bedlam 18.03.2007 23:52:49 | |
---|
Ollaankohan me katsottu samaa Annaa viime torstaina? Sehän oli todella radikaali pudotus neidin normitasosta. Samaa mieltä. Silti yllätyin, ettei Kristiina ollut Panun kanssa pudotuksessa. Liekö syynä myötätunto, jonka Kristiina sai kielteisten lööppien takia ja se, että Annasta diggailevat ovat jättäneet äänestämättä, koska "eihän se nyt tipu kuitenkaan". Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Tellervo 19.03.2007 10:24:55 | |
---|
Tossa viikko, pari, sitten Anna todisteli niin päättäväisenä jommassa kummassa iltatuhnussa, kuinka hän on kypsä aikuinen ja hän kyllä menestyksen paineet kestää. Torstain tunnelmat tais sitten kuitenkin todistaa, että kyllähän tämä tyttö ihan perinteistä teini-ikäisen tunnemyrskyä täynnä on. Edelleen olen sitä mieltä, että se ikäraja sais olla ainakin sen 18v tuonne. Aina vaan enemmän sivuraiteille menee, mutta minä en kyllä nähnyt tuossa Annan reaktiossa mitään ihmeellistä tai dramaattista. Mediahan se näistä mitättömistä asioista suuria paisuttelee. Totta kai kovassa paineessa ja stressissä oleva ihminen voi reagoida rajustikin, oli sitten minkä ikäinen tahansa. Voi tätä viilipyttykansaa, kun koskaan ei saisi olla mitään tunteita tai ainakaan missään nimessä näyttää niitä. "Minäkin pelkäsin, kunnes keksin laittaa punaisen viitan." |
Sertzo S 19.03.2007 10:40:23 | |
---|
Aina vaan enemmän sivuraiteille menee, mutta minä en kyllä nähnyt tuossa Annan reaktiossa mitään ihmeellistä tai dramaattista. Mediahan se näistä mitättömistä asioista suuria paisuttelee. Totta kai kovassa paineessa ja stressissä oleva ihminen voi reagoida rajustikin, oli sitten minkä ikäinen tahansa. Voi tätä viilipyttykansaa, kun koskaan ei saisi olla mitään tunteita tai ainakaan missään nimessä näyttää niitä. Niin, liikuttuu ne poliitikotkin tai ovat ainakin liikuttuvinaan joskus. Se niistä tunteista ja niiden näyttämisistä. Ne, jotka siihen pystyvät julkisesti ja aidosti, niin toki heitä arvostan. |
Wolfgang 19.03.2007 11:58:32 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/idols/200703165870238_id.shtml "Oma tilanteeni oli ihan ansaittu, se ei hetkauttanut minua mitenkään. Olin Panun vuoksi surullinen, sillä hän ei todellakaan ansainnut putoamista." Jostain muistan lukeneeni, että Anna olisi pudotus-uhan alla hokenut jotain tyyliin: "mä putoan, mä putoan..." Ja nyt kertoo, että huoli olikin vain kaverista. Vai muistanko väärin? Iteltä jäi se lähetys katsomatta. soulmates never die. |
Volante 19.03.2007 12:13:14 | |
---|
Jostain muistan lukeneeni, että Anna olisi pudotus-uhan alla hokenut jotain tyyliin: "mä putoan, mä putoan..." Ja nyt kertoo, että huoli olikin vain kaverista. Vai muistanko väärin? Iteltä jäi se lähetys katsomatta. http://www.iltalehti.fi/idols/200703165865881_id.shtml |
Nieby 19.03.2007 16:43:10 | |
---|
Juu Kristianin ajatuksia: "Minä olen maailman kuningas." "Minä olen paras." "Minä voitan tämän kisan." "Minulla on paras ääni ja olen muutenkin selvästi lahjakkaampi kuin kukaan muu." |
Nieby 19.03.2007 16:44:20 | |
---|
"Oma tilanteeni oli ihan ansaittu, se ei hetkauttanut minua mitenkään. Olin Panun vuoksi surullinen, sillä hän ei todellakaan ansainnut putoamista." Jostain muistan lukeneeni, että Anna olisi pudotus-uhan alla hokenut jotain tyyliin: "mä putoan, mä putoan..." Ja nyt kertoo, että huoli olikin vain kaverista. Vai muistanko väärin? Iteltä jäi se lähetys katsomatta. Ite ainakin näin Annan suun liikkeet ja jos oikein tulkitsin, se sano Panulle että: "Mä putoon." Olen guru. |
Kärpäsruoska 19.03.2007 16:48:03 | |
---|
Juu Kristianin ajatuksia: "Minä olen maailman kuningas." "Minä olen paras." "Minä voitan tämän kisan." "Minulla on paras ääni ja olen muutenkin selvästi lahjakkaampi kuin kukaan muu." Nauroin ääneen, kiitoksia. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Bonesaw 19.03.2007 17:44:08 | |
---|
Ite ainakin näin Annan suun liikkeet ja jos oikein tulkitsin, se sano Panulle että: "Mä putoon." Näin. Ihme vääntöä tästäkin. Mitä väliä sillä on mitä se sanoo. Aina tollasissa tilanteissa odotetaan sitä pahinta ja onhan toi muutenkin korrektimpaa kanssakilpailijaa kohtaan,kuin että se ois kuiskutellu Panulla,notta "Sä putoot" Joo'o |
Volante 19.03.2007 17:53:53 | |
---|
Näin. Ihme vääntöä tästäkin. Mitä väliä sillä on mitä se sanoo. Aina tollasissa tilanteissa odotetaan sitä pahinta ja onhan toi muutenkin korrektimpaa kanssakilpailijaa kohtaan,kuin että se ois kuiskutellu Panulla,notta "Sä putoot" Pointti tässäkin jutussa taisi nyt olla se, että Anna oli jälkeenpäin sanonut itkeneensä Panun putoamisen takia. Lopetan off-topikoinnin tähän :) |
DaKiller 19.03.2007 18:45:01 | |
---|
Juu Kristianin ajatuksia: "Minä olen maailman kuningas." "Minä olen paras." "Minä voitan tämän kisan." "Minulla on paras ääni ja olen muutenkin selvästi lahjakkaampi kuin kukaan muu." Jaa, näinkö herra on sanonut vai ihanko menit tyypin päähän niitä ajatuksia tonkimaan? |
Pendulum 19.03.2007 19:04:00 | |
---|
Juu Kristianin ajatuksia: "Minä olen maailman kuningas." "Minä olen paras." "Minä voitan tämän kisan." "Minulla on paras ääni ja olen muutenkin selvästi lahjakkaampi kuin kukaan muu." Kristianilta nyt vaan löytyy sitä itsevarmuutta, eikä se ole mielestäni mikään paha asia. :) |
Sertzo S 19.03.2007 20:13:06 (muokattu 19.03.2007 20:13:22) | |
---|
Kristianilta nyt vaan löytyy sitä itsevarmuutta, eikä se ole mielestäni mikään paha asia. :) Juuri näin, vaikka ei voittaisikaan kisaa. Mikä perkele siinä on, että tässä maassa, pitäisi aina esittää niin nöyrää ja vaatimatonta, että enhän minä nyt tässä mitään, kunhan vain hieman laulelen. Mikä siinä itsevarmuudessa niin ärsyttää? |
bedlam 19.03.2007 20:54:35 | |
---|
Kristianilta nyt vaan löytyy sitä itsevarmuutta, eikä se ole mielestäni mikään paha asia. :) Ei itsevarmuus ole pahasta. Kristianin kohdalla se kontrasti hieman kuitenkin huvittaa, mies kun taas jännittää esiintymisiään selkeästi eniten koko porukasta. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
stigcarpelan 19.03.2007 21:52:30 | |
---|
Ei itsevarmuus ole pahasta. Kristianin kohdalla se kontrasti hieman kuitenkin huvittaa, mies kun taas jännittää esiintymisiään selkeästi eniten koko porukasta. Mutta eihän itsevarmuus tarkoita välttämättä sitä etteikö voisi jännittää ennen keikkaa. Vai tarkottaako? THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
Anonymous-jazz 19.03.2007 22:43:22 (muokattu 19.03.2007 22:43:54) | |
---|
Kristianilta nyt vaan löytyy sitä itsevarmuutta, eikä se ole mielestäni mikään paha asia. :) Kunhan se itsevarmuus ei ole sitä keltaista nestettä mikä menee sinne nuppiin. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Seba 19.03.2007 22:56:23 | |
---|
Jaa, näinkö herra on sanonut vai ihanko menit tyypin päähän niitä ajatuksia tonkimaan? Ei muuten kovin kaukana ole nuo herran lausunnoista. Itsevarmuus on hyvä asia, mutta Kristianin tapauksessa voidaan puhua jo lesoilusta. Maailman kovin jätkä ja väittää olevansa stara jo nyt ja hehkuttaa itseään, ja silti tärisee kuin haavanlehti jossain laulukilpailussa :) No joo, toiset tykkää toiset ei, mikäs siinä. Mun mielipide on vaan että jannu on urpo, eikä edes kovin hääppöinen laulaja. Mutta se on vaan mun mielipide. |
bedlam 19.03.2007 23:12:44 (muokattu 19.03.2007 23:13:19) | |
---|
Mutta eihän itsevarmuus tarkoita välttämättä sitä etteikö voisi jännittää ennen keikkaa. Vai tarkottaako? Saahan sitä jännittää toki, mutta tuossa tapauksessa tuntuu että se itsevarma rehentely on sitä ujon olemuksen kompensointia. Eikä siinäkään sinänsä mitään vikaa, mutta hymyilyttää se silti hieman. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
kk80 20.03.2007 07:55:45 | |
---|
Itsevarmuus on hyvä asia, mutta Kristianin tapauksessa voidaan puhua jo lesoilusta. Itse olen tulkinnut asian nimenomaan päinvastoin. Hartwall areenaan "tutustuessaan" äijä tokaisi, jotain "eikö tämä ole tämän suurempi" tms. Eiköhän tuossa isottelussa ole aika paljon sarkasmia mukana. Tuskimpa äijä pitää itseään maailman -saati edes kisan parhaana laulajana. Voisi kuvitella, että räväkkyyden ohella tuossa koitetaan vähän psyykata omaa esiintymistäkin. Kristianilla on tosiaan jännittämisen oireita, joten ehkä toi psyykkaus on tosiaan ihan tietoinen valinta. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
JS 20.03.2007 08:02:52 | |
---|
Ei itsevarmuus ole pahasta. Kristianin kohdalla se kontrasti hieman kuitenkin huvittaa, mies kun taas jännittää esiintymisiään selkeästi eniten koko porukasta. Hmm? Miten mä muistelisin, että se on ollut joku ihan muu, joka on ennen biisiä ja tuomareiden kommentteja kuunnellessa hivenen tärissyt... Olisiko ollut Anna? Do you the Devil's work
>-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" |