Jani The Rock 14.11.2004 20:10:19 | |
---|
Ei se sen kummallisempi ydinfyysikko-kirurgi-filosofi-elämäntapataiteilija mieleltään varmasti ollu kun kukaan meistäkään. Olipahan pirunmoisen sisukkaan luonteen omaava kaveri. Ihmisillä tuntuu olevan ihan kumma tarve mystifioida tällaisia juttuja. Hauska mies ja sillälailla, en tätä kiellä, mutta jotain rajaa. Tavallinen tallaaja se oli, ikävän sairauden runtelema tosin. Eiköhän Jonny itsekin olisi kaikista mieluimmin ollut ihan 'normaali' ihminen kuin joku varajeesus minkä virkaan monet kukkahattutädit ynnämuut hänet mielellään nostaisivat. Että ni. No varmaan olis mielellään ollut ihan tavallinen tyyppi. Mutta siitä huolimatta teki kumminkin aika kovaa duunia ton Debra-yhdistyksen eteen vielä kuoleman kielissäkin. Että sikäli vaan kova jätkä. Kyllä siitä hatunnoston ansaitsee, vaikka hattu olisikin kukallinen. Ni. The road never ends for me, kid. |
author 14.11.2004 20:27:25 | |
---|
Ei se sen kummallisempi ydinfyysikko-kirurgi-filosofi-elämäntapataiteilija mieleltään varmasti ollu kun kukaan meistäkään. Olipahan pirunmoisen sisukkaan luonteen omaava kaveri. Ihmisillä tuntuu olevan ihan kumma tarve mystifioida tällaisia juttuja. Hauska mies ja sillälailla, en tätä kiellä, mutta jotain rajaa. Tavallinen tallaaja se oli, ikävän sairauden runtelema tosin. Eiköhän Jonny itsekin olisi kaikista mieluimmin ollut ihan 'normaali' ihminen kuin joku varajeesus minkä virkaan monet kukkahattutädit ynnämuut hänet mielellään nostaisivat. Että ni. Ei se musta nyt mikään ihan tavallinen tallaaja ollut. Kyllä tavallinen ihminen olisi jo aika päiviä sitten murtunut ja sairastunut henkisesti. Mutta tämä kaveri se vain tsemppasi ja piti lipun korkealla loppuun asti. Bugger. -Unlucky Alf |
Royal Banzai 14.11.2004 21:45:02 (muokattu 14.11.2004 21:46:42) | |
---|
Ei se musta nyt mikään ihan tavallinen tallaaja ollut. Kyllä tavallinen ihminen olisi jo aika päiviä sitten murtunut ja sairastunut henkisesti. Mutta tämä kaveri se vain tsemppasi ja piti lipun korkealla loppuun asti. Noh, tää on kyllä ihan totta. Äh, enhän mä sitä sanonu ettei äijä hatunnostoa ansaitse. Päinvaistoin. Lähti vielä kuoleman uhallakin sinne hyväntekeväisyystapahtumaan, kun uskoi siitä olevan hyötyä. Pirun sisukas ja 'hyvä' luonne. Mutta ihmisillä vain tuntuu olevan joku tarve ylistää äijää joksikin äiti teresan ja albert einsteinin risteymäksi kuolevassa ruumiissa. Kyllähän sen näki että Jonny kärsi mielettömästi tilastaan ja luulenpa että häntä itseäänkin hieman potutti kaikenlainen ylimaallinen jeesustelu. Öö, mulla taas tuntuu olevan hirveä tarve olla aina eri mieltä kaikkien kanssa. Mun vika, sori. |
author 14.11.2004 21:47:54 (muokattu 14.11.2004 21:48:20) | |
---|
Öö, mulla taas tuntuu olevan hirveä tarve olla aina eri mieltä kaikkien kanssa. Mun vika, sori. Ei mitään. Mielipiteillä on yleensä tapana kärjistyä muiden lukijoiden näkökulmasta. Bugger. -Unlucky Alf |
Tympee Huttunen 15.11.2004 09:04:11 | |
---|
Oli muuten hyvä kohta, kun Jonny kertoi sille pin-up-tytölle elämäntarinaansa. Malli siitä sitten tietenkin kyynelehti jne. Sitten Jonny jutteli veljensä kanssa "Kerroit taas saman nyyhkytarinan" "Joo, se toimii joka kerta:)" |
author 15.11.2004 14:22:35 | |
---|
Oli muuten hyvä kohta, kun Jonny kertoi sille pin-up-tytölle elämäntarinaansa. Malli siitä sitten tietenkin kyynelehti jne. Sitten Jonny jutteli veljensä kanssa "Kerroit taas saman nyyhkytarinan" "Joo, se toimii joka kerta:)" Katseli vaan tytön tissejä hihihi.. Bugger. -Unlucky Alf |