Aihe: Ski Or Die-enkat
1 2 3 4
Bluesmies
29.02.2004 13:33:58
Siis tarkotin että pirun nopeeta täytyy niitä nuolia hakata jos sinne kerran niin pääsee...ja hei,mä pelasin Ski or dieta ekan kerran 1997. ;) Okei sä ehkä pelasit paaljon aiemmin mut ei se mitään.

Joskus kahdeksankytäluvulla pelasin ekaa kertaa.
Kitara on tyhmä!!!
Ola_90
29.02.2004 15:00:18
Vanha kääkkä. :)
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
lapio
02.03.2004 10:16:09

joo perkele mäkin halun sinne avaruuteen. ei kyllä muista, miten sinne pääsi.

Koita pitää entteriä pohjassa kun rämpytät.

Oikeesti pitää treenata juuri nuo downhill blizin soolot. Se alku melodia on aika iisi. Löytyisikähän tabsuja. Olisi aivan helvetin kova soitta livenä sellainen Ski or die sikermä. Voin jo sieluni silmin kuvitella spiikkavani."Seuraavaksi soitamme biisin: Ski or die"
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
Bluesmies
02.03.2004 18:42:56
Koita pitää entteriä pohjassa kun rämpytät.

Onko tää tieto vai veikkaus?
Kitara on tyhmä!!!
anttipoeka
02.03.2004 20:08:26
Onko tää tieto vai veikkaus?

Voi olla tieto. Muistelin, että shift tai alt pohjassa olisi toiminut, mutta ei. Pitänee koittaa enteriä kun kotio pääsee.
Ei tässä sen kummempaa.
Bluesmies
02.03.2004 21:21:21 (muokattu 02.03.2004 21:56:38)
Voi olla tieto. Muistelin, että shift tai alt pohjassa olisi toiminut, mutta ei. Pitänee koittaa enteriä kun kotio pääsee.

Mun on pakko mennä koittaan nyt heti, en kestä enää jännitystä.

edit: ei toiminut PERKELE!!!
Kitara on tyhmä!!!
Tiluttaja
03.03.2004 03:41:58 (muokattu 03.03.2004 04:02:44)
Paina oikea nuolinäppäin pohjaan ja rämpytä vasenta. Tämä on fakta.
Sävis
03.03.2004 10:43:43
http://www.abandonrom.co.uk/game.php?gid=174

Ka, löytypä sieltä wanha kunnon streetroddiki..!

Jeee!!! ihanaa ja parasta. Nyt menee offtopikiksi, mutta muistaako kukaan sellastasta c64:n peliä, jossa koottiin ite auto? Siis silleen, että siinä oli erilaisia etu-, keski- ja takaosia. Sitten sillä ajeltiin ja välillä sammutettiin jotain tulipaloja.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Bluesmies
03.03.2004 13:59:19

Jiihaa!!! Olet pelastajani! Toimi!!! JES!!!
Kitara on tyhmä!!!
Pitsa
04.03.2004 18:12:13
Joskus kahdeksankytäluvulla pelasin ekaa kertaa.

Vuonna 1990 näyttäisi olevan kyseinen peli valmistunut, eli paskapuhettahan näyttäisit suoltavan.
Ei me tämmösiä
Bluesmies
04.03.2004 21:54:32
Vuonna 1990 näyttäisi olevan kyseinen peli valmistunut, eli paskapuhettahan näyttäisit suoltavan.

No en nyt tarkalleen muistanut, mutta jokatapauksessa silloin pelasin, kun peli oli aivan uusi, eli ilmeisesti sitten vuonna -90.
Kitara on tyhmä!!!
Ola_90
07.03.2004 15:17:54

Kittoooss!
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
Vimpo
08.03.2004 13:33:21

Oho, ihan uusia kikkoja! Kaverini pääsi avaruuteen ihan rämpyttämällä, mutta siihen tarvitaan jo lahjakkuutta. Olen myös kuullut huhuja (ehkä vuonna 92) että halfpipessa voi hypätä reunalta ns. yli toiseen putkeen. Onko tälle vahvistusta vai jäikö urbaaniksi legendaksi?
Bluesmies
08.03.2004 15:35:24
Oho, ihan uusia kikkoja! Kaverini pääsi avaruuteen ihan rämpyttämällä, mutta siihen tarvitaan jo lahjakkuutta. Olen myös kuullut huhuja (ehkä vuonna 92) että halfpipessa voi hypätä reunalta ns. yli toiseen putkeen. Onko tälle vahvistusta vai jäikö urbaaniksi legendaksi?

Jaa'a, vaikeaa sanoa. Saattaa olla mahdollistakin. Tosin 90-luvulla paukutin tuota peliä niin paljon, että luulen tietäväni kaikki kikat. Tuosta half-pipe jutusta en ole edes kuullut, mutta eipä sitä koskaan tiedä. Ski or die tarjoaa aina jotakin uutta. :)
Kitara on tyhmä!!!
Sävis
10.03.2004 19:58:39
Eikö kukaan muista sitä c64:n peliä? Vai oonko liian vanha?
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Bluesmies
10.03.2004 21:38:31
Eikö kukaan muista sitä c64:n peliä? Vai oonko liian vanha?

Eiku oot liian wanha! ;) No ei, kyllä se PC-versio on legendampi.
Kitara on tyhmä!!!
päänahka
12.10.2004 18:10:23
Nostalgiaa parhaimmillaan. Pitää kyllä kytkeä piipperi irti, ihan rehellinen jos olen niin hermot tossa piipityksessä menee.
Soolot on perseestä.
JCM
12.10.2004 18:26:00

Ei voi muistaa, mutta ihan kurkoja oltiin kaverin kanssa kun jauhettiin sitä. Hassu peli.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
eLead
12.10.2004 21:28:27 (muokattu 13.10.2004 16:05:51)
Ei jumaluta mitkä nostalgiafiilikset tuli kun äsken tuota pelasin.

Miten tuossa acro aerialsissa saikaan sen äijän ponkaseen niin korkealle, että taivaalla näkyi tähtiä? Pitikö eteen-taaksepäin-nuolia vaan rämpyttää tarpeeksi nopeasti vai oliko siinä joku jippo?

Tuota acro arielsia muistan hakanneeni. Opin tietyn liikesarjan jolla sai täydet pisteet aina. Täysin mahdotonta muistaa enää miten se tehtiin. Tuohon tähtiin pääsemiseenkin on joku jippo. Ehkä keksin sen jos pääsen peliä kokeilemaan. Eihän siitä ole kuin 12 vuotta...

Amiga-emulaattori löytyy. Löytyisköhän toi peli jostain sille... Itse Amiga kun on paskana nii ei oo muita vaihtoehtoja.

EDIT: En ole vielä päässy kokeilee, mutta hiljallee palailee mieleen, että sitä helikopteriliikettä piti tehä niin monta kertaa ilmalennon aikana kun vaan ehti tms... Muistankohan ihan väärin?
THV lures!
jhoik
14.10.2004 16:17:28

Tuota acro arielsia muistan hakanneeni. Opin tietyn liikesarjan jolla sai täydet pisteet aina. Täysin mahdotonta muistaa enää miten se tehtiin. Tuohon tähtiin pääsemiseenkin on joku jippo. Ehkä keksin sen jos pääsen peliä kokeilemaan. Eihän siitä ole kuin 12 vuotta...

Amiga-emulaattori löytyy. Löytyisköhän toi peli jostain sille... Itse Amiga kun on paskana nii ei oo muita vaihtoehtoja.

EDIT: En ole vielä päässy kokeilee, mutta hiljallee palailee mieleen, että sitä helikopteriliikettä piti tehä niin monta kertaa ilmalennon aikana kun vaan ehti tms... Muistankohan ihan väärin?

Sillä tavalla sain ainakin äsken että tein kaksi nopeaa ja yhden hitaan takaperinvoltin ja sitten sellaisen jonkun saksijutun ihan siihen loppuun. Toi kierrevoltti juttu toimii varmasti paremmin. Hieno peli.
Vapaata tilaa myytävänä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)