Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 5112 113 114 115 116
Bluesmies
02.01.2012 17:28:33
Karipiirto: Voice of Finland-juomapeli.

Ota shotti kun:

-kuulet sanan "mieletön"
-kun Mike vetää enkunkielisiä onelinereita
-kun Lauri Tähkä arpoo

Saa jatkaa. ;)

- Kun kuulet lauseen "Late lähde mukaan!"
- Kun kuulet lauseen "Paina Ela nappia!"
Rotuvaari
02.01.2012 17:40:53
Bluesmies: - Kun kuulet lauseen "Late lähde mukaan!"
- Kun kuulet lauseen "Paina Ela nappia!"

Kun Tähkän naama on vinossa.

Rankka peli...
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Moimies
02.01.2012 18:44:04
Veksu: Kun Tähkän naama on vinossa.

Rankka peli...

Miten se muuten voi olla sellainen? Onko se juuttunut lapsena johonkin puristimeen jotenkin toispuoleisesti?
Käykää ihmeessä kuuntelemassa genretöntä heviä: Hate Redaction | Arska-huone
Karipiirto
02.01.2012 18:52:56

Moimies: Miten se muuten voi olla sellainen? Onko se juuttunut lapsena johonkin puristimeen jotenkin toispuoleisesti?

Olen kuullut että tässä maassa on myös niitä lapsia jotka ei uskoneet kun äiti sanoi että lopeta se naaman vääntely tai se jää noin.
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Moimies
02.01.2012 23:26:04
Karipiirto: Olen kuullut että tässä maassa on myös niitä lapsia jotka ei uskoneet kun äiti sanoi että lopeta se naaman vääntely tai se jää noin.

Eis itse lopetin ajoissa.
Käykää ihmeessä kuuntelemassa genretöntä heviä: Hate Redaction | Arska-huone
Misse
06.01.2012 20:59:26
Mä tykkään. Vaikka Tähkä onkin ahne ja ajattelee vain myyntilukuja mitä saa Suomen kansasta revittyä. Maikkelista näkee välillä hienosti miten rauhatonta miestä pitkästyttää.

Musta Paula on tuolla ihan paikallaan. Jos itse olisin pyrkimässä alalle ja noista pitäisi valita opas niin olisi kovin vaikea päättää Paulan ja Maikkelin väliltä. Haluaisin kummatkin.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Kimmo72
06.01.2012 21:22:27
Miten ne on ihan paskoi mitkä Iltis ja joku radio kanava on valkanneet parhaaks. Tu mitä paskaa.. Toi kitara äijä oli ihan jees.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Bluesmies
06.01.2012 22:58:32
Lauri Tähkä: "Jos sä haluut vallottaa Suomen, sun pitää laulaa suomeks."
Mike Monroe: "Jos sä haluat valloittaa maailman, sun pitää laulaa myös englanniksi."

OWNED.
Rauzku
07.01.2012 02:36:18

Misse: Mä tykkään. Vaikka Tähkä onkin ahne ja ajattelee vain myyntilukuja mitä saa Suomen kansasta revittyä. Maikkelista näkee välillä hienosti miten rauhatonta miestä pitkästyttää.

Musta Paula on tuolla ihan paikallaan. Jos itse olisin pyrkimässä alalle ja noista pitäisi valita opas niin olisi kovin vaikea päättää Paulan ja Maikkelin väliltä. Haluaisin kummatkin.

Paulan valitseminen lähentelee nekrofiliaa, mutta ymmärrän muuten kantasi.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
tsugaru
07.01.2012 09:35:04
Mitä mitä? Eivätkö kaikki rock-laulajat haluakaan Mike Monroeta valmentajakseen?
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Miikss
07.01.2012 10:27:30
Onko siellä Paulan tiimissä vieläkään ketään? :P Ekan jakson jälkeen ei oo tullu seurattua nii oon suht pihalla noista. Mietin vaa, että mite sitte jos joku tuomareista saa oman kiintiönsä täyteen ennen muita tai joku jää selvästi jälkeen nii mite toimiivat sitte. Onko viimesessä jaksossa pelkästään Koivuniemi siellä valikoimassa itselleen jämäpalat?
Juzzu
07.01.2012 15:32:48
Miikss: Onko siellä Paulan tiimissä vieläkään ketään? :P Ekan jakson jälkeen ei oo tullu seurattua nii oon suht pihalla noista. Mietin vaa, että mite sitte jos joku tuomareista saa oman kiintiönsä täyteen ennen muita tai joku jää selvästi jälkeen nii mite toimiivat sitte. Onko viimesessä jaksossa pelkästään Koivuniemi siellä valikoimassa itselleen jämäpalat?

