A.Starving 17.06.2008 14:41:44 (muokattu 17.06.2008 14:42:24) | |
---|
Elokuva on rahoitettu myymällä Ollin DVD-kokoelma Mikkelin torilla Tämä on sinänsä hämmentävää, viimeksi kun Ollista kuulin julkisesti, oli Olli hankkimassa omaa kirpputoria Mikkelistä. Miksi Olli ei myynyt DVD-kokoelmaansa omassa kirpparissa, vai eikö bisneknekset onnistuneetkaan? No toivottavasti Olli saa tarpeeksi tuloja leffasta, että saa kokoelmansa keräiltyä takaisin. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
Super-Jari 17.06.2008 17:47:00 | |
---|
Tietääkö kukaan, onko Olli työskennellyt Aku Louhimiehen kanssa? Turha kysellä kun täällä kukaan ei tajua elokuvien teosta MITÄÄN!!! Vaikka koira on hyvä se ei ole yhtään parempi kuin muut. |
Kapane 17.06.2008 18:07:15 | |
---|
Vilahtihan siellä yhdessä otoksessa peilissä mikrofonimies puominsa kanssa. Tosin eipä tuota huomannut itse ääniraidalla - liekö ollut vaan visuaalinen kikka, että meilläpä onkin ulkoinen mikrofoni läl-läs-lää. Katsoin trailerin pariin kertaan ja ehkä lopulta parasta kaiken kömpelyyden lisäksi oli katsojalle välittyvä fiilis, että "näyttelijät" eivät itsekään olisi halunneet olla koko jutussa. Olli Hokkanen, Suomen Mikkelin Ed Wood. Joo niin oli ja parissa kuvassa nähtävissä puomi, mutta ilmeisesti se on osoittanut "sinne päin", mikki on saattanut olla mikä on(?) ja tuulisuoja eli koira on ilmeisesti uupunut. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Kapane 17.06.2008 18:14:37 | |
---|
Aivan. Mä en vaan mitenkään vertaisi tätä kotivideota oikeisiin elokuviin tai niiden julkisuusarvoon. Jos toi juttu kertoisi vaikkapa Matti Nykäsen tai Vanhasen viikonlopusta niin ihan yhtä paljon se Hesarin sivutila olisi ollut pois uusilta elokuvayhtiöitä. Kyllä, mutta periaatteesta voi kitkuttaa. Ollin vika ei ole se, että elokuvayhtiöt eivät saa huomiota, mutta Olli tässä tapauksessa kulminoituu kasvoiksi antipatioille. Mun kaverilta tulee kohta leffa: http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkel … ensi-iltaan+elokuussa/1135236435948 Tää on sentään oikea elokuva ja herättää näköjään Hesarin keskustelun pohjalta paljon närää. Ite olen puolustanut Kapteeni Pao nimellä. Jep. Pitääkin tutustua. Mut fakta on se, että on niitä jotka tekee ja niitä jotka puhuu paskaa toisten tekemisistä. Siinä mielessä Hokkanen on oikeilla jäljillä. Hän on tekijä vaikka sitä ei moni haluaisi myöntää. Suhteuttaa sen teoksen jäljen ja amatöörimäisen tuotannon miten tahansa. Kyllä tässä Ollinkin elokuvassa on jotain hyvää. Jos ei muuten niin herättämään juuri keskustelua. Elämä on niin lyhyt ettei tällaisista kannata ottaa paineita vaan painaa omaa unelmaansa vaan täysillä eteenpäin. Joo, ei tässä mitään oikeita paineita olla ottamassakaan. En vain näe tätä Ollin teosta minään muuna, kuin yhtenä julkisuustemppuna, joka ei eroa muista juuri kuinkaan. Elokuvan huomioarvo liittyy täysin sen tekijään, eikä yhtään varsinaiseen tuotteeseen. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Informaatiokameli 18.06.2008 11:23:30 | |
---|
Elokuvan huomioarvo liittyy täysin sen tekijään, eikä yhtään varsinaiseen tuotteeseen. Eli Olli on Suomen oma David Lynch :D Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Phenom991 18.06.2008 16:33:29 | |
---|
Joo. Ollin elokuvat on vähä ku Lynchin, jos ei pidä niin ei tajua. |
sub zero 02.10.2008 11:12:47 (muokattu 02.10.2008 11:23:47) | |
---|
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
