Welho-77: Tuli Kingistä mieleen niin The Mist - Usva -leffassa on kyllä sellanen loppu, että sanoin ääneen, että ei helvetti. En ole itse ko.teosta jostain syystä lukenut. Niin siis minkä takia sanoit? Loppuhan on ihan ns. opettavainen... mitäs hosuivat. En ole musiikin asiantuntija. |
Welho-77: Tuli Kingistä mieleen niin The Mist - Usva -leffassa on kyllä sellanen loppu, että sanoin ääneen, että ei helvetti. En ole itse ko.teosta jostain syystä lukenut. Mua häiritsee vähän se melodramaattisuus, mikä luodaan sillä musiikilla ja miehen ulvonnalla. Ois vaan leffa päättynyt miehen ilmeeseen, kun tajus tilanteen. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Welho-77: Tuli Kingistä mieleen niin The Mist - Usva -leffassa on kyllä sellanen loppu, että sanoin ääneen, että ei helvetti. En ole itse ko.teosta jostain syystä lukenut. Leffalopetus pääsi yllättämään ottaen huomioon että kirjassa oli aika laimea loppu - vai oliskohan SK ajatellu tehdä siitä jonkinlaisen jatkokertomuksen...? Nostalgy is not what it used to be |