Larry 11.10.2005 10:22:33 | |
---|
Tabu tietenkin Komppasin. Tabu oli oikeasti alkupuberteetin jälkeen parasta 80-luvulla. Toivottavasti jossain vaiheessa julkaisevat niin pääsee katsastamaan pitkästä aikaa sen oikeussali kohtauksen. Vaikka olin skidi silloin niin jostain kumman syystä diggasin vaikka kellään ei ollut mitään vitun typeriä vaatteita päällä. Ideat oli sketsien käsikirjoituksissa ja sen hetken parhaimmissa suomalaisissa näyttelijöissä. Loistosarja! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
porcupine 12.10.2005 14:07:13 | |
---|
Ääneni meni To(i)ni ja Heikki Haaman Show'lle. "Liity Teostoon, ni ei tarvii ryhtyy punkkariks." - meidän basisti (hieno mies) |
Axelino 13.10.2005 15:40:46 | |
---|
Mutta missä on Kymppitonni?! Miettikääpä nyt 5 DVD:n boksi pelkkää Kymppitonnia ja Riitan hienoja paitoja. Ja niitä sanojen määrää!! Mikäs sen mahtavampaa, kun viettää lauantai-ilta katsoen DVD:ltä vanhoja Kymppitonneja, ja yrittää arvata sanoja: "Ei vitsi toi on tyhma, ei tiiä mitään!!", " No eihän nyt tommosesta vihjeestä kukaan tiiä!!!" Tää ois kyllä kova The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive. Romantikkoitkijät #4 |
juici 07.11.2005 19:15:37 | |
---|
Akkaa Päälle, Autovaras, Mankeli, Nyhjää Tyhjästä, Saimaa-ilmiö ja Trabant Express ois hienoa saada DVD:nä. Äänestin "Nyhjää Tyhjästä". "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
Raipe 07.11.2005 20:59:57 | |
---|
Paukavartti ja Pelle Hermanni. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
bedlam 07.11.2005 22:11:49 | |
---|
Painajainen. Se pelotti. http://www.mikseri.net/kiasma |
Swan 07.11.2005 22:17:11 | |
---|
Trabant Express olisi kyllä loistojuttu, mutta The Joulukalenteria olen jo monta joulua kaivannut. Saisivat nyt edes sesonkiaikana julkaista sen, ellei Maikkari ole jalo ja uusi sitä. |
AP 08.11.2005 08:48:40 | |
---|
Painajainen. Se pelotti. Hyi saatana. Se menisi siihen sarjaan että se pitäisi kammottavuudestaan huolimatta ostaa ja katsoa 5 minuuttia kerrallaan ja sitten olisi ihan paska housussa koko loppuillan. K100 #7
Ärlä #011 |
Tempura 08.11.2005 09:19:53 | |
---|
Painajainen. Se pelotti. Hoo! Saatana, hyvä kun joku muisti tämän! Olin pentu, kuitenkin jo niin vanha että ymmärsin jotain. Kun katsoin tuota, siinä oli jokin ihme tunnelma olemassa kokoajan. Toivottovasti ei ole aika kullannut muistoja, koska Painajainen oli niin ahdistava ja hämytunnelmainen sarja. Ristus. Itse en huomannutkaan tuota, siksi äänestin lapinlahden lintuja. Katselin tosiaan noita mitkä eniten ääniä saaneet. Voi vittu, kyllä tosiaan kansa tietää. Kansa: haistakaa vittu. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Kapane 08.11.2005 10:27:12 | |
---|
Salkkarit? Isänmaantoivotsaimunäänen. |
AP 08.11.2005 15:05:06 (muokattu 08.11.2005 15:05:34) | |
---|
Hoo! Saatana, hyvä kun joku muisti tämän! Olin pentu, kuitenkin jo niin vanha että ymmärsin jotain. Kun katsoin tuota, siinä oli jokin ihme tunnelma olemassa kokoajan. Toivottovasti ei ole aika kullannut muistoja, koska Painajainen oli niin ahdistava ja hämytunnelmainen sarja. Ristus. On. Siinä ei ole edes pahimmat mahdolliset 80-luvun kuteet, joita voisi nauraa. Eli tuon saattaisi olettaa olevan aika paha vielä nykyäänkin: nainen tienposkessa, pimeä maalaistalo jossa sähköt tulevat äkkiä päälle ja oopperakasetti alkaa soida täysillä, järkyttävät maalaukset ullakolla... yäk. K100 #7
Ärlä #011 |
tepa H 08.11.2005 15:22:26 (muokattu 08.11.2005 20:54:51) | |
---|
Pakanamaan kartta ja isän maantoivot on suomen parhaimmat sarjat musta. Vaikea on valita mikä on näistä paras. Isän maantoivosta varmasti tulee dvd lähiaikoina. Joten pakanamaan karttaa äänestin. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
bedlam 08.11.2005 19:39:04 | |
---|
oopperakasetti alkaa soida täysillä, järkyttävät maalaukset ullakolla... yäk. Näitä en muistanutkaan. Taisi melko suoraan Hiidenvirran suosiolle pohjautua tämä sittten ilmeisesti? Mutta se nainen tienposkessa mulle pahiten mieleen jäi. Ja kaivo. http://www.mikseri.net/kiasma |