Nieby 12.08.2006 13:23:49 | |
---|
"Kyllä sudet sen sieltä syövät." tää aiheuttaa joka kerta yliluonnollisen repsahduksen.. "jumalauuta Xeroxin .... " |
aikavaikea 12.08.2006 15:59:35 | |
---|
Äänimies Eskosta... Ai niin se "hirveetä surinaa ja pörinää ja hälyääniä"? Loistohahmo kyllä! There ain't no need for ya. Go straight to hell boys! |
Tempura 12.08.2006 16:02:36 (muokattu 12.08.2006 16:03:16) | |
---|
faaaaak! miks helevetissä ei löydy? se on hiton hyvä.. loistava se kohta ku löytyy se kopiokone sieltä tallista..! ja se ku se naikkonen tippu siitä paareilta sinne metikköön! ultimaattinen.. njoo.. Kyllä mä luotan että tulee seuraavaan Pulkkis-DVD:hen. Lopussa tulee yksi kaikkien aikojen parhaimmista fraaseista: "son parempi ku sata jänistä!" Pidin myös ykköskauden pilottijaksoissa (tai mitä lienivät) siitä avuttomasta jätkästä, joka aina herätteli pariskuntaa keskellä yötä, kun oli heidän asunnossaan nukkumassa, ja kyseli tyhmiä. - panettekste? - no...ei. - missä kaupunginosassa me nyt ollaankaan? - panettekste? - itseasiassa KYLLÄ! - menenkö mä huomenna kasiratikalla? Joskus myös Osmo heittää kovaa juttua. Yksi suosikeista on se, kun lähetykseen soitetaan että joku oikeasti tykkää Osmon radioshowsta. Mies menee aivan ulalle ja alkaa halaamaan seinää. Noista paskimmista sketseistä yksi on kyllä se nyrkkeilijä. En jaksa sitä yhtään, kelaan aina ohi. Mutta nuo paremmat kyllä paikkaavat oikein hyvin. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
MV 12.08.2006 16:12:56 | |
---|
Pikkuveli osti jonkun Pulkkis-DVD:n...Loistavaa settiä kyllä. Mitäs suosikkeja sitä olisi. Tottakai tämä kun Sauli menee Pulkkisen ovelle kyselemään jostain kotona sattuneesta kaaoksesta jossa Pulkkinen on ollut mukana Koposen kanssa..."Joo kato, mä paskansin sinne sun ammeeseen!" hoho, parasta... Sekin on hyvä kun Virmavirta on vankilassa ja tämä asianajaja mikälie tulee kyselemään. +luontodokumentti, se firma missä se yksi äijä kauhistuu ihan mistä vain ja pyytää pikapalaveria. Ruusulaulut on paskaa. "mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä) |
Heissi 12.08.2006 16:27:50 | |
---|
Porilainen taparikollinen on kyllä paras. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Little Wing 14.08.2006 15:13:19 | |
---|
|
arvid70 14.08.2006 17:46:13 | |
---|
MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
Dunga 18.08.2006 13:37:26 (muokattu 19.08.2006 12:55:23) | |
---|
ei mitn. Paskallakin on tekijänsä. |
Härski 18.08.2006 14:00:53 | |
---|
|
Kratos 18.08.2006 22:29:59 | |
---|
Ahhahhhahaa... Parhautta. Ei tossa paskoja sketsejä edes ole. Jonkun haukkuma nyrkkeilijäkin on loistava. Isänmaan Toivojen jälkeen parasta mitä on tehty. |
Tempura 19.08.2006 00:26:16 | |
---|
KAkkospulkkisen extrojen hylätyissä sketseissä on onneksi paljon konserninjohtajaa. Se on aivan kurko mies. - Hei, miks musta tuntuu niinku mä olisin vähän tyhmä? - No, kyllähän sä olet aika tyhmä. - Niin, no minähän olen tyhmä ku vanha saapas! Noniin, näin se homma etenee! THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Pelsi 20.08.2006 21:20:26 | |
---|
Katsoinkin maratonina nuo ensimmäisen kauden kolme viimeistä jaksoa putkeen, jotka olivat minulta vielä tuolta DVD:ltä katsomatta. Nyt sitten vain kakkosta hommaamaan! Nyrkkeilijäsketsi on tosiaan vähän yksitoikkoinen, tulee kelattua. Countrytanssijoissa on välillä ihan hyvä idea, mutta harvoin siinäkään mitään sen pidemmälle kantavaa juttua on. Mä mustat velhot oon! |
Minushuman 22.08.2006 23:53:07 | |
---|
Porilainen taparikollinen on kyllä paras "Panee kyllä miettimään onko sulla enää mitään moraalia." "On mulla kakskin. Toinen on semmonen pitkäperäinen kalastajanmoraali ja toinen semmone lyhyempi puusepänmoraari. " "No senko tietäs, ni viisas miäs olis." |
Nieby 23.08.2006 14:22:23 | |
---|
Katsoinkin maratonina nuo ensimmäisen kauden kolme viimeistä jaksoa putkeen, jotka olivat minulta vielä tuolta DVD:ltä katsomatta. Nyt sitten vain kakkosta hommaamaan! Nyrkkeilijäsketsi on tosiaan vähän yksitoikkoinen, tulee kelattua. Countrytanssijoissa on välillä ihan hyvä idea, mutta harvoin siinäkään mitään sen pidemmälle kantavaa juttua on. milläs deeveedeellä ne "äitii! vittu lainaa kuustoista tonnii!! ostan koko rahalla heroiiniä!"- sketsit on? ne on parhautta. |
NHR 23.08.2006 14:53:08 | |
---|
milläs deeveedeellä ne "äitii! vittu lainaa kuustoista tonnii!! ostan koko rahalla heroiiniä!"- sketsit on? Tais olla vasta kolmannella kaudella nekin, kuten myös esim. rivoja puhuva piispa ja Inkerin mummotkin. Eli ei taida löytyä deeveedeenä vielä. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Dunga 23.08.2006 17:46:02 (muokattu 23.08.2006 17:46:43) | |
---|
kuten myös esim. rivoja puhuva piispa Voi perkele, tää oli ihan paras. Miten on päässyt unohtumaan :D Inkerin mummot oli välillä melko rasittavia, muutamia hyviä läppiä kuitenkin löytyi. "Misshä on mun keissi?" Paskallakin on tekijänsä. |
Isodee 04.10.2006 21:19:42 | |
---|
Nyt on vihdoinkin tuloillaan kolmas Pulkkinen DVD. Ja mukana on tietysti legendaarinen " don't push the river" Samalla myyntiin tulee pulkkis-boksi, missä on siis kaikki pulkkiset. Näin jossain mainoksen tästä, en tiedä vielä koska on myynnissä. |
Kanjonit 04.10.2006 21:36:03 | |
---|
25. lokakuuta näyttäis ilmestyvän. Uumama. |
Karwin 01.02.2012 21:20:56 | |
---|
Liippa: 25. lokakuuta näyttäis ilmestyvän. Uumama. Uu mama! Pulkkista pukkaa Jimillä. Elämä on nakki. |