Errorist 25.02.2004 16:39:52 | |
---|
Helevetin hyvähän se on se sarja. Jonkun sortin nero on se hra Green. God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
_teme 25.02.2004 21:38:10 | |
---|
Hulvaton heppu. Osa jutuista on huonoja, mutta yleensä huumori on mainiota. Parasta mitä TV:stä tulee South Parkin ja Simpsoneiden ohella. |
Axes 26.02.2004 00:16:43 (muokattu 26.02.2004 00:24:41) | |
---|
Yleensä pidän kieroutuneesta "tyhmästä" ja erilaisesta huumorista mitä Tom Green ainaskin jonkun verran edustaa, mutta se tyyppi on niin vitun ärsyttävä että voi PRKL... en tykkää yhtään. Aika hyvin tuntuu jätkä jakavan mielipiteitä. |
waihen84 26.02.2004 11:54:43 (muokattu 26.02.2004 11:55:09) | |
---|
Tom Green Show on paskimpia ohjelmia televisossa, kun reality-sarjoja ei lasketa. Tiedän että se on tarkoituskin, mutta ei auta. Ei miuta naurata vaikka sanotaankin: "Hei, sen on tarkotuski olla just tollane, se toistaa kaikkea just sen takia!!" Miuta ei naurata kun näen partasuisen kanadalaismiehen hierovan persettään porraskaiteeseen ja laulavan hassua "bumbumsongia". ohjelma on täysin perseestä. Kahtokaa Simpsoneita ja South Parkia, siinä on laatuhuumoria, joka iha naurattaaki ja pistää vielä ajattelemaan kaiken hyvän päälle. Olen samaa mieltä. Siis, ihan mun mielestäni. Mut ei se mua haittaa jos muut tykkäävät. |
Liver-Box 27.02.2004 00:15:39 (muokattu 27.02.2004 00:16:01) | |
---|
JEEE !!! Syöpäjakso menossa... vidu hyvä :D "It goes up to eleven" |
HenkkaWH 27.02.2004 16:44:44 | |
---|
JEEE !!! Syöpäjakso menossa... vidu hyvä :D Huomas kyllä että Tomilla oli välillä pala kurkussa, vaikka heittikin läppää. Olin ihan varma eka että olis taas joku julkisuustemppu. Sinäänsä ihan hyvä asenne Tomilla, vaikka olikin vakava asia. Life's a bitch and then you die. |
Dunga 27.02.2004 16:47:08 | |
---|
...Rub your balls, squeeze your balls, masturbate every day... "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |
anttipoeka 27.02.2004 17:26:19 | |
---|
Aluksi en pitänyt Tom Greenistä, en sitten yhtään, mutta nyt olen katsonut nämä kaksi viimeistä jaksoa ja vot, loistavia molemmat. En tiedä onko taso radikaalisti parantunut vai olenko sattunut katsomaan aikoinaan juuri ne todella paskat jaksot. Ei tässä sen kummempaa. |
NORTON 27.02.2004 18:11:51 | |
---|
Se on loistava juuri siksi että se vetää kaikki hommat niin mauttoman överiksi. Muistatteko tämän:" Miten kommentoitte väitettä, että Rod Stewartin vatsasta löydettiin 70-luvulla neljä litraa spermaa."? Anteeksi! |
Heissi 29.02.2004 14:40:09 | |
---|
Huomas kyllä että Tomilla oli välillä pala kurkussa, vaikka heittikin läppää. Olin ihan varma eka että olis taas joku julkisuustemppu. Sinäänsä ihan hyvä asenne Tomilla, vaikka olikin vakava asia. Loistava jakso oli. Huomas tosiaan, että mitä lähempänä itse leikkausta oltiin niin sitä vaivaantuneemmaksi Tom muuttui ja nauru/herjat väkinäisemmiksi. Ihmekös tuo, olihan siinä sentään syöpä kyseessä. Sinänsä kyllä aika tavaton sattuma, että kaikista ihmisistä ja kaikista eri syöpävariaatioista juuri Tom Greenille iskee nimenomaan KIVESsyöpä.. Siellä näkyi muuten Drew myös yhdessä kohdassa. Möö. |
J.Newkid 29.02.2004 20:54:52 | |
---|
Tom Green on varmasti jonkin asteinen nero, juuri sen takia että ne jutut menee välillä kauas hyvän maun toiselle puolelle. Ja se Co-host Glenn Humplik on ihan vitun mahtava ! ____Dave Lombardo___
Kovin |
Mättöpiiska 29.02.2004 22:10:47 | |
---|
Minua ei niin ne aasinrunkkausjutut naurata mutta joskus onnistuessaan äijän huumori on kyllä tosi skitsoa ja saa nauraa vedet silmissä. Esim. Sormet pelissä -leffassa se nakkimakkaralaulu on loistava. Miten jollain voi olla niin vilkas mielikuvitus, että soittaa pianoa sormissa langat, jotka heiluttelee katosta roikkuvia nakkeja?! Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
Blasphemer 01.03.2004 10:46:18 | |
---|
Lyhyesti, Tom Green on JUMALA! |
jussiohman 01.03.2004 10:51:27 | |
---|
Kova jätkä kun vetää loppuun asti huumorilla kivessyövät ja kaikki. Onkohan miehestä mitään DVD:tä? Lihava sinkku hakee kontaktia. |
Heissi 01.03.2004 23:05:20 | |
---|
Esim. Sormet pelissä -leffassa se nakkimakkaralaulu on loistava. Miten jollain voi olla niin vilkas mielikuvitus, että soittaa pianoa sormissa langat, jotka heiluttelee katosta roikkuvia nakkeja?! "Daddy would you like some sausages!!?" Niin ja se vielä maalasi taulua samalla. Backwards-man -kohta on myös loistava tuossa leffassa. Möö. |
x-raycat 02.03.2004 01:03:46 | |
---|
Tom Green "Invisible Larva" |
jannu 02.03.2004 01:19:26 | |
---|
Aikaisemmin on ärsyttänyt aika helvetisti. Kivessyöpäjakso muutti kaiken. Tom on hieno mies. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Robert 02.03.2004 17:42:44 | |
---|
Eikö se syöpä ollut pelleilyä? Eihän sillä oikeasti mitään syöpää ollut? Ja eikös syöpää hoideta niillä säteilytysjutuilla, että tukka lähtee? Haista sinä mursu paska! |
jannu 02.03.2004 18:15:27 (muokattu 02.03.2004 18:16:06) | |
---|
Eikö se syöpä ollut pelleilyä? Eihän sillä oikeasti mitään syöpää ollut? Ja eikös syöpää hoideta niillä säteilytysjutuilla, että tukka lähtee? Kyllä sillä todettiin kivessyöpä, olisko ollut vuonna 2000 vai 2001. Toinen pallukka poistettiin ja 1 kpl imusolmukkeita myös. Ei kato ollut levinnyt. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
RocknRoll 07.09.2005 22:37:16 | |
---|
aivan älyttymän hyvä, kyllähän se jätkä jonkun sortin nero on. paskaa kyllä seassa välillä. paitsi huono mun mitään sanoa kun en ole nähnyt kuin ne jaksot mitä neloselta tuli + muutama. Man with a burning feet-sketsi oli ainakin hauska, sytytti jalkansa tuleen ja juoksi pitkin katuja. ja just toi mitä täällä joku jo mainitsi, eli se laivasto juttu. |