NHR 20.10.2005 05:08:21 | |
---|
Eikö tuo ole tullut kymmeniä kertoja töllöstä? No ei ole, vaan aina tulee joko Asfalttisoturi (MM2) tai Ukkosmyrsky (MM3), tai molemmat suht peräkkäin. Hyviä leffoja nekin, osaan jo melkein ulkoa molemmat, mutta tuon ykkösen haluaisin itsekin nähdä juuri siksi, että en siitä enää paljoa muista. Se taisi kuitenkin sijoittua (ainakin osittain) aikaan ennen sitä kolmatta maailmansotaa. Max oli ensin joku tavallinen maantiepoliisi, jolla oli myös perhe, jonka joku prätkäjengi sitten tappoi... yksityiskohdat ovat kuitenkin mielestäni jo ehtineet hämärtyä... On joo, "vähän" sivussa otsikon aiheesta, mutta toivottavasti ei pahasti haittaa... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Tympee Huttunen 20.10.2005 08:40:05 | |
---|
On se eka Mad Max ainakin pari kertaa tullut minun elinaikananikin. Ei ole tullut. Ei koskaan Suomen telkkarista. Ilmeisesti muutenkin vaikea saada leffaa käsiinsä (tai tuskin nykyään). Vhs-tallenteena se on minunkin hallussa kyllä ollut. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
RocknRoll 20.10.2005 09:17:33 | |
---|
hei, mikä se Suomalainen Mad Max oli? joku aivan paska leffa, jätkät ajoi Lapissa mopoilla pillurinkiä.. |
Fadead 20.10.2005 10:28:00 | |
---|
Siis mikä Mad max se on jossa sillä pojalla on se bumerangi? Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
RocknRoll 20.10.2005 10:35:45 | |
---|
Siis mikä Mad max se on jossa sillä pojalla on se bumerangi? 2 vissiin. |
Fadead 20.10.2005 11:23:14 | |
---|
2 vissiin. Aijaa,, olen aina luullut että se on ykkönen :D Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
AP 20.10.2005 11:33:16 | |
---|
Uskoisin, että tulee leikkaamattomana. Pitäähän ne kaikki veriroiskeet sun muut näkyä. Ja ne koirien ynnä osan porukan muuttuminen...hrrrrrrr... Tulee joo leikkaamattomana. Vähän kyllä huolestuttaa, ei tää voikaan olla hyvä leffa koska Turun Sanomien Tapani Maskula sitä kehui. Jos kohta Maskulan arviointi päättyy sanoihin"alkuperäisessä muodossaan filmi on puistattava kokemus enkä suosittele sitä helposti yöunensa menettäville katsojille." K100 #7
Ärlä #011 |
bedlam 20.10.2005 13:03:20 (muokattu 20.10.2005 13:03:58) | |
---|
Carpenter on yksi lemppariohjaajistani ja kyllähän tämä herran ohjauksista ehdottomasti vähintäänkin kärkiviisikkoon menee. Ei tämä mikään kaikkien aikojen pelottavin leffa ole, muistelen etten nuorenakaan ensimmäistä kertaa katsoessani mitään varsinaisia kauhuleffapelkokohtauksia saanut, mutta hienosti tehty ja otteessaan pitävä jännäri kuitenkin. http://www.mikseri.net/kiasma |
AP 20.10.2005 13:21:51 | |
---|
K100 #7
Ärlä #011 |
bedlam 20.10.2005 14:00:15 (muokattu 20.10.2005 14:00:53) | |
---|
Hieman asiasta poiketen, onkos jollain kokemuksia elokuvaan perustuvasta, pari vuotta sitten ilmestyneestä pelistä? Muistaakseni sitä jopa kehuttiin ja ylistettiinkin arvioissa ja monasti olen kaupassa miettinyt josko nappaisin pleikkaversion kainaloon. http://www.mikseri.net/kiasma |
tähtivaeltaja 20.10.2005 15:21:42 | |
---|
Hieman asiasta poiketen, onkos jollain kokemuksia elokuvaan perustuvasta, pari vuotta sitten ilmestyneestä pelistä? Muistaakseni sitä jopa kehuttiin ja ylistettiinkin arvioissa ja monasti olen kaupassa miettinyt josko nappaisin pleikkaversion kainaloon. Muistaakseni... Pelit-lehti ei tätä suoranaisesti ylistänyt mutta taisi jopa suositella. Vielä pitää miettiä hakisiko sipsiä ja dippiä illaksi. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
