Aihe: Biisikärpänen
1 2 3
DaKiller
02.05.2008 20:27:26

Huvittavaa kuinka kaikessa pitäisi olla helvetin hyvä, ennen kuin sitä voi tehdä. Tiuskitte varmaan singstariakin pelaaville "miksi laulat, kun et osaa STANA".
Mohla
02.05.2008 21:00:31

Musta toi on koko ohjelman suola. Ehkä olen kohderyhmässä.

Jos tossa jotkut esittelisivät omia laulutaitojaan, tuskin katsoisin koko ohjelmaa. Nyt kun siellä jengi vetää ihan ilman alaleukaa päin helvettiä, on siinä viihdekerroin sen verran korkealla, että jaksan katsoa.

Tähän ja tohon edelliseen viestiin pitää kommentoida sen verran, että mun mielestä toi ois tommosena visailuna ihan mielenkiintoinen ja viihdyttävä. Sen sijaan, että siihen samaan syssyyn pitää laulaa tekee siitä vaan ärsyttävän. Ihan sama oikeestaan osaako ne tyypit laulaa vai ei. Noita pahuksen "Tartu mikkiin" yms. bumtsibum juttuja on ollu jo niin älyttömästi, ettei vaan jaksa.

Sitten vielä, kun siellä on osa porukasta semmosia, jotka ei osaa laulaa ja tietää sen itsekin hyvin, eikä edes kunnolla yritä, niin en kyllä ymmärrä mikä siitä tekee niin viihdyttävää. Jos ne ei kerta edes yritä!?

Ei sillä että pitäs olla helvetin hyvä, mutta kun sitä syytä ei ole ollenkaan! Miksi, oi miksi?! En vaan ymmärrä.

Tää on tietenkin vaan mun mielipide.

Sen hoilottelun takia toi nyt kuitenkin jää katsomatta.

--

Mitäs mä siitä oikeestaan ees täällä kitisen? Oma päänsärkynihän tää on.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)