tsugaru 02.10.2008 11:26:48 | |
---|
"Elokuvantekijänä Hokkasta, joka sanoo ammentavansa erityisesti Kaija Juurikkalan sekä Timo Koivusalon töistä" No Juurikkala vaikuttaa näillä kulmilla. Ohjaa harrastelijoita. Koivusalo ei, onneksi. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
tsugaru 02.10.2008 11:27:50 (muokattu 02.10.2008 11:43:16) | |
---|
Eipä näin, suoralta kädeltä, voi löytää yhtäläisyyksiä Juurikkalan tuotannon kanssa. "Tietääkö kukaan, onko Olli työskennellyt Aku Louhimiehen kanssa?" Lennu Sitä täytyy kysyä Aku Louhimieheltä itseltään. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
Bongowing 02.10.2008 11:37:42 | |
---|
Jallu ta viski, yleensä krapula. There is no ought from is. |
Rotuvaari 02.10.2008 12:13:33 | |
---|
Nythän Olli voisi tehdä viinavalistuselokuvalleen jatkoa "kokiksen" vaaroista. Coca-Cola ja sen seuraukset, vaikkapa. Tai: The Rise And Fall Of Cola-Olli, tai Cola-Olli. Nyt... Tai sitten tämä Seiskan uutisoima artikkeli on junailtu julkisuustemppu, jolla Olli saadaan taas otsikoihin ja elokuvalleen mainosta. Ehkä vieläkin tiukempi ja huomiota herättävämpi olisi ollut, jos Olli olisi heilunut aseen kanssa ja uploadannut asevideoita nettiin. Misantropia ja sen seuraukset. Yksi mielenkiintoisimmista jäähyjeni syistä on "moderaattorina esiintyminen". Se oli aika huvittava juttu. Oikeesti modejakin naurattaa ihan helvetisti, mutta niitten on pakko laittaa meikä jäähylle välillä että pysyn aisoissa. -heikkijärvinen- |
Lennu 02.10.2008 12:31:40 | |
---|
Aivan. Kuitenkin vaan joku kunnallisvaalikampanja. Isojussi on se puu, se iso puu. |
HaloOfFlies 03.10.2008 16:58:37 (muokattu 03.10.2008 16:59:31) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
DethBanger 03.10.2008 17:00:20 | |
---|
Kuulostaa vähän epäilyttävältä tuo lause "lapset itse tulivat kotiini ja halusivat kuvata videon". Näin siis Olli puolustautui Iltalehdessä. Tästä saa hienon rinnastuksen Jammu Siltavuoren tapaukseen; "Lapset tulivat itse autooni" http://maihinnousu.net/a/?artist_id=46 |
HaloOfFlies 03.10.2008 17:10:01 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Deino 03.10.2008 17:12:43 | |
---|
"Iso porukka lapsia tuli kotiini ja he halusivat, että kuvaan videon. Kaapista he löysivät vielä sopivat asusteetkin. Pelkäsin, että kamerani särjetään, jos en kuvaa, Hokkanen kertoo." |
meeza 03.10.2008 20:22:15 | |
---|
Oliskohan tää sellanen harkitun huomiotaherättävä uutispaukku ennen herra Hokkasen audiovisuaalisen mestariteoksen ensi-iltaa? No onhan sillä pedoviikset kyllä. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
Bacchus 03.10.2008 21:27:15 (muokattu 03.10.2008 21:28:34) | |
---|
- Munani lipsahti sattumalta ulos juuri kun kaaduin pojan päälle. Pojan suu oli viattomasti auki haukottelun johdosta. Se oli sellaista hauskanpitoa ja hassuttelua. I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter |
Kapane 03.10.2008 23:43:45 | |
---|
"Iso porukka lapsia tuli kotiini ja he halusivat, että kuvaan videon. Kaapista he löysivät vielä sopivat asusteetkin. Pelkäsin, että kamerani särjetään, jos en kuvaa, Hokkanen kertoo." Tää alkaa jo vetään vertoja Anneli Jäätteenmäen selityksille. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Mook 04.10.2008 01:55:02 (muokattu 04.10.2008 01:57:15) | |
---|
Ma luulen, että Olli ei ole pedofiili, vaan tässä on käynyt joku väärinkäsitys. Face it, Olli on naiivi ja tyhmä ihminen, jota pikkulapsetkin saattavat pyörittää. |