Kefiiri 09.09.2020 18:15:38 | |
---|
NHR: Hannele Lauri? Hän tosin on ko. ääneen sopivamman ikäinenkin jo, toisin kuin Miley. Hannele Lauri minullakin kävi mielessä (imuroin näes samalla) joten varmaan se on se. En ole musiikin asiantuntija. |
NHR 10.09.2020 10:55:36 | |
---|
Tuosta Joen uudesta studiosta joku kirjoitti YouTuben kommenttiosiossa: So this is what it looks like to have a podcast inside of a toaster. XD This ain't no rocket surgery! |
Alfons Åberg 10.09.2020 13:32:34 | |
---|
lukethesis: Yleensä tuollainen käheä ns. bilettäjän ääni on tunnusmerkki naisihmisille, jolla on joskus ollut pitkässä lasissa ruskeaan viinaan pohjaavia drinkkejä. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
varpio 14.09.2020 23:11:58 | |
---|
|
juuso a 17.09.2020 20:38:05 (muokattu 17.09.2020 20:38:43) | |
---|
Tämä on jäänyt Alex Jonesin ohella itselle ehkä parhaiten mieleen Roganin podcastista. Kattelin kun olin sellaisissa hieman koronaan verrattavissa olevissa oireissani. Oikeassahan se oli aika monessa jutussa, ei vielä ollut päässyt kunnolla helvetti irti tuossa vaiheessa. https://www.youtube.com/watch?v=E3URhJx0NSw |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:08:31 | |
---|
Spotify on nyt jättänyt noin sata jaksoa ja jatkaa olla julkaisematta, koska niissä sanotaan jotain. Siellä on poliittiset suuntaan ja toiseen, seksuaalisuudesta puhuttavat, mitkä tahansa jossa joku sanoo jotain, mahdolliset salaliitot, eli kaikki parhaimmat. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
varpio 19.09.2020 17:15:30 | |
---|
LamaAjanElvis: Spotify on nyt jättänyt noin sata jaksoa ja jatkaa olla julkaisematta, koska niissä sanotaan jotain. Siellä on poliittiset suuntaan ja toiseen, seksuaalisuudesta puhuttavat, mitkä tahansa jossa joku sanoo jotain, mahdolliset salaliitot, eli kaikki parhaimmat. Jotakin Gavin McInnestä ja Stefan Molyneuxia nyt ei tarttekaan olla, mutta Alex Jones on yksi parhaista ja hauskimmista vieraista joten niitä ei minusta saisi sensuroida. |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:17:06 | |
---|
Minun mustin ajatus (ja tiedätte minut) tuosta Roganin kaupasta oli se että Spotify ostaa Roganin Hiljaiseksi. Nyt kun Rogan on valmis Trumpin ja Bidenin väittelyyn, nousee ylös taas se fobia-pommi joka pudotetaan Joen päälle joka kerta kun Biden pääsee edustamaan itseään. Bidenin pitäisi iloita siitä kun saa mahdollisuuden puhua neljä tuntia livenä. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
varpio 19.09.2020 17:21:46 | |
---|
LamaAjanElvis: Bidenin pitäisi iloita siitä kun saa mahdollisuuden puhua neljä tuntia livenä. Jos olisin Bidenin kampanjassa mukana niin en päästäisi sitä Roganin ohjelmaan. Eikä se varmaan haluakaan kun Rogan ei huolinut esivaalin aikana. Joka tapauksessa neljän tunnin keskustelu noiden kahden pellen välillä olisi lähinnä kilpailu siitä että kummalla on paremmat huumeet että pysyy hereillä. |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:23:02 | |
---|
varpio: Jotakin Gavin McInnestä ja Stefan Molyneuxia nyt ei tarttekaan olla, mutta Alex Jones on yksi parhaista ja hauskimmista vieraista joten niitä ei minusta saisi sensuroida. Kaikki tarvitaan, etkö sinä tajua? Kaikki tai ei mitään. Minä en halua sensuroitavan niitä joista minä en pidä. Se meissä on eroa. Luuletko että minä olen samaa mieltä Gavinin kanssa kaikessa? Tai Milon? Teillä sananvapaus tuntuu olevan ennalta määritettyä. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
varpio 19.09.2020 17:24:10 (muokattu 19.09.2020 17:24:32) | |
---|
LamaAjanElvis: Kaikki tarvitaan, etkö sinä tajua? Kaikki tai ei mitään. Minä en halua sensuroitavan niitä joista minä en pidä. Se meissä on eroa. Luuletko että minä olen samaa mieltä Gavinin kanssa kaikessa? Tai Milon? Teillä sananvapaus tuntuu olevan ennalta määritettyä. Ne oli vaan paskoja jaksoja. Ja kaikki missä oli Dave Rubin myös. Ei niitä kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella taikka jää kaipaamaan. E: kun taas Alex Jones on huippukoomikko. Siinä ero. |
Henri Henri Olavi 19.09.2020 17:25:28 | |
---|
LamaAjanElvis: Spotify on nyt jättänyt noin sata jaksoa ja jatkaa olla julkaisematta, koska niissä sanotaan jotain. Onko sulla tähän joku linkki, vai omaa mutua? Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
varpio 19.09.2020 17:30:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onko sulla tähän joku linkki, vai omaa mutua? Kyllä sieltä niitä joidenkin oikeistotrollien jaksoja puuttuu, tai ainakin puuttui aluksi, en tiedä miten nyt. Minulle sinällään aivan sama se. |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:31:13 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onko sulla tähän joku linkki, vai omaa mutua? Sinä kun ilmeisesti olet spotifyssa, koska puhut noin, voit ainoastaan ilahduttaa minut näyttämällä että kaikki jaksot ovat siellä. Minä perustan tietoni vain siihen mitä uutissivustot ovat sanoneet. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:33:31 | |
---|
varpio: Ne oli vaan paskoja jaksoja. Ja kaikki missä oli Dave Rubin myös. Ei niitä kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella taikka jää kaipaamaan. E: kun taas Alex Jones on huippukoomikko. Siinä ero. Pitääkö niitä sensuroida vaikka et pidä? Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
KaRa 19.09.2020 17:38:08 | |
---|
Eihän se mikään salaisuus ole että spotify ja myös youtube, apple ja facebook poistaa sisältöä agendaperusteisesti. Eikö infosodan pitäis olla ihan yleistietoa. Offtopic on paras topic. |
varpio 19.09.2020 17:42:52 | |
---|
LamaAjanElvis: Pitääkö niitä sensuroida vaikka et pidä? Kuten sanoin niin se on minulle aivan sama. |
Henri Henri Olavi 19.09.2020 17:46:50 | |
---|
LamaAjanElvis: Sinä kun ilmeisesti olet spotifyssa, koska puhut noin, voit ainoastaan ilahduttaa minut näyttämällä että kaikki jaksot ovat siellä. Minä perustan tietoni vain siihen mitä uutissivustot ovat sanoneet. En minä sitä tarkoittanut. Tottakai uskon, että jaksoja puuttuu, mutta onko Herra Spotify sanonut, että ne puuttuvat sen takia, että niissä on vääränlaista poliittista sisältöä? Ja jos ei ole sanonut, niin kuka on sanonut? Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Henri Henri Olavi 19.09.2020 17:47:31 | |
---|
KaRa: Eihän se mikään salaisuus ole että spotify ja myös youtube, apple ja facebook poistaa sisältöä agendaperusteisesti. Eikö infosodan pitäis olla ihan yleistietoa. Tottakai, jos se on laitonta sisältöä. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
LamaAjanElvis 19.09.2020 17:49:28 | |
---|
Jos joku ei voi puhua, niin siinä se. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |