Aihe: Vanhat tv-sarjat
1 2 3 4
mie666
25.02.2004 10:56:49
Matlock on paras !!1
eiku....
kingdom
25.02.2004 12:33:11
Smith & Jones olis kyllä aika kova nimi uusittavaksi.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
juuso a
25.02.2004 14:53:40

monty python flying circus
macGyver (aina jaksaa katsoa jos sattuu tulemaan)
big train
police squad
Elämä on kivaa, jippii!!!
Jäärä
25.02.2004 15:12:34
"Koneella on koneen tahti"
Incarnation
25.02.2004 15:41:14
Vuoden -94 Kummelit!
Postiratsastajat*

(*= Muistaakseni ohjelman nimi oli tämä ja englannin kielinen nimi The Post Riders. Miltähän kanavalta mahtoi tulla? Olisi kiva saada uusintoina kun joskus pikkukersana tuli katottua enemmän ja vähemmän.)
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Xebeche
25.02.2004 16:23:46
Postiratsastajat

En nyt mene vannomaan, mutta englanninkielinen nimi taisi olla Pony Express. Muistan, kun n. 10 vuotta sitten moinen sarja tuli - kertoen juuri Pony Expressin nimellä tunnetusta USA:n ratsupostilaitoksesta, jonka sankarit joutuivat aina hurjiin seikkailuihin...tätäkö tarkoitit?
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Kurpitsa
06.04.2004 17:35:01
-- Columbo

Hyvä ku muistutit! Lisäksi Onnen päivät ja MacGyver, ne oli kovia sanoja aikoinaan. Sitten vielä sellainen sarja kuin Heartbeat, suomeksi Sydämen asialla tai joku vastaava.
"Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme
Jonte
06.04.2004 19:00:57
Terve taas. Entisiin "hyviin aikoihin" jumittuneena mietiskelin tässä mitkä tv-sarjat saisi tulla uudestaan näköradiosta.

Iltatähti, Yöjuttu, Agentti 86, Batman, Me Hirviöt, Star Trek I Generation, Kiviset ja Soraset.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
bedlam
06.04.2004 21:08:29 (muokattu 06.04.2004 21:09:08)

Nyt kun subbari on pyörittänyt jo mm. Ritari Ässän, Galactican, Safiirin ja teräksen, 6 miljoonan dollarin miehen, Miami Vicen ja MacGyverin, toivoisin vielä näkeväni ikuisesti mieleen painuneen jännityssarja Hiidenvirran, jota ala-asteella paskat housussa seurattiin. Hyi kauhia, jo kaihoisa alkutunnari ja nukke virrassa kellumassa aiheuttaa väreitä.

Ja mainio Kenny Everett-show!!!!!!!
http://www.mikseri.net/kiasma
Juho L
06.04.2004 21:25:37
Agentti 86, Batman

Maxwell Smart! Adam West Batmanina! Klassikoiden äärellä! Batmanin kyllä haluaisin ehdottomasti televisioon taas kerran. On se niin camp!

Me Hirviöt

Aamu kello 8:00. Luvassa legoilua tai piirtämistä. En ollut kovin vanha, kun näitä näytettiin Huomenta Suomessa. Kovin vankkaa muistikuvaa ei itse sarjasta ole.
Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
NHR
06.04.2004 21:44:02 (muokattu 06.04.2004 21:46:38)

Ja mainio Kenny Everett-show!!!!!!!

Tämä oli kyllä huippua aikoinaan! Sid Snot, Marcel Wave ja mitä ikinä niitä hahmoja olikaan... Malliksi pätkä Marcel ja kitara:

http://www.vakart.net/everettweb/video/marcel.ra

Täällä lisää:

http://www.vakart.co.uk/everettweb
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
Incarnation
06.04.2004 21:55:19
En nyt mene vannomaan, mutta englanninkielinen nimi taisi olla Pony Express. Muistan, kun n. 10 vuotta sitten moinen sarja tuli - kertoen juuri Pony Expressin nimellä tunnetusta USA:n ratsupostilaitoksesta, jonka sankarit joutuivat aina hurjiin seikkailuihin...tätäkö tarkoitit?

Voi olla. Jotenkin mulla on sellanen (harha)käsite, että sarjassa olisi esiintynyt Kevin Costner ja/tai Christian Slater. Ehkä olen väärässä, kun on tuo muisti keriinnyt moneen kertaan tässä ajassa pyyhkiytymään ja olin silloin niiiiiin pieni.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
mathias
06.04.2004 22:28:04
Ruuvit Löysällä, eli olikos se The Fast Show? Mutta kuitenkin, se olisi mukava nähdä uudestaan.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
NHR
06.04.2004 23:25:53

En nyt mene vannomaan, mutta englanninkielinen nimi taisi olla Pony Express.

Itse asiassa se taisi olla sarjan suomalainen nimi alkuperäisen ollessa The Young Riders. Pääosissa olivat mm. Stephen Baldwin (Cody, eli nuori Buffalo Bill) ja Josh Brolin (Jimmy, eli nuori Wild Bill Hickok). Täältä löytyy kuvia, näyttääkö tutulta?

http://home.online.no/~kcnyhus/tyr.htm

Jotenkin mulla on sellanen (harha)käsite, että sarjassa olisi esiintynyt Kevin Costner ja/tai Christian Slater.

Minulla on teoria siitä miten tuo käsitys on voinut syntyä: Costnerilla on elokuva nimeltä The Postman, sekä tietenkin Robin Hood, jossa myös Slater esiintyi Puna-Willinä... ;)
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
Xebeche
06.04.2004 23:53:50
Tuohan se juuri on. Ah, nostalgiaa.
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Incarnation
07.04.2004 22:28:37
Minulla on teoria siitä miten tuo käsitys on voinut syntyä: Costnerilla on elokuva nimeltä The Postman, sekä tietenkin Robin Hood, jossa myös Slater esiintyi Puna-Willinä... ;)

Voi olla, että nämä ovat sekoittuneet. Siis Robin Hood ja tämä sarja.
Ja vahvistan sen, että kyllä se tuo sarja oli.
Dunga
08.04.2004 10:45:23
Edelleen odottelen sitä Loveboatia...Isaac get me a margarita.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Aivokalvo
11.04.2004 19:14:30
Vuoden -94 Kummelit!

Wanha!
Myös taiteilijoiden on nähty matkustavan soselintujen selässä - Muusikotkin liikkuvat muusikotkin!
lapio
11.04.2004 22:32:04

Batman olisi kyllä aika ihana. Kuin myös avaruusasema alfa.
"BANZAI!" -Juha Mieto
-Mickill-
12.04.2004 12:43:46
Mie haluun Baywatchin takas tölsyyn, vähän silmänruokaa kehiin.
Myös Pulmuset olisi kova sana, Kelly Bundy...aaaaaaaahhh! Onneksi kaverilla on monta tunta Pulmusia nauhalla, ei muuta kun Al Bundy asento valmiiksi eli kaukosäädin käteen ja toinen käsi housuun. Sit mentiin.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)