Anonymous-jazz 21.05.2019 16:27:57 | |
---|
AP: Vesistöjen pinnannousuhan ei siis johdu ilmastonmuutoksesta vaan siitä, että järvet ovat tätä menoa täynnä telkkareita. KAIKKI JÄRVEEN! "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
bedlam 21.05.2019 16:29:56 (muokattu 21.05.2019 16:45:09) | |
---|
Vaihtovirta: Niin OP:n verkkopankkitunnukset!! Kyllä ei tosta saa nordeaa näkyviin vaikka kuinka hakkais munaa ja näppäimistöä samaan aikaan... Sori, ei aivot nyt taas ihan toiminu :D Eli OP:n asiakkaat saa ilmaset kisat ilman älypuhelintakin ja muiden pankkien käyttäjiltä vaaditaan mobiilivarmenne. sellisti: No, toisaalta alkulohkon kakkossijaa olisi pidetty etukäteen varmaankin yläkanttisuorituksena tällä joukkueella, mitä nyt ennakkoarvioita sattui silmään. Kuten eräs tässä ketjussa totesi "puolivälierät on tälle joukkueelle mestaruus" joten eikö tässä voi jo periaatteessa torin varailla? Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
juuso a 21.05.2019 16:55:18 | |
---|
No, olihan tuossa myös sekin, että pelataan ne pelit loppuun eikä aleta yhden maalin johtoasemassa löysäilemään. Mutta sitäkään ei käy kieltäminen, etteikö ollut jotain 20:tä paikkaa, mistä olisi pitänyt leipoa lättyä sisuksiin. En tiedä oliko se sitten vastapuolen maalivahdin hyvyyttä vaiko oman puolen taidottomuutta. Näitä pelejä taas, että vastapuoli pistää sitäkin tehokkaammin maalia kehiin. Ei kait siinä. Panokset sen kun kovenee. |
Lunnu 21.05.2019 17:29:01 | |
---|
Kertokaas mitä varten iltapäivälehdet toitottaa että Suomi on lohkokakkonen kun samalla sivulla on sarjataulukko jossa Suomi on vielä ykkönen. Khänädällä toki yksi peli pelaamatta jonka voittanevat, mutta onko tässä nyt taustalla jotain muutakin? Nostalgy is not what it used to be |
Funkånaut 21.05.2019 17:34:18 (muokattu 21.05.2019 17:36:33) | |
---|
Lunnu: Kertokaas mitä varten iltapäivälehdet toitottaa että Suomi on lohkokakkonen kun samalla sivulla on sarjataulukko jossa Suomi on vielä ykkönen. Khänädällä toki yksi peli pelaamatta jonka voittanevat, mutta onko tässä nyt taustalla jotain muutakin? USA ja Kanada pelaavat keskenään. Jos USA voittaa, on USA Suomen edellä (tasapisteet vähintään ja USA voitti keskinäisen), jos Kanada voittaa niin Kanadalla on Suomea enemmän pisteitä. Suomi johtaa lohkoa, mutta tuon ottelun voittaja menee varmasti Suomen ohi pisteiden ollessa tällä hetkellä Suomi 16, Kanada 15 ja USA 14. E: Jos USA voittaa jatkoajalla, on Suomella, Kanadalla ja USA:lla yhtä paljon pisteitä. Ilmeisesti tässä(kin) skenaariossa Suomi olisi kakkonen. "Luonnonhelmassa, heh..." |
Lunnu 21.05.2019 17:39:09 | |
---|
Funkånaut: USA ja Kanada pelaavat keskenään. Jos USA voittaa, on USA Suomen edellä (tasapisteet vähintään ja USA voitti keskinäisen), jos Kanada voittaa niin Kanadalla on Suomea enemmän pisteitä. Suomi johtaa lohkoa, mutta tuon ottelun voittaja menee varmasti Suomen ohi pisteiden ollessa tällä hetkellä Suomi 16, Kanada 15 ja USA 14. E: Jos USA voittaa jatkoajalla, on Suomella, Kanadalla ja USA:lla yhtä paljon pisteitä. Ilmeisesti tässä(kin) skenaariossa Suomi olisi kakkonen. Ok. Selvensi. En tiennyt että noiden vika peli oli keskinäinen Nostalgy is not what it used to be |
Anonymous-jazz 21.05.2019 20:00:31 (muokattu 21.05.2019 20:02:16) | |
---|
AP: Mulle ei koskaan edes selvinnyt, mikä se oli se lähtösyy, miksi a-jazz päätti alkaa dissata Lankista jo ennen kisojen alkamistakaan. Väistämättä tulee mieleen, että sitä on taas käyty kuuntelemassa taksikuskien tai muiden "isojen poikien" varmoja analyysejä ja sitten toistellaan sivusta kuultua kuin papukaija. Ei se taksikuskeihin nyt mitenkään liity... Harrastan vedonlyöntiä ja olen jo sitä harrastanut jo useita kymmeniä vuosia, joten sen myötä seuraan myös sm-liigaa hyvin aktiivisesti ja tästä syystä minulla oli ennen kisoja selvä mielipide Lankisen pelistä, ettei hän riitä Leijonien maalivahdiksi maailmanmestaruustasolla. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
LaMotta 21.05.2019 20:51:20 | |
---|
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Anonymous-jazz 21.05.2019 22:19:47 | |
---|
Svedut tulee vastaan "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
bedlam 21.05.2019 22:56:09 (muokattu 21.05.2019 23:00:54) | |
---|
Anonymous-jazz: Svedut tulee vastaan En ole tarkemmin seurannut matsia, mutta luulisi että Ruotsi lähtenyt ihan tarkoituksella löysäillen tohon Venäjäpeliin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Pop Corn 21.05.2019 23:00:02 | |
---|
Anonymous-jazz: Svedut tulee vastaan Tuleeko? Mihin aikaan seuraava peli on? Torstaina kello....? "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
bedlam 21.05.2019 23:02:37 | |
---|
Pop Corn: Tuleeko? Mihin aikaan seuraava peli on? Torstaina kello....? Eipä ne taida kellonajat selvitä ennen kuin illan pelit on ohi. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
bedlam 21.05.2019 23:09:17 | |
---|
Eiku 17.15 on Suomen peli, tekstiteeveestä selkis. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Pop Corn 21.05.2019 23:11:15 | |
---|
bedlam: Eiku 17.15 on Suomen peli, tekstiteeveestä selkis. Kiitoksia. Vähä huono aika kyllä. No ei voi mitään. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Vaihtovirta 21.05.2019 23:11:54 | |
---|
No onneks hävitään edes tulevalle maailmanmestarille. |
Pop Corn 21.05.2019 23:15:43 | |
---|
Niin, ruotsalaiset tulevat vastaan, jo saunassa.. pelkäävät sen verran suomalaisia, etteivät edes reisille.. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Prophet 21.05.2019 23:23:47 | |
---|
Ihan katsottava oli elokuva MM-95. Tapahtuiko kalanruoto kurkkuun ja hotkimisskaba oikeasti? Taksikohtaus, jossa kuski alkoi muistelemaan Masken Carlssonia ja Mats Sundia, oli huvittava. |
Pop Corn 21.05.2019 23:35:40 (muokattu 21.05.2019 23:36:28) | |
---|
"Edellisen kerran naapurista otettiin mittaa puolivälierävaiheessa peräti 16 vuotta sitten. Tuolloin Ruotsi nousi ikimuistoisella ja yhä niin katkeralla tavalla Helsingissä 1 - 5 -tappioasemasta 6 - 5 -voittoon." Tätä herkkua siis luvassa! :D "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Vaihtovirta 21.05.2019 23:43:14 | |
---|
Pop Corn: "Edellisen kerran naapurista otettiin mittaa puolivälierävaiheessa peräti 16 vuotta sitten. Tuolloin Ruotsi nousi ikimuistoisella ja yhä niin katkeralla tavalla Helsingissä 1 - 5 -tappioasemasta 6 - 5 -voittoon." Tätä herkkua siis luvassa! :D Ainut, että tällä kertaa Suomi on 1-5 tappiolla ja nousee siitä 2-8 tappioon. |
Pop Corn 21.05.2019 23:45:25 | |
---|
Vaihtovirta: Ainut, että tällä kertaa Suomi on 1-5 tappiolla ja nousee siitä 2-8 tappioon. Bessimisti ei bety. Ja Bemmulla pääsee. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |