Aihe: Robinson räpätystä
1 2 3
Eemil
24.02.2004 22:22:41
Meille armeijassa opetettiin niin että kaveri roikottaa kanaa pää alaspäin ja sitten kalautetaan karahkalla päähän. Lyödään niin monta kertaa että hiljenee. Sitten kun ei enää räpiköi, vedetään kaula auki ja valutetaan veret.

Sitä mäkin ihmettelin että miksei ne tappanu sitä kanaa ekaks vaikka niskoja taittamalla.
Jormaz
24.02.2004 22:34:50
Mun mielestä toi oli kyllä hyvä tapa millä tekivät.
Back to the 80's
rautakiisu
25.02.2004 08:42:16
Mä olen pari kanaa lopettanut ja saa olla aika mestari jos kertalaakilla hiljenee kana. Vaikka se kuolee niin se jää räpiköimään.

Katoin kerran sellast ohjelmaa mis esiteltiin sellanen kana joka oli eläny muutaman vuoden sen päänleikkaamisen jälkeen. Sit se yritti elää ihan muina miehinä ja kaakatella, mut kuulu vaan korinaa sielt sen kaulasta;) Sit sen omistaja joutu syöttää sitä pipetillä, mut joku päivä se oli sit kuollu ku se oli tukehtunu johonki omaan kuolaansa tai jyvään tai jotain ;)
Hasta la victoria siempre!
aust
25.02.2004 09:03:33
Sitä mäkin ihmettelin että miksei ne tappanu sitä kanaa ekaks vaikka niskoja taittamalla.

Ite oon hoksannu noissa metsästyshommissa että se on sama kuin kuminauhaa yrittää taittaa, ku metsäkanaa yrittää listiä niskoja taittamalla. Hyvä keino on ottaa kaulasta kiinni ja tehdä muutama napakka ravistusliike. Verenkierto loppuu aika tehokkaasti.
Ydinase.. on mulla.
Eemil
25.02.2004 13:59:51
Hyvä keino on ottaa kaulasta kiinni ja tehdä muutama napakka ravistusliike. Verenkierto loppuu aika tehokkaasti.

Kuvittelin tota mielessäni ja se tuntu aiko koomiselta...:) Mitä jos ottaa kurkusta kiinni ja pyöräyttää alaruumiin vauhdilla 720 astetta myötäpäivään? Se vois tepsiä. No, en oo asiantuntija enkä mikään tappokone muutenkaan.
aust
26.02.2004 07:57:16
Kuvittelin tota mielessäni ja se tuntu aiko koomiselta...:) Mitä jos ottaa kurkusta kiinni ja pyöräyttää alaruumiin vauhdilla 720 astetta myötäpäivään? Se vois tepsiä. No, en oo asiantuntija enkä mikään tappokone muutenkaan.

öö tarkoitin, ravistaa vähän niinkuin touhutippoja kusella käydessä. Mutta ei niin voimakkaasti ;)
Ydinase.. on mulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)