Aihe: TV Chat-lakko 1.8.
1 2 3 4 5
Kemppilä
27.07.2005 13:01:50
Italialaiset ne on lunkia porukkaa...
Aika huteralla pohjalla on tuokin lakko. Luultavasti tuommosesta edes tietää 0,5 % suomalaisista ja niistä 95% ei jaksa kiinnostaa.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
Jani The Rock
27.07.2005 13:17:22

Tämän tyylinen lakko ei meiltä suomalaisilta onnistu, ei sitten millään. Italialaiset taasen ovat boikotoinnissa maailman ykkösiä: jos kansaa ei chatti nappaa, niin koko Italia on toosa pimeänä. - no miltei.

Jea, ja jos tällanen lakko olis Ranskassa, niin Pariisin kadut olis jo tukittu barrikadein ja baskeripäiset ukot hakkaisivat poliiseja patongeilla kaaliin.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
LamaAjanElvis
27.07.2005 14:41:46
on muuten kusinen juttu... eli jos tarttee ihan pelkän dvd soittimen, videoitten, tai jonkun huuhaapelikoneen takia telkkaria niin joutuu maksamaan sen paskan.

huvittavaa oli Michael Mooressa kun, kertoivat parista brittinaisesta jotka joutuivat vankilaan jätettyään tv-luvan maksamatta.
mies joka kusee vastatuuleen, saa aina omansa takaisin... ei ole pahemmin rahatilaan auttanut.
SuperJeesus
27.07.2005 14:54:43
Kohdistakaa itkunne niille säälittäville suomalaisille yksinhuoltaja-äideille ja 9-15-vuotiaille lapsille, jotka niitä viestejä sinne tsätteihin tykittävät. Suomessa näkyy kuitenkin olevan hirveästi porukkaa jotka tykkäväät noista teidän inhoamista formaateista. Eihän niitä mobiilipelejä sun muita muuten tulisi joka viikko lisää.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Epämuusikko
27.07.2005 15:02:39
Oon meshissä.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
Nazareth
27.07.2005 16:23:18 (muokattu 27.07.2005 16:23:28)
Toivottavasti jengi on mukana.

Jep. Meses ollaa.
No päh! IMIK #27
leka
27.07.2005 16:28:08
Hittovie, lakkoilkaa vaan. Sitten saan lähetettyä viestejä ilman sitä ärsyttävää viivettä!!

Hienoa!
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
depe
27.07.2005 17:06:34
Siis häh, onko tässä lakossa mitään järkeä???

Ne ihmiset, jotka eivät pidä TV-chateista eivät luonnollisestikaan katsele niitä / lähettele niihin viestejä.

Ne ihmiset, jotka chateista pitävät eivät luonnollisesti lakkoile asian vuoksi (vai monta kertaa te olette lakkoilleet jotain asiaa vastaan, josta pidätte/tarvitsette tms.)

Lakon vaikutus TV-chattien tuottoon = plus miinus nolla.
Tai itse asiassa tuo varmaan nostaa chattien tuottoa kyseisenä päivänä, koska kyseessä on mitä mainion puheenaihe noissa chateissa (mikäli tämä asia saa julkisuutta).

t. pessimisti
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Planetist
27.07.2005 17:08:34
Ja kaikki kuitenkin lähettelee viestejä että "Mää en tänään lähetä viestejä chättiin kun lakkoilen sitä vastaan!!!1"
Tmp
27.07.2005 17:30:21
Ja kaikki kuitenkin lähettelee viestejä että "Mää en tänään lähetä viestejä chättiin kun lakkoilen sitä vastaan!!!1"

No tietysti. Tämä lakko on salaliitto. Viestejä lähtee lakon aikana _enemmän_.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Rumpali Rölli
27.07.2005 18:24:08
Eihän ylen kanavilta tule tv-chättejä?

Ei chattejä mutta jotain paskaa kummiski tulee. (Rahastusta meinaan)
The Berzerker:in rumpali on aika nopea
Shitmanek
27.07.2005 19:48:29
Siis häh, onko tässä lakossa mitään järkeä???

Ne ihmiset, jotka eivät pidä TV-chateista eivät luonnollisestikaan katsele niitä / lähettele niihin viestejä.

Niinpä, moniko niistä jotka täälläkin sanoivat olevansa mukana muutenkaan lähettävät sinne viestejä? Tuskinpa kovinkaan moni, joten se ei tuo mitään muutosta nykytilanteeseen heidän osaltaan.
Jag
28.07.2005 03:53:24

Noi chatit on kyllä yks helvetin vitsaus! Toivottavasti niistä päästään eroon tai edes vähennettyä! Itsekin olen juuri muuttamassa omaan asuntoon, enkä todellakaan aio ottaa sinne televisiota juuri noiden chattien yms. takia. Tulee varmasti soitettuakin enemmän kun ei ole nettiä eikä telkkaria! HYVÄ HYVÄ!

Komppaan!

Minua ei niin hirveästi häiritse noi yö- chatit. Mieluumminhan nyt vaikka niitä kahtoo, kuin virityskuvaa. (kitaraakaa ei paljon kerrostalos yöllä soitella). Mutta se mikä risoo on nuo päivällä tulevat pelit niinku joku "lenttis" ja "maali" vai mitä ne nyt on. Ne on ihan suoraan suunnattu joillekki ala-aste ikäisille. Ei sen ikäisillä ole vielä niin paljon harkinta kykyä/rahan tajua, että tietäisivät mitä tekevät. Voi raukat vanhemmat kun saavat kullan murujesa puhelinlaskut. Tietystä vanhemmat voisivat miettiä myös vähän onko lapsi jolle puhelin annetaan tarpeeksi "kypsä" käyttämään sitä. Ja tietysti puhelimiinhan saa nämä "palvelunumeroestot". Mutta monet 40v. vanhemmat eivät tajua näistä paljoakaan.

Itse en ole ainuttakaan viestiä koskaan mihinkään chattiin/ mobiili peliin laittanut. Nämä chatit vielä "hyväksyn", mutta nuo mobiilipelit ovat mielestäni aivan törkeitä. Jossai maikkarin rap staras juontaja hokee jotai et yritetää nyt rikkoo "ennätystä". Tai et kannattaa vielä laittaa viesti vaik ei oiskaa jossai vitun listoilla.(miks ihmeessä kannattaa, saa jonkun nikin jonnekki listoille) Tuskin tommosiin viestei laittaa kukaa yli 14 vuotias.

Noh pitää lopetella ku ei mitää selvää tekstii tähä aikaan saa kirjotettua.
Mut tulipaha tilitys! :-)
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Jormaz
28.07.2005 12:20:35
Itse en ole ainuttakaan viestiä koskaan mihinkään chattiin/ mobiili peliin laittanut. Nämä chatit vielä "hyväksyn", mutta nuo mobiilipelit ovat mielestäni aivan törkeitä. Jossai maikkarin rap staras juontaja hokee jotai et yritetää nyt rikkoo "ennätystä".

Jossain tommosessa pelissä joku tyyppi lähetteli ehkä jopa satoja viestejä. Aina kun oli ohjeet näkyvissä, se naputteli viestiä jatkuvalla syötöllä, ja kun peli taas jatkui niin pelivälineitä ryöpsähti kymmenittäin kohti maalia. Juontajat olivat vaan innoissaan kannustivat tätä pelaajaa. Muutaman huntin lasku kerralla, jipii!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
MV
28.07.2005 13:23:07
Jossain tommosessa pelissä joku tyyppi lähetteli ehkä jopa satoja viestejä. Aina kun oli ohjeet näkyvissä, se naputteli viestiä jatkuvalla syötöllä, ja kun peli taas jatkui niin pelivälineitä ryöpsähti kymmenittäin kohti maalia. Juontajat olivat vaan innoissaan kannustivat tätä pelaajaa. Muutaman huntin lasku kerralla, jipii!

Joo saman olen pannut itsekkin merkille...Siis en voi tarpeeksi korostaa, että kuinka saatanan täydellinen idiootti voi joku olla...

Oikein vituttaa ihmisten tyhmyys.
"perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9
Hohhoijaa
28.07.2005 13:46:14

Lehdessähän oli viime vuoden puolella juttua siitä jostain 11-vuotiaasta, jolla oli hitonmoinen puhelinlasku jonkun tv-pelin takia... ei kuulemma tiennyt, että ne on maksullisia. Niinpä niin.
Aerodactev
28.07.2005 13:56:26
Jossain tommosessa pelissä joku tyyppi lähetteli ehkä jopa satoja viestejä.

Katsottiin kerran jotain kaapelin kautta näkyvän paikallistelevision tv-chattia (ei Kajaani-TV, kuulema Kuopion kai?), jossa juontajat pitivät yllä kisaa, jossa kysyttiin "Kuinka paljon Allu (toinen juontajista) käytti viime viikonloppuna rahaa baarissa?", palkintona prepaid-liittymä.

Koko chattiin lähetti viestejä lähinnä muutama satunnainen henkilö. Yksi äijä pisti koko ajan summassa vastauksia, ja kun oikeaa vastausta ei tuntunut löytyvän, alkoi laittaa niitä järjestelmällisesti aina jostain paristasadasta alaspäin. Koko chatin viestianti koostui yhdessä vaiheessa vain kyseisen herran vastauksista: "150e, 149e, 148e, 147e" jne. allekkain.

Kyllä se sitten lopulta siihen oikeaan vastaukseen päätyi. Allu siis oli käyttänyt baarissa rahaa vain narikkamaksun verran, eli onko se nyt jotain pari euroa. Tulipahan prepaid-liittymä erittäin halvaksi!
Long = progressive = good
Jormaz
28.07.2005 13:58:32
Hah, Allu on KÖYHÄ!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
gandar
28.07.2005 16:56:20
Katsottiin kerran jotain kaapelin kautta näkyvän paikallistelevision tv-chattia (ei Kajaani-TV, kuulema Kuopion kai?), jossa juontajat pitivät yllä kisaa, jossa kysyttiin "Kuinka paljon Allu (toinen juontajista) käytti viime viikonloppuna rahaa baarissa?", palkintona prepaid-liittymä.

Starvisio, eikö? Näkyy täälläkin päin ja ei tule muuta kuin sättiä ja mobiilipeliä 24/7.
Ceci n'est pas une signature
juuso a
29.07.2005 00:11:08

Automaattisesti olen messissä mutta epäilenpä että ihan turhaa tänne on mitään lakkoilmoituksia pistää. Eikös täällä ole pääsääntöisesti kaikki sen verran fiksuja ihmisiä ettei moiseen rahastukseen sorru? Ainakaan suuremmassa määrin.
Elämä on kivaa, jippii!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)