Ziggy Bubba 11.02.2008 22:44:41 | |
---|
Mun mielestä Parisin ulkonäkö on toisarvoinen seikka, oli sitten kaunis tahi ei. Eniten neidossa mua häiritsee tuo aivoton pissis-imago jota yhä nuoremmat pikkutytöt ihastelevat makuuhuoneissaan. Hän taitaa vielä tajuta tämän ja vetääkin roolinsa tappiin saakka. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
DaKiller 12.02.2008 06:36:18 | |
---|
Hän taitaa vielä tajuta tämän ja vetääkin roolinsa tappiin saakka. Pissisrokkarit on sitten paaaaljon fiksumpia tyyppejä ja hyviä roolimalleja nuorille. |
ANtTIKRISTUS 12.02.2008 07:00:50 | |
---|
Seuraa aamunavaus: Hiltonissa vituttaa eniten ylimielisyys, tällainen ihminen ei olisi ansainnut niin hyviä lähtökohtia elämäänsä mitä sai, ne olisi ansainnut joku huomattavasti maltillisempi persoona, joka osaa arvostaa tiettyjä asioita elämässä. Hemmoteltu pikkukakara ei pysty kantamaan vastuutaan edes rikollisista teoistaan, mistä kertoo mm rattijuopumusepisodi, jossa arvoisa daami sai mm yksityissellin ja lyhennettyä muutenkin säälittävän tuomionsa puoleen vetämällä "sympatiat" herättävät niiskumäryt. Rikkaita vastaan mulla ei mitään ole, mutta semmosia rikkaita on, jotka eivät ymmärrä että oma pintaliitäjän elämä ei ole itsestäänselvä etuoikeus, vaan pitäisi olla onnellinen asemastaan ja pitää jalat maassa. Hiltonin olisi pitänyt syntyä helvetin köyhään perfeeseen jonnekin Afrikan takamaiden persereikään asti. Hilton on yksi niitä TODELLA harvoja henkilöitä, jotka aiheuttavat verenpaineen nousun ja automaattisen vitutusreaktion pelkän naaman näkemisestä tilanteesta riippumatta. Yleensä pyrin olemaan tuomitsematta henkilöitä ennenkuin olen tutustunut heihin henk koht, koska ikinä ei pitäisi ennakkoarvioida ihmistä esim ulkonäön perusteella, ihmisen "sisin" on tärkein jonka huomaa vasta pidemmän tuttavuuden päälle, mutta Hiltonin ollessa kyseessä ei vaan jaksa - se nainen vituttaa mua. Edes Britney Spears temmellyksineen ei ärsytä samalla tavalla, koska sillä eukolla on ilmeisesti henkisesti vakavia ongelmia, mutta Paris on vain typerä ihminen. Loppu. I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
Sir Härö 12.02.2008 09:22:45 | |
---|
Pissisrokkarit on sitten paaaaljon fiksumpia tyyppejä ja hyviä roolimalleja nuorille. Hollywood on mesta missä on tyhmiä rikkaita ihmisiä jotka mielistelee vaan toisiaan ja tekee elokuvia ja antaa toisilleen palkintoja. Näin niinku pähkinän kuoressa MTV ja hollywood. Ne sais tuhota. |
Lennu 12.02.2008 09:46:46 | |
---|
Näin niinku pähkinän kuoressa MTV ja hollywood. Ne sais tuhota. Taitaa mennä ihan automatiskt. Vielä näemme päivän, kun hiekka valtaa Las Vegasin ja meri Los Angelesin. Tai sitten emme. Jos näemme, niin liekö väliä, mulla on kuitenkin silloin edelleen asuntovelkaa. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Ziggy Bubba 12.02.2008 10:52:23 | |
---|
Taitaa mennä ihan automatiskt. Vielä näemme päivän, kun hiekka valtaa Las Vegasin ja meri Los Angelesin. Tästä taisi Tool laulaa kappaleessaan Aenema jo 1996.... Se taisi olla kylläkin enemmän toiveajattelua :) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Ronsto 12.02.2008 11:34:40 | |
---|
Tästä taisi Tool laulaa kappaleessaan Aenema jo 1996.... Se taisi olla kylläkin enemmän toiveajattelua :) Hoho, piti just mainita sama asia. Sitä odotellessa. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
KillingMachine 12.02.2008 12:47:02 | |
---|
Seuraa aamunavaus: Hiltonissa vituttaa eniten ylimielisyys, tällainen ihminen ei olisi ansainnut niin hyviä lähtökohtia elämäänsä mitä sai, ne olisi ansainnut joku huomattavasti maltillisempi persoona, joka osaa arvostaa tiettyjä asioita elämässä. Hemmoteltu pikkukakara ei pysty kantamaan vastuutaan edes rikollisista teoistaan, mistä kertoo mm rattijuopumusepisodi, jossa arvoisa daami sai mm yksityissellin ja lyhennettyä muutenkin säälittävän tuomionsa puoleen vetämällä "sympatiat" herättävät niiskumäryt. Rikkaita vastaan mulla ei mitään ole, mutta semmosia rikkaita on, jotka eivät ymmärrä että oma pintaliitäjän elämä ei ole itsestäänselvä etuoikeus, vaan pitäisi olla onnellinen asemastaan ja pitää jalat maassa. Hiltonin olisi pitänyt syntyä helvetin köyhään perfeeseen jonnekin Afrikan takamaiden persereikään asti. Hilton on yksi niitä TODELLA harvoja henkilöitä, jotka aiheuttavat verenpaineen nousun ja automaattisen vitutusreaktion pelkän naaman näkemisestä tilanteesta riippumatta. Yleensä pyrin olemaan tuomitsematta henkilöitä ennenkuin olen tutustunut heihin henk koht, koska ikinä ei pitäisi ennakkoarvioida ihmistä esim ulkonäön perusteella, ihmisen "sisin" on tärkein jonka huomaa vasta pidemmän tuttavuuden päälle, mutta Hiltonin ollessa kyseessä ei vaan jaksa - se nainen vituttaa mua. Edes Britney Spears temmellyksineen ei ärsytä samalla tavalla, koska sillä eukolla on ilmeisesti henkisesti vakavia ongelmia, mutta Paris on vain typerä ihminen. Loppu. Sanoit suunnilleen kaiken mikä piti niin tyydyn antamaan vain plussan. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Kulkunen 12.02.2008 13:06:09 | |
---|
ANTtIKRISTUSille plussa ja Dipsetcityboylle lahjakortti lähimpään optikkoliikkeeseen. Jos uskoisin paholaisen olemassaoloon, niin tuo eukko olisi kyllä sen ruumiillistuma. Withdraw Thy Phallys Baboui |
zernobyl 12.02.2008 13:16:17 | |
---|
Tästä taisi Tool laulaa kappaleessaan Aenema jo 1996.... Se taisi olla kylläkin enemmän toiveajattelua :) Niin ja lainasivat tuon ajatuksen Bill Hicksiltä. Pitäs tietää sunkin ku kerran allekirjotukseen asti päässyt.. |
Mohla 12.02.2008 14:49:09 (muokattu 12.02.2008 14:49:21) | |
---|
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Manuel Pyrhullo 12.02.2008 15:02:32 | |
---|
Tuo taitaa olla Nottien näyttelijä? |
BondakeBunny 12.02.2008 15:04:32 | |
---|
Oiskohan tää hiltonin horon elokuva peräti koko imdb:n surkeimpien pisteitten haltia? Kukaan ei kuule rukouksianne sillä jumala on kuollut. |
foetor ex ore 12.02.2008 15:41:08 | |
---|
|
taikakameli 12.02.2008 16:10:49 (muokattu 12.02.2008 16:12:07) | |
---|
Oiskohan tää hiltonin horon elokuva peräti koko imdb:n surkeimpien pisteitten haltia? On. Kannattaa lukea eka sivu Kuinka niin? Ihan kivan näköinen ainakin mun mielestä. Kiitos siitä, että et tajua sarkasmia. |
lxi 12.02.2008 16:12:23 | |
---|
Oiskohan tää hiltonin horon elokuva peräti koko imdb:n surkeimpien pisteitten haltia? Jep: http://www.imdb.com/chart/bottom Oli "vain" kolmanneksi huonoin pari päivää sitten kun katsoin. |
Mohla 12.02.2008 20:27:15 | |
---|
Kuinka niin? Ihan kivan näköinen ainakin mun mielestä. Ks. allekirjoitukseni. ;) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Ziggy Bubba 13.02.2008 00:28:32 (muokattu 13.02.2008 00:31:40) | |
---|
Niin ja lainasivat tuon ajatuksen Bill Hicksiltä. Pitäs tietää sunkin ku kerran allekirjotukseen asti päässyt.. Olihan tuo tiedossa, Toolin biisi tuli vaan ekana mieleen... Ois muuten hauska kuulla Hicksin mielipiteitä nykymenosta, kuten Parisin sun muiden olemassaolo, Bushin hallitus/Irakin sota ym. ym.... Ei pysyis herra varmasti housuissaan. Kyllä ois hälle tilausta, nyt jos koskaan. Noh, levätköön rauhassa. E: hauska muuten kattella noita 90-luvun alussa kuvattuja (DVD:ltäkin löytyviä) keikkoja, joissa herra kritisoi ankarasti Irakin sotaa ja kutsuu presidentti Bushia antikristukseksi - kuulostaako tutulta? :D "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Milkop 17.02.2008 17:43:44 | |
---|
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
carnation 17.02.2008 17:47:34 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |