Aihe: Lentävä David Copperfield - Häh?
1 2 3
85423321
31.08.2004 00:43:15 (muokattu 31.08.2004 00:53:48)
Kylläpä osaa näyttää rumalta toi "homo"-sana. Pitäisköhän kirjoittaa että "sellanen", tai "niitä poikia"

Tai Copperfield tekee salaminpiilotustemppuja mielummin miespuolisten avustajien kanssa?
George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully."
aust
31.08.2004 09:35:52
No, laitetaan yks määritelmä lisää sitten:

Henkilö (yleensä mies), joka tekee hämmästyttävän hyvin sen, mitä ikinä tekeekin.

Kelpaako?

Ei.
Pari mainitakseni meidän loputtomasta listasta: Ei omista aseenkantolupia, aseita kylläkin, kalastaa ongella, eikä millään vitun perhovehkeillä, käyttää karvalakkia, sairastaa verenpainetautia, nauraa ihmisille jotka haluavat metsään, ei osta lihaa vaan ampuu sitä, mielellään salaa..

tässä kaavaa.
An Elk. Kyy.
NHR
31.08.2004 18:58:28

Pari mainitakseni meidän loputtomasta listasta: Ei omista aseenkantolupia, aseita kylläkin, kalastaa ongella, eikä millään vitun perhovehkeillä, käyttää karvalakkia, sairastaa verenpainetautia, nauraa ihmisille jotka haluavat metsään, ei osta lihaa vaan ampuu sitä, mielellään salaa..

Jaaha. Minun sanastossani on tuollaisille ihan muita sanoja: juntti, punaniska yms. Äijä taas on pikemminkin ihaileva nimitys. Mutta eri porukoissa on tietysti sanoilla erilaisia merkityksiä,

Off-topic off. Jatkakaa.
Parta kasvaa aina pään alaosaan. - Lennu
aust
31.08.2004 19:06:09
Jaaha. Minun sanastossani on tuollaisille ihan muita sanoja: juntti, punaniska yms. Äijä taas on pikemminkin ihaileva nimitys. Mutta eri porukoissa on tietysti sanoilla erilaisia merkityksiä,

Off-topic off. Jatkakaa.

Niinpä, äijän merkitys lienee melko epätieteellinen ;)
An Elk. Kyy.
slipkorn
31.08.2004 23:17:17
Tuliko muillakin ihmisillä copperfield.ru-sivuilla onnittelut siitä, että olet tuhannes vierailija?
NHR
31.08.2004 23:37:41

Tuliko muillakin ihmisillä copperfield.ru-sivuilla onnittelut siitä, että olet tuhannes vierailija?

Ei nyt tainnut tulla, mutta eikös ne kaikki ole ihan pelkkää petkuhuijausta?

Huippu oli tässä joskus, kun menin OMALLE angelfiren kotisivulleni, niin jostain pamahti ruutuun pop-up, että onnea ny vaan, kun oot 50 000:nnes vierailija tällä sivulla. Sivun kävijälaskuri näytti jotain 300. Että näin.
Jkob
01.09.2004 12:43:44
Se, miten dollarin seteli on rullalla saatu sinne hedelmän sisään on temppu minkä haluaisin nähdä.

Se seteli sijoitetaan hedelmän siemeneen ennenkuin siemen ängetään multaan itämään. sori
Hönvi-sedän maanantailatteus: Alkoholi on kuin kasarihevi: Ei koskaan pahaa, joskus vain vähemmän hyvää.
slipkorn
01.09.2004 22:57:04
Ei nyt tainnut tulla, mutta eikös ne kaikki ole ihan pelkkää petkuhuijausta?

Huippu oli tässä joskus, kun menin OMALLE angelfiren kotisivulleni, niin jostain pamahti ruutuun pop-up, että onnea ny vaan, kun oot 50 000:nnes vierailija tällä sivulla. Sivun kävijälaskuri näytti jotain 300. Että näin.

Joo alko vaan mietityttään ku ei ollu pop-up. Näyttää siltä että olen voittanut matkan majoituksineen Disneylandiin. Pitää soittaa kuulemma johonki numeroon.
NHR
01.09.2004 23:40:23

Joo alko vaan mietityttään ku ei ollu pop-up. Näyttää siltä että olen voittanut matkan majoituksineen Disneylandiin. Pitää soittaa kuulemma johonki numeroon.

Jaa? No onnea sitten vaan, jos näin todella on. Tuskinpa siitä puhelusta mitään vaaraakaan on, mutta jos jossain vaiheessa ruvetaankin kyselemään rahaa johonkin "juokseviin kuluihin", niin...
Ali-ihminen
02.09.2004 06:04:49

Kaikkea sitä tapahtuu, huh! Soittaako vai eikö soittaa, kas siinäpä pulma.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
slipkorn
02.09.2004 22:33:00
Kaikkea sitä tapahtuu, huh! Soittaako vai eikö soittaa, kas siinäpä pulma.

Niimpä.. ei ois pitäny mennä mokomille sivuille :)
elementti
03.09.2004 12:30:06
Tuosta lentotempusta vielä, että huomasin tuon rengashomman joskus, kun ihan vaan kattelin temppua videolta. Sen jälkeen vakuutuin, että naruillahan tuo tehdään. Laatikossa lentelyä en kyllä ole ennen tätä osannut selittää. Mutta jos tyttö kerran on avustaja niin eihän siinäkään silloin mitään kummaa ole.

Sirkkelitempussa tehdään vaihto aika hienosti. Eihän ne copperfieldin jalat siinä pöydällä makoile vaan jonkun muun, tai sitten ne ovat nukkejalat. Moottori liikuttelee.

Kiinanmuuri-temppu on kyllä aika älytön. Mistä David oikein kaivautuu sinne toiselle puolelle?
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
hörhö
05.09.2004 15:38:58

Minua niin naurattaa lukea näitä ketjuja. Itse olen joskus ollut taikuri ja ammatiksikin sitä haaveilin, mutta mielenkiinto lopahti. Minua on nykyään hyvin vaikea huijata taikureiden. Lähes kaikki Copperfieldin temput ovat auenneet ensinäkemältä. Se on vain jotenkin outoa, kun ne taikurit, joita minä vähiten arvostan menestyvät suurelle yleisölle. Ja sitten tämä tv-taikuus alkaa olla jo ihan oma alansa, joka mielestäni rappeuttaa koko kulttuuria. Siis mahdollisuus editointiin ja leikkauksiin, kun niitä valitettavasti käytetään ja paljon. Livetaltiointeja voi tv:stä ihan mielellään katsoa.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Peoplez
05.09.2004 22:05:22
Se on vain jotenkin outoa, kun ne taikurit, joita minä vähiten arvostan menestyvät suurelle yleisölle. Ja sitten tämä tv-taikuus alkaa olla jo ihan oma alansa, joka mielestäni rappeuttaa koko kulttuuria. Siis mahdollisuus editointiin ja leikkauksiin, kun niitä valitettavasti käytetään ja paljon. Livetaltiointeja voi tv:stä ihan mielellään katsoa.

Samaa mieltä! Monesti näissä Copperfieldin telkkari-illuusioissa on ollut myös "yleisöä" mutta oikeasti lienevät vain palkattuja avustajia. Kuten vaikka se yksi temppu missä avustajat tekevät piirin junavaunun ympärille ja David sitten hävittää vaunun.

Itse arvostan enemmän lähitaikureita.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Heissi
05.09.2004 23:49:19

Hahah, olet varmaan myös hieronut miljoonabisneksiä sähköpostitse sinua lähestyneiden nigerialaisten kanssa?
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)