--Tomppa-- 24.12.2008 22:20:20 | |
---|
Itse kyllä jo listan puolivälissä povasin Master of Puppetsille ykkössijaa No sen nyt tiesi ennen kun äänestys oli edes alkanut. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Rotuvaari 24.12.2008 22:24:41 | |
---|
Liekö ollut sitten jouluapulainen kirjoittelemassa sivua, vai vaaditaanko radiokanavan nettisivujen ylläpitäjiltä yleensäkään kirjoitustaitoa. Mene ja tiedä. Hieno lista, liikutuin moneen otteeseen. Rock rock. ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
DJKaaos 24.12.2008 22:24:52 | |
---|
Itse kyllä jo listan puolivälissä povasin Master of Puppetsille ykkössijaa Et viittis seuraavan kierroksen lottonumeroista heittää jotain vinkkiä? Romanit tuntevat moraalista vain neljä ensimmäistä kirjainta. |
Exhausted 25.12.2008 00:30:10 | |
---|
Et viittis seuraavan kierroksen lottonumeroista heittää jotain vinkkiä? 1,2,3,4,5,6,7 on ollut suosittu |
bastardo 25.12.2008 13:28:41 | |
---|
Onks tää muuten joku jokavuotinen äänestys? Voisi olla aika rasittavaa kuunnella vuodesta toiseen jonkun Master Of Puppetsin ja Powerslaven hehkutusta listan kärjessä. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
itsy 25.12.2008 14:30:56 | |
---|
Onks tää muuten joku jokavuotinen äänestys? Voisi olla aika rasittavaa kuunnella vuodesta toiseen jonkun Master Of Puppetsin ja Powerslaven hehkutusta listan kärjessä. Ei kait, melkeen vuosihan ton julistamiseenkin jo meni :D |
Sperm Donor 27.12.2008 15:26:09 | |
---|
Vuoden idioottimaisin äänestys? |
Wahi 27.12.2008 16:38:15 | |
---|
Hoho mitä paskaa. Kyllä huomaa että on Radio Rockin/Radio Rockin kuuntelijakunnan juttuja. Mitäs shitallica tekee rock-levyjen listalla? Radio rock on jotenkin todella ärsyttävä, tulee semmonen laatta reaktio aina kun kuulee niitä paskoja selostuksia ja mainostuksia. Shine on you crazy diamond |
Don Make 27.12.2008 17:06:46 | |
---|
Hoho mitä paskaa. Kyllä huomaa että on Radio Rockin/Radio Rockin kuuntelijakunnan juttuja. Mitäs shitallica tekee rock-levyjen listalla? Radio rock on jotenkin todella ärsyttävä, tulee semmonen laatta reaktio aina kun kuulee niitä paskoja selostuksia ja mainostuksia. Aivan. Rock on menettäny merkityksensä. Pelkkää heviä sun muuta tekokovaa anaalitappia siellä soitetaan. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Bugi 27.12.2008 18:07:50 (muokattu 27.12.2008 18:11:37) | |
---|
79. _Megadeth _Peace Sells Miksi näin alhainen sijoitus,Metallican Reload sijalla 71. JA MISSÄ PIRUSSA RUST IN PEACE? Johan on lista....perseestä. Se mitä ei osata kunnolla,vedetään aseneella. |
aivokuolio 27.12.2008 18:17:30 | |
---|
79. _Megadeth _Peace Sells Miksi näin alhainen sijoitus,Metallican Reload sijalla 71. JA MISSÄ PIRUSSA RUST IN PEACE? Johan on lista....perseestä. VAIN ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA =) |
Bugi 27.12.2008 18:25:53 | |
---|
VAIN ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA =) SIINÄ TAPAUKSESSA ÄÄNESTÄN KAIKKIEN AIKOJEN KOVIMMAKSI LEVYKSI MIRRO OF MADDNESIN APPELSIINIJAFFAA!!!! Se mitä ei osata kunnolla,vedetään aseneella. |
aivokuolio 28.12.2008 17:52:58 | |
---|
Ei ois muuten yhtään pahitteeksi jos ens kerralla tämän äänestyksellä ympärille kehitettäis jonkinlainen rickrollaus. |
Don Make 28.12.2008 20:29:52 | |
---|
Ei ois muuten yhtään pahitteeksi jos ens kerralla tämän äänestyksellä ympärille kehitettäis jonkinlainen rickrollaus. Asiaa. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Parasite 29.12.2008 14:25:36 | |
---|
Asiaa. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Juu, ens kerralla kaikki äänestää Metallican Master of Puppetsia. Wait... "Blessed are the cheesemakers" |