Aihe: Missikisat
1 2 3 4 5 6
Kapane
14.01.2010 16:02:07

markkuliini: Niin, naisille ei kasvon piirteet ole niin tärkeä juttu. Ne hämääntyvät muista seikoista.
Esim. kumman helposti lähtevät völjyyn, jos ne saa nauramaan, jos on rahaa/valtaa tai omaa tiukat pakarat.

Se ei ollut mun pointti, mutta totta tuokin.

Naiset ovat rasite.
Skenehuora jo 7,5 vuotta.
markkuliini
14.01.2010 16:04:20

slipoilfan: Se ei ollut mun pointti, mutta totta tuokin.

Naiset ovat rasite.

Älä ny oo tollane. Oo tällane! :)
Naiset on ihan kiva juttu.
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Kapane
14.01.2010 16:06:23

markkuliini: Älä ny oo tollane. Oo tällane! :)
Naiset on ihan kiva juttu.

Eikä ole. Kysy puolen vuoden päästä uudestaan.
kyseinen
14.01.2010 16:06:35
Naiset on ihan kiva rasittava juttu.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
markkuliini
14.01.2010 16:07:47

slipoilfan: Eikä ole. Kysy puolen vuoden päästä uudestaan.

Emmä varmaan muista. Muistuta mua.
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Kapane
14.01.2010 16:19:58

Mun suosikki on kyllä tuo 8.

Maahanmuuttaja naiset roxor.

"Haetaan tuolta etelästä mutiaisia ja muita rättipäitä ja annetaan niille 3 viikon viisumi. Hämätään sillä niinku vihreitä. Sit lähetetään ne takasi ja otetaan tilalle kauniita naisia ruotsista ja virosta."
kyseinen
15.01.2010 15:24:00
markkuliini: helposti lähtevät völjyyn, jos ne saa nauramaan, jos on rahaa/valtaa tai omaa tiukat pakarat.

http://www.iltalehti.fi/missit/2010011510935152_mm.shtml
Kapane
15.01.2010 15:28:03

markkuliini
15.01.2010 15:41:52

kyseinen: http://www.iltalehti.fi/missit/2010011510935152_mm.shtml

Niin no mitä itse vastaisit? Kumman kaa, Hjallis vai Jethro? :D
kyseinen
15.01.2010 15:42:20
markkuliini: Niin no mitä itse vastaisit? Kumman kaa, Hjallis vai Jethro? :D

Hjalliksella on varmaan tiukemmat pakarat, eli Hjallis.
Jäärä
15.01.2010 15:53:35
Nää missiehdokkaat jotenkin hämmästyttävät ja vituttavat! Koko missienvalintasysteemi tulisi muuttaa sellaiseksi, että näiden itsestään liikojaluulevien rellestys olisi historiaa. Kadulla pyörii kauneempia naisia ihan huimaukseen asti.

Ehdotus: Missienvalitsijaryhmä matkaa pitkin maata pakettiautolla ja muiluttaa valioyksilöt mukaansa. Missikilpailuihin osallistuminen olisi kansalaisvelvollisuus, eikä siitä saisi kieltäytyä, joten muiluttajilla olisi todellinen tilaisuus nostaa osanottajien tasoa. Muilutetut naikkoset vietäisiin missileiriin, jossa heistä muokattaisiin silloiseen muottiin mukautuvia olioita. Pakkolaihdutus tai- lihotus, rasvaimut ja muut perseenkohottajat olisivat arkipäivää, vai lopputulos ratkaisisi.

Olen myös rotujalostuksen kannalla.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Kapane
15.01.2010 18:11:24

Jäärä: Nää missiehdokkaat jotenkin hämmästyttävät ja vituttavat! Koko missienvalintasysteemi tulisi muuttaa sellaiseksi, että näiden itsestään liikojaluulevien rellestys olisi historiaa. Kadulla pyörii kauneempia naisia ihan huimaukseen asti.

Ehdotus: Missienvalitsijaryhmä matkaa pitkin maata pakettiautolla ja muiluttaa valioyksilöt mukaansa. Missikilpailuihin osallistuminen olisi kansalaisvelvollisuus, eikä siitä saisi kieltäytyä, joten muiluttajilla olisi todellinen tilaisuus nostaa osanottajien tasoa. Muilutetut naikkoset vietäisiin missileiriin, jossa heistä muokattaisiin silloiseen muottiin mukautuvia olioita. Pakkolaihdutus tai- lihotus, rasvaimut ja muut perseenkohottajat olisivat arkipäivää, vai lopputulos ratkaisisi.

Olen myös rotujalostuksen kannalla.

Natsikortti, Sovinistikortti, Tuo Soturi hautuumaalta (Mengele).

Pakko antaa plus
Kapane
17.01.2010 14:37:28

No niin tänään tippuu
masterhat
17.01.2010 16:09:23
ihan säpsäköit kissoi. tollaset itsestään huolta pitävät böönät on kyl nättei, kelaa nyt jos joku 30w osallistuis tonne kaikkine kiloineen ja lapsineen.

ja itsestään huoltapitävä ei tarkota silikoonii ja botoksii, vaa urheiluu, terveellist safkaa ja nättii hymyy
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
päänahka
17.01.2010 16:13:47
Ihan nättejä tyttöjä joukossa tällä kertaa. Viivit ja Vikrorija meikittöminä on mun suosikkeja. Varsinkin Viivi S, hirmu söpö, mutta ei varmasti tule voittamaan.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Kapane
17.01.2010 16:20:05

päänahka: Ihan nättejä tyttöjä joukossa tällä kertaa. Viivit ja Vikrorija meikittöminä on mun suosikkeja. Varsinkin Viivi S, hirmu söpö, mutta ei varmasti tule voittamaan.

Kaikki ehkä muistaa missin, mutta kahdeksanneksi tullutta olis mukava lohduttaa kisan jälkeen.

"Mä en tiedä muista, mutta musta sä oot kauneita, mitä maailmassa on!"
"Totta kai rakastan sua"
"On mulla kortsuja"
Bluesmies
17.01.2010 16:24:39
päänahka: Ihan nättejä tyttöjä joukossa tällä kertaa. Viivit ja Vikrorija meikittöminä on mun suosikkeja. Varsinkin Viivi S, hirmu söpö, mutta ei varmasti tule voittamaan.

Joo Viivi S. on noista finaalin harpuista mielestäni paras.

Järkyttävä taso jälleen kerran.
Guitaristi
17.01.2010 19:36:15

Viime vuonna oli kyllä aivan perkeleellisesti paremmat ehdokkaat. Tämä vuosi on aikamoista bullshittiä.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
markkuliini
17.01.2010 19:42:22 (muokattu 17.01.2010 19:42:34)

Guitaristi: Viime vuonna oli kyllä aivan perkeleellisesti paremmat ehdokkaat. Tämä vuosi on aikamoista bullshittiä.

Höpö höpö. Viime vuonna oli ehkä yksi hyvä. Nyt on neljä jotka saa mun puolesta voittaa.
Hyvä taso olla! :)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
kyseinen
17.01.2010 19:57:04
Ihme käninää täällä tasosta. Puusilmät. Paras taso vuosiin! Tarvi mitään harakanperse-noorahautakankaita valita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)