kun onkin niin harvinaista herkkua ) mutta tämä pelottaa vielä enemmän :D Ensinnäkin, huumeiden käyttö ei millään tavalla estä vastuullista, yhteiskuntaan sopivaa elämäntapaa. Tuo on kuin väittäisi että jokainen joka juo kunnon aivo kännit on työkyvytön ressukka joka pitäisi panna vankilaan Toisekseen, homoilussa ei tietääkseni ole mitään inherenttiä vikaa kuten ei homoissakaan... siis lähtökohtaisesti. Joskin 90%:sti olen törmännyt vain rasittaviin idioottehin siltä kentältä. Kolmannekseen, viimeksi kun katsoin, panemisessa ei ole mitään helvetin vikaa ja itse mieluummin katson seksiin liittyviä uutisia kuin lähestyvään maailmanloppuun, nälänhätään,sotaan, kriisiin ja pommituksiin liittyviä joita media on paljon enemmän täynä. Mietipä itse: onko parempi näyttää lapselle televisiossa piisami vai kertoa että miljoonat samanikäiset lapset kuolevat nälkään joka vuosi? |
MaD PiAnIsT 02.09.2008 16:18:25 | |
---|
Kauheeta paskaa koko sarja. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Jop1 02.09.2008 16:20:22 | |
---|
Kauheeta paskaa koko sarja. Aika hyvin tiivistetty koko tositeeveen ydin. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Bongowing 02.09.2008 16:31:00 | |
---|
Mietipä itse: onko parempi näyttää lapselle televisiossa piisami vai kertoa että miljoonat samanikäiset lapset kuolevat nälkään joka vuosi? Jotain muutakin aiheita varmaan on maailman uutiskentällä? Toisaalta näähän ne myy parhaiten, mikä on huonompi homma. "Näyttää piisami" on kyllä lievä understatementti tolle bb-kohkaamiselle. There is no ought from is. |
Alpha 02.09.2008 16:34:44 | |
---|
Katsoin tuon Marianna-klipin ja ei saatana...ensin antaa ymmärtää, mutta sitten ei ymmärrä antaa. Johania vetäisi kasseille aika kipeästi. Marianna on The Pitch... |
MrQ 02.09.2008 16:45:15 | |
---|
Jotain muutakin aiheita varmaan on maailman uutiskentällä? Toisaalta näähän ne myy parhaiten, mikä on huonompi homma. "Näyttää piisami" on kyllä lievä understatementti tolle bb-kohkaamiselle. noh ei kyllä. Joko se on jotain paikallista mikä ei kiinnosta ketään kuten "tukkijätkä inkoossa käveli kadulla" tai sitten se on jotain totaalista katastrofia, mansonin seksiä uhkuva uusi musavideo, tissit tai perse. mutta kukaan ei itke että pitääkö pelotella venäjällä, uutisoida kun georgiassa räjähtää ruutitynnyri tai että bangkokissa on hätätila. Mutta homot ja tissit, ne pitää lapsilta pitää piilossa. Kristus mitä meininkiä. |
Cujo 02.09.2008 17:21:32 | |
---|
"If I never meet you in this life, let me feel the lack." |
Booombox 02.09.2008 17:32:38 | |
---|
Kuka helvetti näitä oikein kirjoittaa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1580177 Tiukkaa journalismia. Ei helvetti kuolin tolle jutulle. Tuliko Harrilla paha mieli? Cheryll kysyi. -Tuli, Risto vastasi. Kuka lukee näitä oikeesti tosissaa. Tekee pahaa aatella niitä lapsia jotka kattoo tätä luulee että aikusten elämä on oikeesti tommosta helvetin leikkiä. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
DaKiller 02.09.2008 17:59:03 | |
---|
Tekee pahaa aatella niitä lapsia jotka kattoo tätä luulee että aikusten elämä on oikeesti tommosta helvetin leikkiä. Täh?? Tää menee jo ehkä humourin puolelle. "Voi pentele vieköön, mitököhän ne suloiset lapsukaiset, iki-ihanat piltit ajattelevatkaan nyt meistä aikuisista ihmisistä tällaisen jutun luettuaan." Snif, kyynel vierähti poskelle. Ei sillä, että onhan tuo talon elämä aika irvokasta ja tuntuu olevan aika lailla estotonta sakkia siellä. Hjuva hjuva, sirkushuveja. |
MrQ 02.09.2008 18:01:17 | |
---|
Ei helvetti kuolin tolle jutulle. Tuliko Harrilla paha mieli? Cheryll kysyi. -Tuli, Risto vastasi. Kuka lukee näitä oikeesti tosissaa. Tekee pahaa aatella niitä lapsia jotka kattoo tätä luulee että aikusten elämä on oikeesti tommosta helvetin leikkiä. täh? sehän on. |
Thule 02.09.2008 19:03:06 | |
---|
Tekee pahaa aatella niitä lapsia jotka kattoo tätä luulee että aikusten elämä on oikeesti tommosta helvetin leikkiä. Jos BB:tä olisi tullut silloin kun mä olin sanotaan nyt vaikka 13 tai 15, niin olisin ajatellut ettei siinä ns. aikuisten maailmassa olisi mitään tuollaista. Liioiteltua show'ta, "viihdettä" ja käsikirjoitettua fiktiota kaikki. Mitä vanhemmaksi sitä tulee ja tätä ns. aikuisten elämää näkee (ja elää), sitä enemmän sen huomaa olevan juuri tätä. Mitenkä ryyppyilta BB-talossa eroaa firman pikkujouluista? Ei mitenkään. Señorita mas fina, who's that girl? |