Lennu 14.10.2010 14:09:49 | |
---|
Poopi on kyllä ihan oikeassa. Mutta silti naurattaa vakavamielinen ylireagointi Ylen taholta. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Quru 14.10.2010 14:10:40 | |
---|
poopi: Vastaushan tulee jo nimessä. Mainostelevision uutiset. Kehtaavatkin mokomat kapitalistisiat esittää uutisia. Miten se vaikuttaa uutisten laatuun, että kanavaa rahoitetaan mainoksilla? Yle on ihan samalla tavalla politiikan talutusnuorassa, jopa enemmän. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
hapan 14.10.2010 14:10:43 | |
---|
Quru: Huono suomalainen komediaviihde ei heikennä uskottavuutta? Ovatko maikkarin uutiset epäuskottavammat kuin ylen, niillä kun on kaikenmaailman loppukevennyksiä ja VIIHDE HÖMPPÄÄ Nii ja uutisankkurit putoilee tuoleilta ja NAURAA. |
sub zero 14.10.2010 14:11:27 | |
---|
No jos joskus on joku vitsi lähetyksessä, niin ei se kyllä YLEltä mitään uskottavuutta vie. Mopo keulii teillä. en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa /
rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita |
poopi 14.10.2010 14:16:24 | |
---|
Quru: Miten se vaikuttaa uutisten laatuun, että kanavaa rahoitetaan mainoksilla? Ihanko oikeasti et usko tällä olevan mitään vaikutusta uutisiin ja uutisointiin? Yle on ihan samalla tavalla politiikan talutusnuorassa, jopa enemmän. Olet oikeassa, vastavoimia tarvitaan. Kyttäävät toisiaan niin pysyvät ruodussa. Hei vaan, jopas lähti! |
jigsore 14.10.2010 14:22:35 | |
---|
|
Kampela77 14.10.2010 14:42:52 | |
---|
Pieni yritys tuoda huumoria uutisiin ja ammattitaitoinen mies on pilalla. Uskottavuus mennyt totaalisesti Suomen kansan silmissä, eikä ole enää pätevä jatkamaan työtään. Näin vakavia asioita ei voi puhumalla korjata, eivätkä katsojat tule ikinä ymmärtämään mitä uutisissa tapahtui saatika pääsisi asian yli. Potkut oli looginen ratkaisu. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
poopi 14.10.2010 15:28:04 | |
---|
En edelleenkään ymmärrä miksi? Miksi uutisiin pitäisi yrittää tuoda huumoria? Miksi uutisissa pitäisi olla hyvää läppää? Käsittääkseni Ylen velvollisuuksiin kuuluu puolueeton sekä luotettava tiedonvälitys ja tämä on nähdäkseni yksi itsenäisen sivistysvaltion perusedellytyksiä. Kimmo Wilska oli palkattu suorittamaan juurikin tätä tehtävä. Siis lukemaan uutisia, ei tuottamaan viihdettä. Yleisesti työpaikoissa on olemassa erilaisia sääntöjä jopa määräyksiä siitä mitä pitää tehdä ja miten ei ppidä toimia. Nyt ko. henkilö päätti tietoisesti rikkoa näitä sääntöjä. Tässä tapauksessa raskauttavana voidaan pitää juurikin Ylen uutisten asemaa edellä mainittuihin asioihin vedoten. Eri asia ovat mainosrahoitteiset uutiset joilla ei tällaisia velvollisuuksia ole vaan tehtävänä on pikemminkin tuottaa uutisviihdettä. Maikkarilla saavat minun puolestani tehdä kainalopieruja juurikin niin paljon kun haluavat mutta Ylen kohdalla ymmärrän tämän linjavedon enemmän kuin hyvin. Ja ei en ole Ylellä duunissa vaikkakin jonkun tilipussin olen sieltä joskus saanut. Hei vaan, jopas lähti! |
Bacchus 14.10.2010 15:42:22 (muokattu 14.10.2010 15:44:56) | |
---|
poopi: Ihanko oikeasti et usko tällä olevan mitään vaikutusta uutisiin ja uutisointiin? YLE:n asioista päättää viime kädessä korruptoituneista poliitikon perkeleistä koostuva hallintoneuvosto. Nepä vasta vilpittömiä ja luotettavia henkilöitä ovatkin. Yleisradion pääasiallinen tehtävä on kuluttajien riistäminen, sekä 4000 vapaamatkalaisen työllistäminen kansalaisten selkänahoista riivityillä verirahoilla. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
laakeri 14.10.2010 15:57:10 (muokattu 14.10.2010 16:20:28) | |
---|
Kyllähän nuo potkut aika härskiltä vaikuttavat. Toisaalta kyseessä olivat kuitenkin englanninkieliset uutiset, joiden kohderyhmään kuuluu ihmisiä, jotka ovat oleskelleet Suomessa vasta vähän aikaa. Moni tästäkin kohderyhmästä toki kuittaa vitsin huumorilla, mutta joidenkin silmissä YLE:n uutiset ehkä joutuvat hieman epämääräiseen valoon. Sellainen ei tietenkään sovi yhtiölle. En silti ymmärrä potkuja, ja minun puolestani vastaavaa vitsailua saa olla uutisissa vaikka joka päivä. |
Milkop 14.10.2010 16:02:19 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kampela77 14.10.2010 16:03:57 | |
---|
