Aihe: YouTube #2
1 2 3 4 519 20 21 22 23121 122 123 124 125
BondakeBunny
02.03.2008 21:14:12

http://uk.youtube.com/watch?v=Mx_SoR8Nk6Q&feature=related paha muumi
paa pa pa paa paa ja vittu ketä kiinnostaa.
Varoitus päivässä virkistää kehoa ja mieltä
chico_miguel
02.03.2008 22:16:52
Ren & Stimpy-showta parhaimmillaan: Space Dogged! Oi niitä aikoja, kun tuli himaan koulusta ja YLE 1 näytti näitä TV:stä alkuillasta. "Alertski!"
http://www.youtube.com/watch?v=ZORU-Mv3iSg
"Eres tú cabron hijo de puta"
fatso
02.03.2008 22:59:21 (muokattu 02.03.2008 23:17:53)
Ren & Stimpy-showta parhaimmillaan: Space Dogged! Oi niitä aikoja, kun tuli himaan koulusta ja YLE 1 näytti näitä TV:stä alkuillasta. "Alertski!"

Muistelen kanssa kaiholla, taisi olla -96 tienoilla kun näitä tuli ekan kerran. Ja koukussa olin. Mahtavaa psykedelistä menoa! "Burn the furniture" "Not the Matisse!"

Edit: klassikko, Space Madness:
http://kelevcat.vox.com/library/vid … c2251ceea68fdb00d4141df26b3c7f.html
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
Legatus
02.03.2008 23:16:48 (muokattu 03.03.2008 12:07:22)
En tiiä onko ollu jo aikasemmin. Karhulla vähä paha olo :D:D:D

E: säättänäm se ol jo poistanu sen videon :(
Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!!
ANtTIKRISTUS
03.03.2008 06:37:57
http://www.youtube.com/watch?v=dZvawap1eBs

En tiiä onko ollu jo aikasemmin. Karhulla vähä paha olo :D:D:D

This video has been removed by the user.
I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke.
Legatus
03.03.2008 12:07:01
This video has been removed by the user.

No voi vittu, eilispäivän se ol vielä siellä :(.

Saaperi, ite pittää varmaan tehä samanlainen jos se ei ilmaannu takasi :D
Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!!
Milkop
03.03.2008 19:21:53

http://www.youtube.com/watch?v=5z3qMJH0VTQ
Seppo Lehto piirtää kuvan Muhammedista. :D

En kyllä parhaalla tahdollanikaan nähnyt tässä mitään hauskaa, mutta toisaalta olen muutenkin tosikko ja nauran ehkä kerran vuodessa. Silloinkin lukiessani kuolinilmoituksia.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
ANtTIKRISTUS
03.03.2008 19:24:57 (muokattu 03.03.2008 19:26:19)
En kyllä parhaalla tahdollanikaan nähnyt tässä mitään hauskaa, mutta toisaalta olen muutenkin tosikko ja nauran ehkä kerran vuodessa. Silloinkin lukiessani kuolinilmoituksia.

http://irc-galleria.net/vaalikone.p … iew_candidate&candidate_id=2604

Tälle repesin myös. :D

e: Oliko Lehto se jamppa siinä videossa jossa oli Siitoin ja sissitakkimies, näyttää tutulta?
chico_miguel
03.03.2008 19:26:20
En kyllä parhaalla tahdollanikaan nähnyt tässä mitään hauskaa...

Aika provoo. Ja rasistista... En tykänny.
"Eres tú cabron hijo de puta"
Kapane
03.03.2008 19:31:57

Aika provoo. Ja rasistista... En tykänny.

Jep, annoin varoituksen. En jaksa ymmärtää tätä millään tasolla. En edes objektiivisesti.
Skenehuora jo 6 vuotta.
ANtTIKRISTUS
03.03.2008 19:35:07 (muokattu 03.03.2008 19:38:39)
Jep, annoin varoituksen. En jaksa ymmärtää tätä millään tasolla. En edes objektiivisesti.

Vaikka tuo Lehdon tuhertelu (ja suurin osa koko ajatusmaailmasta) on lapsellista ja naurettavaa, niin eikö hänellä pidä olla siihen kuitenkin oikeus?

e: Meikästä tuo tuhertelu on verrattavissa suoraan siihen yhden ruotsalaisen "taiteilijan" provoavaan teokseen, jossa jeesus on upotettu kusisaaviin. Miksi tällaiset teokset eivät herätä paheksuvaa tuhahtelua, vaan siihen suhtaudutaan aivan eri tavalla?

Mun mielestä jokaisella lienee oikeus pistää ulos tuommoista paskaa jos niin haluaa, lopullinen mielipide on sitten katselijan vastuulla.
Kapane
03.03.2008 19:55:31

Vaikka tuo Lehdon tuhertelu (ja suurin osa koko ajatusmaailmasta) on lapsellista ja naurettavaa, niin eikö hänellä pidä olla siihen kuitenkin oikeus?

e: Meikästä tuo tuhertelu on verrattavissa suoraan siihen yhden ruotsalaisen "taiteilijan" provoavaan teokseen, jossa jeesus on upotettu kusisaaviin. Miksi tällaiset teokset eivät herätä paheksuvaa tuhahtelua, vaan siihen suhtaudutaan aivan eri tavalla?

Mun mielestä jokaisella lienee oikeus pistää ulos tuommoista paskaa jos niin haluaa, lopullinen mielipide on sitten katselijan vastuulla.

Kyllä mun mielestä se on ihan yhtä loukkaavaa tehdä pilakuva Jeesuksesta, Muhammedista, Buddhasta, Shivasta, Kung fu tsestä tai Torista. En pidä näitä tanskalaisten tekemiä pilakuvia muhammedista erityisen raskauttavina, mutta tämä kyseinen video ei sisällä mitään hauskaa, vaan ainoastaan alatyylin "huumoria", jonka idea mielestäni voidaan tiivistää sanoihin lammas, paska ja pillu.
Itse en todellakaan saa tästä mitään irti ja vituttaa vaan, kun tuollaiset videot saavat huomiota - sekä negatiivista ja positiivista.
Skenehuora jo 6 vuotta.
elais
03.03.2008 19:57:52
http://www.youtube.com/watch?v=ldFCBpTwEGI&feature=related

Nintendon musiikkeja suulla. Zeldaa, Mariota ja Tetristä. Zelda varsinkin hieno!
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
ANtTIKRISTUS
03.03.2008 20:03:56 (muokattu 03.03.2008 20:06:48)
Kyllä mun mielestä se on ihan yhtä loukkaavaa tehdä pilakuva Jeesuksesta, Muhammedista, Buddhasta, Shivasta, Kung fu tsestä tai Torista. En pidä näitä tanskalaisten tekemiä pilakuvia muhammedista erityisen raskauttavina, mutta tämä kyseinen video ei sisällä mitään hauskaa, vaan ainoastaan alatyylin "huumoria", jonka idea mielestäni voidaan tiivistää sanoihin lammas, paska ja pillu.
Itse en todellakaan saa tästä mitään irti ja vituttaa vaan, kun tuollaiset videot saavat huomiota - sekä negatiivista ja positiivista.

Mutta miksi olit heti vaatimassa sensuuria tässä asiassa? Eikö tuon Lehdon uskottavuus ole ihan ilmiselvä tapaus jokaiselle vähänkään järkeä omaavalle ihmiselle? Nykymaailmassa ei mikään asia ole enää pyhää, mediakin riepottelee joka ainoalla asialla ja tabuja rikotaan jatkuvasti. Miksi tuo Muhammed kuvan pitäisi olla poikkeus? Joka ainoa teistä voi katsoa tuon videon ja vetää omat johtopäätöksensä tuosta Lehdon ajatusmaailmasta, joka on lähinnä surkuhupaisaa.

Kyllä, mäkin pidin tuota videota lapsellisena ja naurettavana, siksi mä laitoinkin ne hymiöt viestiin, se kertoo kuinka tosissani mä tuon kaverin otan. Mutta mä en silti ole vaatimassa välitöntä sensuuria, mun mielestä jokaisella tulee olla oikeus julkaista tuollaista jos niin haluaa, ja kenenkään ei toissijaisesti tule ottaa tuommoisen scheissen julkaisijaa todesta, jokainen voi asettua tuollaisen pellen yläpuolelle ja jättää asian sikseen. Saatte tekin haukkua mua vittupääksi tai mulkuksi, aivan vapaasti. Sen haukkuvan osapuolen uskottavuus siinä vain kärsisi, ei mun ja mä tietäisin sen asia itse joka olisi pääasia.

e: Jos tarkemmin ajatellaan, niin Lehtohan tekee tuollaisilla videoilla itselleen vain karhunpalveluksen, jos ajatellaan hänen tulevia pyrkimyksiä politiikkaan.
Burn
03.03.2008 20:22:26 (muokattu 03.03.2008 20:22:45)

Muusikoiden.net on ehkä euroopan kurttuotsaisin foorumi :D Postatkaa nyt vaan niitä vitun videoita tai menkää jonnekin huoneeseen vollottamaan.

EDIT http://www.youtube.com/watch?v=nZMwKPmsbWE klassinen "End of the world"-pätkä
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Kapane
03.03.2008 20:31:40

Mutta miksi olit heti vaatimassa sensuuria tässä asiassa? Eikö tuon Lehdon uskottavuus ole ihan ilmiselvä tapaus jokaiselle vähänkään järkeä omaavalle ihmiselle? Nykymaailmassa ei mikään asia ole enää pyhää, mediakin riepottelee joka ainoalla asialla ja tabuja rikotaan jatkuvasti. Miksi tuo Muhammed kuvan pitäisi olla poikkeus? Joka ainoa teistä voi katsoa tuon videon ja vetää omat johtopäätöksensä tuosta Lehdon ajatusmaailmasta, joka on lähinnä surkuhupaisaa.

Koska huumorina tuo oli todella ala-arvoista ja loukkaavaa. Asetun tässä kristittynä todellakin muslimien puolelle.

Jos joku suorittaa raiskauksen, toinen kuvaa sen ja kolmas julkaisee netissä ovat kaikki mielestäni yhtälailla vastuussa. Tämä videon julkaisija voi olla mitä mieltä raiskauksesta tahansa, mutta koska hän saattaa videon ihmisten katsottavaksi, on hän yhtälailla vastuussa. Ihmiset, jotka katsovat tuon videon muodostavat siitä itse mielipiteensä. Joidenkin mielestä kyseinen video voi olla traumatisoiva, joidenkin mielestä hauska ja joidenkin mielestä täyttä asiaa.

Kyllä, mäkin pidin tuota videota lapsellisena ja naurettavana, siksi mä laitoinkin ne hymiöt viestiin, se kertoo kuinka tosissani mä tuon kaverin otan. Mutta mä en silti ole vaatimassa välitöntä sensuuria, mun mielestä jokaisella tulee olla oikeus julkaista tuollaista jos niin haluaa, ja kenenkään ei toissijaisesti tule ottaa tuommoisen scheissen julkaisijaa todesta, jokainen voi asettua tuollaisen pellen yläpuolelle ja jättää asian sikseen. Saatte tekin haukkua mua vittupääksi tai mulkuksi, aivan vapaasti. Sen haukkuvan osapuolen uskottavuus siinä vain kärsisi, ei mun ja mä tietäisin sen asia itse joka olisi pääasia.

Kyllä jokaisella on oikeus julkaista mitä vain, mutta mielestäni tervettä järkeä olisi syytä käyttää.

Edelleenkin, jos itse ymmärrät jotain jotenkin, ei se tarkoita, että kaikki videon katsovat ihmiset ymmärtävät asian samoin.

Muutenkin M.netissä julkaistaan mielestäni välillä todella kyseenalaista materiaalia. Jos jätetään nämä peniksen fistaus videot omaan arvoonsa, niin vähän aika sitten täällä julkaistiin video, jossa ihminen mestattiin. Vaikka video oli mielestäni mielenkiintoinen, ei se ollut kuitenkaan missään nimessä hyvän maun mukaista materiaalia. Ja vain yhtenä esimerkkinä.
Skenehuora jo 6 vuotta.
päänahka
03.03.2008 20:43:24
EDIT http://www.youtube.com/watch?v=nZMwKPmsbWE klassinen "End of the world"-pätkä

Kiinalaiset hengailee Japanin lipun alla. Ei se oo niin justiin.
Up and down, that's how energy stays alive.
Bongowing
03.03.2008 20:45:37 (muokattu 03.03.2008 20:47:04)

Niin tolla videollahan ei ole mitään tekemistä sananvapauden, satiirin, muhammedkarikatyyrin, oikeuksien taikka huumorin kanssa. Vaan pelkästään tämän: "you piipol who dont spiik finnish please go away", silkkaa agressiivista provoa. Pelkästään typerää.
There is no ought from is.
ANtTIKRISTUS
03.03.2008 20:48:28 (muokattu 03.03.2008 20:57:15)
Koska huumorina tuo oli todella ala-arvoista ja loukkaavaa. Asetun tässä kristittynä todellakin muslimien puolelle.

Todella usein huumori on ala-arvoista ja loukkaavaa. Edelleen, miksi muslimit ovat poikkeus? Mihin vedetään loukkaavan huumorin raja, eikös huumorin käsittäminen ole yksilöllistä?

Jos joku suorittaa raiskauksen, toinen kuvaa sen ja kolmas julkaisee netissä ovat kaikki mielestäni yhtälailla vastuussa. Tämä videon julkaisija voi olla mitä mieltä raiskauksesta tahansa, mutta koska hän saattaa videon ihmisten katsottavaksi, on hän yhtälailla vastuussa. Ihmiset, jotka katsovat tuon videon muodostavat siitä itse mielipiteensä. Joidenkin mielestä kyseinen video voi olla traumatisoiva, joidenkin mielestä hauska ja joidenkin mielestä täyttä asiaa.

Mä en edes pysty yhdistämään jotain raiskauksen ja muhammed-kuvan videointia toisiinsa. Miksi muita uskontoja saa pilkata, mutta islamia ei? Monet kristityt järkyttyvät esim jatkuvasta Jeesus-läpästä, miksi et ole puuttumassa tähän yhtä kärkkäästi? Miksi kukaan ei ole puuttumassa tähän?

Kyllä jokaisella on oikeus julkaista mitä vain, mutta mielestäni tervettä järkeä olisi syytä käyttää.

Tästä mä olen samaa mieltä, tässä tapauksessa Lehtola ei käyttänyt selvästi järkeään ja tuosta videosta tulee varmaan kaverille haittaa olemaan... toivottavasti vain menetetyn uskottavuuden muodossa. Mutta silti mielestäni videon teko ja julkaisu oli täysin oikeutettua ja esim mitään oikeudellisia seuraamuksia ei tulla toivottavasti näkemään.

Edelleenkin, jos itse ymmärrät jotain jotenkin, ei se tarkoita, että kaikki videon katsovat ihmiset ymmärtävät asian samoin.

Tabuja pitää rikkoa ja asioista keskustella. Nykyään tämä vitun hyssyttely ja päitten pensaisiin työntäminen tuntuu olevan muodissa. Oikeasti, se ei tule mitään ratkaisemaan.

Jos jotain videoita pitää alkaa sensuroimaan sen takia, että se "saattaa loukata jotakuta", niin eihän sitä saa kohta julkaista mitään.

e:Niin tolla videollahan ei ole mitään tekemistä sananvapauden, satiirin, muhammedkarikatyyrin, oikeuksien taikka huumorin kanssa. Vaan pelkästään tämän: "you piipol who dont spiik finnish please go away", silkkaa agressiivista provoa. Pelkästään typerää.

Miksi luulette, että Lehto alunperin teki tuon videon? Ei kai vain muslimien viimeaikainen käytös voi olla siihen syynä? Mun mielestä tuo Lehtolan toiminta on tasan yhtä lapsellista, mitä muslimien käytös on ollut siitä pilakuvan julkaisusta lähtien... tai oikeastaan muslimien touhut ovat olleet typerämpiä, osa heistä on jopa vaatinut kuolemaa (muun boikotoinnin ohessa) kun Lehtola vain sanoo "please go away"
Meadow
03.03.2008 20:55:42

Kehtaako tässä enää itte edes myöntää, että repesin tälle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)