gandar 22.09.2005 19:25:44 | |
---|
Sääh. Oli sellainen fiilis, että tulee 19.00 ja kun olin asetellut itseni television eteen hieman ennen tasaa ja laitoin masiinan päälle, niin kyllä pulppusi pienehkö kirosanatulva ilmoille. Ensi viikolla laitan talon kaikki kellot soimaan 18.30. Ceci n'est pas une signature |
Juugeli 22.09.2005 20:13:19 | |
---|
Häättänäh, unohtu ku kertailin enkun kielioppia. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Kimmo72 22.09.2005 20:51:43 (muokattu 22.09.2005 20:52:00) | |
---|
Höhö. Kylläpä oli nuoren näköisiä, lapset varsinkin. Johtuu varmaan siitä että olivat noiria :) Mutta hyvä oli pitkästä aikaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
NHR 22.09.2005 21:14:34 | |
---|
Höhö. Kylläpä oli nuoren näköisiä, lapset varsinkin. Johtuu varmaan siitä että olivat noiria :) Mutta hyvä oli pitkästä aikaa. Jebu. Ja Alillakin oli vielä yllättävän paljon tukkaa päässään, kun taas Peggyllä sitä oli jopa yllättävän vähän. En ole tainnut ihan näitä alkupään jaksoja ennen nähdäkään. Mutta meininki tuntui kuitenkin melko tutulta, noin niinku pääpiirteissään. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Raipe 22.09.2005 21:19:20 | |
---|
Al Bundy on kuningas! Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
juuso a 22.09.2005 21:28:01 | |
---|
Ihan hyvä ja tosiaan nuoria oli noi lapset vielä tuosssa alkutaipaleella. Muistan ton Budinkin enemmän parrakkaana miehenalkuna, ilmeisesti siksi että ne jaksot jotka viimeksi näkyi maikkarilta oli niitä viimeisiä.. Mutta tästähän sarja vaan paranee niinkuin hyvin tiedämme. V*ttu jeei!!! |
zekeode 22.09.2005 22:13:01 | |
---|
Muistaako kukaan jakson nimeä jossa Al myy sielunsa, jotta pääsee vielä pelaamaan jenkkifutista? Koitin episode guidea katsella, mutta enhän minä sieltä mitään löytänyt, kun pulmusia on tehty ziljoona jaksoa. Kerran viikossa on aivan liian harvoin pulmusia. Kestää 10v näyttää kaikki jaksot läpi. |
Juugeli 22.09.2005 22:20:37 | |
---|
Muistaako kukaan jakson nimeä jossa Al myy sielunsa, jotta pääsee vielä pelaamaan jenkkifutista? Koitin episode guidea katsella, mutta enhän minä sieltä mitään löytänyt, kun pulmusia on tehty ziljoona jaksoa. Kerran viikossa on aivan liian harvoin pulmusia. Kestää 10v näyttää kaikki jaksot läpi. Hämärästi muistan. Taisi olla näiden muutaman viimeisen tuotantokauden kamaa? Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
bedlam 22.09.2005 23:58:02 | |
---|
Muistaako kukaan jakson nimeä jossa Al myy sielunsa, jotta pääsee vielä pelaamaan jenkkifutista? Mulla on muistaakseni juuri tuo jakso nauhalla, mutta nauha on kellarikomeron pohjimmaisena. http://www.mikseri.net/kiasma |
aikavaikea 23.09.2005 07:20:14 | |
---|
Häättänäh, unohtu ku kertailin saunassa istumista. "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
AP 23.09.2005 10:28:16 | |
---|
Kerran viikossa on aivan liian harvoin pulmusia. Kestää 10v näyttää kaikki jaksot läpi. Ei ku kerran viikossa on hyvä, vanha tapa. Että mua osaa vituttaa tää nykyinen aika "kaikkimullehetinyt"-asenteineen, mikä tarkoittaa television puolella sitä että joka hiton ohjelmaa on lähetettävä joka päivä. Saateri sentään, jos jotain sarjaa meinaisi oikeasti seurata ja siitä saada jotain, niin olisi hiton helppo kyllä pyhittää yksi ilta viikossa teeveen katsomiselle. Mutta että joka ilta olisi aikaa tai mielenkiintoa, no way. Sitä paitsi mitä hauskaa siinä on, että joka ilta tulee jotain, paljon enemmän sitä ohjelmaa silloin odottaa ja oikein hekumoi sen näkemisellä, jos tietää että joku tietty ilta on sitä varten. Kestäkööt vaikka sitten 10 vuotta. Sitä paitsi parhaat sarjat kuten esim. Tankki täyteen tai Pitkänjussin majatalo on alle 20-jaksoisia, mikä onkin riittävästi. Varsinkaan komediapuolella vuosikausien tuotanto harvoin jaksaa kantaa, poikkeuksena nyt ehkä joku simpsonit. Sanottakoon noin muuten, että eilinen Pulmuset oli kyllä hauska. Meikäläiseen tuommoinen piruiluun perustuva huumori puree, ja Al Bundy on toki sen alan taitajia. Näissä alkupään jaksoissa on terää ihan toisella lailla kuin viimeisissä.
K100 #7
Ärlä #011 |
pantzku 23.09.2005 15:15:55 | |
---|
Hyvin toimi Pulmuset vieläkin! Al Bundy on äijäikoni... Al on kieltämättä varsin suorapuheinen ja sanomisiaan kaunistelematon kaveri. Nämä jäi mieleen eilisestä jaksosta: - Tullessaan töistä kotiin ja huomatessaan tv:n olevan vielä lämmin(Peggy oli juuri sulkenut, kun kuuli Alin tulevan)totesi, että töissä oli rankka päivä ja niin tuntuu vaimollakin olleen, kun tv:kin näin hikoilee. - Kenkien myynti naisille on kuin hidas kuolema minimipalkalla. - Kenkäkaupassa naiselle:"Miksette voi hyväksyä, että olette kokoa 41? Olen tunnin ajan yrittänyt sovittaa teille 39:n kenkää, vaikka tästä koosta jalkoihinne sopii ainoastaan kenkälaatikot." |
KaljaMaha 24.09.2005 21:56:13 | |
---|
No ma´am! -paita tilattu! Toivottavasti ei huku matkalla. Siitä tulee pyhä esine minulle. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
KaljaMaha 04.10.2005 21:11:28 | |
---|
Ja paita saapui. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
mantyla 04.10.2005 21:26:53 | |
---|
En oo koskaan kitissyt siitä. Itse asiassa mä en koskaan kitise mistään. Korkeintaan valistan isällisesti. Perusteluja, kun niitä kerran kauniisti pyysit: Mielestäni Pulmuset on huono komediasarja siksi, että se ei ole onnistunut naurattamaan minua kertaakaan. Ärsyttämään kylläkin, joka ei sinällään riitä. Draamasarjaksi sen juonessa ei ole riittävän laveita kaaria, eikä siitä oikein dokumenttiakaan saa vaikka hyvää tahtoa riittäisi kuinka. Johtopäätös: Jonninjoutavaa tuubaa. Shocking O_O |
Kaake 07.10.2005 16:06:58 | |
---|
Oli kyl eilisen (6.10) jakson loppu jo niin pudottava et tästä se lähtee! Vielä ollaan menty vähän puolivaloilla munsta. No väärinhän se meni. |