Lesko 20.02.2011 14:51:22 | |
---|
Just lueskelin nuo tämän vuoden puolella tulleet ja onhan siellä ihan loistosettiä :DD Ite ainakin diggailen. |
Bluesmies 20.02.2011 15:39:25 | |
---|
Itse olen aina vihannut tätä sarjista, mutta tuo knakki reväytti kyllä totaalisesti. Ehkei tämä olekaan niin huono. |
JPQ 10.03.2011 16:20:05 | |
---|
toxic: Olen näköjään ainoa joka pitää :( Et sentäs minä en pidä aina mutta usein. ps. ei ole kuivaa juttua pitää oivaltaa ja jotkut on kyllä luokattomia kuten myös Fingerporissa ja muissakin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Morphia 12.03.2011 00:25:42 | |
---|
Parasite: Mikä tossa lainaamassasi esimerkissä nyt oli miehille se arka paikka tai totuus? Se että naisilla on enemmän korkokenkiä kuin saappaita? Ethän sinä näemmä ymmärtänyt edes koko stripin ideaa. ;D How far can they control my mind? |
Rhapa 12.03.2011 06:37:54 | |
---|
Morphia: Ethän sinä näemmä ymmärtänyt edes koko stripin ideaa. ;D Meni kyllä minultakin se arka paikka ja totuus tyystin ohi. Onneksi on Knakki. |
AP 12.03.2011 10:21:36 | |
---|
Rhapa: Meni kyllä minultakin se arka paikka ja totuus tyystin ohi. Onneksi on Knakki. En mäkään tuon saapasstripin hauskuutta ymmärtänyt, tosin näissä onkin ollut joskus sitä vikaa että lukijan oletetaan pitävän mitä vaan hauskana mitä wagner tekee. Parhaimmillaaan näissä on täysin revähdyttäviä onelinereita tai logiikkaa tai sitten ne vaan ovat kerrassaan osuvia viipaleita arkielämästä. Kyllä tuolta viikottain itsensä tuntee. Pahimmillaan sarja onkin sitten tosipuisevaa luettavaa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Parasite 12.03.2011 11:37:54 | |
---|
Morphia: Ethän sinä näemmä ymmärtänyt edes koko stripin ideaa. ;D No kuule en ymmärtänyt en. "20 vuotta sitten miehet eivät kunnioittaneet naisia, joten naisen dumppaaminen oli helppoa. Nykyään miehet kunnioittavat naisia, joten heille täytyy valehdella." -Dermot, Huonosti käyttäytyvät miehet |
Wolfgang 12.03.2011 11:50:22 | |
---|
Morphia: Ethän sinä näemmä ymmärtänyt edes koko stripin ideaa. ;D En miekään. Haluan selityksen. Don't think twice it's all right. |
ekikoo 12.03.2011 12:32:18 | |
---|
No mikäs tossa nyt on juju kuin se että muikkeleilla on paljon bootseja ja kenkiä? Kuitenkin, tässä sarjiksessa on ns. Dream Theater-efekti elikkä timantteja löytyy mutta suurin osa basgaa. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Meadow 12.03.2011 14:28:58 | |
---|
Morphia: Ethän sinä näemmä ymmärtänyt edes koko stripin ideaa. ;D En minäkään ymmärtänyt. Valaise meitä. |
Rhapa 12.03.2011 23:07:17 | |
---|
Missä viipyy selitys? |
Meadow 13.03.2011 00:34:57 | |
---|
Taitaa olla sisäpiirin tietoa. |
ukko idänmies 13.03.2011 10:49:39 | |
---|
Rhapa: Missä viipyy selitys? Luulen, että Viivi tarkoittaa, että ei ole järkeä harjoitella saappaan heittoa korkokengillä, kun oikeassa kilpailutilanteessa käytetään kuitenkin saapasta. Näin harjoittelusta saatu hyöty ei konkretisoidu itse kilpailutilanteessa. Eli Wagner olisi voinut lopettaa harjoittelun siinä vaiheessa kun saappaat loppuivat tai sitten aloittaa uuden kierroksen samoilla saappailla ja jättää korkokengät rauhaan. Ei elämästä enää edes juovu. |
Parasite 13.03.2011 11:11:39 | |
---|
ukko idänmies: Luulen, että Viivi tarkoittaa, että ei ole järkeä harjoitella saappaan heittoa korkokengillä, kun oikeassa kilpailutilanteessa käytetään kuitenkin saapasta. Näin harjoittelusta saatu hyöty ei konkretisoidu itse kilpailutilanteessa. Eli Wagner olisi voinut lopettaa harjoittelun siinä vaiheessa kun saappaat loppuivat tai sitten aloittaa uuden kierroksen samoilla saappailla ja jättää korkokengät rauhaan. Ah, niimpä tietysti. "20 vuotta sitten miehet eivät kunnioittaneet naisia, joten naisen dumppaaminen oli helppoa. Nykyään miehet kunnioittavat naisia, joten heille täytyy valehdella." -Dermot, Huonosti käyttäytyvät miehet |
Rhapa 13.03.2011 11:33:56 | |
---|
ukko idänmies: Luulen, että Viivi tarkoittaa, että ei ole järkeä harjoitella saappaan heittoa korkokengillä, kun oikeassa kilpailutilanteessa käytetään kuitenkin saapasta. Näin harjoittelusta saatu hyöty ei konkretisoidu itse kilpailutilanteessa. Eli Wagner olisi voinut lopettaa harjoittelun siinä vaiheessa kun saappaat loppuivat tai sitten aloittaa uuden kierroksen samoilla saappailla ja jättää korkokengät rauhaan. Ei tämä vastaus kyllä nyt tyydyttänyt millään tapaa tiedonjanoani. |
Sergei Fallinen 13.03.2011 14:58:13 | |
---|
Rhapa: Ei tämä vastaus kyllä nyt tyydyttänyt millään tapaa tiedonjanoani. sama. Kaikki tieto mitä tosta stripistä on saatavilla tänne ja heti! |
Bluesmies 14.03.2011 15:46:41 | |
---|
|
Nuages 14.03.2011 17:09:59 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Jormaz 15.03.2011 21:59:05 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ukko idänmies 15.03.2011 22:07:44 | |
---|
PlaneettaKaravaanari: Tää on kans tosi hyvä http://www.hs.fi/viivijawagner/1135243199424 Kai näissä voisi joku jujukin olla? Häh? Tällaisia paskoja osaan kirjoittaa minäkin. - Ostin hienot verkkarit! Katso! - Mutta noissahan on kolme raitaa! -Eipäs kun neljä. Täällä sisäpuolella perseen kohdalla on vielä yksi! Sain samaan hintaan! Ei elämästä enää edes juovu. |