Aihe: Star Wreck: In The Pirkinning
1 2 3 4 5
Jani The Rock
29.01.2006 10:14:58

vau

kiitos

Joo, eipä kestä.

Mitä mä nyt olen nähnyt tosta jotain pätkiä, niin niitten perusteella vois sanoa että tuo on elokuvana ihan samaa tasoa kuin joku Pizza Enrico musiikkina. Eikä mua kiinnosta pätkääkään, montako vuotta sitä on tehty. Mäkin olen käynyt paskalla aika monen vuoden ajan joka päivä, mutta eipä siitä oo vielä mitalia annettu.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
pliksu
29.01.2006 10:17:00
Mäkin olen käynyt paskalla aika monen vuoden ajan joka päivä, mutta eipä siitä oo vielä mitalia annettu.

:D

Joo, ja ei voi käsittää itse elokuvan suosiota. Hirveetä jöötiähän se.
Life won't wait
Artist
29.01.2006 10:24:45
Aika paska. Puolituntia jaksoin kattoa. Enenpää ei pystyny. Ihan kivat efektit oli joo, mutta käsikirjoitus ja dialogi oli kökköä. Onneks kolmosen Salaliittoteoria pelasti.

Juuri näin täälläkin.
"I don't know, he's always wearing shades"
Sergei Fallinen
29.01.2006 10:25:12
Eilen näin ensimmäisen kerran ja kyllähän tuo paikoitellen oli ihan hauska. Alkupuolella oli pitkään tylsä, mutta sitten alkoi tulla ihan hyviä yksittäisiä juttuja kohtalaiseen tahtiin.
pliksu
29.01.2006 10:26:29
Pitäisi vissiin ensin katsoa enemmän Star trekiä, mutta ne jaksot joita mä oon nähnyt, ovat jo parodioita itsestään.
Life won't wait
Super-Jari
29.01.2006 10:29:33
Hyvä leffa oli hassusta ja vähän nolosta näyttelystä huolimatta.
ei haittaa, oon enolla.
carnation
29.01.2006 13:59:34 (muokattu 29.01.2006 14:05:27)
Yritin eilen katsoa toistamiseen tätä, mutta kun ei niin ei. On hieman turhaa syyttää elokuvaa amatöörimäisyydestä koska kyseessä on harrastelijavoimin kyhätty amatöörielokuva. Näyttelijätyö on kuitenkin paskanjäykkää patsastelua, dialogi puisevaa ja tylsää eikä käsikirjoitus ja ideat kanna loppuun saakka, tai edes puoliväliin. Tai edes ensimmäistä varttia! Vaivaa on kyllä nähty ja asialle omistauduttu kiitettävällä tavalla, mutta Star Wreckin kuiva ja tylsä huumori ei jaksa yksinkertaisesti viihdyttää. Tekijätiiimin kaveriporukoissa ja jossain teekkareiden keskuudessa nämä läpät ehkä mielletään hauskoiksi, mutta ei helvetti. En valehtele yhtään jos sanon että ei naurattanut kertaakaan. Huono elokuva.

E: No sanotaan nyt jotain positiivistakin. Visuaalinen ilme ja efektit olivat paikoitellen aika näyttäviä, lähtökohdat huomioon ottaen. Hollywoodissa heitetään miljoonia dollareita kalliisiin erikoistehosteisiin kun taas vähällä rahalla saa näinkin kohtuuhyvää jälkeä aikaan.
"We - organic images dissolving earth."
OSTAKAA LEVYJÄ!
Brian May jr.
29.01.2006 15:48:53
Vähän yllätti kun lueskelin näitä teiän kommentteja tyyliin "ihan paska elokuva." Mihin te näitä vertailette? Eikö se nyt oo itsestään selvä että jonkun jannun olohuoneessa(ainakin pääosin) kuvattu elokuva täysin amatöörimäisin ja vapaaehtoisin näyttelijöin ja parodialähtökohdilla ei ole ihan _niin_ laadukasta menoa kuin maailmanhistorian parhaat Hollywood-tuotokset, ainakaan teknisesti? Montako parempaa kotikutoista elokuvaa olette nähneet?
Vettä!
gandar
29.01.2006 16:00:38 (muokattu 29.01.2006 16:01:39)
Katsoin ensimmäisen kerran vasta nyt, koska ei ole koskaan ollut tarpeeksi mielenkiintoa sen lataamiseen. Mitähän tähän nyt sanoisi, ihan okei. Koskaan en ole erityisemmin Star Trekistä tai Babylon 5:stä pitänyt, olen enemmänkin Star Wars -miehiä, mutta ei tämä elokuva nyt esikuvilleen hävinnyt. Varsinkaan kun ottaa huomioon budjetin, tekijät ja muutenkin projektin puitteet. Juoni oli kökkö, mutta missä scifi-elokuvassa ei olisi?

/edit: Ja kuuminta hottia: http://www-fi3.starwreck.com/pages/tiina4.html
Ceci n'est pas une signature
Tmp
29.01.2006 16:02:44
Mielestäni oli ihan loistava. Ainakin minun arvioni mukaan tekijät tiesivät että näyttelijät eivät ole hyviä ja se oli osa sitä "kieli poskella" meininkiä. Ei siis otetaa isteään liian vakavasti.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Brian May jr.
29.01.2006 16:05:24
Mielestäni oli ihan loistava. Ainakin minun arvioni mukaan tekijät tiesivät että näyttelijät eivät ole hyviä ja se oli osa sitä "kieli poskella" meininkiä. Ei siis otetaa isteään liian vakavasti.

Näin minunkin mielestäni.
Vettä!
wrshredder
29.01.2006 16:05:43
Vähän yllätti kun lueskelin näitä teiän kommentteja tyyliin "ihan paska elokuva." Mihin te näitä vertailette? Eikö se nyt oo itsestään selvä että jonkun jannun olohuoneessa(ainakin pääosin) kuvattu elokuva täysin amatöörimäisin ja vapaaehtoisin näyttelijöin ja parodialähtökohdilla ei ole ihan _niin_ laadukasta menoa kuin maailmanhistorian parhaat Hollywood-tuotokset, ainakaan teknisesti? Montako parempaa kotikutoista elokuvaa olette nähneet?

Niin ja muistakaa että kaikkien ON pidettävä Star Wrecista!1
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko?
Brian May jr.
29.01.2006 16:07:12
Niin ja muistakaa että kaikkien ON pidettävä Star Wrecista!1

En väittänyt niin. Mutta noi argumentit sen paskuuteen ovat mielestäni, sanotaanko, vähän erikoisia.
Vettä!
Ronnie James
29.01.2006 16:33:55

Mutta jos elokuva on paska, niin se on paska -- näin minä asian ainaskin näen. Jos laittaa tavaraa ihmisten katsottavaksi, niin on pakko hyväksyä, että se tulee saamaan kritiikkiä osakseen. En minä esim. jostain kotitekoisesta demostakaan pidä, jos se on huonosti soitettu, miksattu ja masteroitu, vaikka biisi ja idea olisivat miten hyviä tahansa. Kyllä nämä kommentit ovat minun mielestäni ihan asiallisia olleet.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
Informaatiokameli
29.01.2006 16:49:43

En minä esim. jostain kotitekoisesta demostakaan pidä, jos se on huonosti soitettu, miksattu ja masteroitu, vaikka biisi ja idea olisivat miten hyviä tahansa. Kyllä nämä kommentit ovat minun mielestäni ihan asiallisia olleet.

Samaa mieltä. Omasta mielestäni elokuvan suurin heikkous oli tylsyys. Alle puolen tunnin pläjäyksenä tämän olisi ehkä saattanut sentään jaksaa katsoa haukottelematta. Mutta sekään ei olisi muuttanut sitä tosiasiaa, että elokuvan huumorikin oli kuolettavan mielikuvituksetonta.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Kulkunen
29.01.2006 17:20:04
Olin aika skeptinen elokuvan suhteen ja siten olinkin positiivisesti yllättynyt. Leffasta löytyi jopa muutama ihan hauska juttu/kohtaus ja efektit olivat kyllä hienoja (järjettömän hienoja ottaen huomioon olosuhteet). Eli ei se ollut niin paska kuin kuvittelin. Ei kyllä oikeastaan hyväkään. Käsikirjoitus ja näyttely oli aika, no, kuraa, mutta mitäpä sitä muuta voi odottaa. Ihan ok.
"Hunaja haisee hyvälle ja pahalle, niinku vähä hionnu perse." -Vasara
Osta Recording Customit.
VÄKIPÄÄ
30.01.2006 01:00:56

Nyt pärähtääpi +!
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
Synnyttäjä
30.01.2006 09:29:03

Tiesin, että odotettavissa oli amatöörimäistä näyttelytyötä, mutta silti oli siinä rajoilla. Torssonen kyllä välillä väläytteli ihan hyviä pätkiä, ja se Fakov(?) oli oikeasti hauska. Muut esiintyi samalla tavalla kuin Mika Häkkinen puhuu englantia.

Eniten ehkä leffassa ärsytti, kun lähes kaikki B13-tapahtumat oli kuvattu duunipaikalla. Pirk juoksee Sherrypieta ovesta karkuun, ja meikä huutaa sohvalta "Ei sinne, pässi! Se on vessa. Ei sieltä ole muuta ulospääsyä!"
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
Hakki
30.01.2006 11:55:39
Täytyy myöntää, että mikäli katsoja ei ole Star Trek ja B5-fani niin liian monet vitsit menevät ohi tuhatta ja sataa.

Ymmärrän kyllä leffan saamat haukut, sillä jos heitetään pois parodiaviittaukset noihin sarjoihin ja muutenkin scifisarjojen peruskliseisiin nii jäljelle ei jääkkään paljoa muuta kuin se parjattu näyttelijätyö ja pökkelö dialogi.

Mun mielestä ranskalaiset (tai mikä nyt sattuukin olemaan hot) taide-elokuvat on paskinta mitä maa päällään kantaa. Muttä mä en kuulukkaan kohderyhmään. :)
while(true) {play(metal);}
NHR
30.01.2006 13:35:43

Täytyy myöntää, että mikäli katsoja ei ole Star Trek ja B5-fani niin liian monet vitsit menevät ohi tuhatta ja sataa.

Samaa ajattelin itsekin, vaikka tämän tästä leffaa katsellessani hekottelinkin ihan ääneen. Mutta minähän olenkin just semmonen ST- ja B5-fani.

Perusidea oli ihan OK, mutta juoni muuten aika kökkö. Animaatiot olivat tosiaan ihan noiden alkuperäisten tasoa, mutta välillä tuntui, että niitä olisi ollut jo hieman liiankin suuri osuus elokuvan kokonaiskestosta. Näyttelijätyö nyt tietysti oli mitä oli, mutta eipä sillä niin väliäkään tällaisessa. Jotkut vitsit naurattivat enemmän, jotkut eivät niin kovin paljon.

Harmi ettei sitä englanninkielistä tekstitystä nyt telkkarissa näkynyt, sen olisin myös ehdottomasti halunnut nähdä.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)