Carpenter 22.05.2008 23:28:22 | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4Basisti on lyömäsoitin. |
Black Star 23.05.2008 14:13:01 (muokattu 23.05.2008 14:25:34) | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4 "Matrix" oli kyllä kaukana parhaastaan tällä kaudella. En ihmettelisi jos Donadoni pistäisi puolustuksen keskelle Cannavaron seuraan Juven Chiellinin, vaikkakin pelipaikka oli tällä kaudella useasti puolustuksen vasen laita. Varmuutta löytyy muille jakaa. Italialla on kyllä uskomaton hyökkäyskalusto näissä kisoissa. Toni kärkenä (Borriello vaihtomiehenä) ja kolme loistavaa kymppipaikan miestä. Del Piero (paras kausi moneen vuoteen, 21 maalia), Cassano (Hieno comeback, loistokunnossa, ikävä kyllä temperamentti kiehahtaa vieläkin joskus pahasti yli) ja Di Natale (nopeat jalat, loistava tekniikka). Vaikeat valinnat edessä valmentajalla. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Simo78 23.05.2008 14:18:44 | |
---|
Kyllä mun suosikit on Tsekki ja Kroatia! Kuitenkin veikkaan, että Saksa vie. Inhokkeja vain Ranska, kun Englanti ei päässyt mukaan... |
Mule 23.05.2008 15:32:57 | |
---|
Kyllä mun suosikit on Tsekki ja Kroatia! Kuitenkin veikkaan, että Saksa vie. Inhokkeja vain Ranska, kun Englanti ei päässyt mukaan... Samat suosikit ja lähes inhokit, nautin suunnattomasti kun EnglantiMaaJ-EnglanninSeura-Hyypiä -mentaliteetin omaavat tallaajat pettyvät omiinsa. Toinen on Hollanti: se että vaikka pelattaisiin kolmella kärjellä ei välttämättä ole yhtä kuin totaalinen jalkapallo. äh. |
DaKiller 23.05.2008 20:28:36 | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4 Mun mielestä noin roskaisen pelityylin ihannointi on aivan yhtä perseestä kuin tuo pelaaminenkin. Toisten tahallinen vahingoittaminen kun ei vain ole mitään erikoisen hienoa jalkapalloa. |
Petzku 24.05.2008 14:35:02 | |
---|
Saksassa tulee varmasti seurattua kisoja kun olen kesäkuun puolestavälistä loppuun siellä vaihdossa. Tulee varmaan olemaan mielenkiintoista. ;P Metal Up Your Ass! |
Marlowe 24.05.2008 14:47:34 (muokattu 24.05.2008 14:51:28) | |
---|
Espanjaa kannatetaan tietenkin, kuten aina. ... silloin kun Englanti ei ole mukana. Espanjan lisäksi pidän peukkuja Ruotsille ja pienin varauksin myös Hollannille. Voi olla luvassa aika tasainen turnaus ja alkulohkoissakin nähdään jo pari kunnon vääntöä. EM-kisat saattavat siinä mielessä olla vielä kovatasoisempi turnaus kuin MM-karkelot. En ole vielä seurannut kauheasti kokoonpanoja, mutta lonkalta veikkaan jatkoonmenijöiksi Portugalia ja Tsekkiä (A), maailman vastenmielisintä futisjoukkuetta eli Saksaa ja Itävaltaa (b), Italiaa ja Ranskaa (C) ja Espanjaa ja Ruotsia (D). "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Kaake 24.05.2008 15:33:05 | |
---|
Vidu, ei Englantia, boikotoin. Eino pakkohan se taas on tsekata tämä urheiluviihteen toiseksi paras tapahtuma. Espanja alisuorittaa jälleen, puolustus vuotaa. Saksan kone jyskyttää kunnes tulee oikosulku. Ranska tekee 0 maalia. Italia yhden. Venäjä vie kultaa. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
inkognito 24.05.2008 15:43:51 | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4 Tuollainen rottailu kertoo mielestäni kaiken oleellisen italialaisesta futiksesta. |
DJKaaos 24.05.2008 15:55:29 | |
---|
EM-kisat saattavat siinä mielessä olla vielä kovatasoisempi turnaus kuin MM-karkelot. EM-kisat ovat lähtökohdiltaan lähes aina tasokkaampi turnaus kuin MM-kisat. Euroopassa pelataan tasokkaampaa futista kuin muualla maailmassa ja EM-kisoissa laatu korvaa MM-kisoihin osallistuvien maiden määrän. Viime MM-kisojen mitali peleissä ei ollut ensimmäistäkään euroopan ulkopuolista maata ja kahdeksan parhaan joukossakin vain kaksi. Minä olen minä. |
dipshit 24.05.2008 15:57:12 | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4 Ei vittu mikä sika. Alkoi tosissaan ärsyttämään kun katsoi tuon videon. Italialainen futis vituttaa mua ihan suunnattomasti, ja tuollaisia apinoita kun siellä pelikentillä vielä näkee niin toivoisin sydämeni pohjasta Italialle mahdollisimman vähän menestystä näissä EM-karkeloissa. |
arc 24.05.2008 16:03:25 (muokattu 24.05.2008 16:06:21) | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: Juu kyllä ton ihannoiminen kertoo taas siitä, että ei paljoa ite olla kentällä oltu, ainakaan mies-sarjoissa.. vai olenko väärässä? Toi on muuten lisäksi vielä umpifasisti koko äijä. |
leka 24.05.2008 16:07:27 | |
---|
... silloin kun Englanti ei ole mukana. Espanjan lisäksi pidän peukkuja Ruotsille ja pienin varauksin myös Hollannille. Voi olla luvassa aika tasainen turnaus ja alkulohkoissakin nähdään jo pari kunnon vääntöä. EM-kisat saattavat siinä mielessä olla vielä kovatasoisempi turnaus kuin MM-karkelot. En ole vielä seurannut kauheasti kokoonpanoja, mutta lonkalta veikkaan jatkoonmenijöiksi Portugalia ja Tsekkiä (A), maailman vastenmielisintä futisjoukkuetta eli Saksaa ja Itävaltaa (b), Italiaa ja Ranskaa (C) ja Espanjaa ja Ruotsia (D). Itävalta ei kyl tule saamaan pistettäkään näissä kisoissa. Maalikin jää tekemättä. |
DJKaaos 24.05.2008 16:39:33 | |
---|
Juu kyllä ton ihannoiminen kertoo taas siitä, että ei paljoa ite olla kentällä oltu, ainakaan mies-sarjoissa.. vai olenko väärässä? Miks ei olisi ollut? -meinaan jos se on ite kentällä samanlainen rotta? Minä olen minä. |
Rapido 24.05.2008 17:46:36 | |
---|
Italian pelit tulee varmasti katsottua, koska pelaahan joukkueessa suosikkipelaajani Marco Materazzi. Ei varmasti ole hyökkääjille kaikkein mieluisimpia vastustajia. :D Tässä jotain herran parhaita paloja niille, joille on uudempi tuttavuus: http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4 Aivan täydestä sydämestä täytyy sanoa että tuottais suunnatonta tyydytystä jos materazzi menis telomaan rottailullaan jotain vähän lämpöherkempää kaveria joka sitten antais vähän monoa takaraivoon, niin umpim***ku äijä on kyseessä. Go Zidane! M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
Parasite 24.05.2008 19:20:05 | |
---|
... silloin kun Englanti ei ole mukana. Espanjan lisäksi pidän peukkuja Ruotsille ja pienin varauksin myös Hollannille. Voi olla luvassa aika tasainen turnaus ja alkulohkoissakin nähdään jo pari kunnon vääntöä. EM-kisat saattavat siinä mielessä olla vielä kovatasoisempi turnaus kuin MM-karkelot. En ole vielä seurannut kauheasti kokoonpanoja, mutta lonkalta veikkaan jatkoonmenijöiksi Portugalia ja Tsekkiä (A), maailman vastenmielisintä futisjoukkuetta eli Saksaa ja Itävaltaa (b), Italiaa ja Ranskaa (C) ja Espanjaa ja Ruotsia (D). Mikäs Saksasta niin vastenmielisen tekee? "Blessed are the cheesemakers" |
DJKaaos 24.05.2008 20:26:39 | |
---|
Mikäs Saksasta niin vastenmielisen tekee? Samaa minäkin ihmettelen... Tuon mielipiteen olisin kyllä ymmärtänyt vielä kymmenisen vuotta sitten, mutta nykyään Saksa pelaa parhaimillaan niin modernia ja näyttävää futista kuin vain voi. Konemainen junnaus aika kaukana. Minä olen minä. |
oulukyllosa 24.05.2008 21:43:49 | |
---|
Pentti Salmi eläkkeeltä selostamaan!Muistan lapsuudestani Salmen hienot, lyhyen ytimekkäät luonnehdinnat pelaajista aina tämän koskiessa palloo."Michael Laudrup, taitava MUTTA hieman pehmeä." Niin ja se Maradonan soolomaalin Mexicossahan Salmi veti livenä aivan loistavasti.Nakatkaapa joku VHS-ajan kasvatti se keloiltanne youtubeen niin teette yhden miehen onnelliseksi. Se nyt noista selostushommista.... - play some skynyrd, man - |
Carpenter 24.05.2008 23:34:23 | |
---|
Mun mielestä noin roskaisen pelityylin ihannointi on aivan yhtä perseestä kuin tuo pelaaminenkin. Toisten tahallinen vahingoittaminen kun ei vain ole mitään erikoisen hienoa jalkapalloa. Kyllähän nuo Makaroonin temput joskus menevät "hieman" yli, mutta toisaalta Marco on juuri sen tyyppinen pelaaja, jonka moni haluaa omaan joukkueeseen, mutta kukaan ei halua häntä vastaansa. Ei kuka tahansa ole voittamassa Worldcupia ja Serie-A:n mestaruutta pelaavassa kokoonpanossa. Usein noista likaisista tempuista on vain hyötyä omalle joukkueelle, jos osaa käyttää niitä oikeissa tilanteissa (esim. Zidanen hiillostus). Eikös huippupuolustajan päätehtävä kuitenkin ole tehdä hyökkääjien olo tukalaksi ja estää vastustajan maalinteko hinnalla millä hyvänsä? Ja onhan noissa kuitenkin suuri vaara, että rikkeet kolahtavat omaan nilkkaan rangaistuspotkujen ja ulosajojen muodossa. Basisti on lyömäsoitin. |
Marlowe 26.05.2008 15:38:04 (muokattu 26.05.2008 15:40:23) | |
---|
Itävalta ei kyl tule saamaan pistettäkään näissä kisoissa. Maalikin jää tekemättä. Lyödäänkö vetoa? Kyllä Itävalta on materiaaliltaan heikompi kuin muut joukkueet, mutta uskon kotitaian vievän joukkueen toiselle kierrokselle asti (missä sitten tulee kyllä noutaja). Sveitsi voi myös yllättää omassa lohkossaan. Mikäs Saksasta niin vastenmielisen tekee...? Samaa minäkin ihmettelen... Tuon mielipiteen olisin kyllä ymmärtänyt vielä kymmenisen vuotta sitten, mutta nykyään Saksa pelaa parhaimillaan niin modernia ja näyttävää futista kuin vain voi. Konemainen junnaus aika kaukana. "Lapset ja lasten lapset aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka hän panee vastaamaan isiensä pahoista teoista..." = ) Kyllä, Saksa on pelannut viime kisoissa erittäin mainiota jalkapalloa, paikoitellen jopa parasta, mutta allekirjoittaneen antipatioita se ei ole vuosien saatossa saanut laantumaan. Muun muassa Italian kisat 1990 kokonaisuudessaan, Englannin rankkaritappio 1996 ja niin edelleen vaikuttavat taustalla. Muita inhokkeja ovat kansainvälisissä turnauksissa Italia ja tietyin varauksin myös Ranska. Henkimaailman juttujahan nämä kannatusasiat ovat. Ei kai Jokereiden ja HIFK:n, Tottenhamin ja Arsenalin tai HJK:n ja TamU:n välillä niin kauheasti eroja ole, mutta kuitenkin joku pistää kannattamaan mieluummin toista ja ärsyyntymään toisesta. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |