Juho L 07.04.2005 06:00:24 | |
---|
Kahta jaksoa olen katsonut yhteensä noin 10 minuutin ajan (pakko vaihtaa kanavaa välillä, ettei keikahda mielenvikaisuuden kiehtovaan maailmaan). Tätä formaattikopiota vaivaa samat vaivat kuin muitakin Suomen formaattikopioita, eli ei pelkästään oteta sitä formaattia, vaan pyritään myös matkimaan kaikkea siinä ohjelmassa. Tässäkin viritelmässä tulee helvetanmoinen myötähäpeän tunnelma, kun jätkät yrittää imitoida alkuperäisversion henkilöitä sen sijasta, että olisivat itsensä. Lisäksi tässä kirotussa ohjelmassa on se vika, että ainoa hommansa osaava taitaa olla se sisustaja. Vaatettaja on pahin: "Otetaan sulle tässä tällane musta verkkopaita. Pistä se nyt päälle. Ai mitä siihen päälle sitten tulee? Ei mitään höpsö! Se on nyt sopivan ilmava! Ota tost vielä tollane violetti kaulahuivi ja ruokalautasen kokoinen vyönsolki niin sä oot niin komee, ett sä lähtisit mun mukaan heti, mussukka". "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
JS 07.04.2005 07:50:54 | |
---|
Kahta jaksoa olen katsonut yhteensä noin 10 minuutin ajan... Relaas nyt vähän. Ihan hauska ohjelma ja musta se vaatehomo (harvinaisen hieno sana btw) vaatetti sen tyypin kympin arvosesti. Ettei kellään vaan olis jtn homoja vastaan? Ja sehän sitä paitsi sano että lähtis itse heti sen näkösen tyypin mukaan. kalamies#20 >-)))> |
Hot RedX 07.04.2005 09:46:39 (muokattu 07.04.2005 09:47:28) | |
---|
Aika tylsiä noi Suomen homot. Hauskin oli ehkä se vaatetyyppi, koska se on niiiiiiin gay. . Mulla tulee Ville Valo siitä mieleen :/ So What? Who Cares? |
Vainhaalee 07.04.2005 10:46:26 | |
---|
Tässä on nyt kyllä tehty tosta homoudesta härkänen... HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi! |
Rattata 07.04.2005 11:12:16 | |
---|
Tässä on nyt kyllä tehty tosta homoudesta härkänen... Siihenhän ne varmaan pyrkivätkin. Että homoudesta tulee se suurin uutinen. Vaikka sisustus/stailaus yms ohjelma tämän kai pitäis olla, niin kyllähän tämä homosarja on. Onhan se ihan selvä että sitä alkuperäistä formaattia apinoidaan, sehän näissä juuri tympäseekin. Kun muualta tulee säännöt että näin ja näin tehdään, niin luonnollisuus ja omana itsenä oleminen on kaukana. Ja paskat nuo sen tyylitaitoisempia ovat kuin normaalit ihmisetkään. Onhan se selvä että ne stailataan ja päntätään tuota ohjelmaa varten jotta näyttäisivät tyylikkäiltä. Ja varmana on tuon ohjelman taustajoukoissakin sisustajia ja stailaajia, jotka kertovat miten homma hoidetaan. No tämä nyt on aivan sama mulle...kunhan vain mietin tässä. Ohjelma itse on todella turha. En jaksa kovin kauaa katsella tuollaisia homoja, joiden mielestä kaikki on niin ihanaa tai fantsua. Mulla hajoo pää. Ja ärsyttää muutenkin se tekopirteys yms. Pitää aina juosta autolle/rappusissa iloisina kädet ilmassa ja nauraa. Koska me ollaan homoja niin me ollaan niin ilosia ja ihania. No just... Kurkut silmille. |
Tellervo 07.04.2005 11:50:38 (muokattu 07.04.2005 11:51:32) | |
---|
Eilen katoin vähän. Ihmetytti eniten se, että mikä siinä heteromiehessä muka oli vikana. Ei yhtään mikään. Sääliksi kävi. Ja käy. Tähänkö on tultu? Onneksi sitten vastapainoksi tuli dokumentti Zetor - vappaana syntynyt. Siinä oli miehiä jotka eivät pyydelleet anteeksi omaa ulkomuotoaan tai elämäntapaansa. Tuli tuhat kertaa parempi mieli. Minimumo.
"Miksi kiroat kun voisit sanoa ihania asioita?" – jogo2000 |
T.S. S L A Y E R 07.04.2005 11:58:38 | |
---|
Hohohohokatoin eilen ekaa kertaa, mutta vain vähäsen. Miksi homojen ääni muuttuu iha hölmöksi? Äääähähähähähää kun repesin kun näin sen kaljupäisen homon siellä vaatteita ostelemassa. HÄÄHÄHÄHÄHÄ!!! Olipas hirviä kaljamaha sillä vieraalla. Oli muuten vähä homo ääni tälläkin. |
author 07.04.2005 15:20:08 (muokattu 07.04.2005 15:21:52) | |
---|
Eilen katoin vähän. Ihmetytti eniten se, että mikä siinä eteromiehessä muka oli vikana. Ei yhtään mikään. Sama mua mietitytti. Hompsulit aliarvioivat heti kaverin persoonallisuuden ujouden ja vaatetuksen perusteella. Sitten olivat hiljaisia poikia kun näkivät sen ystävälauman, joka saapui illan kemuihin. Äääähähähähähää kun repesin kun näin sen kaljupäisen homon siellä vaatteita ostelemassa. Harmitti sen miehen puolesta kun ei saanut omaa yksityisyyttä siellä vaateliikkessä ja sitten tämä jo mainittu kaljupää tulee tunkemaan kättään toisen privaattialueille. |
Hohhoijaa 07.04.2005 16:14:07 | |
---|
Tässä on nyt kyllä tehty tosta homoudesta härkänen... Viihdehomot on in (?) |
Alttoviulisti 07.04.2005 19:12:41 | |
---|
heheh, sen eilisel heteromiehen ex tyttöystäväl oli ainakin tosi mahti kampaus:DD |
Meisseli 08.04.2005 01:28:54 | |
---|
Aattelin itekki ruveta trendikkääksi.. Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
jannu 08.04.2005 04:00:09 | |
---|
Sarjan suurin vika on typerien homostereotypioiden voimistaminen ja hengissäpitäminen. Ei varmaan hirveästi ole niille homoille mieleen, jotka eivät kuulu tähän teuvoloman-muottiin. Niinpä. Niitäkään ei kukaan enää muista. Niinno.... Tatu soittaa edelleenkin Kwan:ssa ja Eeka näytti olevan jossain paikallisteeveesysteemeissä vielä vähän aikaa sitten. Eli eivät herrat mihinkään ole kadonneet. "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
Juho L 08.04.2005 05:51:38 | |
---|
Relaas nyt vähän. Ihan hauska ohjelma ja musta se vaatehomo (harvinaisen hieno sana btw) vaatetti sen tyypin kympin arvosesti. Ettei kellään vaan olis jtn homoja vastaan? Ja sehän sitä paitsi sano että lähtis itse heti sen näkösen tyypin mukaan. Ei ole mitään homoja vastaan. Se setä vain ei osaa(tm). Kyllä se varmaan on tietoinen uusista muotitrendeistä, mutta voisi se ehkä hieman ottaa huomioon sen ketä siinä vaatettaa. Eli jollekin keski-ikäiselle ei välttämässä sovi ne vaatteet, jotka ovat kovasti in parikymppisten keskuudessa. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juho L 08.04.2005 06:07:08 (muokattu 08.04.2005 06:09:15) | |
---|
Sarjan suurin vika on typerien homostereotypioiden voimistaminen ja hengissäpitäminen. Ei varmaan hirveästi ole niille homoille mieleen, jotka eivät kuulu tähän teuvoloman-muottiin. Ni. Mitenkähän toimisi sellainen ohjelma, missä olisi "fab-5:nä" joukko sellaisia tavan-Tero-homoja, jotka sitten opettaisivat jonkun bisnesporvarin syömään makkaraa, juomaan kaljaa ja sotkemaan kämpän. Sillä aikaa kun bisnesporvarille oltaisiin etsimässä kirpparilta uusia vaatteita, niin sisustaja kantaisi asunnosta kaiken muun ulos paitsi sohvan, sängyn ja TV:n ja ainoa sisustuksellinen elementti on tyttökalenteri. -Voi ei! Mitä te ootte menny tekemään mun kämpälle! Täällähän kaikuu! Mä rakastan tätä! Reiska, sä oot sisäistäny mun tarpeet! *taustalla fab-5 naureskelee rähjäisesti tyyliin "tällaisiahan me ollaan" -Mutta arvatkaa jätkät mitä me ostetiin Gusselle kirppikseltä! -Näyttäkää heti! Mä haluun nähdä välittömästi mihin te ton helvetin puvun ootte vaihtaneet. *esittelee kusenpolttamia kollegehousuja ja Rapala-paitaa* -Tosi rähjäset! -Näin on! -Kun me valkattiin noita, niin mä en ois kyl noin rohkeeseen valintaan päätyny, ku normaalisti käyn vain Dressmannilla ja Aleksi 13:ssa. Mut täytyy kyl tunnustaa, et Jape valkkas tosi rohkeesti ja lopputulos on persoonallinen ja aika vetävän repulsiivinen! *naureskelua tyyliin "tällaisiahan me ollaan vieläkin"* -Okei! Ja sitten vai valmistautumaan tän illan juhliin! Ja muista mitä sovittiin. Kertaapas vielä. -Kokeillaan: Ensin mä vaihdan vaatteet, en käy suihkussa ja istun tähän sohvalle... Ei ku ennen istumista katon tyttökalenterin kuukaudet läpi, käyn oluen ja sitten istun! -Hyvä! -Hyvä! Jatka. -Sitten aukasen mun oluen ja... Ja... Ja soitan kavereille, että tulevat käymään! -Ei, Gusse! Ei kavereille soiteta! -Aini tosiaan joo... Meinasin jo unohtaa, et mun pitää tänä iltana olla sosiaalinen rejekti! *leppoista yhteisnaurua tyyliin "sellaistahan se on"* -Okei, Gusse! Mä uskon, että sulla on homma hanskassa! Ja muista sitten 6-päkin jälkeen soitella vanhoille tyttöystäville, ok? -Okei! Hei, kiitti vielä jätkät! "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
gandar 08.04.2005 09:50:24 | |
---|
^ PlopPlop Ceci n'est pas une signature |
Hot RedX 08.04.2005 09:54:46 | |
---|
Mitä varten ne aina juoksee paikasta toiseen? So What? Who Cares? |
Clef 08.04.2005 10:22:43 | |
---|
Aattelin itekki ruveta trendikkääksi.. Mä aattelin ruveta homoksi. Näin sen kaljupään vaatemiehen metrossa. Sillä oli jalassa sellaiset repaleiset farkut, että kalsarit vilkkuivat. Tuli vaan mieleen, että ei hyvää päivää, tasan tarkkaan on äijä muuten varmaan valinnut että "just tän sävyiset kalsarit näyttää parhaalta näiden rikkinäisten farkkujen alta". Tai siis mä ainaki tekisin. Siis A-PUA, hui kauuuheeta. |
Notefix 08.04.2005 10:30:17 (muokattu 08.04.2005 10:35:04) | |
---|
Joo, tuli katottua toikin ihme sitten. Sinänsä pahennuksen aiheuttaminen on mun mielestä aina paikallaan. Kyllä sitä harmaata on täällä Suomessa vielä ihan tarpeeksi sellaisesta diggaaville. Samoin media ja viihde elävät stereotypioista, koskivat nämä sitten homoja, heteroita, värillisiä, juutalaisia, metallimuusikkoja tai vaikka mitä. Eihän tollaisessakaan ohjelmaformaatissa olisi mitään järkeä jos ei liioiteltaisi ja koottaisi homojen ja heterojen kliseitä ja sekotettaisi pakkaa. Oikeasti tyylin kanssa tossa nyt tuskin on mitään tekemistä. Samoin aiheeseen liittyvä keskustelu ja vaikkapa paheksunta eri medioissa kuuluu asiaan, mitä enemmän sitä parempi formaatin ja kanavan kannalta. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Vainhaalee 08.04.2005 13:54:37 (muokattu 08.04.2005 13:58:08) | |
---|
Ja paskat nuo sen tyylitaitoisempia ovat kuin normaalit ihmisetkään. Onhan se selvä että ne stailataan ja päntätään tuota ohjelmaa varten jotta näyttäisivät tyylikkäiltä. Ja varmana on tuon ohjelman taustajoukoissakin sisustajia ja stailaajia, jotka kertovat miten homma hoidetaan. No tämä nyt on aivan sama mulle...kunhan vain mietin tässä... Just näin. Tietenkin tähän on haettu "kasvot", ja on selvää kuten totesit että taustajoukothan sen ohjelman tekee. Mutta juuri tämä, että itse odotin enemmän tyyli-/sisustusohjelmaa (kuten formaatin alkup.tarkoitus on), mutta sen sijaan tässä nyt haetaan yhteentörmäystä raa'asti sanottuna "umpihomoille" ja "heteroille", ja sekös on perseestä... Samoin aiheeseen liittyvä keskustelu ja vaikkapa paheksunta eri medioissa kuuluu asiaan, mitä enemmän sitä parempi formaatin ja kanavan kannalta. Juu... Muutenhan tästä tulis joku hemmetin lauantaiaamun tylsyys, jos ei herättäis keskustelua "Gekon homoutta tihkuvista yöllisistä seikkailuista" sun muista ohjelman viihdearvoon kuuluvasta bs:stä... HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi! |
hanhjelm 08.04.2005 14:13:28 | |
---|
Mä en ymmärrä että miksi homot olisivat sen tyylikkäämpiä kuin muutkaan? Eikö hetero voi olla tyylikäs? Mitä jos homo onkin ruma, läski, haiseva ja huonosti pukeutuva nahjus? Siinä pari polttavaa kysymystä.. Itse sarjahan on ihan ok. Kyllä sitä nyt naureskelee! Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |