Wolfgang 18.02.2015 09:03:31 | |
---|
Kummiseta: Odotit dokumenttielokuvaa fiktion sijaan? Ps. kaikki hitman pelit perustuu tositapahtumiin. Fiktiossa on se jännä puoli, että toimiakseen sen täytyy olla omassa kontekstissaan uskottavaa. Hitmaneja en ole pelannut, mutta ilmeisesti tämän agentti 47:n ei ole tarkoitus omata yliluonnollisia voimia? Senpä takia fysiikan lakien räikeä rikkominen vie leffalta uskottavuuden ja tekee siitä parhaimmillaan tahatonta komiikkaa. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Stoalainen 18.02.2015 10:17:30 | |
---|
Agentti 47 on viimeisen päälle koulutettu salamurhaaja. Ovela, fiksu, hiljainen, huomaamaton aave, joka miettii iskunsa tarkkaan ja kerkeää kadota tapahtumapaikalta ennen kuin kukaan edes ymmärtää että joltain lähti henki. Näemmekö tämän trailerissa? Ei, näemme yli-inhimmillisen terminaattorin. Katsomatta paskaa. Traileri toisaalta nauratti kovin. Too weird to live, too rare to die |
dixi19 18.02.2015 17:52:17 | |
---|
Wolfgang: ilmeisesti tämän agentti 47:n ei ole tarkoitus omata yliluonnollisia voimia? Nämä muistikuvat perustuvat 2000-luvun alkuun kun pelisarjan ensimmäistä peliä pelasin, mutta muistaakseni tuolla kaverilla nimenomaan tulisi olla, jos ei yliluonnollisia, niin ainakin yli-inhimillisiä voimia, sillä 47 paljastui tarinassa joksikin X-Files-supersotilas -tyyliseksi geenimuuntelun tuotteeksi. anomus.com |
ekikoo 18.02.2015 19:17:26 | |
---|
Voihan Hitmania pelata murhaamalla jokaisen sielun kartalta, ehkä leffan kirjoittajat halusivat näyttää hahmosta tämän puolen. I would if I could...! Bitch! |
Stoalainen 19.02.2015 08:55:40 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
santakasa 19.02.2015 13:53:15 | |
---|
in särö we trust |
Informaatiokameli 19.02.2015 14:56:58 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
bedlam 20.02.2015 06:46:33 | |
---|
kazaa: Viidennelle Alienille näytetty vihreää valoa. santakasa: riku nieminen näyttelee juicea. Olen ehkä tavallista isompi Alien-nörttifani, koska nämä uutisviestit peräkkäin jotenkin huvitti. Juicea tai Riku Niemistä dissaamatta. Olen niin suuri Alien-fani, että olen omistanut blu-ray -boksin 4,5 vuotta, mutta en ole katsonut leffoja vielä teräväpiirtona kun ei ole ollut tarpeeksi hyvää hetkeä :D http://www.petrilampela.net |
BMF 20.02.2015 13:02:11 | |
---|
bedlam: Olen ehkä tavallista isompi Alien-nörttifani, koska nämä uutisviestit peräkkäin jotenkin huvitti. Juicea tai Riku Niemistä dissaamatta. Olen niin suuri Alien-fani, että olen omistanut blu-ray -boksin 4,5 vuotta, mutta en ole katsonut leffoja vielä teräväpiirtona kun ei ole ollut tarpeeksi hyvää hetkeä :D Aliensin voi ainakin katsoa vaikka joka päivä, sen menettämättä pätkääkään tehoaan. Täydellinen scifi-toiminta pläjäys, minkä vertaista samasta aihepiiristä ei tulla tekemään enää koskaan. GAME OVER MAN, GAME OVER! Beat your dick like it owes you money. |
bedlam 20.02.2015 13:24:45 (muokattu 20.02.2015 13:25:14) | |
---|
BMF: Aliensin voi ainakin katsoa vaikka joka päivä, sen menettämättä pätkääkään tehoaan. Täydellinen scifi-toiminta pläjäys, minkä vertaista samasta aihepiiristä ei tulla tekemään enää koskaan. Pidän ekaa Alienia huomattavasti parempana elokuvana, mutta kyllä tuo jatko-osakin hyvä on toki. Itse asiassa joskus pidin kolmostakin parempana kuin Aliensia, pitäis kyllä katsoa uudelleen kaikki pitkästä aikaa. http://www.petrilampela.net |
Oan 20.02.2015 13:36:47 | |
---|
BMF: Aliensin voi ainakin katsoa vaikka joka päivä, sen menettämättä pätkääkään tehoaan. Täydellinen scifi-toiminta pläjäys, minkä vertaista samasta aihepiiristä ei tulla tekemään enää koskaan. Pffft. Kolmososan hukattu potentiaali harmittaa kyllä. Muuten noi jatko-osat on lähinnä täysin turhia. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
bedlam 20.02.2015 13:44:42 | |
---|
Oan: Kolmososan hukattu potentiaali harmittaa kyllä. Muuten noi jatko-osat on lähinnä täysin turhia. Kolmosen pidempi versio on huimasti parempi kuin teatteriversio. Tehosteissa ois hieman parantamisen varaa, se loppupuolella käytävissä juokseva alien näyttää vähän kököltä. http://www.petrilampela.net |
Generalissimo 20.02.2015 14:03:48 | |
---|
Itse varmaan rankkaisin Alienit järjestyksessä: Alien - Alien3 - Aliens - Prometheus (jos lasketaan) - Alien 4 Vaikka tuo kakkososa on lapsuuden suosikki ja pikkupoikana sitä paljon katsoin, niin myöhemmin oppinut enemmän arvostamaan sitä piinaavaa, odottelevaa jännitystä ja synkkiä hetkiä ja yleisesti sitä masentavaa futuristista tieteismaailmaa joita eivät liialliset action-kohtaukset laimenna. Esim nelososassa mentiin niin kliseiseen Hollywood-suuntaan, että se heikensi sitä "kauhupotentiaalia". En näistä Alien vs Predatoreista tosiaan tiedä, joskus jatkoilla joku katottiin ja oli muistikuvien mukaan niin heikkoa, että... |
haunted 20.02.2015 14:42:30 | |
---|
En näistä Alien vs Predatoreista tosiaan tiedä, joskus jatkoilla joku katottiin ja oli muistikuvien mukaan niin heikkoa, että... Ne ei liity mitenkään Alien sagaan. Eikä predatoreihinkaan. Ne liittyy koiran paskantamiseen pääosin.
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Swan 20.02.2015 15:00:34 | |
---|
Alien-sarjassa ei ole tapahtunut vuoden 1986 jälkeen mitään merkittävää. Prometheus olisi päässyt lähelle, mutta Damon Lindelofin kässäripeukaloinnit ajoi senkin lopulta alas. Nuo Blomkampin konseptit sen sijaan on ihan mielenkiintoisia, vaan mitä hittoa tässä tapahtuu? https://instagram.com/p/xVW5v4qhJZ/ Jos Hicks ei ole tuossa joku androidin tapainen, ja uusi leffa jättää täten Aliensin jälkeiset tapahtumat huomiotta, tästä saattaa tulla jotain aidosti siistiä. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Oan 20.02.2015 15:31:06 (muokattu 20.02.2015 15:31:28) | |
---|
Generalissimo: Vaikka tuo kakkososa on lapsuuden suosikki ja pikkupoikana sitä paljon katsoin Arvelen että tämä on pitkälti syy tuon elokuvan yliarvostukseen. Tunnelmahan tuossa tosiaan meni puihin ja huolella menikin. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
aivokuolio 20.02.2015 15:36:36 | |
---|
Generalissimo: En näistä Alien vs Predatoreista tosiaan tiedä, joskus jatkoilla joku katottiin ja oli muistikuvien mukaan niin heikkoa, että... Ei voinu olla hyvät jatkot. |
Stoalainen 20.02.2015 15:56:20 (muokattu 20.02.2015 16:34:32) | |
---|
Oan: Arvelen että tämä on pitkälti syy tuon elokuvan yliarvostukseen. Tunnelmahan tuossa tosiaan meni puihin ja huolella menikin. Pitää muistaa et Alien ja Aliens edustavat eri genrejä. Ja kyllä mun mielestä se ahdistus ja epätoivo välitty Aliensistakin, kun Xenomorphit alkavat niittämään viimeisen päälle koulutettuja ja tappavan tehokkaita avaruusmariineita. Ei ollut paljon jakoa. Erilainen se oli kyllä, mut ei se puihin menny. Munsta. Plussaksi lasken myös sen, ettei lähdetty toistamaan ensimmäistä Alienia(näitä on tullut vastaan liikaa, "tehdään kuin ensimmäinen mutta parempi", tai "se toimi kerran, toimii satavarmasti useamminkin"), vaan aiheeseen haettiin täysin toisenlainen lähestymistapa. Too weird to live, too rare to die |
Meadow 20.02.2015 16:32:09 (muokattu 20.02.2015 16:32:35) | |
---|
|
Hipelius 20.02.2015 17:01:37 | |
---|
|