k1mm0 20.10.2005 15:43:30 | |
---|
Vielä pitää miettiä hakisiko sipsiä ja dippiä illaksi. Ha, pistin justiin pikkuveljen asialle. Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.-Pelsi Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
aikavaikea 20.10.2005 16:11:34 | |
---|
Vielä pitää miettiä hakisiko sipsiä ja dippiä illaksi. No tulisikin illalla tuo leffa, mutta kun keskellä yötä. Koetapa siinä ängetä ennen kuutta sängystä töitä kohti. Ei onnaa, ei. Vaan voihan sitä silti sipsiä ja dippiä hakea. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
LiiMaNHeNKi 20.10.2005 18:21:36 | |
---|
Ei ole tullut. Ei koskaan Suomen telkkarista. Ilmeisesti muutenkin vaikea saada leffaa käsiinsä (tai tuskin nykyään). Vhs-tallenteena se on minunkin hallussa kyllä ollut. Tjaa, olisikohan tullut sitten videolta... Aikaa on sen näkemisestä jo jonkin verran ja kun en muista eilisiä tapahtumiakaan, niin hyvin paljon mahdollista, ettei ole tv:stä tullutkaan. Pitää varmaan pistää toivetta eri kanaville, että näyttäisivät tuon. Gentlemen, put your vicious minds together. We have a world to destroy. |
Prophet 20.10.2005 18:42:44 | |
---|
hei, mikä se Suomalainen Mad Max oli? joku aivan paska leffa, jätkät ajoi Lapissa mopoilla pillurinkiä.. Suomalainen Mad Max? Kiinnostaisi nähdä, ei ole julkaistu edes videona: http://www.imdb.com/title/tt0339102/ |
mantyla 20.10.2005 18:47:17 (muokattu 20.10.2005 18:47:31) | |
---|
Tänäänkö se tulee?, taidan kattoa jos joudan, senverran hyvä leffa on kyseessä. |
Helvetinpartaterä 20.10.2005 22:15:34 | |
---|
Hieman asiasta poiketen, onkos jollain kokemuksia elokuvaan perustuvasta, pari vuotta sitten ilmestyneestä pelistä? Muistaakseni sitä jopa kehuttiin ja ylistettiinkin arvioissa ja monasti olen kaupassa miettinyt josko nappaisin pleikkaversion kainaloon. Ihan hyvä, mutta aivan hemmetin vaikea. Suosittelen mieluummin PC-versiota, jos vain mahdollista. Siihen voi imeä trainerin, jonka avulla voi tallentaa missä halajaa.Ostin itse pelin sen ilmestyessä, kova leffan fani kun olen. Mukana tuli aivan übercool juliste. :) Manavava! - Minä
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
jigsore 20.10.2005 22:22:59 | |
---|
Mun joskus telkusta nauhottaman "SE":n kasettikotelo onkin vuorattu megacooleilla Katsosta leikatuilla kansilla. IHKK #8 |
85423321 20.10.2005 22:36:49 | |
---|
Aiheeseen valmistautuessa kelpo linkki: http://homepage.powerup.com.au/~vampire/thing/thing.htm Ei kannata käydä tuolla ainakaan jos ei ole ennen nähnyt elokuvaa, ettei pilaa yllätyksiä. Itse näin elokuvan aikanaan tietämättä siitä mitään etukäteen, ja silloin ainakin oli melko jännä katselmus. Varsinkin kun alussa vihjeitä "Sen" luonteesta tiputeltiin suht harvakseen. |
bedlam 20.10.2005 22:37:23 | |
---|
Ihan hyvä, mutta aivan hemmetin vaikea. Suosittelen mieluummin PC-versiota, jos vain mahdollista. Siihen voi imeä trainerin, jonka avulla voi tallentaa missä halajaa.Ostin itse pelin sen ilmestyessä, kova leffan fani kun olen. Mukana tuli aivan übercool juliste. :) Ei vaikeus haittaa. Kaikki pelit tuntuvat nykyään liian helpoille, varsinkin kun lapsuuden kuusnelospeleihin vertaa. Pelaamisen pitää olla sopivalla tavalla v-mäisen vaikeata :) Mun joskus telkusta nauhottaman "SE":n kasettikotelo onkin vuorattu megacooleilla Katsosta leikatuilla kansilla. Hämmentävä kommentti. http://www.mikseri.net/kiasma |