Kampela77 03.01.2016 02:18:40 | |
---|
Janizio: Nimenomaan Saaran kohdalla mä pidän siitä et hän vaikuttaa luonnolliselta, hyvin sopusuhtainen et missään ei ole liikaa eikä liian vähän. Sen lisäksi Saara muutenkin on aika vallaton luonnon lapsi. Inhoan syvästi tuota ilmausta "luonnon lapsi". Mikä Saarasta tekee luonnon lapsen? Kaikki kai me ollaan luonnon lapsia, mutta jos haluaa olla ilkeä ja karsia niin sitten ehkä nämä henkilöt jotka muokkauttavat kehonsa näyttämään barbielta. Mutta jos ei mennä niin pitkälle, niin miksi esimerkiksi Slash, Celine Dion, Pekka Pohjola, Sepi Kumpulainen, James Hetfield, Frank Zappa ja lukemattomst muut olisi luonnonlapsia. Tai jos lähes kaikki ovat, niin miksi erikseen mainita? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
jra 03.01.2016 02:49:10 | |
---|
Kampela77: Inhoan syvästi tuota ilmausta "luonnon lapsi". Mikä Saarasta tekee luonnon lapsen? Kaikki kai me ollaan luonnon lapsia, mutta jos haluaa olla ilkeä ja karsia niin sitten ehkä nämä henkilöt jotka muokkauttavat kehonsa näyttämään barbielta. Mutta jos ei mennä niin pitkälle, niin miksi esimerkiksi Slash, Celine Dion, Pekka Pohjola, Sepi Kumpulainen, James Hetfield, Frank Zappa ja lukemattomst muut olisi luonnonlapsia. Tai jos lähes kaikki ovat, niin miksi erikseen mainita? Tämä (en tarkistanut onko vedätys, onko Tvoi Den naapurin MV?) ollenee luonnompi lapsempi kuin edellä mainitut: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288337764713.html Musiikkinsakin luultavasti olisi raikasta maanläheistä röytöä verrattuna mainittuihin sivilisaation koulimiin tuotteisiin. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Janizio 03.01.2016 07:12:57 (muokattu 03.01.2016 07:24:41) | |
---|
janezki_: Facebookissa luki, että Saara Aalto ollenee Steelfistin uus laulaja. Vahvistatteko tiedon? En ole kuullut itse asiasta mitään joten pysty sanomaan juuta enkä jaata asiaan ja missä luki hänen itsensä kertomana vai jossain muualla. Ja mä epäilen noita jonkun ns. valmiin bändin remmiin lähtemistä Saaran kohdalla hitusen, koska ei ole minusta hän oikein sitä tyyppiä oleva artisti. Toki mahdollistahan tämä on, mutta kun en ole vielä mistään luotettavasta lähteestä itse uutista nähnyt niin toistaiseksi olen epäilevällä kannalla. |
mpekkanen 03.01.2016 07:50:03 | |
---|
|
carnation 03.01.2016 11:38:48 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Janizio 03.01.2016 12:15:36 | |
---|
carnation: https://www.facebook.com/Steelfist.truemetal Toi Metal band särähtää jo niin pahasti korvaan mahtaa tämä juttu olla kyllä ihan pötyä. Metal band ka Saara Aalto eivät kyllä sovi kovin hyvin samaan lauseeseen. Jos nyt ei sit jostain Nightwish tyylistä musaa vetävä bändi ole kyseessä Ja jos nyt yhtään olen Saaran pään menosta selvillä niin ei taida tällaiset bändi hommat Saaraa kiinnostaa kovin vakavasti |
Seba 03.01.2016 13:16:07 | |
---|
Janizio: Ja jos nyt yhtään olen Saaran pään menosta selvillä.. Tuskin olet. |
Janizio 03.01.2016 13:48:28 (muokattu 03.01.2016 13:50:50) | |
---|
Seba: Tuskin olet. Mitään ei voi täysin pois sulkea, mutta toiset on todennäköisempiä kuin toiset ja tällä hetkellä en pidä kovin todennäköisenä että Saara ryhtyy bändin laulajaksi ainakaan minkään Metal bändin. Tää juttu toistaiseksi vaikuttaa aika monen asian takia aika epätodennäköiseltä Tosin hän osaa kyl repäistäkin ja yllättää. |
Lennu 03.01.2016 13:49:51 | |
---|
Miten voi koulukiusattua bändiä käyttää vielä koulukiusaamisen välineenäkin? "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Janizio 03.01.2016 13:52:45 | |
---|
Lennu: Miten voi koulukiusattua bändiä käyttää vielä koulukiusaamisen välineenäkin? Ja kaikkihan sopia kuvioon kun sinne otettaisiin koulukiusattu laulaja laulamaan |
Vessajono 03.01.2016 13:54:43 | |
---|
Lennu: Miten voi koulukiusattua bändiä käyttää vielä koulukiusaamisen välineenäkin? Mitähän sille hevillä hyvää -kampanjalle tapahtu? Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta. |
lurkki 03.01.2016 14:44:14 | |
---|
Huumori on vakava asia ja nettihuumori sen vaikein muoto. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio 03.01.2016 22:46:52 | |
---|
Minulle Saarassa oli se juttu, että hän ei niinku kysellyt kertaakaan mun musasydämmessäni, että tykkäänkö vai enkö. Se oli kertaa laakista täydellinen super WAU. Toistaisekski on ainut laulaja maailmassa, joka sen minun musasydämmelleni on onnistunut tekemään. Blessed with Love biisin ensi sävelet jo todisti mun musasydämmelle ns. mikä Saara on naisiaan laulamisen taidon, esiintymis ja tulkinnan taidon osalta. Eihän tässä oikeastaan mulla olekaan merkitystä kuin sillä fiiliksellä minkä Saaran joka ikisellä kertaa kun näin tai kuulen hänen laulavan niin minulle aiheuttaa/antaa |
Vessajono 03.01.2016 22:56:14 | |
---|
Janizio: Minulle Saarassa oli se juttu, että hän ei niinku kysellyt kertaakaan mun musasydämmessäni, että tykkäänkö vai enkö. Se oli kertaa laakista täydellinen super WAU. Toistaisekski on ainut laulaja maailmassa, joka sen minun musasydämmelleni on onnistunut tekemään. Blessed with Love biisin ensi sävelet jo todisti mun musasydämmelle ns. mikä Saara on naisiaan laulamisen taidon, esiintymis ja tulkinnan taidon osalta. Eihän tässä oikeastaan mulla olekaan merkitystä kuin sillä fiiliksellä minkä Saaran joka ikisellä kertaa kun näin tai kuulen hänen laulavan niin minulle aiheuttaa/antaa Sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä. Pätee siis myös kirjaimiin. Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta. |
Janizio 03.01.2016 23:01:14 | |
---|
Vessajono: Sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä. Pätee siis myös kirjaimiin. Siinä mielessä ei mahdu, mutta musiikillisessa mielessä mahtuu. Se on sitten eri asia miten paljon jokaisesta artistista/bändistä tykkää |
Alpha 03.01.2016 23:07:25 | |
---|
Ei saatana. |
Rahkonen 04.01.2016 00:11:30 | |
---|
WAU
....................... |
Dirtyh 04.01.2016 08:29:25 | |
---|
Janizio: Se oli kertaa laakista täydellinen super WAU. Mä olen kyllä todella vilpittömän kateellinen sulle. Mulle ei meinaan ole sitten Apulannan ja 1996 jälkeen mikään enää osunut ihan täysillä. Diggaillut olen, kovastikkin mutta ei se silti ole enää sama. Eikä Apulantakaan enää tunnu juuri miltään. |
Janizio 04.01.2016 09:44:53 | |
---|
Dirtyh: Mä olen kyllä todella vilpittömän kateellinen sulle. Mulle ei meinaan ole sitten Apulannan ja 1996 jälkeen mikään enää osunut ihan täysillä. Diggaillut olen, kovastikkin mutta ei se silti ole enää sama. Eikä Apulantakaan enää tunnu juuri miltään. Ehkä siinä on sekin, että se oli aika odottamaton WAU, minkä Saara sai aikaan. Mulla vähän just noin ku sulla ennen Saara, että oli juttuja mistä tykkäsin aika paljonkin, mutta ei mitään super WAU:ta ollut tullut ja en uskonut, että sitä tulekaan, mutta sit Saara iski silleen ihan puskista, että sinä vuonna kun yritti viisuedustajaksemme niin ihan sattumalta vaihdoin YLE:lle kun ne karsinnat oli menossa ja Saara oli just alkamassa vetää tätä Blessed with Love biisiään ja se olis sit siinä kun aloitti sen vetämisen. Heti tunsin, että nyt on jotain todella hienoa ns. edessäni. Pakko se myöntään, että en osannut yhdistää ihan heti Saaraa Talent-kisaan, vaikka niinku huomasin, että jotain tuttua tossa olemuksessa ja ihmisessä on, mutta ei heit tosiaan välähtänyt, että Talent oli se miksi hän näytti tutulta. Ja minusta kun katsoo nyt aikaa vaikka siitä mistä kaikki lähti eli Blessed with Love biisistä ja aikaan miltä Saaran touhu näyttää ja kuullostaa nyt niin minusta on menty monia harppauksia eteenpäin oikeastaan kaikessa. Samat hyvät peruspilarit siellä on, mutta ne pilarit ovat kehittyneet. Et sen myönnän minäkin, että siellä alku taipaleella Saara leikki sillä äänellään liikaa niiden kaikenmaailman niekkujen ja äänellä kikkalelmisen kanssa. Ne ajaa asiansa hienostu kun niitä ei käytä liikaa ja laittaa ne sopiviin kohtiin ja tämän kanssa Saara on minusta nykyään huomattavasti ns. viisaampi, että niinku et ei joka biisissä tarvi jokaista taidon sopukkaa käyttää. Ja myöskin Saaran biisit ovat kehittyneet, että kyl minun mielestäni You Had Mu Heart levyn biiseissä on yleisesti jopa huomattavasti paljon enemmän ns. lihaa luitten ympärillä kuin ensimmäisen soolo levyn Blessed with Love levyn, vaikka niistäkään yksikään biisi ei missään tapauksessa ole huono |
lurkki 04.01.2016 09:47:32 | |
---|
Mulle ei wau-elämystä ole tapahtunut sitten Sielun veljien Onnenpyörä -kiertueen. Saara Aaltoon tämä liittyy siten, että oli vuosi 1987 ja kuultiin cover-biisejä. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |