Aihe: Viimeksi pelaamasi peli ja sen arvosana
1 2 3 4 518 19 20 21 2267 68 69 70 71
Mako
09.03.2009 16:49:26

Brian May jr.: Joo, taalta pesee. Palataan asiaan kun kotiudun.

Nice. Vähän lagannut kyllä tuo teos viime aikoina verkkopelin puolella.

Ja toisaalta peliajan vie tällä hetkellä Killzone 2, joka on uusin hankinta. En ole fps-genren ylin ystävä, mutta tämä vastasikin yllättäin ennakkohypeä.

Yksinpeli eeppinen, mahtava ja täynnä intensiivistä toimintaa. Pelin grafiikka ja tekninen puolihan on yksinkertaisesti parasta mitä on koskaan nähty. Samoin realismi joka alussa kyllä yllättää vaikka miten varautuisi. Esimerkiksi hahmon liikkeet esteitä ylittäessä, vaikkapa kranaattia heittäessä liikkumisen aiheuttamat yllättävät lentoradan muutokset jne.

Moninpeli on sitten jotain aivan uskomatonta. Ei mitään lagia, vaikka kentässä tahkotaan toisinaan 32 pelaajan voimin. Ainoa bugi johon olen törmännyt on tuo ilmeisesti jo korjattavanakin oleva venähtänyt kuolemisaika.. Hahmoluokat, intercom (kannattaa ehdottomasti pelata headsetin kanssa), avattavat ominaisuudet ja muut herkut tekevät moninpelistä tajuttoman koukuttavan.

Anteeksi ylisanat, mutta tämä on vaan niin pirun hyvä peli. 5/5!
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
Cadaver
15.03.2009 20:49:09 (muokattu 23.03.2009 13:20:14)

Fallout 3 (PC)

Tunnelma ja ulkoasu loistavat, ja maailma (ainakin aluksi) kaikinpuolin mukaansatempaava, mutta jossain välissä iski puutumus mm. taisteluihin / VATS-systeemiin, eikä jaksanut kuin vetää mainquestin läpi kohtuullisen nopealla temmolla. Sepä sitten paljastuikin suhteellisen lyhyeksi ja epäeeppiseksi. Saattaa olla, että alitajuisesti vertasi liikaa Oblivioniin, jossa "jokin", luultavasti taisteluiden yleistuntuma, tuntui tyydyttävämmältä. Ehkä joskus uudestaan.

8,5 / 10

Fear 2 (PC)

Mukava pelata välillä läpi peli, joka kauhujaksoista huolimatta ei yritäkään olla kuin hyvä perusräiskintä. Grafiikka teknisesti hieman vanhentunutta (stencil shadow volumet :)) mutta tulitaistelut ja pursuava gore jaksoivat viihdyttää.

8 / 10
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
Dr. Phil
15.03.2009 22:56:15 (muokattu 19.03.2009 17:19:37)
Empire: Total War

Loistava jatko-osa Total War -pelisarjaan. Uutena osana laivataistelut jotka voi käydä tällä kertaa ihan itse. Kaikin puolin pelissä on enemmän pelattavaa ja säätämistä, mutta pysyy silti helposti hallittavana. Tähän jää koukkuun! Ainoana miinuksena pelin raskaus. Varsinkin jos haluaa että taistelut näyttävät hienolta, pitää koneen olla aikas hyvä.

E: Nyt on puoli eurooppaa valloitettuna :P Tässä siis myös intia ja amerikka.
E2: Hohoo, Rocket Troop tykistökeskittymäni pistää kusen vastustajan housuun. http://www.aijaa.com/v.php?i=3837353.jpg

9/10
Trendkeel
21.03.2009 04:00:12 (muokattu 21.03.2009 04:01:21)
Little Big Planet (PS3)

Olen kyllä runtannut pelin läpi viime vuoden loppupuolella, mutta anti mennä, se kun sattuu olemaan viimeinen läpipelattu peli.

Peli itsessään on aivan ..vetin näyttävä, hauska, ilahduttava, vittumainen, hankala ja helppo - kaikki samaan aikaan. Tästä pelistä ei jää mitään "jaa, ihan ok peli" -elämystä, vaan todellakin jättää pelaajalle mielipiteen. Välistä peli on tuskastuttavan vaikea, jotkin tasot taas helppoja - ja näinollen hauskoja pelattavia - ja ei siinä vielä mitään, mutta kun tasovalikoima on loputon, kiitos täysin vapaan kenttäeditorin, arvosana lähenee täydellistä. Moninpeliominaisuus on kuitenkin, sanoisinko, tämän pelin valtti. Kun yksinpeli on melko nopeasti pelattu läpi, moninpeliä voi sitten hakata frendien kanssa. Toki tasot ovat täysin identtiset, mutta hupia kyllä riittää. Yksinpeli jää kuitenkin turhan lyhyeksi ja välillä peli on turhankin hankala. Edellämainituista seikoista huolimatta peli on silti ostamisen ja etenkin pelaamisen arvoinen. Lisää tällaisia pelejä!

Arvosana? 9,5/10
"Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/
juuso a
21.03.2009 14:56:31

Mä oon tässä viime aikoina pelaillut Neverwinter Nightsia. Silloin kun ne vitun paskat kamerakulmat ei haittaa niin ihan mukavaa pelattavaa se on. Yksi toinen tekijä on että olisin enemmän toivonut sellaista Baldur's Gaten tapaista seikkailua. Mun mielestä saisi olla enemmän eri hahmoja/hahmoluokkia yhtä aikaa seikkailussa mukana. Apulaisetkin tuntuu olevan pelissä ihan perseestä.

Kaiken lisäksi peli tuntuu olevan ihme tehosyöppö. Töissä yritin pelata Pentium 4:lla (kellotaajuus 2 gigahertsin tienoilla) jossa oli muistia 512ddr ja 9200 radeon. Eipä edes pyörinyt kunnolla. Ihmettelen jos joku helvetin hullu on tota pelannut jollain AMD:n K6:lla kun näkyy olevan minimisuositus..

Puutteistaan huolimatta yllättävän paljon tätä on jaksanut tahkota. Saa nähdä jaksanko pelata jopa loppuun. Seiskapuolen tienoille tämän heittäisin.
Wake up!
Cadaver
23.03.2009 11:03:04 (muokattu 23.03.2009 13:20:25)

Dead Space (PC)

Tursuavia nesteitä ja epämuodostumia ainakin riittävästi, kohtuuperinteinen lähestymistapa avaruuskauhuun, mutta toimi (K18-leima erittäin ansaittu). Pyöri yllättävän hyvin ja näytti yllättävän hyvältä, myös. Taisteluissa sopivaa epätoivon tuntua, kun vihollisia tulee riittävän iso lauma kerralla. Inventorymanagementista ja varusteiden parantelusta tuli mukava oldschool-fiilis. Jossain vaiheessa ympäri alusta juokseminen seuraavan korjattavan jutun perässä alkoi tuntua itseääntoistavalta, mutta loppui onneksi ajoissa :)

8,5 / 10
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
Ed_Guy
20.04.2009 01:36:41 (muokattu 20.04.2009 01:37:44)
Condemned 1

Synkkiä paikkoja ja ahistavia ympäristöjä. Eteneminen ei kiinnostanut yhtään kun koko ajan jänskätti että mitä sieltä tulee vastaan :) Juoni oli ihan kohtalainen vaikka mielestäni hiukan huttua. Taistelusysteemi painoittui melko lailla brutaaliin ja joskus jopa paniikinomaiseen huitomiseen erilaisilla ympäristöstä löytyvillä välineillä esimerkiksi kaasuputkella tai laudan pätkällä...

Aseista ei kovin hirveästi hyötyä ollut koska panoksia oli kohtalaisen vähän ja tämähän teki pelistä vieläkin pelottavampaa kun jossain hämyisessä huoneessa alkaa kuulumaan ääniä ja tietää että kohta joku tulee kimppuun jostain. Miinusta siitä että paljain nyrkein ei voinut porukkaa hakata (tämä on korjattu kakkososassa joka menee hankintalistalle kyllä.)

Annetaan nyt vaikka ysi arvosanaksi.

Jos peli tuntuu huonolle niin en pelaa sitä kovin pitkään. Tää ei siis ollu huono peli kun jaksoi loppuun pelata aika nopealla tahdilla :)
MIKÄ ON SE AJATUS? MIKÄ ON SE PROSESSI? RUNKKAAN VERISTÄ SPERMAA LASTEN PÄÄLLE FREUD MEINAA LAUETA HOUSUIHINSA AJATUSPROSESSI AJATUSPROSESSI -Kokarek
RocknRoll
20.04.2009 18:07:19 (muokattu 20.04.2009 18:08:50)
Jumalauta.

Minä olen ollut aina intohimoinen videopelien ystävä, eritoten jääkiekkopelien ystävä. NHL 95 on vieläkin yksi mun suosikeistani, pelkästään nostalgian takia.

Missään muussa urheilutapahtumassa ei kuule sellaisia sutkautuksia, kommentteja ja huutamista kuin pelatessa parin kaverin kanssa videopelilätkää. Pelaajat saavat uusia tyhmiä nimiä, jännitystä, hikisiä kämmeniä. Upeaa.

Noh, mä sitten huomasin tuosa viikko sitten että helvetti soikoon. Nintendo Wiille on ilmestynyt lätkäpeli! Siistiä, tulee konsolille muutakin käyttöä kuin Zelda ja Residen evil 4.

NHL 2K9 on pelin nimi. Tilasin tämän suoraan katsomatta netistä peliarvioita. Arviot olivat synkkiä, mutta kamoon mä oon niin kova fani, että kyllä se nostaa tuon vähintäänkin pelattavaksi. Arvostelijat ei oo näin kovia videopelilätkäfaneja.

Pistin kiekon koneeseen ja peli käynnistyi.

Jo alkuvalikko oli niin sekava ja pienellä fontilla tehty, että luulin sen olevan vitsi. Oikeasti, mitään teksiä ei näe kunnolla vaikka mullakin on 37"" töllö. Pientä ja suttuista fonttia.
Toisekseen, ei mitään hajua millä valikoissa liikutaan ja mistä peruutetaan valinnat yms. Sekavaa.
Kaiken kruunaa tämä NHL-saagojen helvetti. Valikkomusat. Mä luulin jo että pistin vahingossa American Pie leffan tai jonkun vitun Extreme Duudsonit filkan sisään kun tämä skeittipurkkarockpunk alkoi soimaan, jessus mitä paskaa.

Let the game begin! Grafiikka on paskaa, ei nykyään voi konsolissa olla vuoden 98-graffat. Huonot tekstuurit, nykivää ja sekavaa. Silmät puutuu.
Yhtään syöttöä en saa perille. Pelaaja joko jättää kiekon taakseen, tai sitten syöttää sen täysin väärälle pelaajalle.
Yhtään aloitusta en voittanut 4h pelikerran aikana vielä. 78% syötöistäkin meni päin vittua.

Välttäkää tätä peliä! Oikeasti!

Pitää venata ilmeisesti EA:n lätkää. Mutta ei Wiin ohjainjärjestelmä voi sallia mitään fiksua käyttömuotoa lätkäpelille, ellei erikseen myydä padia konsoliin.

Ihan perseestä muutenkin tämä Wii. Zelda ja RE4. Mitään muuta syytä en keksi tälle paskalle.

Pahemmat kadotetun 50 euron morkkikset tästä tuli kuin minkään typerän ryyppyillan aikana.
Milkop
20.04.2009 18:14:51

RocknRoll: Ihan perseestä muutenkin tämä Wii. Zelda ja RE4.

Tsekkaa nyt edes Mario Galaxy ja Super Smash Bros Brawl. Ei tuo nyt ihan toivoton konsoli ole, vaikka tehoja onkin kuin kännykässä. Tuntuu vain että suurin osa ei-Nintendo julkaisuista on heikkolaatuista köhnää. Joku Disaster - Day Of Crisiskin, ei jeesus mitä paskaa.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
RocknRoll
20.04.2009 18:48:29
Milkop: Tsekkaa nyt edes Mario Galaxy ja Super Smash Bros Brawl. Ei tuo nyt ihan toivoton konsoli ole, vaikka tehoja onkin kuin kännykässä. Tuntuu vain että suurin osa ei-Nintendo julkaisuista on heikkolaatuista köhnää. Joku Disaster - Day Of Crisiskin, ei jeesus mitä paskaa.

Jeh, Galaxy on hyvä. Pointti on se, että mä en valitettavasti innostu helposti uusista Super Mario peleista. Nautin Mariot 2d peleinä :)
wrshredder
20.04.2009 19:53:46
Milkop: Tsekkaa nyt edes Mario Galaxy ja Super Smash Bros Brawl. Ei tuo nyt ihan toivoton konsoli ole, vaikka tehoja onkin kuin kännykässä. Tuntuu vain että suurin osa ei-Nintendo julkaisuista on heikkolaatuista köhnää. Joku Disaster - Day Of Crisiskin, ei jeesus mitä paskaa.

Ja silti konsoli on myynyt enemmän kuin mikään muu asia koskaan. Käsittämätöntä.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
carnation
21.04.2009 13:37:48
RocknRoll: Ihan perseestä muutenkin tämä Wii. Zelda ja RE4. Mitään muuta syytä en keksi tälle paskalle.

Onhan Wiille vielä Okami, mutta sekin on käännös. Wiin parhaat tuotokset on käännöksiä vanhoista peleistä (Okami, RE4), jotenkin surkuhupaisaa. Potentiaalia konsolissa olisi tuon ohjaussysteemin vuoksi, mutta se kyllä ihmetyttää kun markkinoille työnnetään mitä tahansa puolitiehen jäänyttä kuraa jota sitten myydään tuon "erikoislaatuisen" ohjauskapulan avulla. Todella harvassa tuntuu hyvät pelit olevan ja osa on puhtaasti pelin kaapuun puettuja teknologiademoja.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
RocknRoll
21.04.2009 16:19:09
Eniten ärsyttää se, että Nintendo on jälleen kerran unohtanut nuoret aikuiset markkinoilta. Ihan oikeasti, mä olen Nintendofani henkeen ja vereen, mutta mua ei hotsita pelata peliä jossa istuteen veikeitä japanilaisia kukkia tai ulkoilutetaan koiraa. Aargh.

N64:n ja GameCuben aikana tuo lastenpelien saneeraus kasvoi kokoajan isommaksi ja muut unohdettiin tyystin. Vai olenko mä vain aikuistunut..?

Noh, kuitenkin. PS3 tai X-Box koristaa pian mun tv-tasoani.
Brian May jr.
24.04.2009 19:31:59
wrshredder: Ja silti konsoli on myynyt enemmän kuin mikään muu asia koskaan. Käsittämätöntä.

Tuskin tarkoititkaan tätä kirjaimellisesti, mutta vie aikansa ennen kuin mikään konsoli
menee PS2:n ohi myynnissä :)

Mulla menossa nyt FFVI, ja olen täysin koukussa. En ole vieläkään päässyt sinne saakka johon kaverin kanssa joskus vuosikausia sitten jäätiin, eli tämän läpäisyyn kyllä menee aika kauan, mutta kirjoitanpa arvostelun tänne ja Pelaajat-huoneeseen kun olen valmis.
Vettä!
Hipelius
26.04.2009 21:40:47
Portal, PC

Tämähän oli loistava. Enpä muista aikasemmin törmänneeni ensimmäisen persoonan puzzlepeliin. Peli oli aika lyhyt, mutta enpä tiedä miten tätä olisi voinut venyttää enempää ilman että kärsii. Loistava idea, pelattavuus ja huumori.

Oli kyllä hienoa alkaa pikkuhiljaa pienistä vihjeistä ymmärtää mistä on kyse. The cake is a lie.
Nazareth
03.05.2009 04:05:33 (muokattu 03.05.2009 04:44:52)
The History Channel: Civil War(PC)

Tämä peli on kuin Call of Duty, mutta Yhdysvaltain sisällissodassa.

Pelissä on eri tehtäviä joita voi pelata joko pohjoisvaltion sotilaalla tai sitten etelävaltion. Näillä ei ole sen kummempaa eroa kuin että tehtävät ovat tietysti erilaisia ja hahmojen ulkonäkö. Samat aseet saa joka tapauksessa, ellei tehtävän alussa niin tehtävän edetessä kyllä. Tehtävien välillä voi valita vapaasti kumman osapuolen tehtäviä haluaa pelata. Tehtävien välillä näytöllä pyörii mielenkiintoista tietoa sodasta ja sen tapahtumista.

Tehtävät on aika yllättävän lyhyitä ja niitä ei oo paljon. Usein tehtävä loppuu kesken kiivaan taistelun, milloin pläjähtää näytölle sillä hetkellä olevat statsit. Tehtävät ovat perinteisiä, räjäytä este, etsi komentaja, etene tiettyyn paikkaan jne. Maisemat vaihtelevat metsistä avomaastoon, leireistä tienvarsiin.

Aseet ovat autenttiset. Niiden lataamisanimaatiot on tehty hyvin, ja niiden lataaminen todella kestää. Paitsi onneksi perus Springfield-musketin sijaan vähän ajan päästä saa käsiinsä Sharps-kivääreitä, Henry-kiväärin(jonka tulivoima on jostain syvältä, mutta johon toisaalta mahtuu 12 patruunaa kerralla) ja Spencer-kiväärin noin muun muassa, jotka on huomattavasti nopeampia ladata. Revolveritkin löytyy, sekä mikä lie miekka ja puukko. Niitä tarvitaan, koska pelissä käydään lähitaisteluita todella usein. Jotain kranaatinkuvatuksiakin löytyy mitkä ois miusta saanu jättää pois. Löytyy myös tykkejä ja Gatling-kivääreitä mitä voi käyttää hyödykseen.

Kerättäviä esineitä löytyy ammuslaatikoista ensiaputarpeisiin.

Puitteet on aika kaunista, mutta niihin ei hirveästi tule kiinnitettyä huomiota koska tappamaanhan sinne on menty. Ukkelit ovat aika samannäköisiä.

Äänet on ihan jees, varsinkin aseet jyrähtelevät upeasti. Ukkeleitten puheet, huudot ja valitukset vähän toistavat itseään. Ääninäyttelijät ovat vähän lakonisia. Musiikkia en peleissä koskaan kuuntele joten en kommentoi niitä.

Sitten asiaan ettei kehumiseksi mene. Viholliset ja niiden tekoäly on todella syvältä. Välillä niihin saa upottaa kolmekin laukausta(tämä johtunee siitä että kyseisen ajan aseet eivät olleet mistään tarkimmasta päästä) ennenkuin ne suvaitsevat kaatua kanveesiin. Viholliset seisoo tumput suorina vaikka kavereita kaatuu vieressä, jopa hiipimistehtävässä sain ampua nuotion vierellä seisovan kaverin kaikessa rauhassa viiden muun vieressä seisovan välittämättä siitä lainkaan. Vihollisia ilmestyy todella yllättävästi, jopa siihen paikkaan minkä varmistit pari sekuntia sitten. Tässäkin on se vitsaus että vihollisia tulee ja tulee kunnes liikut eteenpäin.

Viholliset näkevät maagisesti joka puskan läpi ja kyllä ne silloin tulittavat. Ei syytä huoleen ainakaan jos pelaa easy-vaikeusasteella, nimittäin ainakin silloin sankari kestää ihan tolkuttoman määrän kuritusta ennenkuin kuolo korjaa. Korkeimmilla vaikeusasteilla kuolee paljon nopeammin.

Moninpelaajat varsinkin pettyy koska sitä ei tästä pelistä löydy.

Kaiken kaikkiaan mun mielestä tässä on tällaisenakin tosi mukaansatempaava peli kaikista vioistaan huolimatta, ikinä ennen en oo pelannu USA:n sisällissotaan liittyviä pelejä, varsinkaan FPS:iä kun kaikki sisällissotiin liittyvät pelit tuntuu olevan jotain strategiapelejä mistä en itse ymmärrä mitään. Jos tekoälyä olisi viilattu enemmän niin tässä olisi ehdottomasti yksi parhaita 3d-räiskintöjä mitä oon pelannu. Annan peräti 7 pistettä koska oikeasti tykkään tästä pelistä kaikista puutteista ja vioista huolimatta.

Nauhotin tossa pienen videon pelistä http://www.youtube.com/watch?v=o5WQrTEtGJM

7/10
At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire!
Meadow
11.05.2009 11:43:24
Resident Evil 5

Näin alkuun sanon, että RE4 oli loistava peli. Tasapainoinen, hyvin tahditettu, koukuttava ja vielä hyvän näköinen tekele. Jännitys pysyi yllä loppuun asti, ja intoa riitti useampaan läpipeluukertaan. Tämän mestariteoksen myötä odotukset jatko-osaa kohtaan kasvoivat todella suuriksi. Valitettavasti pitää sanoa, että ei tämä viitonen ole mitään edeltäjäänsä verrattuna. Onhan se ihan helvetin hienon näköinen, mutta komean ulkokuoren alta paljastuu keskinkertainen peli, jonka saamia 10/10-arvosanoja ei voi millään ymmärtää.

Koko pelistä paistaa läpi eräänlainen halpuuden leima. Olin vähän hämilläni, etteivät tekijät olleet vaivautuneet animoimaan edes vihollisia uudelleen, vaan animaatiot ovat prikulleen samat kuin nelosessa. Oli lisäksi pettymys, että kahta bossia vastaan pitää taistella kahdesti, kun niiden tilalla olisi voinut olla kaksi aivan uutta. Ohjauksen parantamiseksi ei myöskään ole tehty yhtään mitään. En natisisi tästä, jos peli olisi RE4:n tasoa, joka heitti niskaan huomattavasti vähemmän vihollisia. Peli on käytännössä pelkkää räiskintää, mitä nyt sekaan on heitetty yksi täysin irrallinen puzzle-viritelmä. Survival horror-määritelmää menee metsään, tämä peli kun on pelkkää räiskintää ilman kauhua.

RE-pelit eivät ole koskaan juhlineet juonellaan, eikä viitonen ole poikkeus. Ehkä suurin antikliimaksi koettiin siinä, kun Weskerin motiivi paljastettiin. Ei voisi kliseisemmäksi mennä. Vitutti kaikki ne lähitaisteluviritelmät ja hidastukset, jotka eivät todellakaan kuulu Ressoihin. Ja lopputaistelu, voi luoja. :D Japanilaiset osaavat vetää aina kaiken överiksi.

3/5
Rumpukapulat
16.05.2009 03:27:50

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Ok, mulla on ollut jonkin aikaa taukoa pelihommista, paljon on jäänyt pimentoon ja pelaamatta. Mut ehän koskaan ole liian myöhästä.

Siispä. Ensimmäistä Metal Gear Solidia odotin kuin kuuta nousevaa, enemmän tai vähemmän massiivisen hypetyksen ansiosta, ja se kaiken lisäksi onnistui lunastamaan odotukseni. Yksi kaikkien aikojen pelikokemuksista siis. En tiedä, ehkä tästä johtuen en jatkolta odottanut hirveitä - mikä voisi ensimmäisen Solidin ylittää koska se on miltei täydellinen?

Enkä ollut väärässä. Okei, pelimekaniikka on sitä samaa isompana ja viilatumpana. Muutama lisäominaisuus ja jippo, kaikki toimii kuten ennen. Ja tässä taitaa olla se kompastuskivi. Kaikki on jo nähty ja koettu, mitään oikeasti uutta ei luoda. Pelattavuuden lisäksi ensimmäisen Solidin vahvuuksia oli tiivis tarina ja hahmot. Kakkos-Solidissa pitkiö välianimaatioita isketään jatkuvalla syötöllä mikä alkaa turhauttaa, pahishahmot eivät olleet läheskään yhtä hyvin kirjoitettuja mitä ensimmäisessä, ja tarina lipsui loppupuolella hirveäksi jöötiksi. Olihan tätä liirumlaarumia jo aikaisemmin, mutta nyt vedettiin yli täysillä. Peli oli myös todella helppo, paitsi että äkkikuolemat häiritsivät helvetisti. Ei sovi tyyliin.

Muutamia hetkellisesti hauskoja jippoja oli, kuten linnunpaskaan liukastumiset ja suht persoonalliset rivipahikset. Myöskin loppuepisodin CODEC-keskustelut Colonelin kanssa olivat hilpeitä.

Mutta eipä tämä hirveästi käteen jättänyt. Läpäisy kesti parin päivän satunnaiset sessiot, eikä mieleenpainuvia kohtauksia ollut lainkaan. Pelihahmon vaihtuminen Solid Snakesta Raideniin ei minua kuitenkaan haitannut, ja Katana oli iso plus. Ja onhan grafiikka nättiä ja toimivaa, edelleen.

Seuraavaksi täytyykin koeajaa Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jonka kehutaan olevan sarjan paras. Miljöö ja pelimekaniikka on hieman muuttunut, ja välivideot ovat kuulemma vähentyneet, mikä lupaa jo hyvää.

Tällasenaan Metal Gear Solid 2 ansaitsee 7/10 pojoa.
Harvestman
16.05.2009 10:52:10
Seuraavaksi täytyykin koeajaa Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jonka kehutaan olevan sarjan paras. Miljöö ja pelimekaniikka on hieman muuttunut, ja välivideot ovat kuulemma vähentyneet, mikä lupaa jo hyvää.

Tämä on muuten hyvä. Siis todella hyvä. Siis loistava.
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
Informaatiokameli
17.05.2009 14:25:07

Tonig: Tämä on muuten hyvä. Siis todella hyvä. Siis loistava.

Siis paras. Ja kannattaa muistaa hommata se uudempi versio kolmosesta jossa kamera on muutettu aivan paskasta aivan hyväksi.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)