Aihe: Talent
1 2 3 4 519 20 21 22 23 24 25 26
Hetfield
09.12.2007 20:32:56

Saikkonen on turha jätkä.

No o. Se ei vaan ymmärrä. Meikäläinen taitaa kohta toista kertaa elämäni aikana äänestää puhelimitse. Ensimmäisen kerran äänestin joskus 90-luvulla vuoden moottoriurheilijaa. V&J voittohon!
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Guitaristi
09.12.2007 20:34:04

No o. Se ei vaan ymmärrä. Meikäläinen taitaa kohta toista kertaa elämäni aikana äänestää puhelimitse. Ensimmäisen kerran äänestin joskus 90-luvulla vuoden moottoriurheilijaa. V&J voittohon!

Joo. Taidan itekkin äänestää. Ja tosiaan tuosta Saikkosesta on taidettu leipoa tuommoinen "pahis"-tuomari.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Jormaz
09.12.2007 20:34:35
Tää Manmeet Singh voittaa. Heti huomaa että poika on synnynnäinen kyky, suorastaan Suomen/Intian/Dersim Pizza & Kebabin Lord of the Dance. Ei tuommoisia lahjakkuuksia synny kuin kerran sadassa vuodessa.

Missasin bassosoolon harmi vain.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
InYourFace90
09.12.2007 20:34:50
Hohoo! Loistavaa!! Porakoneessa hajoilin pahasti ja Tuomiopäivä hoiti loput. Toivottavasti voittavat koko roskan.

Joo minä en koskaan äänestä näissä tv-hömpötyksissä, mutta nyt on pakko. :--)
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
BMF
09.12.2007 20:36:59
Onko se pianotyttö viä kisassa, ja joko m.nettiläiset esiintyivät?
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Hetfield
09.12.2007 20:39:49

Onko se pianotyttö viä kisassa, ja joko m.nettiläiset esiintyivät?

Joo ja joo.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
BMF
09.12.2007 20:43:39
Joo ja joo.

No voihan prkl, olisin kyl ne äijät halunnu nähä... :(
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Bluesmies
09.12.2007 20:44:37
No voihan prkl, olisin kyl ne äijät halunnu nähä... :(

Etköhän sä tänään voi ne ohjelman jälkeen netissä nähdä.
Disposable
09.12.2007 20:44:39
Saako kukaan tuon Manmeetin puheesta mitään selvää? Tuo alkuinsertti oli täyttä hepreaa, ei saanu mitään selvää. "Minä kaveri Riku pela Xbox tyttö tuli sano minulle kuka tuo on minä menin *kuiskaa jotain* jalkapallo isä työtön minä rahat ravintola äiti Intia mummua puku."
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Joees
09.12.2007 20:51:32
Mun mielestä tuo V&J veto oli suhteellisen kuiva. Ei ees oikeestaan nostannut hymyä kasvoille. Edellinen sen sijaan oli paljon parempi.

Noo, mutta eihän tuo silti mihinkään hemmojen lahjoja vie. Siinä mielessä kyllä ehdottomasti ainesta voittajiksi.

Capoeira oli oikein jees. Koira oli vähän vaisu. Pikkujäbä oli yhtä jees kuin aina ennenkin.

Tää Saara ei taas just nappaa just ollenkaan, vaikka lahjakas hänkin on.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Bonham
09.12.2007 20:54:18
Hohoo! Loistavaa!! Porakoneessa hajoilin pahasti ja Tuomiopäivä hoiti loput. Toivottavasti voittavat koko roskan.

Joopa... näin vahingossa tämän pätkän. Millaisia on ne jo pudonneet, jos tämä on jatkossa???

Mitä tarkoittaa Talent??
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Guitaristi
09.12.2007 20:54:46

No ei kyllä ollut tää Saara niin hyvä kuin ennen.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
aikavaikea
09.12.2007 21:03:19
Edellinen sen sijaan oli paljon parempi.

Samaa mielipuolta. Ei ollut niin hyvä kuin semeissä. Liikaa yritystä ja säntäilyä, se akkuporakone ja Tuomiopäivä oli ihan turhia, olis pitänyt satsata suuren yleisön tavoitteluun tutummilla sävelillä, niinku Koivusalo totesikin. Hyvinhän ne vetää, mutta nyt veto oli vähän sekava ja hermostuttava.
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
aikavaikea
09.12.2007 21:04:34
Millaisia on ne jo pudonneet, jos tämä on jatkossa???

Et takuulla halua tietää, mä näin joitain niitä eka ohjelmien pätkiä. Sitä myötähäpeän määrää!
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
Disposable
09.12.2007 21:08:03
Joopa... näin vahingossa tämän pätkän. Millaisia on ne jo pudonneet, jos tämä on jatkossa???

Mitä tarkoittaa Talent??

Hyvä että joku muukin on tätä mieltä. Hehkutin pojat jatkoon, mutta tämä esitys ei kolahtanut sitten ollenkaan. Porakoneeseen asti oli ihan hyvä, mutta Tuomionpäivä oli kyllä floppi.

Saara oli yllättävän hyvä, vaikka aluksi rokki vähän pahalta kuulostikin. Vaikka tosi epäreilusti ja typerästi tuomaristo Saikkosen johdolla hehkuttaa jo voittoa, en minä voi kiistää etteikö tuo olisi kolahtanut minulle. Voiton soisin.

Beatboksaaja paransi huimasti, tuohan oli jo ihan viihdyttävä monessa kohtaa. Naurahdin.

Ja tämä Ramin, ei sääh... Hauska, vaikkei ehkä pitäisi. Repesin kun tukeva-Spiderman juoksee lavasteista mitä korneimmassa asussa.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Bluesmies
09.12.2007 21:12:07
Parhaat tänään mielestäni:

1. Vilhelm & Jay
2. Beatbox
3. Saara

Aalto oli kyllä pettymys, olis vaan pysyny siellä flyygelin takana. Ja biisi oli kyllä mielestäni paska.
B@sshole
09.12.2007 21:12:38
Luulin että jotain eläintä teurastettiin telkkarissa.

Se olikin se laulajatar.
bastardo
09.12.2007 21:15:14
Aalto oli kyllä pettymys, olis vaan pysyny siellä flyygelin takana. Ja biisi oli kyllä mielestäni paska.

Nightwishi-kalastelu harmitti kyllä itseänikin.
Toinen, joka kämmäsi selkeästi, oli se stuntmies. Repeilin sille kahden euron hämispuvulle ihan kympillä.

Luulen, että Mahmeet vie homman kotiin ihan jo sympatia äänien avulla.

V&J:llä oli kyllä paras show, ja capoera-possen ohella he ovat suosikkejani. Ja koiratytön.
"If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue"
Hetfield
09.12.2007 21:17:30

Tekstiviesti lähti Vilhelmille ja Jaylle. Viihdyttivät meikäläistä kyllä helposti eniten tuon kisan aikana.
Joees
09.12.2007 21:18:15
Toinen, joka kämmäsi selkeästi, oli se stuntmies. Repeilin sille kahden euron hämispuvulle ihan kympillä.

Helkutin hyvin se veti kun ilmeisesti jalka oli murtunut jollain tapaa. Jalka puudutettuna pisteli menemään.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)