Blue Moon 21.03.2004 19:06:01 | |
---|
No onhan se sama Clintti kaikissa näissä leffoissa. Mutta 3 ekaa on hyvin 70-lukulaisia. Sudden tehty 1983, ja se jotenkin näkyy siinä... Mun mielestä ekakin oli oikeastaan aatteiltaan 80-lukulainen. Reaganismia, "konservatiivien vastaisku". - It's been a long time coming - |
Bonham 21.03.2004 19:07:09 | |
---|
Mun mielestä ekakin oli oikeastaan aatteiltaan 80-lukulainen. Reaganismia, "konservatiivien vastaisku". Totta, mutta mä ajattelin lähinnä leffan värejä, miljöötä ja sellasta... 80-luku paljon karumpi, värittömänpi... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Blue Moon 21.03.2004 19:13:59 | |
---|
Totta, mutta mä ajattelin lähinnä leffan värejä, miljöötä ja sellasta... Jep, niin aattelinkin. - It's been a long time coming - |
Peoplez 21.03.2004 22:30:32 | |
---|
Millanen rooli niillä siinä on? Ainakin jim carrey esittää sitä sekopää rokkaria. Onko gunnarit sen äijän taustabändinä vai? No siinä ainakin soi Welcome To The Jungle kun tuo Jim hyppii ja sitten siinnä on muistaakseni sellainen kohta missä pojat on jollain veneellä ja Slash ampuu muka jollain helvetin harppuunalla. En muista kyllä kovinkaan hyvin... "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Bonham 21.03.2004 22:34:41 | |
---|
No siinä ainakin soi Welcome To The Jungle kun tuo Jim hyppii ja sitten siinnä on muistaakseni sellainen kohta missä pojat on jollain veneellä ja Slash ampuu muka jollain helvetin harppuunalla. En muista kyllä kovinkaan hyvin... Semmonen se tais olla... ei paljon repliikkejä pojilla:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
85423321 23.03.2004 16:58:29 | |
---|
Tulikohan nuo elokuvat kolmoselta väärässä järjestyksessä kun muistelen että siitä toisena tulleen leffan alussa näytettiin kun Harry ampui sigolla sen tornin paskaksi, mutta tämä tapahtui vasta kolmannessa elokuvassa? Sade on Jumalan pissaa. |
Bonham 23.03.2004 17:26:22 | |
---|
Tulikohan nuo elokuvat kolmoselta väärässä järjestyksessä kun muistelen että siitä toisena tulleen leffan alussa näytettiin kun Harry ampui sigolla sen tornin paskaksi, mutta tämä tapahtui vasta kolmannessa elokuvassa? Kyllä se tässä kolmannessa on.. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bluesmies 23.03.2004 19:41:26 | |
---|
Tulikohan nuo elokuvat kolmoselta väärässä järjestyksessä kun muistelen että siitä toisena tulleen leffan alussa näytettiin kun Harry ampui sigolla sen tornin paskaksi, mutta tämä tapahtui vasta kolmannessa elokuvassa? Ei ku kakkosen alussa näytettiin sitä magnumia! Kyllä järjestys on ihan oikea. Kitara on tyhmä!!! |
85423321 23.03.2004 23:23:02 (muokattu 23.03.2004 23:23:43) | |
---|
Näin varmaan mainospätkän elokuvasta ja kuvittelin että olin nähnyt sen siinä toisessa osassa. Ajattelin että siinä kolmosleffan alussa olisi ollut jotain flashbackia. Sade on Jumalan pissaa. |
Ola_90 29.03.2004 18:29:09 | |
---|
Ite en ole ensimmäistä Harrya nähnyt, mutta 2, 3 ja 4 on katsottu. Kumma kyllä, pidin melkeinpä eniten tuosta nelosesta. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |