rakula 27.10.2022 13:34:54 | |
---|
Informaatiokameli: Ennemmin sanoisin, että öyhöttäjiä häiritsee. Ei öyhötys liity siihen mitenkään. Muutenkin aivan helvetin typerä sana tämä öyhötys, keksittiinkö se twitteriä varten? Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Guitaristi 27.10.2022 13:48:37 | |
---|
Tämä tempaisi mukaansa parin jakson jälkeen, ja siitä saakka ollut varsin hyvää viihdettä. Toisen kauden katson ilman muuta, kunhan se tulee. Tykkäsin kuitenkin Game of Thronesista selkeästi tätä enemmän, varsinkin niistä ensimmäisistä (1-3) kausista. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Henri Henri Olavi 27.10.2022 14:13:00 | |
---|
rakula: keksittiinkö se twitteriä varten? Kyllä, samoin kuin woketus, cancelointi, hyvesignalointi jne. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Vaihtovirta 27.10.2022 14:40:11 | |
---|
Kyllähän tämä loppua kohden parani oikeinkin mukavasti. Ei nyt mitään maata järisyttävää, mutta selvästi sitä sormusten herra-sarjaa parempi. 3.2/5. Jostain luin et kuulemma yli 2 vuotta saadaan sit odottaa seuraavaa kautta. Maailma on pilannut internetin. |
Henri Henri Olavi 27.10.2022 14:53:15 (muokattu 27.10.2022 16:50:23) | |
---|
Vaihtovirta: mutta selvästi sitä sormusten herra-sarjaa parempi Tästä olen erittäin samaa mieltä. Hyvin viihdyttävä sarja. E: eiku olin väärässä ketjussa. Luulin kommentoivani Mahtisormuksia. Tämä ei ole kovin viihdyttävä sarja, mutta kyllähän tätäkin katsoo kun tylsää on ja miettii tappaisiko itsensä vai aikaa. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
MrQ 27.10.2022 16:15:37 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tsiisus miten merkityksetöntä keskustelua itse sarjasta. Joutava vikinä oli kyllä mielestäni paremmin muotoiltu ja sinänsä totuudenmukaisempi. Honor among thievesin asiallista palautetta odotellessamme: "Ei punainen lohikäärme voi olla sukupuoleton/sukupuolellinen! Greyhawkin moduulissa GAYH1 itse Gygax teki eksplisiittisesti selväksi että lohikäärmeet syntyvät MUNISTA eli pitää olla isä lohi käärme ja äiti lohi käärme niinkuin kaloilla yleensä eli kumpi tässä nyt on väärässä ja homo pelle ??!! WOKE PASKAA DnD on raiskattu !!" Koska nämä on näitä oleellisia asioita. |
Tympee Huttunen 15.12.2022 11:17:46 (muokattu 15.12.2022 11:19:26) | |
---|
MrQ: Joutava vikinä oli kyllä mielestäni paremmin muotoiltu ja sinänsä totuudenmukaisempi. Honor among thievesin asiallista palautetta odotellessamme: "Ei punainen lohikäärme voi olla sukupuoleton/sukupuolellinen! Greyhawkin moduulissa GAYH1 itse Gygax teki eksplisiittisesti selväksi että lohikäärmeet syntyvät MUNISTA eli pitää olla isä lohi käärme ja äiti lohi käärme niinkuin kaloilla yleensä eli kumpi tässä nyt on väärässä ja homo pelle ??!! WOKE PASKAA DnD on raiskattu !!" Koska nämä on näitä oleellisia asioita. Odotin jotain wokettelua tältä sarjalta, mutta ei tästä saanut mitään. Ainoastaan Merikäärmeen suku oli ilmeisesti vaihdettu tummaihoisiksi, mutta siinä se. Itse Merikäärme jäi ihan statistiksi taas ja lapsenlapsetkin oli toisen siittämiä, mikä oli harmi, koska Corlys oli karismaattisimpia tyyppejä hahmoista. Alkuperäinen GoT oli paljon enemmän woke. Siellä oli kuitenkin naisille oikeasti keskeisimmät roolit ja he kuitenkin tekivätkin jotain muuta kuin synnyttivät: Arya tappoi itse pääpirun, Sansa veti pelin loppuun, Dany oli oma lukunsa puhumattakoot Cerseistä ja muista vahvoista naisrooleista. Rhaenys veti pohjat, kun tappoi muutama sata siviiliä ihan vain, että pääsi nössöilemään tilanteesta pois. House of Dragonin puutteet oli kyllä ihan jossain muualla, mitä netissä on kritisoitu. Perustuiko toi oikeasti johonkin kirjaan, kun tuon koko kauden juonen olisi voinut kirjoitella A4-paperille? No ehkä ensi kaudella sitten rytisee. |
Jeszse 15.12.2022 23:10:57 | |
---|
Oleellisia naishahmoja = wokea. Vittu tätä meininkiä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Tympee Huttunen 16.12.2022 05:59:34 (muokattu 16.12.2022 07:34:47) | |
---|
Jeszse: Oleellisia naishahmoja = wokea. Vittu tätä meininkiä. Tässä hyvä linkki sinullekin tutustua aiheeseen: https://www.essence.com/culture/we-stay-woke/ Ettei mene manspleinaukseksi. Äh, koitin näemmä epäonnistuen vastata siihen woke-kritiikkiin mitä tuo oli saanut ja sanoa, että tuo oli pikemminkin mennyt takapakkia naishahmojen suhteen ja viitata siihen, että koko woke-kritiikki oli typerää. |