Kissatäti: Alone - Suomi- kuka on suosikkisi? Entä kenen arvelet voittavan? Sehän voi olla eri henkilö kuin suosikki. Minusta se vanhempi nainen oli hauska mutta taitoja ei ollut nimeksikään selviytyä, mikä oli harmi. Nuorempi naisista on taas selkeää voittaja ainesta. Vanhempi rouva toki suosikki, mutta en usko matkan kauaa kestävän. Stadin jannu ei tule saamaan kalaa tarpeeksi ja tipahtaa pois hyvästä asenteestaan huolimatta. Vanhempi herrasmies on myös suosikki, mutta epäilen ettei hänkään kauaa jaksa. Pari nuorempaa, ovatkohan molemmat eräoppaita, lienevät vahvoilla. Varsinkin miespuolisella tuntuu olevan kalastus ja eräily hallussa niin, että viihtynee tuolla pitkäänkin. Tänään taitaa uusi jakso tulla linjoille. |
Tympee Huttunen: Vanhempi rouva toki suosikki, mutta en usko matkan kauaa kestävän. Stadin jannu ei tule saamaan kalaa tarpeeksi ja tipahtaa pois hyvästä asenteestaan huolimatta. Vanhempi herrasmies on myös suosikki, mutta epäilen ettei hänkään kauaa jaksa. Pari nuorempaa, ovatkohan molemmat eräoppaita, lienevät vahvoilla. Varsinkin miespuolisella tuntuu olevan kalastus ja eräily hallussa niin, että viihtynee tuolla pitkäänkin. Tänään taitaa uusi jakso tulla linjoille. Minä plussan omistajana olen hieman edellä jaksoissa. En halua spoilata sinun katselemisen iloa. Pelkään että pilaan sun katselun joten en enää sano mitään. Mutta jos sinulle tulee mieleen jotain sellaista sarjaan liittyvää mikä ei spoilaa niin luen kommenttiasi mielelläni ja kerron mielipiteeni jos osaan. Kiva kun vastasit. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Alfons Åberg: Rva:n kanssa koitettiin katsoa Velipuolikuuta. Ja vaikka katsottiin jaksoja sieltä keskeltä, niin täytyy sanoa että huonosti on sarja kestänyt aikaa. Kun riisuu kaiken Pirkka-Pekka -brändin ja "paljon kiitosta katsojilta saanut" presetin siitä pois. Jos nyt Kummeleihin vertaa, niin Kummelit vaan ovat niin ajattomia verrattuna studiolavasteissa tehtyihin Velipuolikuisiin. Entäs Tabu, Mutapainin ystävät, Hymyhuulet? |