Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 519 20 21 22 2366 67 68 69 70
Jormaz
19.09.2007 14:35:43
Eilisen lähetyksen paras ja samalla vaivaannuttavin pala oli kyllä kun Henri yritti (taas) tehdä (suht olemattomilla) inttijutuilla Heliin vaikutuksen. Oli juuri niin kiinnostunut kuin naiset inttijutuista yleensä.
Summer is coming, fat boys are happy
Joees
19.09.2007 14:42:37
Eilisen lähetyksen paras ja samalla vaivaannuttavin pala oli kyllä kun Henri yritti (taas) tehdä (suht olemattomilla) inttijutuilla Heliin vaikutuksen. Oli juuri niin kiinnostunut kuin naiset inttijutuista yleensä.

Juu, mä oon kans funtsinut että miksi jotkut miehet luulee että naisia kiinnostaa inttijutut. Ei mitään järkeä. Jos olisin nainen niin ei mua ainakaan kiinnostais, ei mua kiinnosta nytkään.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Alpha
19.09.2007 14:52:41
Nyt tuollon ainaki Aki ja Sauli kyrpiintyny Hekaan ja pitävät lasten puolia...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Zelana
19.09.2007 17:36:45
Jos Henri on häätöäänestyksessä tälläkin viikolla, niin taisi pelata itsensä ulos tuolla käyttäytymisellään Helin kanssa. Itse olen Henriä sietänyt tähän asti, mutta kyllä se nyt meni vähän liian pitkälle. Pitäisi kuitenkin tuolla talossakin pystyä pitämään joku järki siinä milloin leikki menee liian pitkälle.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
DaKiller
19.09.2007 18:00:38

Jos Henri on häätöäänestyksessä tälläkin viikolla, niin taisi pelata itsensä ulos tuolla käyttäytymisellään Helin kanssa. Itse olen Henriä sietänyt tähän asti, mutta kyllä se nyt meni vähän liian pitkälle. Pitäisi kuitenkin tuolla talossakin pystyä pitämään joku järki siinä milloin leikki menee liian pitkälle.

Henri on pelannut itsensä voitosta jo ajat sitten. Tyyppi tuo vaan sopivasti viihdearvoa ohjelmaan, niin toivon että pysyy talossa mahdollisimman pitkään. Jos joku menee jossakin asiassa talossa "liian pitkälle", niin kyllä se mielestäni kuuluu tuotantotiimin puuttua peliin ajoissa. Paha sanoa, kun en ole nähnyt mitä siellä on röydetty tällä kertaa.
jigsore
19.09.2007 18:29:05

Kuvaavaa oli kun ohjaaja vielä pätkäisi sen jutun kesken kaiken vaihtamalla kuvan sisälle.
"Heka" on kyllä yksi talon viihdyttävimmistä hahmoista kaikessa amismaisuudessaan. Vaikka tyyppi ärsyttääkin välillä aika helvetisti niin toivon silti sisimmissäni hänen vielä jäävän taloon. Varsinkin kun se näyttää alkavan kilahtelemaan tosissaan.
Asses In Your Mouth
Rattata
19.09.2007 19:10:30 (muokattu 19.09.2007 19:12:25)
Hekan hauskin puoli on sen kova itseluottamus, joka ei aina välttämättä vastaa todellisuutta. "Mä oon siissi" ja sen jälkeinen hajoominen, josta mies saa varmaan kuulla aika pitkään. Samaten pk-huoneessa laukoma "luulen että oon aika suosittu". Kaikenkaikkiaan luulen että noin kova itseluottamus saa monen karvat pystyyn.

Ei ollu kovin 5-vuotiaan toimintaa se kun Heka alkoi selittämään lautapelin sääntöjä. Sauli piti hyvin roolinsa, mutta Heka tais unohtaa kun piti keskittyä neuvomiseen :)
Qsysi
19.09.2007 19:43:41

Ei ollu kovin 5-vuotiaan toimintaa se kun Heka alkoi selittämään lautapelin sääntöjä. Sauli piti hyvin roolinsa, mutta Heka tais unohtaa kun piti keskittyä neuvomiseen :)

Joo mietin tätä kanssa. Yritti pitää lapsenmaista ääntä jotenkin niitä sääntöjä selittäessä, mutta kuitenkin. Aika vahvasti menee käsille tää viikkotehtävä. Just tälläsiin juttuihin, ja esimerkiksi siihen, että tuskin kukaan noista on pyytänyt ketään "aikuista" mukaansa vessaan.
I reject your reality and substitute my own!
Alpha
19.09.2007 21:35:58
Ei ollu Hekasta isiksi...kyllähän hää aika sopimattomasti Heliä kohtelikin:

"Henri sai kuulla iltapäivällä shokkiuutisen. Miehen käytöksen vuoksi Heli sijoitettiin yksinhuoltajaisä Akin perheeseen.

BB-talon perheissä päivän kuuma puheenaihe oli Henrin isärooli. Monien mielestä miehen käytös ei soveltunut kaksivuotiaan lapsen huoltajalle. Henri oli aiemmin päivällä kovistellut lastaan varsin rajulla kurilla.

Aki asteli päiväkirjahuoneesta Hopea-makuuhuoneeseen ja ilmoitti Helille tämän uudesta perheestä.

- Tota, Heli siirtyy meille asumaan, Aki ilmoitti uudelle tyttärelleen.

Kaksivuotias ihmetteli hetken Akin sanoja, mutta ei ollut uudesta isäpuolestaan pahoillaan. Myös Maxine otti perheen uuden jäsenen innolla vastaan.

- Heli on sun siskopuoli, Aki sanoi biologiselle tyttärelleen.

- Jee mä sain siskon! Maxine intoili.

- Mä saanki aina vaihtaa isiä, jos mä haluan, vaippaveitikka sopersi vieressä.

Hetken kuluttua Heli havahtui, sillä pikkupirpanan mieleen juolahti hänen edellisen isänsä kohtalo.

- Mitähän mun vanhalle isälle nyt tapahtuu? Ai niin, sillähän on nyt vielä Piia, pilttiposki huokaisi.

Henri otti tiedon lapsensa uudesta sijoituspaikasta tyynesti vastaan. Mies istahti sohvalle ja katseli hetken tyhjyyteen.

Aki asteli olohuoneeseen ja varmisti, että oli naapurin kanssa edelleen väleissä. Henri mustamaalasi viimeisiksi sanoikseen vielä Heliä.

- Yksi kaksivuotias, joka kymmenvuotiaan ADHD:n tasolla, Henri puhahti.

Kaksivuotias viikari sopeutui uuteen perheeseensä välittömästi. Hymyilevä lapsukainen vipelsi heti sijoituksen jälkeen jo täyttä häkää uudessa kodissaan."
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
bedlam
19.09.2007 22:23:11 (muokattu 19.09.2007 22:32:52)

Mitä järkeä tuossa on näyttää katsojille nuo äänestykseen joutuvat henkilöt, ennenkuin kaikki pisteet ja perusteet on edes kuultu? Eihän tuolla mainoskatkolla ääntenjaon välissä ole mitään virkaa "jännityksen" kannalta sitten.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
zernobyl
19.09.2007 22:58:01

Emmä tie mut toi Timo on ihan vitun oksettava runkku.
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Hetfield
19.09.2007 23:04:48

Emmä tie mut toi Timo on ihan vitun oksettava runkku.

No onhan se aika mähmäke, mutta Henrin käytös on täysin typerää. Kumman paljon Heli varoo paljastelemasta itseään, vaikka eroottisessa tanssiryhmässä on tanssinut.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Zelana
19.09.2007 23:23:07
Kumman paljon Heli varoo paljastelemasta itseään, vaikka eroottisessa tanssiryhmässä on tanssinut.

Heli ei taida olla ihan sinut itsensä kanssa. Näytti tuolla esittelyssäänkin kertoneen paheekseen jatkuvan painontarkkailun. Vaikka eihän siitä pitäisi vielä mitään hirveitä johtopäätöksiä vetää, mutta tuntuu et yleensä näillä pakkomielteisillä painontarkkalijoilla on se heikoin minäkuva.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
aivokuolio
20.09.2007 02:40:08
I've got soul but I'm not a soldier
Joees
20.09.2007 02:50:03
http://rambo.banaanisaaret.com/

Kertoo jo kuinka paljon ihmisillä on aivan liikaa aikaa.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Kampela77
20.09.2007 09:53:32
Kertoo jo kuinka paljon ihmisillä on aivan liikaa aikaa.

Tuolla sivullahan on yksi mainos, josta lienee tulee vähän rahaa, jos sivulla kävijät klikkaavat sitä. Ei noin yksinkertaisen sivun kyhäämiseen varmaan hirveästi ole aikaa mennyt ja helposti saa paljon kävijöitä, joten ei välttämättä ihan hukkaan heitettyä aikaa. En sitten tiedä minkälaisia roposia noista mainoksista tulee.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Dunga
20.09.2007 12:33:07
Lastenhuoneessa nukkunut Aki heräsi ipanoiden riehuntaan ja hyppäsi sängyssään kihertävän Maxinen päälle.

- Tuun ja laita sulle munan suuhun kohta! Aki uhkasi.

Hoho!!! Eiköhän tämä viikkotehtävä ole silti kustu jo aikoja sitten...
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
Johnny Buzz
20.09.2007 14:42:16

Tuolla sivullahan on yksi mainos, josta lienee tulee vähän rahaa, jos sivulla kävijät klikkaavat sitä. Ei noin yksinkertaisen sivun kyhäämiseen varmaan hirveästi ole aikaa mennyt ja helposti saa paljon kävijöitä, joten ei välttämättä ihan hukkaan heitettyä aikaa. En sitten tiedä minkälaisia roposia noista mainoksista tulee.

Sivun ylläpitäjä ei kyllä tuosta bannerista saa mitään rahaa. Se on Googlen banneri, joka tulee kotisivutilan tarjoajan kautta.
Rattata
20.09.2007 15:00:10
Toivottavasti Heli lähtee.
Sinap
20.09.2007 17:09:49
http://rambo.banaanisaaret.com/

On ne kaverit kivoja..
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)