poopi: En edelleenkään ymmärrä miksi? Miksi uutisiin pitäisi yrittää tuoda huumoria? Miksi uutisissa pitäisi olla hyvää läppää? Ei pidäkään, mutta tässä tapauksessa uutisankkuri päätti kuitenkin pienen huumoripätkän lähetykseen tuoda. Mielestäni on pahasti suhteellisuuden taju hakusessa, jos suora potkujen antaminen tuntuu järkevältä reaktiolta. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Germaniac 14.10.2010 16:04:20 | |
---|
"Hahaha, Antonio, mentale!" Kerrankin kun jollain uutisankkurilla on oikeasti huumorintajua (ja näyttää sen) niin jo on kengänkuvio takalistossa. Enemmän tällaista sekoilua!! |
ukko idänmies 14.10.2010 16:15:52 | |
---|
poopi: En edelleenkään ymmärrä miksi? Miksi uutisiin pitäisi yrittää tuoda huumoria? Miksi uutisissa pitäisi olla hyvää läppää? Käsittääkseni Ylen velvollisuuksiin kuuluu puolueeton sekä luotettava tiedonvälitys ja tämä on nähdäkseni yksi itsenäisen sivistysvaltion perusedellytyksiä. Kimmo Wilska oli palkattu suorittamaan juurikin tätä tehtävä. Siis lukemaan uutisia, ei tuottamaan viihdettä. Yleisesti työpaikoissa on olemassa erilaisia sääntöjä jopa määräyksiä siitä mitä pitää tehdä ja miten ei ppidä toimia. Nyt ko. henkilö päätti tietoisesti rikkoa näitä sääntöjä. Tässä tapauksessa raskauttavana voidaan pitää juurikin Ylen uutisten asemaa edellä mainittuihin asioihin vedoten. Eri asia ovat mainosrahoitteiset uutiset joilla ei tällaisia velvollisuuksia ole vaan tehtävänä on pikemminkin tuottaa uutisviihdettä. Maikkarilla saavat minun puolestani tehdä kainalopieruja juurikin niin paljon kun haluavat mutta Ylen kohdalla ymmärrän tämän linjavedon enemmän kuin hyvin. Ja ei en ole Ylellä duunissa vaikkakin jonkun tilipussin olen sieltä joskus saanut. Olen Poopin kanssa täysin samaa mieltä. Ja Maikkarilta voisi jollain direktiivillä evätä oikeuden käyttää Uutiset-nimikettä niistä uutistoimituksen henkilökohtaisen näkemyksen värittämistä muka-uutisista. Ei elämästä enää edes juovu. |
jannu 14.10.2010 16:26:45 | |
---|
Oikeastaan yhtä absurdia, kuin itse tapaus, on porukan aivan käsittämätön ylireagointi yhden ihmisen irtisanomiseen. Kummasti pysyy turpa kiinni kun suurkonsernit aloittavat YT:t ja potkivat ulos satoja, mutta auta armias kun yksi uutistenlukija -joka vielä selkeän todistetusti on toiminut asiattomasti- saa kenkää. Hassuja ihmisiä. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Kampela77 14.10.2010 16:40:30 (muokattu 14.10.2010 16:45:28) | |
---|
jannu: Oikeastaan yhtä absurdia, kuin itse tapaus, on porukan aivan käsittämätön ylireagointi yhden ihmisen irtisanomiseen. Kummasti pysyy turpa kiinni kun suurkonsernit aloittavat YT:t ja potkivat ulos satoja, mutta auta armias kun yksi uutistenlukija -joka vielä selkeän todistetusti on toiminut asiattomasti- saa kenkää. Hassuja ihmisiä. Suurkonsernien tapauksessa taustalla on yleensä muut syyt, kun huonosti ajoitettu vitsi. Vaikka kyllähän niistäkin varmasti napistaan, jos tänne ketjun aiheesta avaat. Edit: Itseä ei tässä tapauksessa juurikaan itse uutisankkurin kohtalo kiinnosta, vaan lähinnä ottaa yleisesti päähän järjen käytön puute tapauksessa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
sub zero 14.10.2010 16:59:02 | |
---|
jannu: Oikeastaan yhtä absurdia, kuin itse tapaus, on porukan aivan käsittämätön ylireagointi yhden ihmisen irtisanomiseen. Kummasti pysyy turpa kiinni kun suurkonsernit aloittavat YT:t ja potkivat ulos satoja, mutta auta armias kun yksi uutistenlukija -joka vielä selkeän todistetusti on toiminut asiattomasti- saa kenkää. Hassuja ihmisiä. Eihän tässä ole kyse yhdestä ihmisestä vaan tiukkapipoisuudesta laajemmalla tasolla en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa /
rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita |
JCM 14.10.2010 17:05:30 | |
---|
Kæsittæmættømæn iso mediahæssækkæ tæstæ ainakin on saatu aikaiseksi. Sitæ ei olisi tapahtunut, mikæli YLEn johto olisi pitænyt pææn kylmænæ. Wilskahan on asian johdosta pitænyt tyynesti jalat maassa, vaikka hyææ mediajulkisuutta tæssæ saakin. YLElle tæmæ on nolo homma. |
Tande 14.10.2010 17:07:51 | |
---|
Mikäli uutisankkuri olisi tehnyt saman tempun Amerikassa, sille olisi lähinnä naurettu, Uutisankkurin suosio kasvaisi ja YouTubeen tulisi huumoriklippi. Anteeksi. |
jannu 14.10.2010 17:12:55 | |
---|
Tande: Mikäli uutisankkuri olisi tehnyt saman tempun Amerikassa, sille olisi lähinnä naurettu, Uutisankkurin suosio kasvaisi ja YouTubeen tulisi huumoriklippi. Joo, kyllä Amerikassa on kaikki paremmin. Siellä on vapaata ja ihanaa. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |