Aihe: Some kind of Monster TV2 20.9
1 2 3
jp_one
23.09.2006 21:17:39
Anger management herra vielä 40.000 dollarin kuukausipalkalla valvomassa studiossa että Metallican jäsenet eivät hyökkää toistensa kimppuun.

Joo, siinä kohtauksessa kun tuli puhe terapeutin muuttamisesta lähemmäs jne. huomasi, että äijällä meni pasmat sekasin kun huomasi ettei duunia ehkä olekaan niin pitkäksi aikaa. Pitää hoitaa tämä basistinvaihdos ja ties mitä, kyllä tässä terapioitavaa riittää.. Tuntuu että äijille olisi riittänyt melkein kuka tahansa terapeutti, niin masiksissa ja solmussa olivat asioidensa suhteen. Omituista, mutta minusta koko dokumentin soitto ja laulu kuulosti alusta loppuun huonolta ja epävireiseltä. Mutta tuo olisi toiminut ihan ilman mitään musiikkiakin, sen verran mielenkiintoista oli. Mustainen tilitys oli hyvin suomalainen. Äijän olisi voinut teleportata suoraan suomalaisen lähiön kulmabaarin sohvalle selittämään tuota juttuansa.
oulukyllosa
23.09.2006 22:18:01

Ei tää nyt tähän liity suoraan, mutta Dave Mustaine yhtä hämmästyttävästi pitkähiuksinen Mika Häkkinen kuin Tommi Läntinen on pitkähiuksinen Johannes Virolainen (nuorena)
- play some skynyrd, man -
tigrushka
27.09.2006 08:45:40
Eilen tuli katsottua. Vaikken bändin musiikin suuri ystävä olekaan (Enter Sandmania lukuunottamatta) dokkari oli kiinnostava.

Ei tää nyt tähän liity suoraan, mutta Dave Mustaine yhtä hämmästyttävästi pitkähiuksinen Mika Häkkinen kuin Tommi Läntinen on pitkähiuksinen Johannes Virolainen (nuorena)

James Hetfield on Amerikan Kari Tapio.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
carnation
27.09.2006 11:28:21
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tigrushka
27.09.2006 11:57:01
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Tympee Huttunen
27.09.2006 12:20:52
Tommi Läntinen on pitkähiuksinen Johannes Virolainen (nuorena)

Mulle yksi tyyppi selitti, että ensimmäinen olisi oikeasti toisen "salalapsi".
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Feggy
27.09.2006 12:29:42

Toistan: James Hetfield on Amerikan Kari Tapio.

http://www.worldmusicsupply.com/ima … eatured/Audio-Technica/Metall_1.jpg
http://api.mds.cw.com/xmlserver/img … C954CC02E9B30CDE030A8C0EAC81668.jpg

Tosiaan hämmentävä yhdennäköisyys. Vaihtaako Metallica jossain vaiheessa nimensä Westernicaksi?
Kuuntele ja kommentoi Lockmania
Teuvo Loman euroviisuihin-kerho#1
Joees
27.09.2006 13:07:55
Mutta piru. Sen yhden äijän mukaan bändillä on yhteisesti omistuksessa 500-600 kitaraa. Oujea. Voisivat lahjoittaa mulle pari.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Nieby
27.09.2006 13:28:43
Mutta piru. Sen yhden äijän mukaan bändillä on yhteisesti omistuksessa 500-600 kitaraa. Oujea. Voisivat lahjoittaa mulle pari.

on kyllä muikee määrä skittoja.. ja Jason vei melkee kaikki beissit mennessään.. jäihän niille toki pari ritsaa.
Feggy
27.09.2006 13:31:11 (muokattu 27.09.2006 13:31:26)

Paitsi suuri osa taitaa olla rumia heavykeppejä. No, ei kai ne muita tarviikaan, mä voin ottaa loput.
Joees
27.09.2006 15:04:50
Paitsi suuri osa taitaa olla rumia heavykeppejä. No, ei kai ne muita tarviikaan, mä voin ottaa loput.

Nii, en tiiä. Tossa dokkarissa ne veti kyl paljon ihan Les Pauleillakin. Jos me jaetaan nuo kaikki vähän perinteisemmät kepit ja metallican hyypiöt saa pitää nuo hevisuunnikkaansa?
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Feggy
27.09.2006 15:06:26

Nii, en tiiä. Tossa dokkarissa ne veti kyl paljon ihan Les Pauleillakin. Jos me jaetaan nuo kaikki vähän perinteisemmät kepit ja metallican hyypiöt saa pitää nuo hevisuunnikkaansa?

Sovitaan näin.
voltasparta
27.09.2006 15:37:59
se oli mielenkiintoinen se mustainen tilitys
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Raipe
28.09.2006 20:22:59
se oli mielenkiintoinen se mustainen tilitys

Mustaine on kova jätkä.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)