Meinaatko että tällaisiin produktioihin lähdettäisiin ihan vaan katsomaan että mitä tapahtuu? Eiköhän siellä jonkinlaista käsikirjoitusta tai avustavaa prödyktöintiä ole taustalla. Jäi jo tuosta kakkosjaksosta kuva, että Paulan tulevan tiimin tietä jo vähän tasoiteltiin.
Miikss
07.01.2012 18:20:12
Juzzu: Meinaatko että tällaisiin produktioihin lähdettäisiin ihan vaan katsomaan että mitä tapahtuu? Eiköhän siellä jonkinlaista käsikirjoitusta tai avustavaa prödyktöintiä ole taustalla. Jäi jo tuosta kakkosjaksosta kuva, että Paulan tulevan tiimin tietä jo vähän tasoiteltiin.

Kyllä itsekin tuota vahvasti veikkaisin. Mielenkiintosta silti nähdä mitä tuossa käy.
oulukyllosa
07.01.2012 23:52:42

Missä se raja menee noiden ammattilaisten kanssa? Karoliina Kallio, Saara Aalto, Aki Louhela, Antti Matikainen etc...? Onko se nimenomaan se levytyssopimus palkinto, eli näillä ei oo sopparia?

Kun aloin miettiä, että jos vaikka Jorma Kääriäinen tulisi laulamaan, niin Paula sitten kääntyis että joo, tämähän onkin tuttu, tuu mun tiimiin? Tai Kari Tapio olisi osallistunut, silloin kun se oli vielä hengissä. Missä se raja menee, levytyssopimuksessa tai jossain muussa selvästi määriteltävissä olevassa pykälässä vai ihan vaan yksittäisen laulelijan harkinnassa?
Tilaa CCR:ää oululaisiin bileisiisi: www.kopotrulez.com
Stradlin
08.01.2012 00:15:08
oulukyllosa: Missä se raja menee noiden ammattilaisten kanssa? Karoliina Kallio, Saara Aalto, Aki Louhela, Antti Matikainen etc...? Onko se nimenomaan se levytyssopimus palkinto, eli näillä ei oo sopparia?

Kun aloin miettiä, että jos vaikka Jorma Kääriäinen tulisi laulamaan, niin Paula sitten kääntyis että joo, tämähän onkin tuttu, tuu mun tiimiin? Tai Kari Tapio olisi osallistunut, silloin kun se oli vielä hengissä. Missä se raja menee, levytyssopimuksessa tai jossain muussa selvästi määriteltävissä olevassa pykälässä vai ihan vaan yksittäisen laulelijan harkinnassa?

Siis mikä raja ja minkä takia?
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
aivokuolio
08.01.2012 11:28:23
oulukyllosa: Missä se raja menee noiden ammattilaisten kanssa? Karoliina Kallio, Saara Aalto, Aki Louhela, Antti Matikainen etc...? Onko se nimenomaan se levytyssopimus palkinto, eli näillä ei oo sopparia?

Kaikki pääsee ineen ketkä epätoivosesti koittaa päästä starailemaan vaikka vanhat näytöt on jo todistanut että jengiä ei kiinnosta niitten touhut. Ns. oma juttu puuttuu ja urat on kusahtanu aiemmin ku ei jaksettu tehä sitä perusduunia. Haetaan sitte näihin tv-kisoihin ja koitetaan päästä luikertelemaan sisään.
Rhapa
08.01.2012 12:03:30
aivokuolio: Kaikki pääsee ineen ketkä epätoivosesti koittaa päästä starailemaan vaikka vanhat näytöt on jo todistanut että jengiä ei kiinnosta niitten touhut. Ns. oma juttu puuttuu ja urat on kusahtanu aiemmin ku ei jaksettu tehä sitä perusduunia. Haetaan sitte näihin tv-kisoihin ja koitetaan päästä luikertelemaan sisään.

No voi nyt sentään. Isolle osalle se kultalusikka vain tungetaan kouraan eikä sillä perusduunilla ole paskaakaan merkitystä.
aivokuolio
08.01.2012 12:07:13
Rhapa: No voi nyt sentään. Isolle osalle se kultalusikka vain tungetaan kouraan eikä sillä perusduunilla ole paskaakaan merkitystä.

Näistäkin on moni sellasia ketkä on jo pyöriny telkkarin skaboissa jo aiemmin eikä hommat oo edenny joten sitä perusduunia vois ehkä paiskia enemmän ja tehä parempaa musaa.
Rhapa
08.01.2012 12:15:36
aivokuolio: Näistäkin on moni sellasia ketkä on jo pyöriny telkkarin skaboissa jo aiemmin eikä hommat oo edenny joten sitä perusduunia vois ehkä paiskia enemmän ja tehä parempaa musaa.

No tottahan tuokin varmaan on mutta tarvii oikeanlaiset olosuhteet ja vähän onneakin, että homma natsaa. Paskalla bändillä ei pitkälle pötkitä jne.
TaikuriHärvä
08.01.2012 13:06:57

Varmaan se raja menee siinä, että esim. herra Kääriäinen tuskin lähtis kisaan mukaan.
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)